HCL.HR

Najavljen Dark Souls 2

ToxarE 08.12.2012.   •   38 komentara


Dark Souls 2 stiže na trenutnu generaciju konzola i računala, ali ide u smjeru koji se možda neće svidjeti fanovima originala.

Dark Souls 2 službeno je najavljen videom na VGA 10 dodjeli nagrada. Saznali smo kako igra stiže na X360, PS3 te PC, te da na njoj ponovno radi From Software.

Ono što iz videa nismo mogli zaključiti, saznali smo naknadno. Naime, u novom broju magazina Edge čiju naslovnicu krasi upravo Dark Souls 2, otkriva se kako razvojem igre upravlja novi dvojac, dok je tvorac originala i Demon Soulsa, Hidetaka Miyazaki, odstupio s voditeljske pozicije.

S tom promjenom doći će i ona druga koju mnogi fanovi vjerojatno neće odobravati. Dark Souls 2 će, naime, biti daleko izravnija igra koju je lakše shvatiti. Drugim riječima, neće biti najteža igra ikad, već znatno pristupačniji naslov za one koji ne žele frustraciju. Znajući da bi to moglo zabrinuti fanove, iz From Softwarea su poručili sljedeće:

„Suosjećamo s vama ako vas ovakve vijesti zabrinjavaju, ali u isto vrijeme možemo se složiti da bi svi voljeli da Dark Souls dosegne značaj kakav ima The Elder Scrolls. Kako će do toga doći, to je tema vrijedna rasprave, ali je definitivno uzvišena zadaća.“

Dakle, sve se svodi na činjenicu da igra može biti kvalitetna, ali da to za developera ne znači mnogo ako će to cijeniti samo uski krug onih koji su spremni trpjeti sadističku težinu te igre.

Komentari (38)

  • piydek

    08.12.2012 - 12:58

    To je stvarno žalosno. Imaju super igru, svoj identitet, popularnost, ali im nije dovoljno jer moraš biti COD ili TES da bi bio "značajan". Sve mora biti isto, po uzoru na ono što se najviše prodaje.

  • Rogue

    08.12.2012 - 13:06

    Igra je propala prije nego je izasla zbog nepotrebnog "poglupljivanja" za siru publiku. Elder Scrolls nikada nece biti dobar kao Dark i Demon Souls ali ocito to developerima nije dosta. Izgleda da je Witcher ostao jedina svijetla tocka u rpg zanru.

    • piydek

      @Rogue, 08.12.2012 - 13:15

      Rogue, 2013 i 2014 će biti prava renesansa RPGova. Većinom se radi o manje skupim projektima koji nisu financirani na tradicionalan način od strane velikih izdavačkih kuća, te sa nepoglupljenim i ne previše akcijski orijentiranim dizajnom. Ima dosta ljudi koji kuže što RPG je, samo što do nedavno nije bilo baš prilike da se takve igre financiraju jer izdavačima to nije zanimljivo. Nadam se samo da će te igre postići i donekle komercijalan uspjeh.

  • Pwndi

    08.12.2012 - 13:46

    Jedinica je bila ne igriva na PCu ajde da naprave dvojku kako bog zapovjeda! Ne slazem se s vasim misljenjem o TESu ili bilo kojoj drugoj video igrici , nadasve Dark i Demon Souls imaju pricu ali je game play apsolutno unisten . Po memi PC verzija nije igriva. Ako usporedimo bilo koji drugi RPG i Dark Souls vecinom prica je daleko bolja u Dark soul, ali nikada nece imati game play kao nijedna druga. Mogu jos reci da sam se patio igrati je , zar igra ne bi trebala biti zabava a ne mucenje ?!

    • LocDog

      @Pwndi, 08.12.2012 - 14:06

      Neki ljudi jednostavno vole izazov i mučenje da dodju do cilja :))

    • Domco19

      @Pwndi, 08.12.2012 - 14:11

      pa ne bih se bas slozio ja sam igrao igru sa misom i tipkovnicom,kad se naviknes ide,igru sam presao 3 puta,jednom sa jednim likom,pa new game plus i onda kada sam znao sta radim sam igrao ponovno sa drugim likom,meni je dark souls ispao zabavan a ne kao nekima frustrirajuc,ok mozda prva 2 sata igre su mi bila ocajna ali kada sam shvatio islo je,i sada ne bi zelio da igra izgubi onu car koju ima a to je da ako napravis jedan krivi potez odlazis u povijest 🙂

    • Zeus_CM

      @Pwndi, 08.12.2012 - 16:15

      Ja ne volim mučenje, ali da nije lako. Igra mora biti izazovna toliko da ne izazove frustraciju, kako bi bila primjerena širokoj publici.

