HCL.HR

MMORPG Wildstar postaje free-to-play krajem ovog mjeseca

Juraj Bevandić 04.09.2015.   •   2 komentara


Wildstar više nije isplativ putem pretplat pa se developeri nadaju održati naslov na životu prelaskom na besplatan pristup. Promjene dolaze krajem mjeseca.

Studio NCsoft očito nije zadovoljan igranošću svog MMORPG-a Wildstar pa su odlučili preći na free-to-play model. To znamo već neko vrijeme, no sada je poznato da će se ta velika promjena dogoditi krajem ovog mjeseca, a istog dana, 29. rujna, dolazi i veliki update koji mijenja neke ključne mehanike poput kreacije likova. Razne promjene će tada doživjeti i dungeoni, itemi, skillovi i bossovi.

To je samo po sebi dobar i dovoljan razlog za probati Wildstar, a pogotovo sada kada će biti besplatan. Vjernost svih onih igrača koji su do sada plaćali mjesečnu pretplatu te čija je pretplata još uvijek aktivna bit će nagrađena ekskluzivnim itemima u igri.

Igrate li već Wildstar? Je li ova promjena dovoljno da vas igra napokon pridobije?

Komentari (2)

  • CrashLP

    06.09.2015 - 11:10

    Igrao sam igru od prvoga dana bete i moram priznati da je bila izuzetno kvalitetna te vrhunski odradjena. Od price, likova, klasa, interakcija sa svijetom do combata i raznolikosti zona. No sve sto bih mogao nahvaliti zanemarivo je zbog nepostojeceg end gamea. Developeri su od samoga starta najavili da ce igra biti za hardcore igrace i nisu lagali. Nakon postizanja max levela, nema se mnogo za raditi u igri osim ici u dungeon ili raid, a pvp je bio veoma nebalansiran i to je uzrokovalo nagli pad igraca, ukljucujuci i mene. Sami pristupi raidovima su bili prezahtjevni, a dungeoni preteski. Nekima to ne smeta, no vecini ocito jest, posto je samo 2 mjeseca nakon igrinog izlaska glavni grad bio u potpunosti prazan, a pronaci aktivan guild je bila nocna mora.
    Doduse, nakon prestanka sam nastavio pratiti novosti i igra ima puno toga za ponuditi sada te ovim prelaskom na F2P model svakako se vracam =)

  • Teknokyo

    07.09.2015 - 13:54

    Ova igra je ponudila sve ono za što su WoW "hardcore" igrači zahtjevali (i whineali na wow forumima / redditu), a to je vraćanje u WoW vanilla dane. Sjećam se da sam grindao jedan dungeon po 10+ puta da bi dobio jedan item…(dungeoni su zahtjevali visoku razinu komunikacije i nisu bili "walk in the park"). Pripreme za raid su trajale predugo, a kad smo konačno i dosegnuli tu razinu, 20 man guild u kojem smo bili se raspao nakon prvih par boseva S obzirom da sam igrao s nekolicimom rl prijatelja nije nam bilo problem sastavit grupu za dungeon, ali ulazak u 40 man guild je bio nemoguć, osim ako niste igrali 10+ sati dnevno. Vidim da sad igru približavaju casual igračima što je pametan potez i nadam se da će igra uspijeti uz tako moćnog konkurenta kao što je WoW.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!