HCL.HR

Najavljen Evolve, nova igra od kreatora Left 4 Deada

Stjepan Fikter 08.01.2014.   •   5 komentara


Turtle Rock Studios u suradnji s 2K Gamesom rade na novoj asimetričnoj kooperativnoj igri u kojoj se četiri igrača bore protiv čudovišta kojeg također kontrolira igrač.

Kreatori Left 4 Deada, Turtle Rock Studios, pripremaju potpuno novu igru u kooperativnome okruženju – Evolve.

Radi se o novome IP-u koji je prešao u vlasništvo 2K Gamesa za 10.8 milijuna dolara koliko su ga platili na THQ-ovoj aukciji. Evolve će se isticati po tome što će biti asimetrično kooperativno i kompetitivno napucavanje u kojemu će četiri igrača, lovci na aliene inače, loviti čudovište kojega će također kontrolirati igrač.

Svaki od lovaca imat će unikatne predmete i mogućnosti, dok će čudovište tijekom lova rasti i imati sve jače napade. Još nije poznato kako će ovo točno funkcionirati u akciji, no developeri kažu da dizajniraju igru koja će biti raznolika i kojoj će se igrači uvijek moći vratiti. Lov bi trebao započeti ove jeseni na PC-u, Xboxu One i PlayStationu 4, a ekskluzivno otkrivanje prvih detalja o igri pripalo je GameInformeru čiju će naslovnicu za veljaču krasiti upravo čudovište iz igre.

Komentari (5)

  • LordHezi

    08.01.2014 - 14:10

    Samo bi volio da koristio Source (ako nije problem Source 2 :D) engine

  • d1cme

    08.01.2014 - 15:44

    Ovo me podsjetilo na clanak s Kotaku-a kojeg sam danas igrao.
    http://kotaku.com/a-game-about-boss-fights-only-one-of-your-friends-is-t-1496841614
    Isto coop igra gdje igraci love bossa koji upravlja igrac

    • d1cme

      @d1cme, 08.01.2014 - 15:44

      citao*,ne igrao xD

  • Raichucuca2

    08.01.2014 - 16:06

    Can't wait!:D

  • RedEy3

    08.01.2014 - 20:11

    S obzirom da sam preplaćen na njihov časopis da vam kažem još neke zanimljive info u vezi ove igre:

    – Svaki igrač igra jedan tip lovaca, assault, medic, support i hunter.
    -Assault je tipičan dps, medic heala i oživljava pale kolege te ima snajper, support stavlja zamke i može biti nevidljiv a hunter najbolje čita tragove čudovišta te ga lovi i također ima zamke te je nasloženija klasa.
    -Svaka klasa se može razvijati kroz perkove
    -Čudovište raste kroz 3 staze, raste dva puta, i sa svakom je veći i jači te dobiva nove skillove.
    -Čudovište se mora hraniti sa wildlife-om koje također može biti opasno i agresivno te to može iskoristiti kao svoju prednost
    -Ima četiri specijalna napada – skakanje uz jaki udar pri impactu, zaletavanje, bacanje stijene te bljuvanje vatre.
    -Bit će više čudovišta s vremenom, za sada je samo jedno pod imenom Goliat.
    -Runda traje kratko, od 10-15 min.
    -Ako se ne napuni igra igračima, ulogu čudovišta ili pak huntera može otpopunit AI koji je navodno kvalitetan.
    -Kada hunter umre, vraća se na dropship na 2 mintue, a da bi čudovište pobijedilo mora ubiti sva četiri člana tima u tom periodu, što dovodi do taktiziranja.
    -Hunterima je što prije bitno naći čudovište jer dok je još u prvoj fazi imaju 90% šanse da ga ubiju, kad jednom evolura 50%, a kad je zadnjoj fazi imaju minimalne šanse od 15-20% uz puno taktiziranja i malo sreće.
    -Koliko sam shvatio, samo se tri put može oživjeti istog lika tokom jedne igre.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!