    • Pwndi

      @Pwndi, 09.12.2012 - 11:27

      Pa uzivotu se dovoljno mucim zasto bi se jos mucio i kad bi trebo uzivat hehe

  • Adam Jensen

    08.12.2012 - 14:36

    Dobar RPG je uvijek dobrodošao

  • maxim.x

    08.12.2012 - 15:54

    Po meni odlicna odluka. Igru niakada nisam niti igrao upravo zbog te tezine, jer meni igre slize iskljucivo za zabavu i opustanje a ne za neke suludo teske izazove i frustracije. Za one koji su voljeli original neka jednotavno difficulty stave na najteze i ne vidim problem.

    • JaBitiTarzan

      @maxim.x, 08.12.2012 - 19:05

      Najveći problem je što ne razumiješ druge ljude. Moram ti opisati riječ "generičke" igre. Generičke igre su onakve igre koje su u suštini iste kao neke prethodne igre sa dodtim mapama, oružjima, vozilima, ili čak i likovima. Čim počneš igrati igru znaš šta moraš raditi, a ne mora se mnogo toga za raditi, u većini slučajeva to je samo idi napred i ubi sve što ti se nađe na putu. Npr. The Elder Scrolls Oblivion i Skyrim. Oblivion je u odnosu na prethodnika uprošćen, ima prelijepu grafiku i lošu priču. Skyrim je uprošćen u odnosu na Oblivion, ima još bolju grafiku i još izlizaniju priču izrešetanu mnogobrojnim DLC-ovima. Tako da imamo pad kvaliteta gameplaya u odnosu na Morrowind takav da neki jednostavno taj serijal ne mogu da svrstaju pod Morrowind, ono nije sad to toliko strašno, no ljubitelji serijala su očekivali da će strašna tehnologija današnjice doprinijeti unapređenju gameplaya do takvih razmjera, očekivali smo nešto što je neobjašnjivo pošto su se izdavači okrenuli ka širokim masama. Ne bi ni to bio problem, no gledaj jednu stvar, dobrih igara je sve manje. Dolaze na kapaljku. Ima nekoliko igara kakav će biti Dark Souls 2, ali neće više biti igara kakav je bio Dark Souls. Evo ti još jedan primjer: ovdje sam vidio da ima fanova Battlefield serijala i fanova Call of Duty serijala, jedni veličaju BF a drugi CoD. Ono što su postali te dvije franšize su finalni proizvod, ista igra sa drugačijim mapama. O medal of Honor da ne govorim. Eto šta ti stvara okretanje prema masama. Dobićemo 1000 igara istog sadržaja različitih naziva. Dobijaš igre gdje držiš W i lijevi klik na mišu kojeg samo po potrebi pomjeriš lijevo ili desno, i ponekad ako se zaista mora, pritisneš i R.

    • maxim.x

      @maxim.x, 09.12.2012 - 13:12

      A da mozda ipak ti ne razumijes? Nitko nije rekao da ce igra biti poglupljena ili pojednostavljena, samo laksa tako da bi privukla sire mase. I u tome nema nicega lose, vi cete i dalje imati vece tezine.

    • Dishonored

      @maxim.x, 09.12.2012 - 13:36

      Ma bre pusti ga,vidis da je glup.Svaki naslednik neke igre jeste bolji od prijethodnika.On izbacuje lose a ono sto je bilo dobro on ostavi ili popravi.Takav je slucaj sa COD-om.Zasto bi neko mjenjao nesto sto je dobro.

