HCL.HR

Ne nadajte se da će vam Call of Cthulhu utjerati strah u kosti ove godine, navodno odgođen za 2018.

Petra Rukav 29.09.2017.   •   8 komentara


Call of Cthulhu ni nakon tri godine nije spreman otkriti nam svoje mračne misterije iako je obećao da ćemo iste doživjeti do kraja 2017.

call of cthulhu vij

Izgleda da Vampyr nije jedini naslov pod izdavačkim okom Focus Home Interactivea koji treba više vremena da se dotjera prije nego se pokaže igračima. Prošloga tjedna vampirski doktor Jonathan Reid to je i javno priznao, no čini se da se privatni istražitelj Edward Pierce iz drugog univerzuma toga srami.

Naime, na službenom Twitter profilu za Call of Cthulhu pojavile su se sljedeće riječi koje su ubrzo potom izbrisane:

2018. Objavit ćemo točan datum što je prije moguće, no prije svega usredotočeni smo na stvaranje najbolje moguće igre. Ugodan dan!

Iako developer Cyanide nije potvrdio hoće li odista doći do odgode, no takvo što ne bi nas previše začudilo pošto je igrin put razvoja trnovit. Konkretno, Call of Cthulhu najavljen je još 2014. godine, a o njemu se brinuo razvojni tim Frogwares, poznat po serijalu Sherlock Holmes igara. Međutim, izdavač Focus Interactive lišio ga je tih privilegija, a developersku poziciju ponudio je Cyanideu, tvorcu Styxa.

Call of Cthulhu bit će klasičan pen-and-paper RPG kojeg će ispunjavati uvrnute mračne misterije Lovecraftianskog svijeta, a pokretat će ga Unreal Engine 4. Naš je posao da kao privatni istražitelj imena Pierce otkrijemo tajnovita umorstva članova obitelji Hawkins na otoku Darkwater 20-tih godina prošloga stoljeća. Predstavljajući nam konstantnu prijetnju samog Cthulhua koji se skriva iza kulisa, igra bi trebala prodrijeti duboko u naš um te nas isprepadati do srži.

Označeno sa: ,

Komentari (8)

  • Czar

    29.09.2017 - 21:50

    Rpg u livecraftovom univerzumu, to bi moglo bit zanimljivo, nadam se da neće failat.

  • Zvonimir Komar

    29.09.2017 - 21:59

    I ja se nadam da će biti ok, ali Lovecraftovsku igru je vrlo vrlo teško uspješno napraviti. Tu je potrebno puno suptilnosti u horror dizajnu, jednako kao i odlučan pristanak uz to da igra ne ide nimalo na akciju. Najuspješnija Lovecraftovska igra koju sam osobno igrao je Scratches.

    • mili1985

      @Zvonimir Komar, 30.09.2017 - 10:10

      Što se tiče neakcijske Lovecraftovske igre bi definitivno izdvojio Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder. Nije klasični Lovecraft ali se vidi veliki njegov utjecaj. I naravno Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, gdje je atmosfera kroz cijelu igru odlično odrađena, iako je kraj, po meni, možda malo bolje mogao biti napravljen.

    • Zvonimir Komar

      @mili1985, 01.10.2017 - 10:03

      Hvala ti za indirektnu preporuku za Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder. Iz nekog čudnog razloga uopće nisam znao za tu igru, ali sada sam ju pogledao malo i to je definitivno to. Mislim da baš taj format prvog lica i free-looka, ali koji je “zaustavljen” u smislu da nema first person shooter kretanja je po meni odličan medij za “lovecraftovske” igre jer se tako eliminira akcija iz igre, a zadržava se ta neposrednost koju daje perspektiva iz prvog lica.

      Dark Corners of the Earth mi je unatoč manama vrlo draga igra i prvi dio igre mi je odličan, ali mislim da su žestoko zeznuli sa dizajnom druge polovice igre. Ne samo zbog akcije, nego mislim da se sve nekako raspalo.

  • Sentiel FH-016

    30.09.2017 - 18:43

    Obozavam tu igru, gledao sam ju i odusevio se!!!

  • funky0308

    01.10.2017 - 11:20

    Zanimljivo…ovo bi se moglo odigrati. Ne znam apsolutno nista o tom svijetu i bas to me i veseli. Poceo sam izbjegavati sve info o igrama, kratku najavu pogledam i ako je to ono sto mi se svidja kupim. Bude i promasaja ali ponovno sam si vratio onaj feeling iznenadjenja iz djetinjstva. Prije par mjeseci dobio sam od lege PS4 accoumt sa 20ak igara. Za valjda 19 nisam nikada cuo i zabavio sam se ko nikad u zivotu. Palim igru, a pojma nemam jel me ceka FPS ili RTS – neopisivo dobro. Fali nam svima toga. Sve znamo o igri koja izlazi, vidjeli smo sate i sate trailera i najava, prica i objava i natavno da nam vise nista nije dobro. Ne znam koliko vas ima malo vise god i da li se sjeca vremena kada ti stari od lege s posla donese kasetu za C64, citas sta je na strani A, sta na strani B, pojma nemas sta te ceka i sve ti je dobro, sve ti je novo…otisao sam s teme ali jbga…ptobajte se iznenaditi s nekom igrom o kojoj nista ne znate – zabava je zagarantirana (osim ako nabasate na FC Primal…hahaha…morao sam. Jos tugujem za tih bacenih 40 eura) 🙂

    • Zvonimir Komar

      @funky0308, 01.10.2017 - 20:21

      funky, da, to igranje 10ak minuta svake igre i isprobavanje sljedeće je i za mene imalo svoje čari, ali je nezgodno bilo što jeebarem kod ovih kazeta složenih kod komercijalnih pirata (meni je stari uzimao od Astora, a frendu su starci uzimali poštom od Beosofta) često bio slučaj da je na jednoj kazeti bilo svega par igara koje bih doista dugo i uvijek iznova igrao. I uvijek me živcirala ona situacija sa igrama gdje su leveli jedne igre snimljeni kao zasebne igre na kazeti…to nikada nisam volio. Sa homemade kazetama gdje su bile najdraže igre je bilo drugačije – to je već bilo blago :). I onda kad ti netko drugi donese kompilaciju njemu najdražih igara, a ti za pola toga nisi čuo…uh, to je bilo svježeg materijala za godinu dana. I više.

  • Retr0

    01.10.2017 - 12:41

    Zašto vise ne pravite video recenzije za igre.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?