HCL.HR

Nova Zelda navodno ima duplo veću mapu od Skyrima

Zoran Žalac 24.02.2017.   •   61 komentara


Prva igra The Legend of Zelda serijala koja ima potpuno otvoreni svijet bit će ujedno i igra s najviše sadržaja, ako je vjerovati onima koji su već zaigrali Breath of the Wild.

zelda-breath-of-the-wild-emocije

Skyrim je česta usporedba veličine otvorenog svijeta, čak i pet godina nakon izlaska te igre, premda smo u međuvremenu vidjeli igre s većom mapom. No, za Nintendo je usporedba sa Skyrimom svježa jer će im The Legend of Zelda: Breath of the Wild biti prva prava igra otvorenog svijeta. Ne čudi stoga da su se potrudili napraviti mapu koja je dva do tri puta veća od one u Skyrimu.

Tu informaciju prenio je streamer Ken Bogard koji zapravo nije igrao igru, ali je razgovarao s francuskim novinarem koji radi na recenziji igre. Prema njegovim navodima, mapa je velika i ispunjena selima, NPC likovima, spiljama, hramovima i divljinom. U usporedbi s mapom Twilight Princessa moglo bi se ugrubo reći da je 12 puta veća.

Sve su to za sada nepotvrđene informacije, no nije nemoguće da je Nintendo za novu Zeldu pripremio hrpu sadržaja, pogotovo znajući da Switch po izlasku baš i neće imati mnogo drugih zanimljivih, novih igara za isprobavanje.

Komentari (61)

  • Goran1234

    24.02.2017 - 09:33

    Ja sam negdje pročitao da ima duplo veću mapu od witchera..witcher 3 je oko 150km2,Skyrim oko 40km2,Zelda Breath of the Wild oko 370km2…dok je Xenoblade Chronicols X oko 420km2…

    • Goran1234

      @Goran1234, 24.02.2017 - 10:58

      Ja bih rekao da je ovo druga Zelda open world…prvu mnogi računaju kao otvoren svijet,jer možeš bez problema doći u zadnji doungen da i mač nepokupiš na početku….možeš se kretati u kojem god hoćeš smjeru…

  • hpollowda

    24.02.2017 - 10:46

    I Just Cause igre imaju bilijun četvornih kilometara mape pa je većina toga prazna i neispunjena ničim od značaja, tako da veličina nije sve

    • MarthaStewart

      @hpollowda, 24.02.2017 - 14:42

      kako veličina nije sve… pitaj moju bivšu jel joj je važno što me zvala Lil Dicky ili nije…

  • Tony Ghost 1811

    24.02.2017 - 10:58

    Ja bih volio da developeri open world igre(bez obzira na kojoj konzoli ili pc)govore da ce mapa bit ispunjena i da nam nece bit dosadne i ponavljajuce. To je najveca mana. Velicina mape nije presudna.

    • Goran1234

      @Tony Ghost 1811, 24.02.2017 - 11:01

      Istina,sve pada u vodu ako je statično i ponavlja se…

    • vojnovic4

      @Goran1234, 24.02.2017 - 12:02

      Uvjek je bolje manje a gusce nego siroko a prazno

  • Stajic51

    24.02.2017 - 17:32

    Danas je istekao embargo za preview Zelde, reakcije su vrlo pozitivne, a dobili smo i dosta movog gameplay-a, igra izgleda fantastično, dugo nisam iščekivao ovako neku igru.

    • Goran1234

      @Stajic51, 24.02.2017 - 17:43

      Nisi jedini i ja isto,a pogotovo vani isto vele kaj i ti…dugo još nisu iščekivali igru s ovakvim uzbuđenjem uglavnom..

  • baDarmageddoN

    24.02.2017 - 17:44

    Lako je napraviti veliku mapu. Gta V je najbolji primjer… na X360 i ps3 ta je mapa bila jednako velika kao i na novijoj generaciji ali je istovremeno bila pusta kao sahara. Niđe vide, niđe života. Tehnički, Zelda bi mogla imati ispunjenu mapu ali sama veličina, ako već radimo usporedbe sa Skyrimom, će joj biti jedina prednost u odnosu na tu igru.

