Najavljena PlayStation 4 Pro konzola
Takozvani PS4 Neo iliti PS4K na kraju se zove PlayStation 4 Pro te donosi podršku za 4K rezoluciju i HDR tehnologiju pomoću snažnijeg hardvera.
Naziv nove konzole iz Sonyja je PlayStation 4 Pro. Ovaj snažniji model PS4 konzole stiže nam 10. 11. ove godine po cijeni od 399 eura. Pro verzija dolazi s diskom od 1 TB, duplo snažnijim grafičkim čipom na AMD Polaris arhitekturi. Procesor je arhitekturom isti kao u starijem modelu, ali je također ubrzan.
Glavna prednost Pro modela bit će podrška za igranje na 4K, odnosno 2160p rezoluciji. Starije igre bit će rastegnute na 4K rezoluciju, no one novije trebale bi se izvoditi u nativnoj 4K rezoluciji. No, isto kao što se na trenutnom PlayStationu 4 sve igre nisu vrtjele u 1080p, 4K na Pro konzoli vjerojatno neće uvijek biti standard.
Ako nemate odgovarajući 4K televizor, PS4 Pro svejedno će imati koristi od dodatne snage i na 1080p zaslonu. Razlike između igara na starom i novom PlayStationu ovisit će od igre do igre, no kao moguća poboljšanja navode se bolje teksture, efekti i veća detaljnost scene.
Introducing the super-charged #PS4PRO, delivering the sharpest gaming experiences ever seen. #PlayStationMeeting pic.twitter.com/qnDuTFcbwH
— PlayStation Europe (@PlayStationEU) 7. rujna 2016.
UPDATE #1: Potvrđeno je kako će se multiplayer komponente igara na PS4 Pro konzoli uvijek izvoditi na jednakom broju sličica kao i one na osnovnom PlayStationu 4 kako neki igrači ne bi imali prednost nad drugima zbog većeg broja fps-a.
KhorneFlake
07.09.2016 - 22:23Kad smo kod toga, evo Mass Effect Andromeda tech demo, snimljen direktno sa Neo konzole u 4k:
https://www.youtube.com/watch?v=t1hBNALUk4w
TypicalHog
@KhorneFlake, 08.09.2016 - 20:50Sick.
Alan Wake
07.09.2016 - 22:30Dakle vjerojatno ništa od starih/novih igri koje će se vrtit u 60 fps-a u FullHD, samo bolji vizuali i upitni 4k…
Nema poante za upgrade ako neko vec ima ps4 ako će bit ovako
Zoran Žalac
@Alan Wake, 07.09.2016 - 22:38Mene više muči to što će PS4 Pro sada biti reprezentativni primjerak svega… što znači da ćeš najave igara gledati na novom modelu, a vjerojatno do izlaska nećeš znati koliko siromašnije sve to izgleda na starom. Već sam na E3 sajmu imao dojam da se nadolazeće igre vrte na jačoj verziji konzole, a nitko sa sigurnošću ne može potvrditi da to nije bio slučaj.
RapthorPechina
@Zoran Žalac, 07.09.2016 - 22:44Normalno da neće kazati i gameplay za Ps4 jer bi izgledao puno lošije pokraj Pro i totalno bi raspizdili svih 40 milijuna klijenata koji su im dali novac tokom ovih godina i totalno bi si de-reklamirali ovaj ps4 slim….
movie
@RapthorPechina, 08.09.2016 - 15:00Zašto bi se raspizdio? Kupio sam konzolu prije 3.5 godina i normalno je da razmišljam o novoj. U auto industriji redizajnirani modeli izlaze u tom periodu a novci koji su u igri su neusporedivo veći pa se nitko ne raspizdi… pravite dramu oko ničega..
departed1983
@movie, 08.09.2016 - 15:09Sve to stoji. Ono sto ja vidim kao problem je da konzola koja je izasla prije 3 godine ima vise remastera ekskluziva sa PS3 nego sto imaju novih ekskluziva.
Tony Ghost
@movie, 08.09.2016 - 15:30U auto industriji ne kazu da nema nikakve razlike izmedju starog i novog auta kao sto je sony cijelo vrijeme tvrdio. Jedno je kada lazu a drugo kada govore istinu. Da su rekli da ce bit bolja konzola, osim podrske za 4k i 60 fps-a niko se ne bi pjenio. Ovako su nam se blago receno posrali u usta. Oni su lagali kao i ekipa iz NMS. I mi ne bi trebali bit ljuti? Sto je sa onima koji su kupili konzolu prije par mjeseci? Oni su im vjerovali a za uzvrat dobili samar. Imamo valjda i mi igraci kao neki potrosaci, pravo da izrazimo emocije. Moje su nabijem sony.
movie
@Tony Ghost, 08.09.2016 - 15:57Imaš dva modela yarisa koji se izvana ne razlikuju toliko koliko ispod haube i unutrašnjosti. Prosječan lik niti ne vidi razliku. Nisi imao sreće ili se nisi interesirao i kupio si stari model prije par mjeseci a od jeseni novi dolazi na tržište i nitko se ne buni.. ja i dalje ne vidim ili mi nisi objasnio da bih te mogao shvatiti što te točno ljuti i pravi budalom? To što je teži, troši više struje ili nešto treće? daj mi objasni i budi konkretan.
