HCL.HR

Brine nas koliko bi Nintendo Switch mogao koštati

Juraj Bevandić 27.10.2016.   •   37 komentara


Doznajemo da se Nintendo nada prodati 2 milijuna Switch konzola u prvih mjesec dana i pritom biti u brzom profitu, što otvara pitanja o cijeni uređaja.

Nintendo Switch očekivanja

Poznato je da je Nintendo lansiranjem i početnom prodajom Wii U konzole bio na gubitku i to nisu uspjeli opravdati daljnjim rezultatima na tržištu. Službeno doznajemo da je odlučeno stoga kako neće ponoviti isti rizik s Nintendo Switch konzolom za koju imaju visoka očekivanja.

Novinar Wall Street Journala Takashi Mochizuki prenosi podatke s Nintendove sjednice u kojima je postavljena brojka od 2 milijuna konzola koje namjeravaju prodati u trećem mjesecu kada Switch izlazi. Brojka se vrlo vjerojatno odnosi na to koliko će konzola prodati dućanima i distributerima, a kada bi se sve zalihe rasprodale igračima bila bi samo idealna situacija.

No još ne znamo kada točno možemo očekivati novi Nintendo. Izađe li krajem mjeseca te su brojke jako ambiciozne, no izađe li odmah početkom mjeseca to bi mogla biti prilično umjerena predviđanja. Ranije danas Nintendo je potvrdio da ćemo informacije o cijeni i datumu izlaska uz puno novina o konzoli doznati na njihovom eventu 12.1 gdje ćemo ga također prvi puta dobiti u ruke.

Do tada se namjeravaju držati svoje politike medijske šutnje pa o cijeni i detaljima možemo samo špekulirati. Na sjednici je također spomenuto kako namjeravaju slušati igrače u vezi cijene, ali malo nas brine što im to znači da očekuju insantnu dobit po izlasku na tržište.

U najboljem slučaju cijena će biti toliko niska da zaradu očekuju ostvariti ogromnim brojem prodanih primjeraka. U najgorem pak, Nintendo Switch bi mogao biti precijenjen za jednu konzolu hardverski daleko slabiju od tržišnog standarda kućnih konzola, a sudeći prema riječima Nintendova direktora i potpuno različitu od prijenosnog 3DS-a.

Očekujete li da će Switch biti uspješan? Koliko biste vi platili za novu Nintendovu konzolu?

Komentari (37)

  • BrainCro

    27.10.2016 - 15:09

    Zanimljivo

  • edviiN

    27.10.2016 - 16:03

    Bit ce ogromno niska cijena vjerujem posto “ne zele istu gresku naravit” kao kod prednodni konzola kupujem je u bilo kojem slucaju..

  • Marac Marko

    27.10.2016 - 16:12

    Nintendo Switch bi mogao biti precijenjen za jednu konzolu hardverski daleko slabiju od tržišnog standarda kućnih konzola

    Objasnite mi to malo molim vas.. Nisam znao da vi imate neka saznanja koja drugi nemaju, o jacini konzole se ne zna nista, osim da će poktetat unreal engine 4 između ostalog..

    • Juraj Bevandić

      @Marac Marko, 27.10.2016 - 16:29

      U ovoj vijesti (https://www.hcl.hr/vijest/nintendo-switch-nvidia-98579/) smo već izvukli neke informacije o hardverskoj arhitekturi Switcha. Iako nemamo konkretne brojke, znamo da je cijela hardverska moć konzole smještena u prijenosnom dijelu. Uzmemo li da PS4 Pro i Xbox One Scorpio postavljaju novi standard koji bi trebao parirati PC-u, ne vidimo kako bi Nintendo mogao iza jednog sedam inčnog ekrančića smjesiti nešto snažnije ili jednako snažno tim kućnim konzolama.

