Nakon E3 sajma najviše se pisalo o Xbox platformi
Tradicionalni mediji tijekom E3 sajma najviše članaka napisali su o Xbox brendu, no Microsoftova pobjeda bila je jako tijesna.
Proteklog tjedna doznali smo kako je Electronic Arts imao najpopularnije trailere na E3 sajmu (iako praktički nisu ni dio istoga); no kakav je omjer snaga kod vlasnika platformi na kojima se svi igramo? Odgovor na to daje nam pokrivenost brendova u izvještajima tradicionalnih medija, ne samo gaming svijeta nego i šire.
Tvrtka ICO Partners tako je provela istraživanje koju su platformu mediji najviše popratili za vrijeme E3 sajma ove godine. Nimalo iznenađujuće, najviše se pisalo o Xbox One X konzoli, no Microsoft je pobjedu odnio vrlo tijesno – sa samo 370 članaka više od Sonyja.
Sony je pak jedina tvrtka u famoznoj trojci čija je PlayStation platforma dobila manji medijski prostor nego godinu dana ranije. Unatoč tome što je Switch najmlađa konzola na tržištu, o njemu se pisalo gotovo duplo manje nego o ostalim platformama, vjerojatno iz razloga što Nintendo više ne održava klasičnu konferenciju za novinare.
Ipak, vrijedi napomenuti da je Nintendo ostvario najveći rast u broju napisanih članaka, što možda i nije iznenađenje jer prošle godine doslovno nisu imali što ponuditi publici Wii U konzole.
boris 34
21.06.2017 - 18:59Nema sta pobjedili su ali nemaju bas igri za tu jaku konzulu to ga se jedino bojim
almoustevil665
21.06.2017 - 20:29Pa plaćeni članci. Još da mogu da kupcima da plate da kupe kutije.
Lino
@almoustevil665, 21.06.2017 - 20:57Da se kladimo da si glup ko balkansko drvo ? 😉
movie
@Lino, 23.06.2017 - 17:34Pa dalo bi se o tome razgovarati ako nikada nisi čuo za plaćene članke, recenzije, promocije i tako to..
GhostMan
12.07.2017 - 23:24Xbox se trudi da pude Ps i mora mu se priznati da ne zaosteje puno