Tony Ghost
@movie, 08.09.2016 - 17:42Pa covjece objasnio sam ti. Problem je sto su lagali. Jedno kazu a drugo rade. Ti ako to ne shvacas to je veliki problem. Isto sto je NMS napravio. Uporno seru i mazu nam oci i na kraju nas prevare. I ti hoces da ti objasnim? Ti ako ne shvacas ovo sto pisem onda ne postoji mogucnost da ti objasnim. Ja taj neo i ovako ne bih uzeo. Ali ovo jednostavno nije u redu. Ja ti kazem ako se nastave ovako neprofesijalno ponasat izgubit ce dosta korisnika.
movie
@Tony Ghost, 09.09.2016 - 11:35Dobro, stalno ponavljaš oni su lagali. No nikako da mi objasniš što su to točno lagali?
Tony Ghost
@movie, 09.09.2016 - 14:51Mozes sam doc do podataka.
RapthorPechina
@movie, 08.09.2016 - 15:35Ovo su konzole . Koje su ljudi kupili s ciljem da netrebaš ulagati u gaming hardwer sljedečih 6-7 godina.
movie
@RapthorPechina, 08.09.2016 - 15:54Ja nisam kupio konzolu s tim ciljem. Kupio sam je da se zabavim. To radim 3.5 godina. Mogla je i crknuti u tom periodu. Tko kupuje išta s primisli da će mu raditi 6/7 godina? Niti za auto to ne možeš tvrditi a ne za komad plastike.
RapthorPechina
@movie, 08.09.2016 - 16:46Kupuju oni ljudi koji štede 5 godina za tu konzolu..
Tony Ghost
@movie, 08.09.2016 - 18:06Zaboravi jos napisat. Po komentarima vecina pljuje po sony-u. Dok drugi kazu da je nepotrebno. Osim tebe ne vidim da jos neko brani sony.
movie
@Tony Ghost, 09.09.2016 - 11:39Ja ne branim sony već mi nije jasno kaj ste tako napištoljeni? Kupio sam grafičku prije tri godine koja je bila skuplja od PS4 konzole. Kupio sam u međuvremenu novu grafičku koja je opet skuplja nego PS4 konzola. Novu konzolu još nisam kupio. Znači dok sam na grafičke u tom periodu potrošio oko 7.500 kn za konzolu sam izdvojio samo 2.850 kn. Koliko bih ja trebao biti bijesan na nVidiu i razvojne studije zbog kojih sam u ove tri godine izdvojio sve ove novce? Potrošačko smo društvo i na tebi je što ćeš i kako raditi sa svojim novcima.. kažem, i dalje ne vidim nikakv problem oko ove nove konzole..
Alan Wake
@Zoran Žalac, 07.09.2016 - 23:00Da, istina. Ne sviđa mi se to nimalo, al nedam im novce za ovaj Mid-gen upgrade u kojem će igre imat mala pic-mic poboljšanja u grafici, a vjerojatno isti framerate. Microsoft je sad u poziciji da ih rasturi za godinu dana s Project Scorpio-om, pogotovo jer su vrlo rano objavili specifikacije svog hardvera pa će se developeri moć pripremit
funky0308
@Alan Wake, 08.09.2016 - 10:56Iz sve to sto si rekao, navukli su bijes korisnika na sebe, to bi ih moglo jako puno kostati. Hrpa ljudi koje znam, kupili su PS4 par mj prije (kao i ja) najave PS4 Neo, neki cak i nakon najave jer je najava bila – iskustvo igranja biti ce isto. Hoće, da, kada bi se salili. Ovakav potez su napravili i sa mobitelima, svi znamo kako je taj izlet zavrsio. Ja svoj prodajem, sa accountom, PSNom i igrama, ne rsdi para ili kupnje ove gluparije, vec iz principa. Malcu cu kupiti iduci Xbox i kraj. Kako su nam svima pljunili u lice s ovim pa to je strasno. Tri trenutne verzije konzole, ljudi izgubilo poprilicne pare za konzole koje vec posjeduju jer su srusili cijene i PS3 i PS4 sa ovim kretenizmom. Bravo za Sony. Ovo ce im puno stete nanijeti. Moji legosi vec naveliko prodaju svoje konzole skupa sa accountima i zauvijek napustaju Sony…i znate sta – potpuno su u pravu. Da su izbacili PS5 , OK..prate tempo i to je to…ali sta sada ocekivati? PS5 za god dana??? Kretenizam
Tony Ghost
@funky0308, 08.09.2016 - 12:45Slazem se. Ja sam svoj kupio prije 2, 3mj. Zbog par igara. Sad da ga prodajem i neda mi se. I sto bi dobio pitanje je. Zadrzat cu ga i vidjeti sto ce dalje bit. Ako sony nastavi bit ovakav bolje uzet xbox. Neka onda lazu nekome drugom.
funky0308
@Tony Ghost, 08.09.2016 - 15:21Mene ne pati to što napreduju i pokušavaju pratiti tempo, to je ok ali tako izmanipulirati Ljude i praviti kretene od nas – ma super – samo tako . Dajte MSu vjetar u leđa – tako se to radi. I do 2017 naštancajte još tri modela . Nema druge kada ovima sada nedostaje 4k podrška i za filmove – kako nas prave idiotima pa to nema nigdje!