    • Marac Marko

      @Juraj Bevandić, 27.10.2016 - 16:46

      to kaj ste opisali ne dokazuje nista! Pa sad dali je sve u prijenosnom dijelu, to se ne zna tako dugo dok nintendo ne potvrdi. 😉 A i iskreno sigorno nece ibacit kucnu konzolu jacine Wii U jer su svijesni da bi ih to opet kostalo u buducnosti. Necemo znati za kaj se ta konzola sposobna tako dugo dok Nintendo ne odluci to podjelit s nama, a kako se cini to će tek biti 12.01..

    • Juraj Bevandić

      @Marac Marko, 27.10.2016 - 16:55

      Ma sigurno će bit snažniji od Wii U. Ako ćemo pričati baš o glasinama, negdje sam pročitao zaključke da bi poznavajući prirodu hardvera i veličinu konzole mogli zaključiti da će biti malo slabiji od Xbox One. Opet kažem, to je čisto glasina koju sam pročitao na internetu, ali za ovo da je svo meso u prijenosnom dijelu je prilično potvrđeno, ne znam jesi li propustio možda: http://www.polygon.com/2016/10/21/13360010/nintendo-switch-dock-power-tv-output. Bit će napeto 12.1. definitivno!

    • Igor Belan

      @Marac Marko, 27.10.2016 - 16:58

      Istina, ne zna se ništa o konkretnoj snazi konzole – no zna se da se radi o Tegra chipu i prijenosnom uređaju, a to je dovoljno da znamo da bi bi morala biti slabija od PS4 i Xbox One, konzola sada starih već tri godine. Ipak, bit će to najsnažniji prijenosni uređaj (izuzev nekih daleko skupljih ultrabookova) neko vrijeme sigurno. Ma, u svakom slučaju – nadajmo se da će nas Nintendo iznenaditi hardverom koji će parirati ili čak biti snažniji od trenutnih konzola, ali za uređaj koji treba raditi na bateriji i koštati neku razumnu cijenu da bi postao popularan – teško da će to uspjeti ostvariti.

    • RapthorPechina

      @Igor Belan, 27.10.2016 - 17:15

      Ma zna se. Večina developera je rekla da se koristi oc verzija tegre koja je trenutačno u Nvidia Shieldu!

    • RapthorPechina

      @RapthorPechina, 27.10.2016 - 17:17

      Krivome sam odgovorio!

    • zeljo024

      @RapthorPechina, 28.10.2016 - 01:22

      Daleko je Nintendo od proizvodjaca koji bi hardver iz nekog postojeceg uredjaja samo overklokovao i prebacio u svoj novi uredjaj.
      Switch koristi Tegra arhitekturu ali mnogo je to drugacije od svega sto smo do sada videli kada je nVidia Tegra u pitanju.
      Neka moja predvidjanja su da ce graficka snaga u rucnom rezimu biti blizu 1 a kada je u baznoj stanici izmedju 1.5 i 2 TFlops-a.
      Za poredjenej PS4 ima 1.84 a XB1 1.31 TFlops.

    • Igor Belan

      @zeljo024, 28.10.2016 - 01:37

      Nije ti loše predviđanje zeljo, možda mrvicu preoptimistično s 2 TFlopsa, ali i to je moguće… vidjet ćemo. Ja nekako računam na nekih 0.9 u handheld modu i 1.3 u home modeu. To je uz pretpostavku da baza nema neki “tajni umak” 🙂 osim toga da pruži bolje hlađenje i spoj na struju (OC Tegre). Ako ipak ima neki “tajni sastojak”, onda je svašta moguće – možda čak i skok u rangu PS4 na PS4 Pro. Zamisli da su u bazu sakrili još jednu Tegru za neki čudnovati SLI… ili dodatnu video memoriju 🙂

    • TheP

      @zeljo024, 28.10.2016 - 10:16

      Negdje sam bio procitao da je rijec o modificiranom tegra cipu koji ce biti malo jaci od klasicnog modela i da ce krajnje performanse Switcha biti cca 70-75% PS4 konzole.

