HCL.HR

Odgođen Deus Ex: Mankind Divided: za kvalitetu nema kompromisa

Igor Belan 19.11.2015.   •   29 komentara


Studio Eidos Montreal siguran je u kvalitetu igre za sada, ali se ipak odlučio na dgodu izlaska novog velikog Deus Ex naslova i to za čak šest mjeseci.

Pod sloganom “za kvalitetu nema kompromisa”, studio Eidos Montreal obavijestio je svijet o odgodi izlaska Deus Ex: Mankind Divideda za čak šest mjeseci. Novi datum izlaska željno iščekivane igre je 23.08. iduće godine, a objavio ga je čelnik studija David Anfossi na službenom blogu igre.

“Sigurni smo u kvalitetu i ponosni na igru za sada, ali kako smo je počeli odigravati u potpunosti, počeli smo uviđati da će trebati još nešto vremena u post-produkciji za fino podešavanje i rafiniranje kako bi dosegla naše visoke standarde.”, napisao je Anfossi.

Dakle radi se o standardnoj odgodi zbog poliranja, glancanja, gaženja bubica ili kako god to već želite zvati. Po svemu što smo dosad čuli i po onome što smo navikli očekivati od Deus Ex serijala, računamo da se radi o velikoj igri s mnogo kompleksnih sustava koje treba prikladno testirati na vrijeme, ali odgoda od šest mjeseci za rad na “post-produkciji” djeluje kao se tu radi o nešto dubljim problemima.

No na kraju krajeva, nije ni bitno o kakvim se problemima radi ako su ljudi iz razvojnog studija uvidjeli iste na vrijeme i odlučili se na odgodu dok sve ne bude savršeno na dan izlaska, koliko to u današnje vrijeme može biti. Prvi utisci medija koji su djelić igre stigli isprobati govorili su o tome da Mankind Divided previše podsjeća na uspješni Human Revolution, ne nudeći ništa čime bi se ozbiljnije odmaknuo od njegove uspješne formule. Možda će tih dodatnih šest mjeseci pomoći učiniti razliku i u tom kontekstu.

Komentari (29)

  • IvanDado

    19.11.2015 - 13:55

    Stupid

  • KhorneFlake

    19.11.2015 - 14:31

    Kad neko kaže odlaže za 6 mjeseci zarad dodatnog poliranja a izađe kao takav krš da se čovjek zapita kakva li je tek bila prije 6 mjeseci… Možda ovo ne bude takav slučaj, al je šteta za odgodu jer sam ovu lično željno iščekivao. Al opet, nije da nemam šta igrati.

    • IaMarmageddoN

      @KhorneFlake, 19.11.2015 - 14:39

      Možda si developeri u suradnji sa izdavačima trebaju početi zadavati realnije ciljeve. Mi imamo sreće sa našim hardverom ali 90% populacije nema i u redu je kada čovjek plati 500 kuna da je hebeno ljut kad igra ne radi kako treba, nisu to baš mali novci.

    • Anomaly

      @KhorneFlake, 19.11.2015 - 15:16

      Zato treba kupiti konzolu.

    • EA games

      @KhorneFlake, 19.11.2015 - 15:35

      +1

    • IaMarmageddoN

      @KhorneFlake, 19.11.2015 - 16:00

      A čuj, da ako tako gledaš. Ali sam za ps4 kupovao multiplatform naslove do dolaska PCa kada su se stvari promijenile. Nabolje ili nagore, kako se uzme 😛 Da igre na PCu dođu pošteno kao za konzolu ne bi bilo dileme, ovako je bolje onima koji ne žele ili ne mogu ulagati u jači PC da nabave konzolu. Smiješno je, doduše, što me konzolitis još drži pa ponekad i FPSove igram sa kontrolerom na PCu što je po Master Rasi nedopustivo 😀

    • IaMarmageddoN

      @KhorneFlake, 19.11.2015 - 16:03

      Da se razumije, meni nije problem čekati. Kako vrijeme odmiče odustajem od multiplayer igara a igre sa kampanjom vrijedi čekati. A i pripremam se za VR ako bude to dovoljne kvalitete jer ona testna verzija Oculusa je koma.

    • Anomaly

      @KhorneFlake, 19.11.2015 - 17:17

      Ja namerno čekam dodatke, ekspanzije i zakrpe pa neke igre igram i više od godinu nakon izlaska ali ovo šta nam rade sa optimizacijom je previše. Meni je lično bezveze kupiti grafiku koja košta kao cela konzola, računajući i kontroler. Jedino više frejmova na PC-u mogu dobiti i možda malo bolju grafiku.

    • Anomaly

      @KhorneFlake, 19.11.2015 - 17:43

      Greška, nije grafiku već grafičku. Multiplayer pucačine uopšte ni ne igram, to mi je totalno bezdušno, a ne igram ni MOBA igre, ni Hearthstone iako mi se sviđa, ni Path of Exile iako volim takav tip igara jer Torchlight II je bolji. Ne igram ni dobre pucačine ako me priča nimalo ne privlači. Ne igram čak ni igre sa solidnom pričom ako mi je gameplay loš odnosno neodgovarajuć. Ne igram RTS igre jer mi to nimalo ne odgovara ali zato volim dobre TBS igre, mada ni njih neću igrati ako mi nešto ne odgovara. Zaista vredi čekati dobru singleplayer kampanju.

    • IaMarmageddoN

      @KhorneFlake, 19.11.2015 - 17:50

      Da, kad pogledaš kakva je makar nabildana grafička u jednom X0 onda si misliš, pa koji je to vrag kad na PCu čak i bolje grafe imaju problema sa 1080p na istim detaljima ali što je tu je. Igra tko na čemu može. GG, Anomaly, čovjek si na mjestu.