    • delko

      @baDarmageddoN, 24.02.2017 - 17:59

      Pa ne nuzno 🙂 velika su ocekivanja za ovu Zeldu – mogla bi biti puna dodatnog sadrzaja 🙂

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 24.02.2017 - 19:06

      Skyrim je odlična igra meni jedna od dražih,ali ima i puno nedostataka,bugove,”puzzle ” sistem je jako loš…i drugih stvari što znamo manje više svi,neznam dali si igrao i jednu Zeldu,ako ne toplo preporučam…. Pozdrav! 😀

    • baDarmageddoN

      @Goran1234, 25.02.2017 - 04:00

      Da. Možda mi je komentar malo prekritičan u odnosu na ono što sam mislio. Super su to igre, nema dileme.

    • Goran1234

      @baDarmageddoN, 25.02.2017 - 07:20

      Ma ok je ljepo je kad možeš normalno raspravljati…eto Zelda je doživjela 31g….nadam se da će ih biti još toliko barem 🙂

  • Goran1234

    24.02.2017 - 19:02

    Svaka Zelda je vrhunska igra remek djelo….a ova će biti minimum igra godine.

    • MarthaStewart

      @Goran1234, 24.02.2017 - 20:46

      Minimum igra godine?
      A šta ako bude maximum što očekuješ?

    • Tony Ghost 1811

      @MarthaStewart, 24.02.2017 - 20:51

      Trolleru zaobidji hcl.

    • MarthaStewart

      @Tony Ghost 1811, 25.02.2017 - 21:05

      Trollanju je mjesto na interentu ako to ne možeš podnijeti nemoj ići na interent.Simple as that

    • MarthaStewart

      @Goran1234, 24.02.2017 - 20:47

      Igra godine?
      You delusional twat.

    • Stajic51

      @MarthaStewart, 24.02.2017 - 21:02

      Što da ne bude igra godine? Po svemu što sam video, ova igra ima potencijala za to, i mislim da će uz RDR2 i eventualno ME: Andromeda biti u užem izboru.

    • MarthaStewart

      @Stajic51, 25.02.2017 - 21:52

      To govorite da je igra godine jer vas nostalgija pere.Ali ja opet, ne razumijem kako mozes reci da je ovo igra godine.Oov izgleda kao da je izaslo sa kraja 90ih.Jednostavno lose.Ovo me podsjeca na ono sranje Pokemon ruby/saphire.Ili kada odes na funny games, posto nemas nista igrati.
      Ne kazem da su igre izasle 90 lose.Definitivno NISU lose igre izasle 90ih. Ima puno vrhunskih igara izašlih 90. Ali ova kao da je prikupila sve lose elemente igara….

      Nema dubine.Priča je uvijek meh.
      Doslovno mozes preci zavezanih ociju.
      Nema challengea.Nema replay value.
      Ako ovo moze biti igra godine onda komotno mos reci da je igra godine i ballons tower defnese 4. (Znam BTD nije izisao 2017 nego koje vec, ali ajmo reci da je, zbog rasprave)

      Ova igra DEFINITIVNO nema potencijala da bude igra godine.To samo delusional netko moze napisati, end of conversation.

      Neke igre koje su bolje od ove:Hopiko,Gravity Rush, Dragon Age 8,Kingdom Hearts, Urban Empire, MOtoracer 4,Resident Evil 7, Conan Exile, HItman, WWE 2K17, For HOnor, Sniper Elite, A house of many doors, Xenon Valkyire,Ride 2, Nioh… evo ga nabroajo sam 14 boljih igricia od te, a tek je počela 2017…toliko o tome ovo kandidra za igru godine….
      Jos kad se sjetimo koliko igara ce izici u zadnjem tromjesjecju koje ce biti bolje do ove…Do kraja godine ta brojka ce se povecati na 35!

      @Tony Ghost 1811 – da onaj post je bio troll, ali kada daje takvu izjavu da ce Zelda biti igra godine, onda na troll moras odgovoriti trollanjem.

