HCL.HR

Sindikat američkih scenarista odabrao nominacije za najbolji scenarij u igrama

Zoran Žalac 13.01.2018.   •   12 komentara


U 2017. smo imali nekoliko odličnih priča ispričanih u obliku videoigara, no američki scenaristi odabrali su neke čudne nominacije za najbolji scenarij u igrama.

Longshot

Kada smo u redakciji HCL-a birali najbolju priču u igrama 2017. godine, među nominacijama smo imali Horizon: Zero Dawn, Prey, Nier: Automatu, Hellblade: Senua’s Sacrifice i još nekoliko igara. Nagradu smo u konačnici udijelili ekipi koja je napravila NieR: Automatu, pod obrazloženjem kako ta priča doista djeluje kao nešto izvedivo samo u formatu videoigre.

S nama se pak ne slaže Sindikat američkih scenarista koji je objavio svoje nominacije za najbolji scenarij u igrama 2017. Naime, američki pisci s nama dijele mišljenje samo oko Horizona, dok su za ostale nominacije odabrali neke totalne autsajdere.

Doduše, kao i obično, njihovi kriteriji su vođeni time da nominiraju samo igre čiji su scenaristi prijavljeni članovi Sindikata, što znači samo igre američkih scenarista. U bilo kojem slučaju, nominacije su sljedeće:

Dishonored: Death of the Outsider

  • Vanjski pisci: Anna Megill, Hazel Monforton; Glavni dizajner narativa: Sachka Duval; Arkane Studios-Bethesda Softworks

Futurama: Worlds of Tomorrow

  • Cas Ruffin, Patric M. Verrone; TinyCo

Horizon Zero Dawn

  • Direktor narativa: John Gonzalez; Glavni pisac: Benjamin McCaw; Scenaristi: Ben Schroder, Anne Toole; Additional Writing by Dee Warrick, Meg Jayanth; Guerrilla Games

Madden NFL 18: Longshot

  • Scenarij: Michael Young, Adrian Todd Zuniga; Priča: Michael Young; Tiburon/Electronic Arts

Označeno sa: ,

Komentari (12)

  • funky0308

    13.01.2018 - 15:30

    Cuj nominacija jbte…NFL 😀 haha…koliko god i taj zanr napreduje sa strane price koja trazi kvalitetniji scenarij nego prije 10 god smijesno mi je pored puno boljih prica uopce i spomenuti ovako nesto. Ali valjda ameri znaju..sve ostalo njihovo smo prihvatili, zasto ne bi i nagradu za naj scenarij godine dali scenaristu NFLa 🙂

    • Zoran Žalac

      @funky0308, 13.01.2018 - 16:08

      A navodno je ove godine dobar… No teško mi je išta u sportskim igrama shvatiti za ozbiljno kad se sjetim Journeyja iz Fife. Koji je isto… zanimljiv, ali cringe u isto vrijeme.

    • hrga007

      @Zoran Žalac, 14.01.2018 - 05:41

      longshot je ista stvar puna kliseja i cringe momenata

    • Juraj Bevandić

      @Zoran Žalac, 14.01.2018 - 15:42

      Duguješ si odigrati NBA 2K16 i ono što je Spike Lee napravio od story modea te godine.

    • marko1106

      @Juraj Bevandić, 15.01.2018 - 16:17

      Osobno teski uzas…kako god igrao lose ili dobro igra vrti svoju pricu i svoju dramu bez obzira na tvoje vjestine ili nevjestine na terenu…

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 15.01.2018 - 13:17

      najgori dio ovogodišnjeg Journeya je prebacivanje u MLS bez da te itko išta pita. Jadno ulizivanje američkom tržištu.

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 15.01.2018 - 13:59

      Hehe, malo, da. Ali to mi je zapravo bilo i dobro jer inače nemam pojma o MLS-u. Veći je problem što u jednoj sezoni promijeni tri kluba, ali eto, to su napravili radi gameplaya više nego zbog priče.

  • darkstar

    13.01.2018 - 15:58

    Oni nemaju pojma šta je prava priča.

  • SonOfZeus

    13.01.2018 - 16:30

    Gospodo, NFL je još dobar, ali Futurama: Worlds of Tomorrow?? Android igra? Seriously? I to iznimno prosječna?

  • Cipelcug

    13.01.2018 - 18:46

    Horizon mi je osobno vrlo zabavna igra, no priča je nezanimljiva. Nisam ni sa kime suosjećao niti me bilo briga što će se dogoditi, ali gameplay loop je solidan. SPOJLER ********* nakon što umre Rost postane potpuno nezanimljivo.

    • AceRimmer

      @Cipelcug, 14.01.2018 - 12:58

      Tko uopce suosjeca ili se moze povezati s tim ”hollywood style” super sposobnim, prekrasnim i klisejiziranim likovima? Trebaju nam igre (i filmovi) s obicnim ljudima u obicnim problemima, a ne uvijek na foru spasavanja svijeta ili slicnog u kojem se problemi rjesavaju pucanjem, nasiljem i ludim fizickim pothvatima. Malo kreativnosti ne bi skodilo…

  • Dragan[MKD]

    13.01.2018 - 18:46

    Nisam znao da su Americki producenti radili Horizon, jos jedan nizak udarac za Europsku industriji. A za Longshot prica u Maddenu imam samo rijeci hvale, dosta dobro uradeno, trebala se i Fifa ugledati na to kako triba izgledati jednu sportsku pricu.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?