Tony Ghost
@funky0308, 08.09.2016 - 15:35Da. Slazem se. Onaj tko me ne postuje kao potrosaca koji im puni djepove onda moje novce ne zasluzuje. U ovom slucaju je to sony. Sada xbox moze to iskoristit tako da im preotme nekoliko potrosaca. Sudeci po politici sony to nece bit tesko. Samo ako i xbox ne krene tim putem.
movie
@Tony Ghost, 08.09.2016 - 15:59Samo ako xbox ne krene istim putem? Pa o čemu pričaš? PS4 ima 3 modela xbone će imati 3 modela? Jesam nešto propustio? Sony s 3 modela ne cijeni svoje kupce dok microsoft s 3 modela cijeni svoje kupce? O čemu vi zborite?
Tony Ghost
@movie, 08.09.2016 - 18:03Jesi ti pratio vjesti o ps4 neo? Ako jesi onda si mogao cuti kako je sony uporno govorio da ce jedina razlika biti u tome sto ce podrzavati 4k i vrtit ce 60fps. Onda su josi spustili cijene a igraci su im vjerovali, jer zasto bi uzeli 4k konzolu kad 90% nema novac za taj tv. Na kraju ispada da je nova konzola u svemu bolja. Odnosno nista nece biti isto kao sto su oni tvrdili. Zato je sony dao sada bolje igre na ps+ da igraci ne polude. Kad kazem da mislim da ce xbox pokupit neke igrace mislim na to da se nadam boljem ponasanju od njih. Zasto ne bi uzeo xbox ako oni ne budu lagali kao sony ili bar manje? Bar ces imat neko povjerenje. Kako vise ikad sony vjerovat nakon ovoga. Prvo NMS pa sad ovo. Sta ce sad slijedit….
movie
@Tony Ghost, 09.09.2016 - 12:08Od kuda ti podatak da 90% igrača nema za 4k tv. Pa nismo tržište mi s ovih prostora. Tržište je amerika, japan, velika britanija, njemačka i druga velika i bogata tržišta. Koliko smo bitno tržište, podatak je da microsoft niti dan danas službeno ne prodaje svoju konzolu na ovim prostorima. Uopće ne sumnjam da će po izlasku PS4 pro zabilježiti nove prodajne rekorde…
Isto tako nije mi jasno zar stvarno očekuješ kada izađe novi xbone da će na njemu igre izgledati isto ili lošije nego na prvom xboneu kako se ne bi naljutili stari kupci? Koliko moraš biti naivan pa pomisliti da igre na jačem hardveru neće izgledati proporcionalno bolje? Ne vidim po čemu je sada microsoft pošteniji igrač. Imamo tri konzole od sonya i imamo tri konzole od microsofta. Sve je identično. Naravno da će se microsoft potruditi baš kao i sony da iz nove konzole izvuku maksimum. Uopće se ne opterećujem ovom što vas tjera u ludilo. Mogu uzeti novu konzolu a i ne moram. No pošto sam uvijek uzimao uzet ću i ovaj pro a staru prodati te nadodati za novu. Nema stresa, nema nervoze… živimo u potrošačkom društvu gdje svatko sa svojim novcima radi što hoće..
darijoman
@funky0308, 09.09.2016 - 00:49Živio moj PC 😉
funky0308
@Zoran Žalac, 08.09.2016 - 10:14Upravo tako…znači pregazili su sve ono što su govorili par mjeseci ranije. Ja PS4 prodajem i nikada se više neču vratiti na Sony. Ne radi toga što prate napredak i tehnologiju, to je pohvalno ali ove laži i priijevare ne jebem.
Tony Ghost
@Zoran Žalac, 08.09.2016 - 12:47Slazem se. Sad pogotovo ne treba radit preorder. Sad nikako necemo znat sto dobivamo.
nikola2222253
@Zoran Žalac, 09.09.2016 - 12:27Tak ps4 pro ,mislim da ce ga najvise koristit oni koji snimaju gameplay, to je moje misljenje.
Dragan[MKD]
07.09.2016 - 22:36Ovo je samo 4K renderiranje sa strane samu konzolu, a nije cijelosno 4K, radeno sa strane developera jer honestly manje njih moze si dozvoliti da rade dve inacice igre jednu u full 4K, a drugu za staru konzolu, Ocekujem puno iz Skorpio koji mislim da ce puno ponuditi po pitanje 4K i 60fps, a developeri ce imati puno vremena da naprave igre so obzir na to da su dobile specsa za samu konzolu godinu i po pred izlaska, a sony nije im dao vremena da se pripremu za ovu jesen
RapthorPechina
@Dragan[MKD], 07.09.2016 - 22:40Pa onaj lik iz activisiona je rekao da već godinu dana rade na ps4 pro
Dragan[MKD]
@RapthorPechina, 07.09.2016 - 22:55Mislim da CoD ima vise 4K verziju za PC tako da i teksture postoje za to, tako da puno im je lakse jer svaki CoD e u development oko 3 godine jer 3 razliciti studija rade na njemu, Activision je samo izdavac, pravi test bice FIFA i BF1 za PS4 Pro jer oni stuze nesto kasnije kako sto sam procitao i videcemo sta su uradile.
movie
@Dragan[MKD], 08.09.2016 - 15:04Ti znaš da sony nije dao vremena za pripremu. Pa čim se napravi probni primjerak konzole svi ga izdavači igri dobiju. Jesu PS3 fotkali gotovo godinu dana ranije nego je izašao u jednom razvojnom studiju? Pa neće razvojni studiji dobiti konzolu kada i kupci u maloprodaji… svašta drobite..