    • Marac Marko

      @MarthaStewart, 25.02.2017 - 22:04

      Da ovo nisam procital nebi vjeroval, ali fakat :O Pa ova nova zelda ne samo da ce biti igra godine, vec ce biti najbolja igra tako dugo do kad nece izaci nova Zelda 😉 Kuzis! 😉 😛

    • MarthaStewart

      @Marac Marko, 26.02.2017 - 22:11

      Kako se usudujes reci da ce ovo biti najbolja igra dok ne izade sljedeca Zelda, vidi se da ti je CIA isprala mozak…

    • Goran1234

      @MarthaStewart, 25.02.2017 - 22:05

      Gospodine Martha,molim vas dali nama običnom puku možete pojednostavljeno reći što ste u svom postu zapravo htjeli reći?

    • Goran1234

      @Goran1234, 25.02.2017 - 22:07

      Ali onako prosto bez previše stručnih pojmova,molim vas…

    • MarthaStewart

      @Goran1234, 26.02.2017 - 22:07

      Da nema šanse da ovo bude igra godine, ni blizu….

    • Goran1234

      @MarthaStewart, 26.02.2017 - 22:12

      Ma dobro gospođo…

    • Marac Marko

      @MarthaStewart, 25.02.2017 - 22:06

      Zalosno ali morao sam ti ovo jos jednom zaljepit na pvoje trolanje i ne znanje 😉
      The latest edition of respected UK video game magazine EDGE magazine contains the first review of the long-awaited The Legend of Zelda: Breath of the Wild for the Nintendo Switch and the Wii U. EDGE is renowned for being stringent with review scores so it comes as a pleasant surprise that the magazine has awarded The Legend of Zelda: Breath of the Wild a perfect 10/10.
      The Legend of Zelda: Breath of the Wild [10] / both Wii U and Switch versions tested
      Horizon Zero Dawn [9]
      Nioh [9]
      Sniper Elite 4 [7]
      Torment: Tides of Numenera [8]

    • MarthaStewart

      @Marac Marko, 26.02.2017 - 22:29

      Ne mora znaciti da j e igra dobra, ako je recenzent dao visoku ocjenu.
      Koliko puta su ti magazini davali visoke ocjene samo zato jer je igra poznata i/ili jer su publisheri platiti ocjenjivacima da im se igra bolje prodaje!
      Oprosti, ali 10/10 zasluzuju jako mali broj igara, jako mali one revolucionarne koje su te u svakom pogledu,u apsolutno svakom pogledu oduševile a tih ima 20setak!

      I da samo da znas u svakoj recenziji igre HCL igri poveća ocjenu za 20….
      Uzeti cemo za primjer Black Ops 1.
      Dali su joj 90, a za 90 treba biti fenomenalna igra, sa vrhunskom grafikom, groundbreaking AI-em, vrhunskim cutscenema, odličnim multiem sa puno dodataka…
      Black Ops je imao jako dobar multi, al ipremalo noviteta samo 2 nova moda i onih nekoliko stavrcica (TactialInsertion , Motion sensor)
      U singlu:AI glup kao k…. priča odlična! Cutscene oke… Grafika dost dobra.
      Iako me zaboli kurac za grafiku u bilo kojoj igri ali mora se spomenuti kada govoris o igri…
      I ovavka igra zasluzuje 69,70, 73 jer je solidna igra sa zanimljivim multijem i zaniljmivom pričom… a da donosi nešto posebno da zasluzuje vise od 75 nope!
      Vecina gejmera logiranih na ovu stranicu daju prevelike ocjene….
      Npr kazu dost dobra igra i onda da 92….

    • Stajic51

      @MarthaStewart, 26.02.2017 - 02:33

      Evo ja ti obećavam da će igra u svim recenzijama da pomete sve te igre koje si naveo/la. A i sve navedeno u tvom opisu igre jasno daje do znanja da nisi ni pogledao/la čak niti jedan preview igre, a ima ih dosta od juče.