  • vectorinvicta

    27.10.2016 - 18:47

    Pitanje za vas iz HCL uredništva. Mislite li da će cijena biti daleko niža pa se uzdati u količinu prodanih primjeraka ili viša od očekivane pa će se uzdati u cijenu? Jel vi mislite da bi mogla biti 2k ili ispod kn? Ako da, definitivno bi uzeo. Ako bude 3k kn ostajem pri sadašnjem. Eto, zanimaju me vaša promišljanja 🙂

    • Igor Belan

      @vectorinvicta, 27.10.2016 - 19:02

      Teško je reći koliko će biti kod nas, ovisi o tome tko će to distribuirati na ovim prostorima na kraju, tj. kako će doći u Hrvatsku. Pa bih se radije ravnao cijenom u eurima… mislim da će za europsko tržište koštati 300 eura. Ovisi o uređaju i što će predstaviti zapravo u prvom mjesecu (kada je zakazana nova prezentacija), ali nekih 300 eura zvuči razumno za novu platformu takve vrste.. a da Nintendo i dalje može zaraditi.

    • vectorinvicta

      @Igor Belan, 27.10.2016 - 19:26

      Hvala ti Igore na mišljenju 🙂 znači nekih 3000 kn bi koštao kod nas ili?

    • Igor Belan

      @vectorinvicta, 27.10.2016 - 22:23

      Da, osim ako se neka lokalna firma ne ulovi distribucije pa bi cijena mogla biti i bliža stvarnom tečaju – oko 2500kn ili malo manje. Ma bolju projekciju cemo znati 13.01.2017. nakon sto Nintendo detaljnije predstavi konzolu.

    • Alkaram

      @Igor Belan, 27.10.2016 - 22:52

      iskreno kad malo bolje pogledas ovo je jedan dobar nacin za stvaranje hype-a tj skoro usavrsen. Sve super izgleda odlicne stvari bla bla. samo mzanje ociju potrosaca. I to dobro uspijeva danasnjim kompanijama (primjer; u zadnjih god dana igre sto su izasle bile su slican slucaj uzdizanje hype-a da bi na kraju bile osrednje ili razocarale) Daj da sam u krivu ali po svemu sudeci s mog gledista do sada bit ce osrednja konzola nesto slabija ili mozda cak u rangu ps4 ili ti ga xbox-a

    • Alkaram

      @Igor Belan, 27.10.2016 - 22:56

      da i da se nadodam sa Nintendo Wii konzolom sam bio i vise nego zadovoljan i dan danas znam igrati sa frendovima ili sa clanovima iz obitelji i dalje je ostao onaj car igranja i uzitka u nekim igrama 🙂

    • KornjacaNS

      @Igor Belan, 27.10.2016 - 20:13

      Tesk oda ce sa tom cenom moci ista da pariraju trzistu. Oni ako misle da osvoje trziste cena nesme da bude veca od 200 evra po konzoli jer relano gledano da za ovo das 300 evra a za malo vise da dodas imas ps4 ili xbox one.

    • Marac Marko

      @KornjacaNS, 27.10.2016 - 21:51
    • Igor Belan

      @KornjacaNS, 28.10.2016 - 01:31

      PS4 i Xbox One ne dolaze sa svojim ekranom… ovo je drugi tip uređaja, s drugačijom primjenom i vrijednosti za korisnika – drugačije se gleda i na cijenu. Ako ga usporediš s cijenom tableta, pogotovo high-end tableta kakav bi Switch (barem tablet dio) trebao biti, 300 eura je jako jeftino zapravo.

    • KornjacaNS

      @Igor Belan, 28.10.2016 - 19:58

      Nebitno da li ps4 i xbox one dolaze sa svojim ekranom, jer svako ko se odluci na kupovinu neke konzole vec poseduje tv na koji ce da prikaci konzolu, tako da i kupovina nintenda nije primarna zbog svoje funkcije kao tablet jer to joj je samo bonus i to veliki bonus ali da li vredi 300 evra ne nikako ne vredi. Jer porediti high end tablete sa ovim nije ok a niti imaju istu namenu. No zivi bili pa videli koja ce biti cena sledece godine i koliko ce se zapravo ta njihova ideja ostvariti, jer u japanu nece omasiti ni pod tackom razno jer tamo su ludi za nintendom ali ostatak sveta nece da prihvati suludu cenu jer kao sto rekoh za dodati jos malo para ima ps4 i xbox one a kada sada izadju nove verzije istih starima ce cena da padne jos vise pa tako da bi nintendo racunao na neku zaradu moraju da formiraju cene prema starim verzijama konzola jer mogu da se pozdrave od bilo kakve zarade ili imace jos veci fijasko od wii u konzole.