Dragan[MKD]
@movie, 08.09.2016 - 16:08XBOX One i PS4 su pretstavljeni u veljace mislim 2013 godinu ako se ne varam i vec na jesen kad je konzola izasla bili su hrpa igra exclusive i multiplatform bez obzira na to, a slike i specsi su procurile mozda i ranije, a da te pitam sad koliko igara su radene specificno za ovu konzolu, kakav gameplay je prikazano na sonyjeva konferencija, koliki ce biti broj igara na day 1, koliko razliciti studija ce izbacit svoje verzije za ovu konzolu u prvi mijesec. Naravno pametno bi bilo da usporedimo ovu sa Skorpio ali razlika je golema jedino moze sa XBOX One S da se usporedi koji kosta $299 i ima podrska za 4K videos i Blyray i ima HDR i e tanji 40% od ovu debeljuru.
movie
@Dragan[MKD], 09.09.2016 - 12:14Ne možeš uspoređivati konzole različitih specifikacija i opredjeljenja. Jasno je da obje konzole ne pucaju na iste stvari. No tebi nitko ne brani da kupiš ono što misliš da je pametnije za tvoj novac. S obzirom da microsoft godinama zaobilazi ovo područje i da nema službenu prodaju niti ima namjeru u skorije vrijeme te nema HR market, ne znam zašto bih davao novce za takvu konzolu? Tim više što će sve igre za xbone biti dostupne i na PC. Znači nema niti jedan razlog za kupovinu xbonea iz moje perspektive.
Dragan[MKD]
@movie, 09.09.2016 - 17:30Ja ne kupujem konzolu radi ekskluzive kao sto rade puno ljudi, ja kupujem konzolu za da igram, a to sto kad kupim jednu igru na XO i mogu ju igram i na PC je dobra stvar prema meni, ali nz koliki novac bi trebao ulagat u moj PC da bi mogao igrati u 4K+60fps sigurno bi trebao imati 1080+neki jaci i7 a i tada bi bilo pitanje dal bi mogao vrtiti sve u 60fps, mislim da ne, zato najpametnije je cekati proljece i videti neke nove trajleri za Skorpio igara pa posle ide i E3 pa pretstavljenje gameplay, gamescom itd, kako spada, i nadam se da ce biti bar malo vise skupli recivo u rangu 1070OC ili 1080 da ne bi MC stedio na performanse.
Grimbold
07.09.2016 - 22:37Sorry ako je glupo pitanje, ali ‘oće to kod nas bit’ 400 eura? Ako bude, to se bogme isplati, RX 480 koja je jedna od najboljih ‘bang-for-the-buck’ kartica toliko košta. ‘Ko zna, možda uzmem konzolu, a upgradeam PC za 2-3 godine 😀
RapthorPechina
@Grimbold, 07.09.2016 - 22:39I originalni ps4 je koštao 400 eura… kod nas je bio 3300 kuna.
Grimbold
@RapthorPechina, 07.09.2016 - 22:42@Raptor Pechina Eh, onda je to problem. No i dalje sam zaintrigiran tom konzolom, PC ionako neću moć’ toliko prašit kad se škola zahukta.
Grimbold
@Grimbold, 07.09.2016 - 22:43Huh, nisam znao da ne moram pisat’ @_____.
Wik7im
@Grimbold, 07.09.2016 - 23:28previse si na drustvenim mrezama ffffffff
Grimbold
@Wik7im, 08.09.2016 - 07:37Jučer napravio account, inače sam na 9GAGu 😉
mrxa
@Grimbold, 08.09.2016 - 11:02Ima smisla…platiš 3300kn za konzolu, svaku igru plaćaš BAREM 500kn, ako je MP onda još i PS+ svaki mjesec…Imaš pravo, to se više isplati od ulaganja u jednu grafičku i igru JEDNOKRATNO 300-350kn.
movie
@mrxa, 08.09.2016 - 15:07Pa da ne vrijeđam samo budala daje 500 kn za igru. Nakon izlaska recimo uncharteda 4 bio ih je pun oglasnik po 300 kn. Odigraš i nazad u oglasnik za umanjeni iznos i tako dalje. Da, 30 kn mjesečno za PSN je stvarno nešto što me izulo iz cipela…
funky0308
@mrxa, 08.09.2016 - 15:34Čak i da zanemarimo sve to, opet dolazimo do toga da taj isti PC može i vrti igre i na 2k i na 4k . Imao sam volju i želju imati konzolu – imam je još uvijek i sada, nakon svega ovoga, jedino što mogu reći – neka se sva ta tri PS 4 sakriju u ventilator moje GTX 1070 i vide kako radi pravi hardware. Je, puno je skuplje ali koliko para toliko muzike . I može mi pričati tko šta hoće – neki dan upalim nekoliko igara (GTA V., Witcher 3, Division) na PCu i na PS 4 u isto vrijeme i … to nisu iste igre ! Sada, kada dođe USB dongle za Dual shock na PC, spojim komp na 4k TV i igram igre u punoj 4k kvaliteti iz ležećeg položaja . Te tri ekskluzive godišnje, radi kojih sam i kupio PS 4 ( i izgubio hrpu love u 3 mj) jednostavno ne vrijede toga da me netko pravi kretenom već drugi puta ( prvo sa Xperiom, sada sa PSom ) Bome više ne može – fuck you Sony.