    • JaBitiTarzan

      @maxim.x, 09.12.2012 - 18:53

      Gledaj sine. Reći nekome da je glup, mogu ti reći da je to vrlo teška riječ. Ja vidim da si ti mlad i neiskusan. Npr kad vidiš stariju igru loše grafike, btw koju uopće ne razumiješ, reći ćeš da je glupa. Još ako je teška, izazovna (elementi vezani za quest se nikako ne razlikuju od pozadine koja je tu samo da nešto ima i ne služi svrsi, moraš učiti igrati igru ili ispratiti priču) odbit ćeš je sa gađenjem. Reći da je nešto dobro ili loše, u tom slučaju moraš imati sistem referencije i obzira na svijest drugih ljudi. Ali reći da je nešto uprošćeno, pojednostavljeno s ciljem približavanja igre masi je posve realno. Jer prije decenije masa se morala prilagoditi igri, dok je sad taj problem riješen tako da se igra prilagodi masi. Vama mladim osobama to prolazi, vi ste ionako navikli na izazove koji se lako rješavaju, posebno intervencijom roditelja (prvi put kad mi je pao sistem trebalo mi je dva mjeseca da riješim problem, danas vi to riješavate tijekom dana, ako ne vi onda servis, kojih u moje vrijeme nije bilo tako mnogo), ali ako sam ja prije 8 godina igrajući Far Cry na Athlonu 2500 i geforce titanium seriji na medium postavkama sanjao budućnost gdje će igra biti višestruko bolja uzimajući u obzir veličinu koju zauzima na mediju, pa i instalacija na hard disku, te minimum system requirements da je pokrene, danas su igre morale biti sa ogromnim mapama, objektima podložnim naprednoj fizici, te samim okolišem u kojem bi trebale ostajati rupe od granata, uz kompleksniji gameplay koji bi bi uvjetovan pomenutim komponentama koje sadržavaju, realno, nekoliko procesora u sebi, grafičkim karticama sa ogromnom količinom superbrze memorije, kao i cijelokupnim sustavom sa lokalnim memorijom čiji se kapacitet mjeri gigabajtima diskovima čiji se kapacitet mjeri stotinama gigabajta, kao ogromnim monitorima i ultra brzim internetom (mi smo morali internet da nazovemo telefonom i brzina je bila 5kbps 🙂 )… ali dobili smo igre tako nezanimljive koje se zbog vas, djece, još pojednostavljuju. Nije to nekad bilo tako, igre su napredovale. Na primjer, nekad je Supe Mario mogao ići samo napred, pa je onda dobio mogućnost da ide u svim smjerovima. Šta bi sad bilo kad bi Marija iz 3D prebacili uz stari 2D uz obilje reklama navodeći da je taj nastavak poboljšan, uz očuvanje starih dobrih vrijednosti i ubacivanje novih, boljih. To si izjavio u svom postu navodeći da sam ja glup. Nazvati osobu glupom je teško i po tebe samog, jer ako sam ja glup, a ti još gluplji, onda je to razlog da budeš zabrinut.

    • nnnnn99

      @maxim.x, 09.12.2012 - 19:29

      Slažem se sa JaBitiTarzan u vezi toga što si napisao/rekao.Nije uredu nekome reći da je glup pogotovo na forumima.Pripazi malo šta pišeš.Ne slažem se ni ja sa svima,pa ih svejedno ne vrijeđam.Poštuj tuđe mišljenje,pa će i drugi poštovati tvoje.

    • Dishonored

      @maxim.x, 09.12.2012 - 19:57

      Ja postujem misljenje svih vas.Normalno je da nemamo mu ista misljenja.A to sto sam mu napisao da je glup to samo malo zivci.I ovo je portal a ne forum.

