HCL.HR

Objašnjena odgoda Day Z Standalone izdanja

Renato Pedišić 08.01.2013.   •   7 komentara


DayZ, popularni zombie survival mod za Armu 2, trebao je dobiti svoje Standalone izdanje još prošle godine, a Dean Rocket Hall odlučio nam je objasniti zašto toliko kasni.

Dean “Rocket” Hall, vođa DayZ projekta, još je tijekom Eurogamer Expa u rujnu prošle godine objavio svijetu kako bi njegova igra do kraja godine trebala prestati biti samo Arma 2 mod, odnosno da bi trebala dobiti svoje standalone izdanje. No, godina je prošla, a od samostalnog izdanja DayZ-a ni glasa pa su se mnogi igrači vrlo popularne zombi pucačine zapitali u čemu je problem. Napetost je rano jutros smirio upravo Dean Hall, u podužoj objavi na stranici igre:

“Najjednostavnije rečeno, DayZ Standalone nije ovdje jer smo dobili priliku da se odmaknemo od toga da igru izdamo samo kao lagano unaprijeđen mod te zapravo iznova izgradimo engine i napravimo igru onakvom kakvom smo ju od početka priželjkivali. Takav je posao odgodio sve naše prijašnje planove.”

No, takve vijesti se ne moraju uzeti pretjerano negativno, budući da će testna verzija igre biti dostupna jako brzo u zatvorenoj beti koja prima od 500 do 1000 igrača. Njihov posao nije upozoravati na originalni dizajn igre (on bi više-manje trebao ostati isti), već, kako to Hall kaže, “fokusirati se isključivo na arhitekturu”. Obećano je da bi puna igra trebala izaći kada se sve provjere obave, a sve greške isprave.

Ono što će se ipak značajnije razlikovati od verzije DayZ-a kakvu ljudi trenutno igraju način je na koji se pronalaze i koriste stvari. Predmeti se više neće nalaziti kao dio hrpe već će biti zasebno modelirani u prostoru, neki će (poput odjeće, obuće, oruđa i oružja) biti potrošivi s obzirom na izdržljivost koju imaju, a bolesti će se prenositi preko nekih uporabnih predmeta. Možda najzanimljivija novina je ona da pogodak u određeni dio tijela ima različiti učinak pa tako, primjerice, hitac u naočale za noćni vid oštećuje njihovu funkciju. Dodatna promjena bit će napravljena kod izgleda inventoryja gdje stvari više neće biti prikazane kao dvodimenzionalne sličice već će dobiti određenu dubinu i dojam volumena. Osim toga, odjeću i stvari bit će moguće dodavati na lika uz pomoć trodimenzionalnog prikaza.

Kao što vidite, odgoda koja se dogodila DayZ-u u potpunosti je opravdana jer je učinjena radi značajnog podizanja kvalitete igre, odnosno izbjegavanje fijaska koji se dogodio WarZ-u. Koliko će igra uistinu biti kvalitetna morat ćemo provjeriti kada izađe, a precizan datum izlaska nije potvrđen. Do tada, nastavljamo ubijati zombije u verziji koja je iznikla iz druge Arme, a družit ćemo se i u forumskoj temi igre.

Komentari (7)

  • Dishonored

    08.01.2013 - 13:10

    To je dobro!Nego zna li neko mozda kad bi otprilike igra trebala izaci i koliko bi kostala?

  • Adam Jensen

    11.01.2013 - 12:55

    Ovo će biti prava stvar. Stvarno sam veliki ljubitelj survival igara, kojih nažalost nema dovoljno kvalitetnih. Al ovo će bit survival u pravom smislu riječi. Can't wait

  • dariomartic

    10.03.2013 - 21:12

    jel netko sazno kakve novosti kad bi igra trebala izac.pozdrav svima

  • Me666

    @Codeman90, 08.01.2013 - 13:12

    Pročitaš li vijest naći ćeš odgovor na jednu od te dvije informacije.

  • Dishonored

    @Codeman90, 08.01.2013 - 15:19

    Zar nisi mogao jednostavno odgovoriti na pitanje?!

  • Black op

    @Codeman90, 08.01.2013 - 15:31

    Ove godine sigurno a cijena se ne zna :)

  • Lazy

    @Codeman90, 08.01.2013 - 22:38

    Hhhh, zar nisi jednostavno mogao pročitati!!!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!