Lazy
@mrxa, 08.09.2016 - 21:29Sve ti je to li-la, ja svake 2 god cca mijenjam grafulju za bar 2tk, pa potom svake 3-4 god cijeli komp koji me ispadne najmanje 7000 tk do 10 tk… i tako u krug, to je gušt koji se plaća, teško je biti tu pametan ako voliš 😉
RapthorPechina
07.09.2016 - 22:37Znači. Ovo se isplati kupiti samo onima koji imaju 4k televizor. Za hd tv kupi ps4 slim.
grgoljblaster
@RapthorPechina, 08.09.2016 - 10:45teorijski, trebalo bi sve igre da rade bolje (čitaj: ispravno) i na ovom, ali već sam se opekao na next-gen obećanja o savršeno glatkom framerateu da bih im potpuno verovao
RapthorPechina
@grgoljblaster, 08.09.2016 - 11:13Čim je onaj rekao da Pro verzija for honora koristi iste teksture kao i obična ps4 verzija odmah mi je sve jasno… to što će Ps4 Pro imati sjene veće rezolucije i veči draw dostance na HD tv me ne zanima ni pol posto
undertaker02
07.09.2016 - 22:46hoce li nove igre na 1080p izgledati bolje na ps4 Pro u odnosu na ps4
Sardi Killer
07.09.2016 - 23:09Cijena ekstra,eh još samo dočekati da izađe.
funky0308
@Sardi Killer, 08.09.2016 - 15:36Jbo ja sebe ako će SLIM kod nas biti 299 eura
RapthorPechina
@funky0308, 08.09.2016 - 15:43U sancti je obični ps4 danas snižen na 2400 kuna. To je čisto pristojna cijena .
funky0308
@RapthorPechina, 09.09.2016 - 09:46U tome i je problem. Ako ljudi ne mogu prodati svoj trenutni PS4, kako ce kupiti PS4 PRO? Sumnjam da ce ljudi kupovati PRO i ostavljati si PS4. Upravo je to razlog zbog kojega i govorim ovo sve. Pljunili su nam svima u lice, okrenili sve na nacin da vlasnici PS4 izgube velike novce u jednoj noci….ma prekrasno. Nesto sto je do jucer vrijedilo 3000kn, sada vrijedi 2000kn. Bravo za Sony
Anomaly
@funky0308, 09.09.2016 - 10:43A šta ćeš, tako ti je to sa hardverom, cena je stabilna sve dok ne izađe nešto bolje za isto novca, onda cena pada kao blesava.
funky0308
@Anomaly, 09.09.2016 - 11:03Sve to stima i to nije nista cudno ni novo, problem je sto je Sony lagao i skrivao info do samog kraja i tako nam napravio dar-mar. Ja sam manje izgubio na 970kama starim god dana, nego na PS4 starom par mjeseci. Zasto? Zato sto sam znao sta Nvidia radi i na vrijeme prodao kartice. Ovdje se do zadnjeg trenutka nije znalo sto dolazi. Nije biko razloga prodavati. Najavljene su samo promjene u izvodjenju filmova i jos oar sitnica, nitko nije rekao da Sony, prakticki, izbacuje PS5. I jos, uz sve to, toliko spusti cijenu PS4 Slim verzije da jednostavno ne postoji razlog zasto bi netko kupio PS4 kada moze dobiti novu sasiju, manje kuciste, bolje hladenje i 12mj jamstva za iste ili cak i manje pare nego je PS4 po oglasnicima. Nije problem kada znamo sto dolazi, problem je kada se igra ovakva bezobzirna i bahata igra. Htjeli su sprijeciti ogromnu kolicinu stare PS4 konzole po oglasnicima ali su to napravili na stetu korisnika. Ne razumijem, da li ini stvarno misle da cu kupiti PS4 Pro ako ne mogu prodati PS4? Ubijaju (i jedni i drugi da ne bude zabune) smisao konzole i njezinu jednostavnost ovim glupim forama. Iako su to napravili i jedni i drugi, MS mi se ivdje cini puno postenijima i otvorenijima. Nemam Xbox, imam PS4 ali i dalje tvrdim da je MSivoovo usao postenije i iskrenije.
Dragon3
07.09.2016 - 23:12ps. dorađen je i Dualshock za PS4 Pro
Alan Wake
@Dragon3, 07.09.2016 - 23:18Što? misliš na proziran touchpad kroz koji blješti svjetlo
Dragon3
@Alan Wake, 07.09.2016 - 23:46pa sad je ledica i povrh tuchpada tako da će sada i cijeli tuchpad na DS4 svjetliti (give me some more light) u boji kao i prednjia ledica, i trebao bi imati bolji odaziv ili ti manji LAG 🙂
Dragon3
@Dragon3, 07.09.2016 - 23:49http://i0.wp.com/cdn.bgr.com/2016/09/ps4-pro1.jpg?w=952&quality=98&strip=all
Wik7im
07.09.2016 - 23:25fakin tehnologija, ljudi tek kupili full hd tv-e kod nas i sad 4k, moze ali za par godina…
DjokaBA
08.09.2016 - 00:304K nece zaziveti jos godinama..