    • JaBitiTarzan

      @maxim.x, 09.12.2012 - 23:33

      Ma to je nebitno, sine. Možeš li nam detaljnije objasniti šta se to tebi smeta u onome što sam napisao, da mi kažeš da sam glup. Ti znaš da si još uvijek malo dijete, rasterećeno mnogih briga pa ipak ovdje ispoljavaš svoje frustracije. Kako bi bilo tek da imaš svoju vlastitu porodicu, da imaš djecu, da neko pati od neizlječive bolesti, isl. @maxim.x Da se vratimo u stariju prošlost. Godina 1996, Quake. Vidi na youtube kako igra izgleda. 8 godina nakon toga Far Cry, vidi na youtube kako igra izgleda. Možda primjetiš ogromnu razliku, riječ je o mnogo noviteta koji su u međuvremenu promjenili gameplay, Far Cry se razlikovao u pristupu igri kao što je i očigledno. Ipak je Quake bio adrenalinska pucačina za razliku od Far Cry. Bilo je i 2004. pucačina kakav je nekad bio Quake, ali se pojavio i Far Cry gdje su se pojavili mnogo inteligentniji neprijatelji, protiv kojih si morao razviti taktiku kako da ih pobjediš ili te vrlo brzo proguta džungla. Raspravljati o ukusima stvarno nema smisla, no činjenica je da je Far Cry bio totalno drukčija igra od svih do tada poznatih. Taj naslov je otišao u drugu stranu, donio je inovativan gameplay. Do tada osim Far Cry nisi imao sličnu igru,koja bi sadžavala sand box elemente, stealth taktiku, adrenalinsko napucavanje, uz pametno izbjegavanje neprijatelja pronalazeći alternativne puteve i ogromne mape tako da biraš način kako riješiti probleme. O odličnoj grafici ne treba mnogo trošiti riječi. 4 godine nakon toga isti ljudi naprave Crysis, grafički najimpresivniju igru ikada napravljenu, koja je napredovala samo na polju grafike, ali, na žalost, nismo dobili ništa novo sem grafike. Dobra je to igra ali morala je biti bolja. Očigledno je bilo da je to prilično uprošćena igra nanosuitom i regenerirajućim healthom koji ti dozvoljava izdržavanje kiše metaka, način igre zastupljen u Far Cry pada čak i uvođenjem Quick Savea, pošto se vjerovatno nije pokazalo kao pun pogodak često frustrirajuće ponavljanje jednih dijelova mape i pronalaženje novih checkpointa. Da je tu nešto dobro – nije. Ali idemo dalje, Far Cry 2. Ljudi su se nasukali na reputaciju prethodnika i kupili ovo smeće nedostojno bilo kakvog komentarisanja, ali ipak inovacije su bile tu. Da li pozitivne ili ne, opet je riječ o ukusima. No stvar je u tome da je priča bila toliko sterilna da se nisi zbližio ni sa jednim jedinim likom, nikakav događaj nije izvlačio emocije… gameplay je bio toliko ponavljajuć bolnim respawnovanjem protivnika na svaki oslobođeni outpost i činjenicom da te svaki prolaznik u autu ima žarku želju ubiti. Uključujući i elemente nelogičnosti, dobijamo pravo pravcato smeće. Far Cry 3, igra koja spaja dosadno smeće od dvojke sa impresivnim originalom, pokazuju nam kako je i nesretna dvojka mogla biti dosta bolja igra, da su implemetirane dobra priča i ovakav gameplay. No da je to bilo tako, da je dvojka sadržala gameplay kakav sada ima treći dio, i da je izašao treći dio upravo ovakav kakav jeste, da li bi ja sad ovdje pisao o fantastičnoj igri ili o generičkom copy – paste nastavku koji služi za zgrtanje keša. Šta bi bilo da je treći dio isključio sandbox i stealth elemente, te da se radnja odvijala na nekom skučenom prostoru i da je osnovna mehanika run and gun? Kao i u Quakeu? Ili šta da je treći dio u potpunosti odbacio elemente gameplaya koji su upotrebljeni u drugom dijelu? Da je bio klon prvog dijela? U prvom slučaju dobijaš igru kakvu nisi očekivao pod tim naslovom, u drugom slučaju bi dobio igru kakvu si već igrao, samo grafički dotjeraniju i sa novim mapama. Čak ni mape nisu nove, samo je reljef malo izmjenjen. Činjenica jeste ipak takva da igre gube na KVALITETU, jer razvojnim timovima ponestaje ideja, a izdavači gube ogromne količine novca na marketing a mi dobijamo osakaćen proizvod, a mase besposlene djece se dive generičkim naslovima, koji su identični po svemu ali jedni druge ubjeđivaju kako je ipak igra koju oni favorizuju bolja od one druge. Da li se po kvalitetu može upoređivati jedan CoD BO2 sa Far Cry 3. Ni u ludilu, prvi Far Cry je daleko sadržajnija igra nego zadnji CoD. Ali djecu ne zanimaju komplikovane igre. Ako se mora koristiti više od 6 tipki + miš, to je njima zapetljano i ne interesuje ih nimalo.

    • Dishonored

      @maxim.x, 10.12.2012 - 06:01

      Prvo nisam lud da sve ovo procitam a mozda ti jesi lud da sve ovo napises.Shvatio sam ocemu se ovdje radi.I smatram da si jos i djete on 8 godina i da ni sam neznas sta pises zato idi nek ti mama promjeni pelene!

