Naša StarCraft 2: Hearth of the Swarm recenzija objavljena na rođendan StarCrafta

ToxarE 30.03.2013.   •   HCL objave

Znate li da je prošlo 15 godina od izlaska prvog StarCrafta? E pa sad znate. A znate li što mislimo o novoj StarCraft 2 ekspanziji naslova Hearth of the Swarm? Evo recenzije.

Naš vanjski suradnik Danijel uvijek spremno uleti kada treba napisati neki hardkoraški tekst o StarCraftu ili nekoj drugoj RTS igri. Nedavno izašlu StarCraft 2 ekspanziju Hearth of the Swarm igrao i analizirao je od samog datuma izlaska, a i nešto prije toga tijekom beta testiranja.

Tekst koji je pripremio uistinu je hardkoraški (sviđa nam se ta riječ i totalno ju koristimo od sad), što znači da u njemu možete očekivati termine poput nerfanja, alinova, macroa, microa itd. Ipak se ovdje radi o ekspanziji pa je za pretpostaviti da već znate značenje takvih termina ako ste zainteresirani za kupnju HotS-a. U svakom slučaju, Danijel je u svojoj recenziji prozborio pokoju o novoj singleplayer kampanji te nekim promjenama i novostima po pitanju stvari poput sučelja i Battle.neta. Svu tu hardkorašku divotu teksta možete provjeriti putem linka ispod.

A što se rođendana StarCrafta kao serijala tiče, da budemo pošteni, on nije baš danas već sutra. No u trenutku pisanja ove vijesti radi se o svega par sati razlike, a i sutra je Uskrs pa se nadamo da ćete nam oprostiti za malu laž u naslovu vijesti. Bilo kako bilo, činjenica je da je prva StarCraft igra izašla 31. ožujka 1998. godine i tako polako počela širiti svoju zarazu više milijunskom gamerskom populacijom. Tim veselim povodom na StarCraft blogu objavljen je prigodan rođendanski post, a što se nas tiče – StarCraftu želimo sretan rođendan, a vama ugodno čitanje nove recenzije.

RECENZIJA: StarCraft 2: Heart od the Swarm Ovo je samo vijest o svježe objavljenoj recenziji, stoga su komentari ovdje zaključani. Vaše komentare o novoj StarCraft 2 ekspanziji i našoj recenziji iste, očekujemo vidjeti ispod samog članka (samo pratite link).