Sackboy
@DjokaBA, 08.09.2016 - 15:42Ako se ne snađeš sam neće, kod mene full HD živi već 8 godina a ubrzo kupujem 4k TV i onda će zaživjeti i 4k, igraš na 4k i filmove skineš u 4k i eto ti zaživio 4k 🙂
trulex
08.09.2016 - 01:05polako poslali ps4 u penziju.
lucho-CRO
08.09.2016 - 01:094699 kn samsung led 109 cm UHD 4k HDR pro i 4k upscaling u SD i u ekupi..5 god garancije cini mi se..isplati se i jeftinija varijanta 3500 kn za philips 49put4900/12 ja mislim da je tak nekako 124 cm 4k led
Ima upscaling ali nema HDR :/
metalshegy
08.09.2016 - 01:14e sad isplati li mi se dat 100$ vise za PRO verziju na 1080p TV-u? inače imam PC koji jos uvijek vrti na high igre al se sve vise muči, pogotov zbog neoptimiziranosti igara u zadnjih godinu dana (npr. Rise of Tomb raider na high ima dropove da je neigrivo). FPS na PRO verziji ocito moze samo malo stabilniji za razliku od stare verzije jer koliko sam skuzio ostaje 30 lock, a grafika nes sitnjuckavo ljepsa. znaci prakticki 100$ za stabilnijih 30fps-a i mrvicu bolju grafiku, vaše mišljenje?
Grimbold
@metalshegy, 08.09.2016 - 07:40Mislim da ti je to bolje, i ja mislim uzet’ novi model, pa ako nabavim 4K TV sve pet, a ako ne, nikom’ ništa.
metalshegy
@Grimbold, 08.09.2016 - 11:13mda nekako sam naucio kroz povijest da se isplati ulozit u tehnologiju jer sve brzo zastari xD
l)oolvl
08.09.2016 - 02:30kao što sam i očekivao, ovo je potpuno nepotrebno. Ali mislim da je problem u Microsoftu jer su najavili taj prokleti Scorpio pa Sony ne želi zaostajati ni u kojem pogledu. Daleko bi bolje bilo i za njih i za potrošače da su pričekali još koju godinu za pravi upgrade na 4K
PsyBorG6of9
08.09.2016 - 03:55bravo sony, pro nema suport za 4k bluray…. aj baš me zanima kako če days gone i bf1 izgledat na pro verziji…. na normalnom ps, bf1 izgleda približno kao na kompu na low settings ako ne i gore…poslužit če me još stari debeli monolith 🙂 last of us remastered prošao, još za proč unti dawn, bloodborne, ratchet & clank dočekat days gone, gran turismo sport, tekken i novi crash 🙂 za sve drugo tu je picek s tipkovnicom, mišem xbox i ps4 contolerom i mucho boljom grafikom. nije ni plejka što je nekad bila 3 godine na tržištu na prste jende ruke možeš izbrojat kvalitetne ekskluzive, ni na toliko ukoliko ne brojim remastere s ps3
baDarmageddoN
08.09.2016 - 06:35ahahahahahaha “Pro” Nije da vrijeđaju sve nas kupce originala da smo amateri. Uopće nije.
pesek32
@baDarmageddoN, 08.09.2016 - 15:01xD
movie
@baDarmageddoN, 08.09.2016 - 15:13I dalje ne kužim zašto misliš da te netko vrijeđa? Kupio sam auto i kada izađe redizajnirani za 2/3 godine zar su me time uvrijedili jer sam ja kupio ovaj i očekujem bar 1′ godina da ne rade ništa? fakat vas ne kužim. I o čemu pričamo? O 3000kn? Točnije, s onim vazčerom sam ga platio 2850kn. Prodam ga sada hladno za 1200 kn, dodam razliku i eto novog. Uživao sam u ovome sve ove godine a sada je vrijeme za novi.
RapthorPechina
@movie, 08.09.2016 - 15:31Samo što se auti ne zovu “Pro”… znači u 11. mjesecu će doči netko u dučan i onda će pitati zar je ovaj ps4 za amatere a ovaj za Pro igrače…..
movie
@RapthorPechina, 08.09.2016 - 16:03Ne, 95% kupaca kao i obično će pitati što je jeftinije a prodavač će mu objasniti da je to isti drek samo ovaj skuplje zamotan. Prosjećan kupac koji kupuje novu igračku svome djetetu izabrat će jeftiniju konzolu. Oni koji nešto kuže kupit će konzolu shodno vlastitim potrebama.
baDarmageddoN
@movie, 08.09.2016 - 17:17Prodavač će mu objasniti da je isti drek? Kaj nije smisao prodavača da proda skuplji hardver? Osim toga, oni koji prodaju tehnologiju bi se trebali malo bolje od prosječnog kupca razumjeti u nju i znati da to nije isti drek. Kao da kažeš da je isto da li si na auto staviš Savu ili Michellin. Tebi je to isto? Za igrati na 2160p60 ili barem na stabilnih 1080p30 sa više detalja se isplati platiti nešto malo više. na stranu pitanje da li si spreman platiti malo više, to nije poanta. Nisam za Neo ali reći da je isti vrag je glupo. A sam naziv “Pro” na nekim levelima vrijeđa vlasnike originalne konzole jer se da iščitati da je to “Amater” verzija. Što ti tu nije jasno?
baDarmageddoN
@baDarmageddoN, 08.09.2016 - 17:31EDIT!!! 2160p30 a ne 60. Da je 60 napravio bi pre-order konzole.
