HCL.HR

Mirror’s Edge 2 nastojat će što manje frustrirati igrača

ШмајсерСрб 21.06.2014.   •   5 komentara


Razvojni tim DICE pri izradi sljedeće Mirror’s Edge igre ovoga puta prihvatio je ponešto drugačiju filozofiju s ciljem da smanji frustraciju kod igrača i fokusira se na borbu unutar igre.

Mirror’s Edge (2) jedan je od onih projekata za koje Electronic Arts razvojnom timu DICE dao punu kreativnu i poslovnu slobodu. Naime, kako navodi DICE-ov predsjednik Kar-Magnus Troedsson u intervjuu za Eurogamer, spomenuti izdavač nije nametnuo nikakve rokove ni prohtjeve u vezi igre, tako da na njoj radi dosta mali dio tima pa napredak ide prilično sporo.

Međutim, to je po mišljenju DICE-ovog predsjednika nužno jer Mirror’s Edge nije samo obični nastavak već igra koja želi učiti iz grešaka prijašnjeg dijela. Konkretno govoreći, u DICE-u smatraju kako su kontrole u originalu više poslužile iritaciji nego zabavi. „Želimo nastaviti raditi sličnu stvar, ali ujedno otklanjajući frustraciju koja je dolazila s time u prvoj igri. Ovoga puta fokusiramo se na borbu iz prvoga lica i moramo biti sigurni da to iskustvo unosimo u nešto što je stvarno zabavno i pristupačno.“ – izjavio je Troedsson.

DICE-ov predsjednik također se dotaknuo teme virtualne stvarnosti i potencijalne podrške za Oculus Rift headset. Troedsson navodi kako njegov tim budno prati sve napretke virtualne stvarnosti, no da su odlučili kako podrška za VR u Mirror’s Edgeu ne bi bila baš izvodljiva.

„Imamo lika koji je to probao i on sam kaže da je to iskustvo nakon nekog vremena jednostavno previše. Imate vrtoglavice od brzog kretanja u prvom licu. Koliko ljudi ne bi povratilo nakon igranja?“ – stoji u izjavi.

Komentari (5)

  • ReoTheYokel

    21.06.2014 - 10:59

    Hmmmm ne sjećam se da su me kontrole jako frustrirale, kao ni da mi je borba u Mirror's Edgeu isuviše golicala maštu. Naravno, zviznut policajca nekoliko puta nije loše, i ništa protiv marginalnog poboljšavanja borbenih mehanika, ali nije li čar igre upravo u izbjegavanju sukoba? Otkud sad fokus na borbi?

  • Daky101

    21.06.2014 - 11:06

    Lol,Mirror's edge se upravo izdvajao od ostalih igara zbog parkoura,a ne borbe.
    Mirror's edge 2 bi mogao biti samo još jedan u nizu običnih FPS-ova.

  • Ja sam(i uvijek ?u biti)

    21.06.2014 - 13:53

    Znači, Mirror's edge 2 će se isto zvati Mirror's edge? O bokte logika…

  • MindCorruPTioN

    21.06.2014 - 14:03

    Joooj samo da ne bude kao Remember me, previše borbe, premalo svega ostalog…

  • goldfinger

    21.06.2014 - 15:17

    Baš mi i nije jasna logika naglašavanja borbe…Tu bi prvenstveno trebao biti naglasak na parkouru,a onda sve ostalo.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!