    • Marac Marko

      @KornjacaNS, 28.10.2016 - 20:23

      Bethesda vjeruje u Nintendo Switch, samo kornjaca ne.. hahaha…
      Kornjaca prouci malo ovaj komentar ispod i jos dva put razmisli prije nek napises toliko gluposti.. 😉

      Bethesda’s inclusion on that list speaks volumes. They usually avoided Nintendo at every turn (can’t really blame them). If Nintendo has made a console that makes them want to bring over one of their most well-known and beloved series… Nintendo must’ve done something VERY right.
      And who knows what other “that’d NEVER happen on Nintendo systems“ games or series may follow suit.

    • KornjacaNS

      @Marac Marko, 28.10.2016 - 21:21

      Ha ha, to nista ne znaci. Jer sta vredi njima sto oni veruju u njih ako ovi nabiju cenu i ne bude prodaja kakva se ocekuje od nje. Sta mislis da ce se Bethesda’s idalje da ih podrzava i da ce da prave igre za nesto od cega nece biti zarade da vrate bar ulozeno. Mogu oni da imaju iza sebe sve najpoznati kompanije za izradu igara ali sve to pada u vodu ako prodaja konzole ne bude ocekivana i bude takva da se zna da ce da bude veliko drustvo korisnika i da oni znaju da kada uloze pare u projekat neke igre da znaju da sto posto imaju prodaju i zaradu od iste jer sta im vredi malo trzite ako ne mogu da opravdaju ulozeno.

    • Marac Marko

      @KornjacaNS, 30.10.2016 - 18:40

      Japanese journalist Nishikawa Zenj has produced a report on 4Gamer about the upcoming Nintendo Switch and its likely specifications. Zenji reports that the Nintendo Switch will likely use the Nvidia Pascal ‘Parker’ architecture for the system GPU. He also claims that the special Tegra chip could allow Nintendo to enhance the system much like Sony has done with the PlayStation 4 Pro. Zenji is the same reporter responsible for predicting that Sony would released an technically enhanced version of the PlayStation 4 which we now know as the PlayStation 4 Pro.

      Switch will likely use the NVIDIA Pascal ‘Parker’ architecture for its GPU
      the Tegra chip inside the platform could help the Switch evolve just like the PS4 and the PS4 Pro
      Kornjaca ti bi ovakvu konzolu za 200$ haha…

      There are no indications that Nintendo will opt for the ‘Maxwell’ architecture within the Switch
      The custom NVIDIA chip will feature a floating-point performance around 1 TFLOPS
      There is almost “no possibility” that the Switch will perform above 1.5 TFLOPS due to the battery drive inside the Switch

    • KornjacaNS

      @Marac Marko, 30.10.2016 - 19:57

      Rekla kazla jos uvek. I sta ima tu cudno da konzola kosta 200 dolara ili 200 eura? Pa ne mogu da se nose sa jacinom ni starog ps4 i starog xbox one a da ne govorim novi ps4 i novi xbox one scorpio tako da bi realna cena nintenda bila 200 evra i to da im omoguci prodaju na svim kontinetima a to sto se ti razumes u marketing i ekonomisanje ko marica u kriv ku*ac to nije moja stvar. Mogu oni da nabiju cenu i 500 dolara ali posle kada budu imali prodaju samo na japanskom trzistu jer oni tamo nece pitati za cenu ali sta je sa ostalim zemljama. Nije poenta napraviti nesto sto ce samo pokriti japansko trziste i ocekivati zaradu jer ni tamo koliki su fanovi nintenda nece bas jurisati u radnje da kupe nesto sto je precenjeno.

