HCL.HR

Novi Prey strukturu levela posudit će od Metroid igara

Zoran Žalac 05.08.2016.   •   24 komentara


Dobili smo prve kadrove stvarnog gameplaya iz Prey reboota, a otkriveno je i kako će isti imati nelinearnu strukturu napredovanja kroz levele.

prey-gameplay

Potpuni reboot Preya zaintrigirao nas je CG trailerom na E3 sajmu, a sada smo konačno dočekali nove informacije o njemu koje nam stižu sa QuakeCona. Dobili smo prvi gameplay trailer pa si svakako to pogledajte prije nego vas zainteresiramo još jednom intrigantnom činjenicom o strukturi same igre.

Iz razvojnog tima Arkane Studios poručili su kako novi Prey neće biti sličan originalu utoliko što će imati otvoreni svijet. Ako ste se već uhvatili za glavu, treba reći da je to pomalo pogrešan opis – igra neće imati strukturu linearnih razina već će biti metroidvania tipa. Sami developeri opisali su to ovako:

„Svemirska postaja može se istraživati kontinuirano. Napredak nije od misije do misije. Uvijek se možete vratiti tamo gdje ste bili ranije. Kontekst se međutim može promijeniti. Također možete istraživati izvan svemirske stanice te pronalaziti prečace za brže kretanje.“ – izjavio je kreativni direktor igre Raphael Colantonio.

Kao što po videu možete primijetiti, neprijatelji u Preyu neće biti vaši tipični vanzemaljci. Specifičnost im je ta da mogu oponašati okoliš. Primjerice, mogu se pretvoriti u stolicu kako bi vas zavarali i zaskočili nespremne.

„Neprijatelji napreduju. Imaju čitavu ekologiju. Svaki od njih ima svoju namjenu i tek kasnije doznajete kako funkcioniraju u zajednici. Jedna od specifičnih stvari je ta da imaju neke stvarno interesantne moći koje od njih možete naučiti.“ – poručio je Colantonio.

Komentari (24)

  • LiLDue

    05.08.2016 - 14:46

    Igrao sam stari Prey i nije mi se svidio. Ovo mi se već malo više sviđa samo se nadam da taj otvoreni svijet ne bude poput Falloutovog.

    • Artyom

      @LiLDue, 06.08.2016 - 14:16

      Neće biti poput Falloutovog, več u Metroidvania stilu.

  • IvanDado

    05.08.2016 - 15:25

    Ne vidim smisla vise u tim otvorenim svijetovima. Da, fora je, ali ne treba svaka igra na planeti imat otvoreni svijet.

    • gamer 192837465

      @IvanDado, 05.08.2016 - 21:29

      Open world je za igre kao gta gdje je izveden savršeno i slične igre. Bolje dobra linearna igra nego prazni open world.

    • IvanDado

      @gamer 192837465, 05.08.2016 - 22:18

      Tocno to.

  • darijoman

    05.08.2016 - 15:29

    Volim ovaj tip igara, ali ovo mi ne izgleda baš impresivno. Kao da se radi o nekom zastarjelom enginu ali bumo vidjeli

    • lucho-CRO

      @darijoman, 05.08.2016 - 17:36

      I meni se tako cini ali nadam se da ce to u konacnici izgledati puno ljepse..ima smisla ovo cekati :)

    • darijoman

      @lucho-CRO, 05.08.2016 - 18:10

      Ima svakako samo da ne u kenjaju nešto

    • Artyom

      @darijoman, 06.08.2016 - 14:17

      Igra se radi na Cryenginu. Očekuj najbolju moguću grafiku (na PC-u).

    • KhorneFlake

      @Artyom, 06.08.2016 - 14:28

      Nema nikakve veze kakav je endžin, nego studio koji radi na igri i kako ga koristi. Do sada viđeno, izgleda da je jedini Crytek, koji ga je i razvio, znao propisno da ga iskoristi. Samo šteta što im igre nisu nešto i upravo samo za showcase engine-a i služe.
      Drugi drastičan primjer bi bio ovo: https://www.youtube.com/watch?v=RlQtW4Fzizw

    • Artyom

      @KhorneFlake, 06.08.2016 - 14:34

      Istina je to što kažeš. No vjerujem da će Arkane Studios to znati. Jedino mi je mlo čudno što rade dvije igre paralelno (imaju oni dva tima), i onu drugu (Dishonored 2) rade na idtech enginu (Rage, Wolf, Doom).