    • MarthaStewart

      @Stajic51, 26.02.2017 - 22:47

      Vecina tih igara koje sam ja nabrojao nece se recenzirati tako da ti je recenica invalid.
      Jedino kaj ce se ocjeniti je Dragon Age, mozd Conan Exile, Hitman, FOr Honor, Sniper Elite!
      Od tih igara dobiti ce bolju ocjenu od Snipera i Conana.
      Zelda je od Conana bolja tj biti ce bolja to moramo priznati, tu igru nisam trebao staviti da ce biti bolje….
      A nema sanse da je ovo bolje od Sniper Elita…
      I ne mora znaciti da je igra bolja, ako je dobila visu ocjenu…
      Igora i Zorana ce udariti nostalgija jer su igrali tu igru kao mali i naravno da ce joj dati 88+ tj visu ocjenu od Sniper samo zato jer Sniper nisu igrali kao mali i onda ce nece osjecati biti obligated dati mu ogromnu ocjenu….
      Kakav sjajan combat ima ta igra Zelda. ja joj se klanjam.
      Lik te pokusa lupiti stapom ti skocis i lupis ga u facu mačetom
      Moras popraljavi oruzja i mozes uzimati od cudovista koje si ubio iteme… Kako revolucionarno, KUPUJEM ODMA! KUPUJEM SVIMA KOJE POZNAJEM

    • MarthaStewart

      @Stajic51, 26.02.2017 - 22:50

      ako će dobiti visu ocjenu***

    • Stajic51

      @MarthaStewart, 27.02.2017 - 01:22

      Ponovo sam pročitao prvi post i ne mogu da verujem da sam uopšte ulazio u diskusiju, pa napisao si da će WWE2K17 biti bolja igra od Zelde, da ne poveruje čovek. Pozdrav.

    • Igor Belan

      @Stajic51, 27.02.2017 - 02:18

      MarthaStewart je upravo dobila ban zauvijek zbog trollanja.

  • Goran1234

    24.02.2017 - 20:59

    Martha idi peći kolače trollovima..

  • Stajic51

    24.02.2017 - 21:04

    I da dodam da nije sve u grafici, to je meni totalno nebitna stvar, pritom Zelda sa svojim stilom izgleda i više nego pristojno.

  • zeljo024

    25.02.2017 - 00:34

    Vec su rekli da izbacuju DLC jer im je kao zao da toliki svet u igri ostane neiskoriscen, tako da nema nista od gomile sadrzaja u novoj Zeldi.
    Na kraju krajeva bice tu sigurno gomile sadrzaja ali tek kada se ruka dodatno zavuce u dzep

    • Stajic51

      @zeljo024, 25.02.2017 - 00:40

      Je l’ to onda isto važi i za Witcher 3, koji je i pre DLC-a imao gomilu sadržaja i bio odlična igra?
      Već je pisano o tome da su DLC isplanirali tek kad su kompletno završili igru i stvarno ne vidim što se tolika frka podigla oko toga, na kraju krajeva to je opciono.

    • zeljo024

      @Stajic51, 25.02.2017 - 01:11

      Witchera 3 su pravili ljudi sa dusom, ovde je rec o nintendu.

    • Stajic51

      @zeljo024, 25.02.2017 - 01:48

      Najveća glupost ikad napisana na ovom portalu, bez ljutnje.
      Nintendo ima najbolje first party developere na svetu, koji su zaslužni za neke od najboljih igara u istoriji gaminga, to je činjenica i svako ko opovrgme to, očigledno nema pojma o čemu priča.
      Ljudi konstantno kritikuju Nintendo ovde, zbog raznih stvari, zbog nekih i jesu itekako u pravu i to je činjenica, ali kad je reč o first party igrama, tu nema šta da se zameri.

    • Stajic51

      @zeljo024, 25.02.2017 - 01:53

      I preporučio bih ti, kad si već član ovog portala, da pročitaš neke recenzije Nintendovih AAA igara na ovom portalu, ima ih podosta odlično napisanih.

    • zeljo024

      @Stajic51, 25.02.2017 - 02:56

      Ajde molim te reci ti meni lepo gde to ja usvom komentaru osporavam cinjenicu da nintento nije zasluzan za neke od najboljih igara u istoriji gaminga?
      Govorim o trenutnom stanju u nintendu, o njegovim celnim ljudima i o tome kakve odluke donose a ti otisao u tamo neku svoju cetvrtu dimenziju gde ja kao osporavam sta je nintendo uradio u istoriji gaminga.
      Nigde ja nisam ni spomenuo sta je nintendo cinio u proslosti vec sta cini sada i to sa igrom koja jos nije ni ugledala svetlost dana.
      Kad vec toliko gotivis ovaj sadasnji nintendo objasni ti meni poentu objavljivanja vesti o tome da se radi na DLC-ovima za igru koja jos nije ni izasla i kada ce oni biti dostupni za igranje?