movie
@baDarmageddoN, 09.09.2016 - 00:51Očito nisi shvatio moju rečenicu, ja ne kažem da je isti drek ali za moju ženu je to sasvim svejedno ili ako hoćeš isti drek i njoj je jedino bitno što je od toga jeftinije jer će se dijete igrati na obje konzole po njoj isto a ona neće platiti isto. Što misliš što mome tati znače PS4 i PS4 pro. Ništa, baš ništa. On je čuo da mu unuk želi PS4 i on će mu kupiti PS4. Naravno ako može proći jefitnije uzet će onaj model koji je jeftiniji. Bitno mu je da je kupio dar po želji
Gle, prodajom sam se bavio dugi niz godina. Iz iskustva znam procijeniti kada dođe mušterija što želi i koliko može platiti. Kada shvatiš da lik nema novca za skuplje stvari onda ćeš sve napraviti da prodaš jeftiniji stvari. Sve je bolje nego da ti izađe a ne ostavi ništa novca. Velika većina ne zna ništa o onome što kupuje osim da želi djetetu uzeti PS4 a ako ima izbor to će uvijek biti jeftiniji model. Onaj koji nešto zna, interesira se time ili je dugi niz godina gamer, on kupuje samostalno i ne interesira ga mišljenje prodavača. On već ima formirano mišljenje i zna što kupuje. I sam sam takav. Neki put zamolim prodavača da mi ne priča gluposti. Pogotovo majstori koju prodaju tv aparate a o njima znaju ono što su pročitali iz brošure koja ide uz njih. I dalje mi nije jasno zašto bi me ono pro vrijeđalo. Mene apsolutno ništa ne vrijeđa uz ovu konzolu. Smatram da je moj 3.5 godina star PS4 svoje dao i da ću ga frknuti za 1200 kn te dodati razliku i kupiti novi model.
Grimbold
08.09.2016 - 07:44Postoji ti puno malih ‘caka’ kako proći jeftinije lad kupuješ TV. Ako nisi jedan od onih koji žele sve novo, pitaš je li na prodaju onaj TV iz izloga. On ti je radio 1000-injak sati, ali to ti je nekih 1% radnog vijeka. Dobiješ ga tako s nekim većim popustom.
RapthorPechina
@Grimbold, 08.09.2016 - 14:30Kull. Dobra informacija.
Dodzdz
08.09.2016 - 10:22hoce li se nadolazece igre koje izadju poslije ps4 slima moci na obicni ps4
RapthorPechina
@Dodzdz, 08.09.2016 - 11:15Za sve će biti jedan te isti disk koji će raditi i na ps4 i ps4 slim i ps4 pro
Dodzdz
@RapthorPechina, 08.09.2016 - 13:33Hvala ☺☺?? imas li ps4
RapthorPechina
@Dodzdz, 08.09.2016 - 14:31Da
grgoljblaster
08.09.2016 - 10:43PS4 je trebalo da ima 1080p 60fps za sve igre, međutim većina je bila u 30fps ili nestabilnom framerateu. Ne očekujte da 4K bude rasprostranjen ni na novom modelu, ili očekujte katastrofalne performanse. Stvarno je nerealno da uređaj od 400 evra cilja 4k gaming koji je inače daleko od standarda.
BaDly
08.09.2016 - 11:54Po meni ako nemaš para na bacanje nema ovo smisla za sad. Osobno mislim da nativni 4k nije moguć niti na Pro konzoli, a sad razlika u FHD-u je minimalna. Također kao što je navedeno uz sve to treba imati i 4k telku… 🙁
Uglavnom sonyjev sam fan oduvijek i imam doma apsolutno sve njihove konzole i moram priznati da me ovo malo razočaralo…. Upravo i imam konzole da se ne moram zajebavati sa upgradeom HW-a, a ovo sada upravo je to. Onda se radije vratim na PC, pa si svake 2, 3 godine uzmem jaču grafičku i pusa bok…
lucho-CRO
@BaDly, 08.09.2016 - 18:14Najavljen je Last of Us remastered u nativnih 4k i jos neke..po samom izlasku ce biti skaliranje odredenih naslova tj svih na 4k a vec se zna ima popis koji bas govori o nativnih 4k i tu je i elder scrolls online potvrdeno 😉
Truegentlemanx
08.09.2016 - 12:03Ne vidim poantu ovog PS4 Pro modlea, mogli su jednostavno najavit sljedece godine PS5 da izlazi 2018 i gotovo. Meni se cini da ni sam Sony ne zna za sta sluzi ovaj novi PS4 po njihovoj konferenciji. Igre dobro izgledaju i bez 4k, mislim da ce jako malo ljudi uzet PS4 Pro jer ako si bas takav fanatik za boljom rezoluciom i grafikom jednostavno igras na PCu. PS4 Pro nece ucinit igre boljima, price u igrama ce bit iste, gameplay ce bit isti sve ono sto cini igru igrom ce bit isto, to sto oni mogu sunce napravit da ljepse sija nema smisla. U ostalom za kraj neka mi netko kaze igru sa PS4 koja nije mogla bit na PS3 skidam mu kapu, dobivamo iste igre koje smo dobivali prije 2 generacije samo malo ljepše. Po meni je ovaj PS4 Pro veliki promasaj i previse posla za marketing ekipu, a da ne pricamo o 3rd party developerima.
