HCL.HR

Najavljen Ashes of Singularity, masivni intergalaktički RTS

Zoran Žalac 06.03.2015.   •   3 komentara


Stardockov RTS naslov Ashes of Singularity bit će jedna od prvih strateških igara koje će pokušati iskoristiti prednosti AMD Mantle i DirectX 12 tehnologija.

Žanr strategija u realnom vremenu čekaju zanimljive nove prilike dolaskom novih aplikacijskih programskih sučelja kao što su DirectX 12 i Vulkan, vjeruje tvorac Galactic Civilizations serijala Brad Wardell. Naime, njegov studio Stardock u suradnji s malim timom Oxide Games upravo je najavio Ashes of Singularity, RTS naslov koji obećava dosad neviđenu masivnu skalu u kontekstu jedinica koje će se naći na ekranu.

Igra je to koju će pogoniti AMD Mantle, DirectX 12 i Vulkan, a to će joj omogućiti prikaz velikih intergalaktičkih bitki između ljudi i umjetne inteligencije zvane Haalee. Svaka jedinica u igri nosit će odgovarajući sustav naoružanja, a postojat će i takozvane meta-jedinice koje su grupe pojedinačnih jedinica koje djeluju kao jedna koherentna cjelina. Njihovo ponašanje neće biti kontrolirano računalom već će im igrač moći stvarati pojedinačne strategije. Igra će također sadržavati klasične elemente RTS-a poput istraživanja i izgradnje baze, mikromenadžmenta jedinica itd.

Ashes of Singularity ima planirani izlazak zakazan za 2016. godinu. Do tada stignete poraditi na pribavljanju što boljeg hardvera jer definitivno imamo osjećaj kako će on biti potreban kad sve silne jedinice u igri navale jedne na druge.

Komentari (3)

  • KhorneFlake

    06.03.2015 - 21:49

    Gledajući ovo imam flešbek na davnu 2006/2007-mu kad se Supreme Commander pojavio, još jedna strategija masivne skale, iz vremena kad su dual-core procesori tek bili u zamahu, a evo i danas ta se igra s mukom izvršava na većini hardvera, sa svojim kolosalnim mapama, masivnim armijama, neograničenim zumom, i svom silom 3D efekata i paljbe koja dolazi od svih tih jedinica. Sad kad gledam kako se ovo glat vrti i to na još novijem endžinu, nikad nisam bio euforičniji kad je u pitanju budućnost IT industrije. Jeste da je Mantle bio u testu, al i druga dva API-ja su maltene jedno te isto (pogotovo Vulkan). Doduše, više od same igre me zanima ko li radi na soundtracku. Nadam se da su unajmili Džeremi Soula, radio je na SC-u koji je bio duhovni nasljednik Total Annihilationa, za koji je takođe radio muziku. Soundtrack iz SC-a je i dan danas bogovski. Pustim ovaj trejler, isključim mu zvuk, i pustim The Future Battlefield u drugom tabu.

  • MoGaming

    07.03.2015 - 12:53

    pa ako su dovde vec došli da mogu pokazat igru,sto im treba toliko da izbace u prodaju?

    • KhorneFlake

      @MoGaming, 07.03.2015 - 13:43

      Ovo je samo demonstracija mogućnosti endžina na jednoj od završenih mapa (a možda i jedinoj?). Sjećaš se kad je Blizzard tek otkrio Starcraft 2 sa igrivim demom, a koliko godina je trebalo nakon toga da igra izađe. Srećom (ili nesrećom?), ovi nisu Blizz, pa ćeš čekati samo dogodine.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!