Najavljen Speed Elixir, arkadno utrkivanje koje želi konkurirati NFS-u
Razvojni tim Electro Phantom Games otkrio je svoj prvi projekt kao racing igru Speed Elixir koja zvuči ambicioznije nego Electronic Artsov Need for Speed.
Nekad vrlo popularan žanr arkadnog utrkivanja posljednjih godina preživljava između Need for Speeda i Forze Horizon dok su druga imena, poput Test Drivea ili Ridge Racera pala u zaborav. No, upravo tim žanrom odlučio se pozabaviti nepoznati studio Electro Phantom Games koji od 2012. radi na svom debitantskom projektu. Ovog je tjedna isti službeno najavljen pod nazivom Speed Elixir, kao igra koja će konkurirati svemu onome što predstavlja Need for Speed.
Naime, Speed Elixir bit će arkadna vožnja u otvorenom svijetu sa spojenim singleplayerom i multiplayerom. Imat će 18 modova utrkivanja, uključujući drift natjecanja, a vozni model trebao bi biti sličan onome u DriveClubu utoliko što ćemo najveću brzinu vozila postići ako vozimo “odgovorno”.
U prvom traileru ne vidimo ništa osim jednog vozila, što je sumnjivo ako je igra toliko godina u razvoju. Ipak, developeri obećavaju mnogo toga, od dinamične izmjene dana i noći do dinamične izmjene vremenskih uvjeta. S obzirom da za igru nije najavljen izdavač, pa ni platforme za koje dolazi, upitno je kakav ćemo vozni park vidjeti u Speed Elixiru. Ipak, McLaren je licenciran, a to je, ako ništa, dobar start za dalje.
HighCro
22.03.2016 - 19:55Hcl, kako nisu najavljene platforme za koje je napravljen, pa na kraju su prikazani pc, ps4 i xbox one logoi.
baDarmageddoN
22.03.2016 - 20:50Mislim da će jako teško biti konkurencija zadnjem NFSu. Ja ne znam čemu uopće pokušavati, igra je pre,pre… Sarkazam, naravno. A gle, dok ne dođe do releasa tko zna što će to biti. Menj je žao što su TDU iskorijenili skroz jer da su malo popravili vozni model ( štoje je u ovo vrijeme lakše zbog naprednih enginea) i da je izlazio svakih par godina sumnjam da bi trebalo deuge igre sličnog formata. Trojka mi je još uvijek neprežaljena igra, nadao sam se da će ju ići raditi jer dvojka je bila zakon(sve osim voznog modela, on je malo zakazao). Broj automobila, vrsta utrka, kupovanje automobila u salonima, isprobavanje aitomobila, motocikli, policija koja ne nervira, jahte, kuće, garaže, partiji, sloboda vožnje po svakom terenu, grafika, dodatni otok, leveliranje, MP, opet broj automobila, osjećaj brzine, načini na koje se leveliralo, uvod u igru(onaj san), offroat trke, sređivanje auta, vizualno uvjerljivi kokpiti i detalji na aitomobilima su bili čudo za ono vrijeme.. Sve osim voznog modela na jako visokoj razini za ono vrijeme, čak i za ovo kad pogledamo koje igre trenutno postoje sličnog tipa. Mislim, nije ni čudno jer se zna tko je radio…
niksa_91
@baDarmageddoN, 22.03.2016 - 21:40fakat ne kužim zakaj taj TDU nije u razvoju…fakat je bilo predobro igrati.
baDarmageddoN
@niksa_91, 22.03.2016 - 23:22Da, stvarno šteta…
Alum
23.03.2016 - 01:37Forza. Kraj priče!
Vejn
23.03.2016 - 08:150’47”, 0’53”, bice ovo jos jedna krs igra sto se optimizacije tice, borba sa 30+ frejmova…