    • JaBitiTarzan

      @maxim.x, 10.12.2012 - 08:38

      Sine, u tom komentaru tebi je namjenjeno prvih nepunih 6 redaka, i to 6 prvih redaka, ostalo nema potrebe da ti čitaš, neko pametniji će, a to što nisi ni slova pročitao da to shvatiš, velika je naznaka da si mnogo glup. MNOOOOOOGO GLUUUUUUUUUUUP 🙂

    • maxim.x

      @maxim.x, 10.12.2012 - 08:44

      Puno si ti toga napisao i shvacam sto zelis s time reci no jednostavno se ne slazem s tobom..Malo si i skrenio sa teme ali eto na kraju je najbolje da se slozimo da se ne slazemo 🙂 Mogao bi i ja tu napisati 50 redova teksta ali ti bi ostao pri svome misljenju a ja pri svome tako da nema smisla.

    • JaBitiTarzan

      @maxim.x, 10.12.2012 - 12:08

      Ne, samo sam ti dublje objasnio nešto što ti očito nisi skužio. Ja sam argumentima naveo zašto smatram da sam u pravu ali ti nisi obrazložio argumnetima svoje stavove. Ja sam napisao kako igra biva uprošćena i kako to utječe na sam kvalitet igre ali ti si ostao pri svome da igre nisu uprošćene. Ali evo, idemo iz početka. Koja je najteža igra koju si ikad odigrao, i na kojoj si je težini igrao?

    • Dishonored

      @maxim.x, 10.12.2012 - 13:54

      Maxime pusti budalu to ti ja preporucujem!

    • JaBitiTarzan

      @maxim.x, 10.12.2012 - 17:00

      Opet ti sine. Do sad je dokazano samo to da si ti ovdje budala.

    • Dishonored

      @maxim.x, 10.12.2012 - 19:00

      A eto kad me vec zoves sine koliko imas ti godina prika moj?

    • maxim.x

      @maxim.x, 10.12.2012 - 19:47

      A po cemu si ti to molim te zakljucio da ja nisam skuzio sto zelis reci?! Razumijem apsolutno sto zelis reci i isto tako se apsolutno ne slazem. Kao prvo totalno si skrenuo sa teme, mi ovdje pricamo o Dark Soulsu 2 a ti se raspisao o Far Cry, Quakeu i sta ja znam..Kakve to veze ima s ovime?? Pricas o nekim generickim naslovima i kako svaki novi nastavak ne donosi dosta inovacija..Kako mozes tvrditi da Dark Souls nece biti inovativan i jednake kvalitete (ako ne i kvalitetniji) od prvog dijela? Po tome sto ce biti laksi? Sto se neces morati frustrirati ko majmun igrajuci igru nego ces moci u njos uzivati? I kakve su ti to gluposti da su se prije igraci morali prilagoditi igri a sada se igra prilagodava igracima i jos to navodis kao losu stvar? Pa u kojem svemiru je to losa stvar? Napisao si hrpu gluposti koje apsolutno nemaju veze sa temom i uopce ne shvacas o cemu je ovdje rijec. Pa da ti pojasnim: ovdje je rijec o Darko Souls 2 koji jos nisi zaigrao i neznas kakva ce igra biti pa nemoj lupati gluposti kako ce to biti jos jedan po tebi "genericki" naslov a pojma nemas o igri kao trenutno nitko osim samih tvoraca. Zali boze sto sam uopce iz nekog razloga procitao ove tvoje tupave komentare.

    • Ne[c]ro

      @maxim.x, 10.12.2012 - 20:13

      Evo molim te spremi link ove teme i procitaj ponovno za 3-4 mozda 5 godina i biti ce ti jasno o cemu prilca. 🙂

    • Ne[c]ro

      @maxim.x, 10.12.2012 - 20:26

      Ne, covjek nije skrenuo s teme nego je sa drugim serijalom prikazao kako se igre mjenjaju s obzirom na publiku koju je igra. I ne nisi skuzio sto je htio reci.

      "Kako mozes tvrditi da Dark Souls nece biti inovativan i jednake kvalitete (ako ne i kvalitetniji) od prvog dijela?" -On nije rekao niti ja ne tvrdim da igra nece biti kvalitetni naslov ali imamo neki trend zadnjih godina gdje se stvarno igre pojednostavljuju do samih granica. Vjerujem da mnogo toga ima veze i sa danasnjim konzolama i publikom koja je koristi. Kontrole su veoma limitirane, a mislim da svaki dvanaestogodisnjak u americi danas posjeduje konzolu. Tako da imamo publiku koja jos naravno nije zrela i nece kupiti te malo kompliciranije naslove, a potraznja za tim "generickim" igrama je ogromna. Naravno vecinom developeri rade igre kako bi zaradili novac pa ce se prilagodit potrebama trzista.