    • Artyom

      @KhorneFlake, 06.08.2016 - 14:35

      Btw, tog Sterlinga ne mogu polgedat ni 3 sekunde. Sorry

    • darijoman

      @KhorneFlake, 06.08.2016 - 14:48

      Dobar je Crysis

    • darijoman

      @Artyom, 06.08.2016 - 14:53

      A istina kad čujemo za cryengine 3 odmah što nam prvo padne na pamet je lijepa grafika, ali cryengine 3 više dolazi do izražaja u otvorenom svijetu gdje treba prikazati vegetaciju, pejzaše i ostale čari otvorenog svijeta. Za interijer je bolji ID Tech ili Unreal 4 engine tako da bi za ovu igru bolje pasao jedan od ova dva

    • Artyom

      @darijoman, 06.08.2016 - 16:05

      Inače za sve koji ne znaju. Kad je Carmack otišao iz id softwarea, ostavio je za sobom vrhunski idtech5 engine, ali i dosta nedovršenog posla na njemu. Engine je bio pun problema što se može vidjet kad zaigrate Rage ili Wolfenstein TNO na PCu. Veliki FOV je donekle smanjivao probleme pa je igra The Evil Within taktički napravljena u 21:9 formatu. Nakon toga Zenimax koji su vlasnici idsoftwarea (i Bethesde, Arkanea itd) su kao zamjenu Carmacku doveli glavnog engine guya is Cryteka (Cryengine). Nakon što je idtech5 popravljen/dovršen i preimenovan u idtech6, otvoren je novi idsoftware studio u Njemačkoj (odakle je i Crytek) koji je zadužen isključivo za rad na enginu i podršku svim Zenimaxovim studijima. Zato vjerujem da Arkane Studios može dostaviti najbolju grafiku i iskoristivost engina. Bilo da se radi o idtech ili cryenginu.

    • darijoman

      @Artyom, 06.08.2016 - 17:56

      Hvala na informacijama. Nadam se da će to ispolirati da izgleda kao igra kakva se i očekuje u 2016 oj godini

    • Artyom

      @darijoman, 06.08.2016 - 18:10

      A gle, i prvi dio Doshonoreda je izgledao grafički skoro odvratno, no igra je bila stvarno vrh. I još jedna mala informacija. Arkane za izradu Dishonoreda 2 ne koristi popravljeni idtech5 kojeg je napravio idsoftware i preimenovao u idtech6. Već su sami popravljali idtech5 i prilagodili ga gameplayu, te toj novoj verziji dali ime “Void engine”. Dishonored 2 bi po meni trebao grafički izgledat kao novi Doom i imati tako fluidno kretanje, no Pray bi trebao grafiku odvesti na još jednu razinu više (bar na PC-u).

    • darijoman

      @Artyom, 06.08.2016 - 18:42

      Nije mi jasno zašto se u ovim novijim naslovima ne forsira Unreal 4 engine. Jedan od najboljih

    • Artyom

      @darijoman, 06.08.2016 - 19:39

      Nešto smrdi kod UE4 engina. Trebao bi bit jedan od najboljih, no 95% do sada izadnih igara na njemu nije iskoristilo ni 10% mogučnosti i ispalo je smeće. No, neki veliki naslovi još su u razvoju pa bi njegovo vrjeme tek trebalo doći.

  • FFORI

    05.08.2016 - 21:11

    Mislim da je Ivan upravu. Zašto svaka igra mora imati otvoreni svijet? Zbog brojnih obaveza do sada nisam imao priliku da poigram The Last of Us, ali sam konačno sad uz ljeto imao priliku i prešao sam je. Igra nema otvoreni svijet, ali je daleko bolja od velike većine svih igara otvorenog svijeta.

    • darijoman

      @FFORI, 05.08.2016 - 21:48

      Pa to je furka

    • blacklist0907

      @FFORI, 05.08.2016 - 21:58

      Slazem se…igre poput last of us uspiju prenjet atmosferu open worlda bez open worlda

  • DjokaBA

    06.08.2016 - 00:53

    meh..

  • Artyom

    06.08.2016 - 14:20

    Ako ništa ne zbrljaju, ova igra je san snova: FPS… SF… Svemir… Horor…. Metroidvania… Cryengine

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!