HCL.HR

Neil deGrasse Tyson nam prodaje svoju igru Space Odyssey

Juraj Bevandić 26.05.2017.   •   13 komentara

Popularni astrofizičar Neil deGrasse Tyson otkrit će nam tajne svemira u Space Odyssey, igri kojoj je posudio svoje znanje i koju će otkriti na ovogodišnjem E3 sajmu.

DeGrasse Tyson

Neil deGrasse Tyson, popularni znanstvenik koji je svoju dosadašnju karijeru osim astrofizici i srodnim kozmičkim znanostima posvetio populariziranju znanosti i razbijanju mitova te pogrešnih predodžbi odlučio su pridružiti svijetu gaminga. U novom videu nam je predstavio igru Space Odyssey koju je pomogao stvoriti, a postavio je puno više teških pitanja nego što je dao odgovora.

Srećom, službena stranica je nešto manje tajnovita, pa doznajemo da se radi o strateškoj igri u kojoj ćemo u singleplayeru ili online multiplayeru istraživati i kolonizirati svemir, a u svemu tome Tyson će biti naš savjetnik. Igra se navodno oslanja na znanstveno dokazanim mehanikama i podacima, a izlazi za PC, iOS, Android i VR uređaje.

Službeni E3 Twitter profil potvrdio je da će Tyson igru otkriti na nadolazećem E3 sajmu o kojem smo pričali neki dan u novoj epizodi Gaming škole. Službena stranica projekta daje naslutiti da ćemo tada moći pristupiti i ranom zatvorenom beta testiranju za koje se ondje možete i prijaviti. Čitava stvar je još uvijek pomalo nejasna pa se radujemo Tysonovom objašnjenju.

Komentari (13)

• imagineak

26.05.2017 - 18:58

Ovo će biti kvalitetno kao i sve ostalo što ovaj čovjek dotakne. Nastavio Carl Saganov “Kozmos” i oduševio publiku a sada ćemo ga imati na našoj strani i u video igrama.

@imagineak, 26.05.2017 - 19:39

Cosmos je zaista fantastican, odradio je vrhunski posao. Bas me zanima kakva ce ovo igra biti..

• afaron

@imagineak, 26.05.2017 - 21:43

Ne mora značiti, to zavisi isključivo od developera. On samo može pridonijeti karizmi igre ništa više.

• PloyBoy

26.05.2017 - 19:04

Look at me i’m a celebrity… Buy my Shit !

@PloyBoy, 26.05.2017 - 20:40

Naucnik bajo, cak iako je celebrity, zasluzio je. Nije tamo neka Kardashian, koja golim guzovima zaradila bogatstvo i “celebrity”.

• baDarmageddoN

@DjokaBA, 26.05.2017 - 21:06

Da. Ovaj je prvo čovjek i znanstvenik a onda poznata ličnost. Kim i slicne su samo poznate ličnosti. A o našem svijetu govori to da su takve štrace izuzetno popularne jer, ono, ljudi nikad nisu vidjeli guzicu.

@baDarmageddoN, 26.05.2017 - 21:11

Hahah bas tako, ne bih se mogao vise sloziti. 🙂

• pleto

@baDarmageddoN, 29.05.2017 - 10:31

Treba joj na guzici napravit znanstveni rad 😀

• funky0308

@PloyBoy, 27.05.2017 - 06:43

Baci oko na navedeni dokumentarac, biti ce ti jasniie zasto ga volimo. Naravno, ne ovi sve o njemu, sl bi bilo da kazemo da ce “UFC XVIII” biti super jer ce komentator biti Mirko…njegov dio ce sigurno pomoci da igra bude bolja ali samo radi njega sigurno ne.

• chrizash

26.05.2017 - 21:22

postujem ovog covika i radujem se njegovim uplivu u gameing ,iskreno se nadam dobrom space simu nasumicno generirnom svemiru po svim zakonima fizike

• YeYa

26.05.2017 - 22:43

Bit će to vrhunski space sim čim je Neil deGrasse Tyson imalo upleten.

• invictum

26.05.2017 - 23:28

Lik je legenda, morati cemo isprobati to 🙂

• goldfinger

27.05.2017 - 15:10

Lik je skroz ok,ali još mu fali samo sitnica da i on počne iskakati iz paštete…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?