HCL.HR

Nove Final Fantasy igre češće će izlaziti

Duje Kozomara 21.11.2011.   •   4 komentara


Producent Final Fantasy serijala, Yoshinori Kitase, objasnio je kako će nove igre izlaziti češće, ugledajući se na Call of Duty model.

U intervjuu za magazin Game Reactor, producent Final Fantasya, Yoshinori Kitase, izjavio je kako će Square Enix ubuduće češće izbacivati nove dijelove serijala. “Mislim da nam je trebalo malo predugo za izbacivanje Final Fantasya XIII. Kada pogledate AAA naslove na zapadu, kao što su Call of Duty, Battlefield ili Assassin’s Creed, oni funkcioniraju na dosta kraćoj bazi – izbace novu igru svako godinu do dvije. To je sistem koji trebamo slijediti, jer se čini kao najbolji način za zadržati fanove zainteresiranima te privučenima. Kako nam je za XIII trebalo dugo vremena, naučili smo lekciju, pa smo Final Fantasy XIII-2 napravili u godinu i pol, a na zapadno tržište će stići dvije godine nakon posljednjeg dijela, što je u redu”, objasnio je Kitase. Prošlog tjedna izjavio je kako će, zbog ukusa gamera koji se dosta promijenio, sljedeći Final Fantasy možda odlutati od svojih turn-based korijena.

Komentari (4)

  • bombajstampa

    21.11.2011 - 23:06

    Ovo sa često, češćim, najčešćim ne znam, ali odlutati od turn based sistema svakako. Ne trendi ( bar na zapadu ) turn based, i tinejdžerska previranja u jrpg-ovima me najviše smetaju. Osim prelaska u 3D, jrpgovi su nepromjenjeni od 90-ih zapravo.

  • Rogue

    22.11.2011 - 10:41

    Propadoše i još jedan zakon serijal

  • MrVivi

    22.11.2011 - 11:13

    FF 7,8,9 i recimo 10 su bili odlicni imali su sve, kad su poceli odmicat od toga sto je radilo pocelo je propadanje FF serijala

  • Chaky

    22.11.2011 - 12:29

    Malo me strah da ovo "brze" izlazenje ne bude utjecalo na kvalitetu.
    Tinejdzerska previranja me ne smetaju niti najmanje, ipak je to JRPG 😀
    Turned based me ne smeta niti najmanje i ne bih bas zelio da se to promijeni.
    Meni su jednino jako iritantni oni random encounteri i sto se save radi na odredenim mjestima.
    Ono nekud moras ici, a zelio bih sejvati. Pa se sjetis da ima negdje na "pocetku" levela save spot i odlucis se vratiti, jer ti se zuri. A ono bez obzira sto si vec tuda prosao i dalje svako malo random encounter. A krao pravi RPG-as ne bjezis od bitke nego ih moras smlaviti.
    Ne znam da li se sta promijenilo u X i XIII, jer njih jos nisam odigrao. Ali je tako bilo u VII, VIII, i IX.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!