Tony Ghost
@Truegentlemanx, 08.09.2016 - 12:52Zna sony jako dobro sto radi. Zaradjuje, to je i poanta korporacija. Ne brini, kupit ce zarazeni i oni koji imaju love vise nego sto treba. Ps5 ce izaci vjerojatno za 1, 2 godine. Nakon ovoga to je za ocekivati. Sad jos samo cekamo i da xbox ovako nesto napravi u skoroj buducnosti.
Truegentlemanx
@Tony Ghost, 08.09.2016 - 16:48Znaci krenuli smo mobilnim putem ocito, sada cmo imat PS5 pa PS5 S i tako dalje
Tony Ghost
@Truegentlemanx, 08.09.2016 - 18:15Tako ce na kraju i bit. Zalosno za sony. Ovo je cist profiterski posao.
Jere Zaja
08.09.2016 - 13:32aj kad izade ps4 pro napravite unboxing
markogal
@Jere Zaja, 09.09.2016 - 12:52ti im plati a oni ce ga napravit
stima?
Jere Zaja
@markogal, 09.09.2016 - 14:40samo kazen
departed1983
08.09.2016 - 14:06Evo bas citam jedan hands on sa sonyjeve konferencije. U biti, sve zavisi od developera kako zele da iskoriste novi hardware. Kao, TLOU je dosta po radio na vizuelnoj strani igre, a FPS nisu dirali (bas me interesuje koliko dugo ce se musti ova igra i koliko ce remastera dobiti :D), dok je recimo Tomb Raider na neki nacin portao PC verziju na PS4 pa je ostavio mogucnost da se igra locka na 1080p i smanje neki detalji da bi se dobio boost o frejmovima. Ali kaze da je opet malo ispod 60. Na svim prikazanim igrama primjetno je poboljsanje kvaliteta slike, ali opet, ovaj kaze da su sve igre demonstrirane na najskupljim modelima sony TVova pa je opet upitno kako ce to izgledati na nekom prosjecnom TVu, tj, kvalitetu slike sigurno dosta doprinose i high end TVovi. Meni je PS4 sporedna stvar pa me ovo ne smeta i ne vidim nista negativno u tome. Stvari se mijenjaju i napreduju i sa ovim oni nista ne rade protiv postojecih korinika jer ce postojeci korisnici dobivati sve igre isto kao sto bi ih dobivali i da se ova konzola nije pojavila. Ovo je u piti samo za one koji imaju dodatnih 1500 eura za novi 4k TV i konzolu.
Anomaly
@departed1983, 08.09.2016 - 14:47Rise of the Tomb Raider će imati 3 moda, 4K i 30 fps sa HDR podrškom, 1080p i 30 fps sa boljom grafikom (kao na PC-u) i klasični PS4 nivo grafike na 1080p i otključani framerate od 40-60 fps.
departed1983
@Anomaly, 08.09.2016 - 15:06Da, nasao sam i te detaljne informacije. To onda znaci da ce na 4k, ili imati downgrade, ili nece moci drzati tih 30 FPSa sto u konacnici zanci da ljudi bezveze placu. Ova konzola nije puno mocnija od starog PS4, vise dodje kao neki marketinski trik da bi i dalje bili aktuelni na trzistu.
Anomaly
@departed1983, 08.09.2016 - 15:17Ma čisti upscaling, kakvo nativno izvođenje u 4K. Podrška za HDR i sitniji pikseli 4K rezolucije ih vade donekle. Čeka se PS5.
departed1983
@Anomaly, 08.09.2016 - 15:24Pa da, cini mi se da su se izrekli da koriste iste teksture. A upscale radi i na PS4 ako imas odgovarajuci TV. Po meni bi mnogo bolje bilo, ako su vec htjeli raditi upgrade, da su se bazirali na to da igre dobiju vise fejmova, jer recimo onaj demo FF15 mi je na momente bolan za oci. Isto uncharted 4, igra bi bila duplo bolja da se izvodi u 60 fpsa. S tim, da bi im to vjerovatno bilo problematicnije jer su sve igre radjene da se vrte na 30 fpsa, a znam koliko se na PCu za neke portove cekalo na patch da se rijesi FPS lock.
Sardi Killer
08.09.2016 - 14:24Znači pošto se postavljaju pitanja da li se isplati ovo uzeti.Evo moje mišljenje,ako imate last gen konzolu i planirate uzeti novu onda idite na ovaj PRO,a ako već imate PS4 onda je pitanje veliko koliko se isplati,ako nemate 4K TV onda se i ne isplati toliko(izgledaće naravno bolje igre na PRO i u 1080p ali to nije njegova glavna vrijednost)igre i na običnom PS4 izgledaju super.Znači zkaljučak ako već uzimate novu konzolu idite na PRO a ako imate PS4 obični a nemate ni 4K TV onda se i ne isplati.Jednostavno je a ako naravno neko ima pare onda neka ima i ovaj i onaj heheh.
Anomaly
08.09.2016 - 14:52Sumljam da će se novije igre renderovati u nativnoj 4K rezoluciji, koliko čujem biće upscale-ane. Mnogo je to za neke napravice od 400 $.
fez
08.09.2016 - 18:03Mene zanima zašto je tako velik. Biće psihološka fora.
Iceman73
08.09.2016 - 20:50Nema veze,stara 4tvorka ide za bagatelu i kupuje se nova!!!!!
Killer13
09.09.2016 - 02:03Ja ovo priskacem i ceka se ps5 ako to bude u planu a nadam se da oce za sada je i dobra ps4.