    • Stajic51

      @zeljo024, 25.02.2017 - 03:04

      Odgovoriću ti, vrlo je prost odgovor zapravo. Zelda je single player igra i kad je završiš nemaš više šta da radiš u njoj i zato je DLC najavljen ranije, da onaj ko želi da i dalje uživa u tom svetu, sačuva igru i ne proda je odmah po završetku. Prvi deo DLC-a izlazi na lezo, drugi deo izlazi na kraju godine.
      Opet ne razumem poentu prethodne poruke, napisao si “ipak je ovde reč o Nintendu”, a pričamo generalno o Zeldi, koja nikad nije razočarala, a po svim reakcijama koje sam video, ljudi koji rade recenzije su oduševljeni i kažu da bi ovo mogla da bude najbolja Zelda ikada.
      Ne vidim razlog zašto svi redovno pljujete po Nintendu na svakoj vesti koja se objavi, razumem ja da ti se to ne sviđa, nemaš nameru da kupiš, iz kog god razloga, nije ni bitno, ali zašto onda imaš potrebu da opljuneš po svemu ako u svakom slučaju ne planiraš kupovinu konzole?
      Meni se, recimo, mnogo toga ne sviđa oko Xbox One-a, ali ja vesti o toj konzoli i ne čitam.

    • zeljo024

      @Stajic51, 25.02.2017 - 11:22

      Onda je najprostije i najlogicnije da tu vest sacuvaju za dan kada igra bude zvanicno dostupna.
      Licno samo i priznajem single player igre, online gaming za mene je uludo trosenje vremena.
      Prema tome Nintendova gaming filozofija meni sasvim odgovara. Ono sto mi ne odgovara je MAKSIMALNO iskoriscavanje fenomenalne zaostavstine.
      Medjutim zadnji Nintendov potpuno novi naslov je online igra 🙁
      Mozda ce nova Zelda biti bolja nego ikada (za mene je Ocarina of Time jedna od najboljih igara svih vremena) ali to ne opravdava cinjenicu da im je najjaci naslov po izdavanju nove konzole 659-ti nastavak jedne igre bez obzira o kako kvalitetnom serijalu se radi. Sledeci najjaci naslov im je Mario Kart serijal iz 1992 koji je uz to i najobicniji port sa prethodne konzole uz poneku stazu pride ali po ceni 60 evrica. Da ne pricamo o HD izdanjima Wind Waker i Twilight Princess isto po cenama od 60 evrica! Capcom je svoje Resident Evil-e prodavao po 20e i svi su se slozili da je to skroz ok cena. U redu je to jednom, dvaput pa i tri puta ali ne moze da bude u redu ako se stalno desava bez ikakvih najava da ce jednog dana prestati ili ako nista ono barem usporiti sa takvom politikom.
      Svako ko se slaze sa ovakvom Nintendovom politikom ima ozbiljan poremecaj “samodestrukcije sopstvenog dzepa”.
      Volim i ja Nintendovu zaostavstinu, gomilu njihovih igara prosto obozavam ali to nikako ne znaci da cu postati ovca u njihovom stadu.
      Kad na nasim prostorima velika vecina stanovnistva bude shvatala da zdrava kritika samo pomaze a nikako ne odmaze to ce biti prelomni momenat da nam svima bude bolje 😉