    • Marac Marko

      @KornjacaNS, 30.10.2016 - 20:53

      Ti bi bio dobra fufa, sigurno bi dao za 20 kn. jer ljudi nemaju novaca kod nas 😉 haha.. Da si gore procitao kaj pise bi svatio da se moze nositi sa PS4 I XBO1 😉 Znaci 350 $ je ok 😛

    • KornjacaNS

      @Marac Marko, 30.10.2016 - 21:00

      Mama bi ti bila dobra fufa jel znas stoko ona neodgojena. Ti si glup ako verujes u to da ce moci da se nosi sa ps4 i xbo1. Nintendo je imao svoj stil i nikada nije isao na to da se bori sa konkurencijom nego su uvek furali svoj fazon a to mozes da proveris ako se vratis malo u proslost pa proveris. Do sada ni jedna njihova konzola nije mogla da se meri sa sony i microsoftom tako da nece moci ni sada a i ne trebaju da se bore sa njima nego da firaju svoj prepoznatljivi stil.

    • Marac Marko

      @KornjacaNS, 30.10.2016 - 21:04

      haha.. kako se balava pjeni.. evo da ti pojasnim 😉
      his is great. While it’s a bit under the XBO when it comes to Terraflops and RAM, it’s still in the ball park of that system, with similar architecture, so ports, unlike on the Wii U, will be easy, and not require much tweaking.

      If the rumors are true, and the Switch has a “lite” OS like the Wii U did, it’ll only be 1-2GB of ram behind what’s available for games on PS4 and XBO (Both have between 4-5GB of Ram available for games, and don’t use all of it, they are “future proofed” with the total of 8GB) and it’s 1-1.5 teraflops performance level is right where the XBO is (1.3 teraflops) so this thing is actually in good shape.

      The difference in power from the Switch and the XBO is the same as the gap between XBO and PS4. It’s negligible, and ports will be really easy. No major change in code like the Wii U required, and it’s plenty powerful.

      Nintendo was able to push out rock solid 1080p 60fps experiences on Wii U with it’s funky architecture and half the RAM. This system is aiming to be 1080p 60fps for most if not all games, and it should be able to do just that, with most titles. There’s no reason it can’t. The Wii U pulled it off.

      This was a good choice by Nintendo. They’re back in the same league, using the same type of architecture, meaning they can have near perfect ports of any game that comes to PS4/XBO, and also be completely portable.

    • Marac Marko

      @KornjacaNS, 30.10.2016 - 21:08

      Da se jos nadovezem, N64 je bio jaci od PS1 a GC od PS 2 tako da 😉 Ali to nije ni vazno, bitne su igre, bitne su ekskluzive jer ipak se radi toga kupuju konzole.. 😛 😉

    • KornjacaNS

      @Marac Marko, 14.11.2016 - 16:09
    • l)oolvl

      @Marac Marko, 30.10.2016 - 19:49

      na početku su svi veliki developeri “podržavali” i WiiU, ali je trebalo jako malo vremena da ga napuste i posvete se tržišnim liderima.

    • Marac Marko

      @l)oolvl, 30.10.2016 - 20:56

      l)oolvl ti si poznati PS fan tako da cu tu biti suzdrzan. 😉 Ali i ja sam PC fan, hehe, kad bi morao birati tvoj PS nebi ni da mi jos plate 😛

  • TwinIon

    27.10.2016 - 19:30

    490USD.

  • HCM2A

    27.10.2016 - 21:54

    ako bude posebna verzija za ex yu podrucje….zvat ce se nintendo PREKIDAČ

  • Lazy

    28.10.2016 - 11:15

    Nintendo se nikad nije ni isticao hardwareom nit se reklamirao tako, njihov benefit je inovacija i drugačijost.Nintendov pristup gamingu opcenito nikad nije bio, ponavljam, vezan uz jacinu motora ispod haube…!

    • Mixa

      @Lazy, 28.10.2016 - 13:52

      Bas tako. Nintendo se nikada nije razmetao hardverom i uvek je izvlacio najvise iz onoga sto ima.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?