Nintendo i Havok objavili suradnju
Nintendo je na GDC sajmu ponosno objavio da će buduće igre za Wii U konzolu moći koristiti fiziku i animacije pod vlasništvom tvrtke Havok.
Nije nikakva tajna da Nintendo za svoj Wii U želi što veću podršku developera, obzirom da ona za originalnu Wii konzolu i nije bila naročito impresivna. S tim na umu, kompanija je prošlih mjeseci radila na postizanju dogovora s posredničkim tvrtkama kao što su Havok i Autodesk. Rezultati tih pregovora objavljeni su na ovogodišnjem GDC-u.
Potvrđeno je tako da će developeri u Wii U igrama moći koristiti fizikalna i animacijska rješenja tvrtke Havok. Ista su prilično popularna u današnjim igrama (primjerice, koriste se u Skyrimu, Unchartedu, LA Noireu, Assassin’s Creedu itd.), tako da ne bi trebalo biti bojazni da će eventualni multiplatform naslovi zaobilaziti Wii U platformu zbog toga.
Također je potvrđena ponovna suradnja s Autodeskom, odnosno podrška Scaleform softvera za izradu sučelja u Wii U igrama. Dotični je također široko zastupljen u današnjim igrama, te se koristi primjerice u naslovima kao što su Crysis 2, The Witcher 2, Batman: Arkham City, Mass Effect 2 itd.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!