    • Stajic51

      @zeljo024, 25.02.2017 - 14:28

      E vidiš, protiv ovakvih upisa nemam problema i poštujem mišljenje, u dosta stvari se i slažem sa tobom, ali meni recimo ne smeta da na svakoj konzoli imam novu 3D Mario igru i novu Zeldu, obožavam i jednu i drugu franšizu, a što se recikliranja i hd remake-ova tiče, to radi i Sony i svi drugi developeri, pogledaj koliko je God of War igara izašlo, koliko Uncharteda, Metal Gear Solida, Resident Evila itd. Znao je Sony i po 3 igre iz jednog serijala da izbaci samo za jednu generaciju, ali nije zbog toga kritikovan, jer su igre odlične i da je i 15 delova izašlo, ljudi ne ni imali problem sa tim.
      Sa druge strane, ne znam koliko si Zelda igara odigrao, i meni je Ocarina najbolja među njima, ali svaka Zelda se trudi da donese nešto novo i definitivno nisu ostali bez ideja.
      Zaboravih da odgovorim oko najave DLC-a, ko sada kupi DLC, pre nego što igra izađe ili na dan izlaska, dobiće na početku igre 3 chesta sa nekim naprednijim oružjem. Ništa specijalno, ali je to jedini razlog.

    • zeljo024

      @Stajic51, 25.02.2017 - 22:53

      Nemam ja nista protiv Marija i Zelde. Neka njih jos zilion godina sa nama ali bi zeleo da Nintendo zapne i napravi nesto novo, onako kako to samo oni umeju i znaju. Oni vec odavno nece da rizikuju jedan jedini dolar da bi napravili nesto novo sto je ogromna steta za nekog sa takvom zaostavstinom i iskustvom.
      Sto se tice starih igara u novom ruhu ja ih obozavam, bezbroj puta sam pozeleo srecu i zdravlje gospodi koja je napravila emulatore (Dolphin, PCSX2…) i tako nam omogucila da igramo stare dobre igre sa daleko lepsom grafikom. Za HD remastere navijam iz dubine duse jer je to ipak malo boja opcija od emulatora.
      Moj jedini problem sa Nintendom je sto on te remastere prodaje za 60e. Ako Capcom moze svoje da prodaje za 20e a Sony dve, tri pa i osam igrara po ceni jedne (The Ico & Shadow of the Colossus , God of War 1 & 2, Uncharted 1, 2 & 3, Metal Gear Solid: The Legacy Collection) zasto je Nintendo toliko poseban da on svoje remastere prodaje tri puta skuplje?
      Ponavljam da nemam nista protiv Nintendovih fransiza jer su nesto najboje sto se desilo u istoriji igara, takodje nemam nista ni protiv HD remastera.
      Ono cemu se ja protivim je politika Nintenda da ne ulaze u nove fransize, da nam remastere uvaljuje po ceni kao da je u njih ulozio sto miliona dolara i da nam prastari hardver podvaljuje kao nesto novo i dosad nevidjeno.
      Jednostavno receno Zelda The Wind Waker i Twilight Princess su zbog kompatibilnosti GameCube, Wii i Wii U konzola najjeftiniji remasteri u istoriji remastera. Mislim da je strasno za tako minimalan trud traziti cenu kao da je u pitanju neka potpuno nova igra u koju je ulozeno 100+ miliona!

    • Stajic51

      @zeljo024, 26.02.2017 - 02:47

      E sa ovim se već potpuno slažem, HD remasteri su bili preskupi i bez dodatnog sadržaja da bi se cena opravdala.
      A što se hardwera tiče i tu se donekle slažem, ali Nintendo vodi svoju politiku i nisu ušli u rat sa specifikacijama kao Sony i Microsoft, već pokušavaju da se svaka konzola razlikuje od prethodne i donese nešto novo, a dosta ljudi i to ceni, osim na našim prostorima, ovde Sony vlada oduvek, jer su njihove konzole pristupačne za razliku od high end PC-a, a ipak najbliže njemu po specifikacijama i grafici. Da i ti mene ne shvatiš pogrešno, volim ja Sony skoro isto koliko i Nintendo, imao sam svaki PS do sada, a Uncharted i God of War serijali uz The Last of Us su mi jedne od najboljih igara koje sam do sada igrao, ali mi je Super Nintendo bio prva konzola, a N64 prva sa pravim 3D igrama i nikada mi nijedna igra više neće pružiti onaj osećaj kao kada sam prvi put zaigrao Mario 64, zato će mi Nintendo uvek biti za malo ispred svih.