      Dark sould nazalost nisam jos stigao odigrati ali ubrzo cu :). A kolko vidim ono sto igru cini svojom te originalnom je ta kompleksna prica koju određena publika gejmera trazi. Ako ce developer zamjeniti taj vazan element sa nekom novom izlizanom pricom gdje ti ubijes zlikovca i spasis svijet ce naravno utjecati na kvalitetu serijala.

    • maxim.x

      @maxim.x, 10.12.2012 - 21:08

      Kao prvo, da, potpuno je skrenio sa teme. Kao drugo on se upustio u raspravu samnom i govori mi da "argumentiram svoje stavove" i da ja ostajem pri tome da "igre nisu upropascene" ?! Mislim tko je tu lud, procitaj moje komentare i vidjet ces da ja nista od toga nisam niti u jednom komentaru spomenio. Znaci on se upusta u raspravu samnom, pri tome apsolutno skrece sa teme i meni govori da nisam argumentirao svoje stavove koje ja uopce nisam iznjeo. I sada mi ti OPET pricas da nisam shvatio sto je htjeo reci jer je on spomenio "trend zadnjih godina gdje se stvarno igre pojednostavljuju do samih granica"..Pa tko prica o ostalim igrama?? Ja se pokusavam ovdje fokusirati na clanak iznad a ti i on uporno o ostalim naslovima. Ja se uopce ne zelim upustati u tu raspravu jer joj uvdje nije mjesto!

    • Ne[c]ro

      @maxim.x, 10.12.2012 - 21:22

      "Pa tko prica o ostalim igrama?? Ja se pokusavam ovdje fokusirati na clanak iznad a ti i on uporno o ostalim naslovima." -Realno je ocekivati da ce dark souls pratiti trend drugih igara i zato je to spomenuo. Clanak iznad je samo potvrda da se to vjerovatno događa i s ovim serijalom.

    • JaBitiTarzan

      @maxim.x, 11.12.2012 - 10:19

      Maxim.x, ti mene ne kužiš, ali ja kužim tebe. A zašto sam ti pomoću Far Cry seijala pokušao objasniti Dark Souls? Zato što Dark Souls još nije ni izašao.

    • Dishonored

      @maxim.x, 11.12.2012 - 13:29

      Dobro ljudi nemoj mo se vise ovdje prepirat,ipak pametniji popusta!

    • maxim.x

      @maxim.x, 11.12.2012 - 15:41

      Ja kuzim tebe, ti mislis da kuzis mene i da ja ne kuzim tebe hahaha ugl. slazem se sa Dishonoredom, dosta bi bilo 😉

  • tony_krivic

    08.12.2012 - 16:55

    Trailer jee epskiiiii !!!!!!

  • shadowsc3

    08.12.2012 - 17:27

    Razumijem zašto je promjena(novac i prestiž), ali šteta ipak… nadam se da će biti ipak jako jako teška i da će imati odličnu priču i gameplay(ukratko, da bude po receptu slična kao DA:O, ali teža, zabavnija, bolja)

  • Lazy

    08.12.2012 - 19:44

    Nekad je večina igara u najmanju ruku bila ovako "teška", a ovo danas, samo lupaš x i ideš naprijed tu i tamo loadaš… zaboraviš igru čim je završiš jerbo si u mjesec dana prošao još 5 sličnih.Ta njihova odluka je po meni minus, mrtvo podilaženje masi nauštrb kvalitete, NE hvala!

    • MrmAngeluS

      @Lazy, 17.04.2013 - 15:24

      I znaš kaj će bit s ovim? Ako maknu tu težinu i taj zabavni dio gdje moraš zapravo mislit šta radiš protiv svakog neprijatelja, dobit ćeš samo još jedan Darksiders naslov, još jedan Hack 'n' slash u moru dosadnih WASD LMB RMB SPACE igara…
      I tako propade još jedan dobar RPG naslov…

  • edo666

    08.12.2012 - 21:14

    bit ce prava steta ako i ovu igru pojednostave za siroke mase

  • nnnnn99

    09.12.2012 - 14:57

    Dosegnut će značaj TES-a u limburgu mjesecu.Možda će ispast dobar RPG,ali kao Skyrim neeee.Trejler je stvarno odličan,samo još trebamo sačekati malo pravog gameplaya.Toliko od mene.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?