    • Goran1234

      @Stajic51, 26.02.2017 - 07:20

      Jednostavno nisu osjetili magiju 😉

    • zeljo024

      @Goran1234, 26.02.2017 - 18:52

      Bas tako, potpuno isto kao sto ni i ti nisi osetio magiju Sega Master System-a, Mega Drive-a, PSX-a, Dreamcast-a… 😉

    • Goran1234

      @zeljo024, 26.02.2017 - 19:51

      Master sistem sam imao tamo nekih 93/4…
      Genesis je imao frend…
      PSx tko to nije imao…
      PS2,ps3 još hrpu konzola imam i danas….

    • zeljo024

      @Goran1234, 26.02.2017 - 20:06

      Opusteno i bez nervoze, samo uzvracam istom merom na prozivanje koje je bilo upuceno meni 😉

    • Goran1234

      @zeljo024, 27.02.2017 - 08:43

      Haha,ma ok :),nema ljutnje!

    • Marac Marko

      @zeljo024, 25.02.2017 - 10:31

      Evo ti ogvovor na igr ove generacije, obe nove, neda mi se prevađat. ..

      I think on a technical level, the physics, systems and mechanics of Breath of the Wild far exceed almost all games. I’ve never played an open world game where everything is harmoniously systems-driven. Rain effecting fire, climbing and noise, wind affecting arrows and gliding and fire, physics affecting practically everything and you have a bunch of tools at your disposal to play around with it all in creative ways. Like that Metro article says, there’s even small things like using balloons to carry bombs and using a leaf to waft them towards your target up a height. That’s fucking amazing and games like Horizon just don’t have this kind of depth. The mechanics of games like Horizon are ‘linear’ for lack of a better word. They aren’t as physics/systems-driven and are very predictable and simple in comparison, so it’s easy to see why the author of that article thinks Horizon is a simple game by comparison.

      For an example in Horizon, you shoot a tripwire infront of a dino, it falls down in a pre-determined animation. That is all.

      In Breath of the Wild, you smack the legs of a bokoblin with a hammer and there are tons of unpredictable things that can happen; he falls down, rolls down a hill and drowns in a body of water at the bottom for example.
      Toliko o tome.. 😉

    • Igor Belan

      @Marac Marko, 27.02.2017 - 02:20

      Nemoj ovakve copy/paste komentare ostavljati više – kradeš nečije mišljenje, kradeš nečiji tekst i još nitko ne zna od koga si to ukrao i je li to uopće pouzdan izvor, odnosno vrijede li te riječi išta. Nije ti ni prvi put – samo prestani.

    • Marac Marko

      @Igor Belan, 27.02.2017 - 16:54

      Ok, np..

  • Marac Marko

    25.02.2017 - 16:54

    Toliko o novoj Zeldi 😉 😛
    The latest edition of respected UK video game magazine EDGE magazine contains the first review of the long-awaited The Legend of Zelda: Breath of the Wild for the Nintendo Switch and the Wii U. EDGE is renowned for being stringent with review scores so it comes as a pleasant surprise that the magazine has awarded The Legend of Zelda: Breath of the Wild a perfect 10/10.
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild [10] / both Wii U and Switch versions tested
    Horizon Zero Dawn [9]
    Nioh [9]
    Sniper Elite 4 [7]
    Torment: Tides of Numenera [8]
    Aaero [7] / PC

    • Goran1234

      @Marac Marko, 25.02.2017 - 17:17

      Već 31g recikliranju jednu te istu igru,pa neznam,kako uvijek uspiju napraviti perfect igru???? :-p

    • Stajic51

      @Marac Marko, 25.02.2017 - 20:25

      Da dodam da je EDGE za 24 godina samo 19 igara ocenio sa 10/10, što posebno dodaje na značaju.

    • Marac Marko

      @Stajic51, 25.02.2017 - 22:07

      Upravo to, pa svi su iznenađeni ocijenom, zato sam i stavio. Ali objasni to onom trolu gore 😉

    • Igor Belan

      @Stajic51, 27.02.2017 - 02:21

      Ja mislim da je 19 igara zapravo puno. Pogotovo za 10/10.

    • Stajic51

      @Igor Belan, 27.02.2017 - 02:26

      Nisam siguran, ali mislim da konkretno ovaj magazin daje samo okvirne ocene, zato i deluje da ih je bilo puno, mada ipak na toj listi ima i nekih igara koje definitivno ne zaslužuju ocenu 10.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?