  • VladoShady 980

    19.11.2015 - 15:23

    Ovo odlaganja su nazalost postala "normalna stvar"!

  • goldfinger

    19.11.2015 - 15:43

    Šteta…

  • Vejn

    19.11.2015 - 17:39

    Zar im toliko treba da implementiraju shitTressFX 1.12 lol

    • IvanDado

      @Vejn, 19.11.2015 - 18:30

      Ustvari TressFX za razliku od nvidijinih hairworksa radi 100 puta bolje i to na obje kartice.

    • Vejn

      @Vejn, 19.11.2015 - 19:10

      Nije tacno ! TressFX je implementiran samo u jednoj igri i to na samo jednom jedinom liku, Lari !!! Ja sam u to vrijeme igrao na GTX 460 koja je u isto to vrijeme bila vrh, i vuklo se, radilo je dosta lose. Hairworks na istoj kartici radi kako hoces, i koriste ga svi likovi u igri.

    • IvanDado

      @Vejn, 19.11.2015 - 19:16

      GTX 460 u to vrijeme definitivno nije bila vrh kartica.Tomb Raider je izaso 2013 godine i tad je vec na veliko postajala gtx 660 na kojoj se tressFX vrtio sasvim dobro.Jest da se to odnosilo samo na Larinu kosu,ali jebe mi se za gameworks koji kad ukljucis oduzme ti 30fps-a cak i na 980 ti kartici.

  • Vejn

    19.11.2015 - 19:35

    Nije bila vrh ako cemo gledati prema ostalim, naravno. Ja gledam prema igrama a sve su radile fantrasticno, na full detaljima.Nije mi jasno, nista licno, nemoj zamjeriti, ali zasto bas svi, ali apislutno svi seru GAMESWORKSU samo zato jer im uzima frejmove !!! Naravno da mora raditi losije kad su to efekti koji se proracunavaju u realnom vremenu. PhysX i hairworks efekti. Potrrazi na netu snimke u kojima razni developeri i ljudi koji se bave programiranjem igara pricaju upravo o tome. I koliko je tesko takve stvari uraditi u jednoj igri. U animiranom filmu je pretesko simulirati ljudsku dlaku a ne u video igri ! E zato ti uzme 30 FPS :) Ja imam GTX760 a ne uzima mi toliko, a ne oni koji imaju 980 ti. Takvih nema, na njoj sve radi savrseno.

    • IvanDado

      @Vejn, 19.11.2015 - 19:49

      Evo frajer bas govorio danas kako kad ukljuci sve gameworks efekte na sli gtx 980 ti AC Syndicate da mu igra radi ko sranje.Tako da ono…

    • KhorneFlake

      @Vejn, 19.11.2015 - 20:40

      Kad trebaš da braniš Gameworks pričaš kako se ispovjedaju o težini razvoja takvih tehnologija, teško i u animiranom filmu simulirati dlaku, a samo malo iznad reče "Zar im toliko treba da implementiraju TressFX"… Malo mnogo duplih standarda?

    • Vejn

      @Vejn, 19.11.2015 - 21:19

      Iz koje rupe ti izadje….

    • Vejn

      @Vejn, 19.11.2015 - 21:21

      https://www.youtube.com/watch?v=ciILPzkRuFs Upravo gledam snimke, pa ovaj snima i ima oko 80 tak FPS ! U sustini sve ostale koje sam gledao na ovo kartici rade besprekorno. Ali ipak mislim da je to neki problem sa SLI podrskom pa zbog toga ima neki problem… Posto ima jos igara koje ne rade kako treba sa 2 i vise kartica…

    • IvanDado

      @Vejn, 19.11.2015 - 22:36

      Ok,ali ko ti garantira da ima ukljuceno PCSS,HBAO+ itd.?Napiso je very high,ali mnogi smatraju to bez ukljucenih tih postavki.

    • Vejn

      @Vejn, 20.11.2015 - 07:14

      https://www.youtube.com/watch?v=z228guXlGoQ Ja samo mislim da je ova igra u kompletu strahovito zahtjevna, ali mozda i jeste do gamesworks tehnologije… Evo pogledaj na ovom snimku, aposlutno sve na ULTRA 35-50 FPS sa 980ti. Sto posto je taj momka razocaran sto nema 90 fps, a realno mozda bi i trebao kakvu karticu ima 😀 Ma hajde, malo ukoriguje, sa 4msaa stavi na 2, nece primjetiti bas nista a dobice 30 fps. I na kraju vidis da je samo MSAA zahtjevan ne gamesworks.

    • IvanDado

      @Vejn, 20.11.2015 - 10:56

      Sve na max sa GTX 980 ti pri full hd rezoluciji 35-40 fps-a nije dopousteno.To je samo dokaz koliko je neoptimiziran taj gameworks.Evo ti bas jedan link: https://www.youtube.com/watch?v=1d0rsT0hauo

    • IaMarmageddoN

      @Vejn, 20.11.2015 - 12:05

      E sad… Nije to samo pitanje optimizacije gameworksa, muž. Imaš gameworks opcije u drugim igrama i da, tamo se isto frejm smanji jako kada se uključi ali kako su ovu igru na Ultra High napravili ja to još nisam vidio. Ja imam SLI gtx 970 OC i imam od 25 do 40 frejma pa i više kada gledam u nebo, dok nema mnogo objekata i dima. Assassin’s Creed: Unity ; Batman: Arkham Knight ; Far Cry 4 ; Project CARS i The Crew i makar je sa BAKom bilo problema sa SLIjem (i još uvijek je) na jednoj grafičkoj kartici nemam problema na FHD. Sve ostale igre koje sam nabrojao nemam problema niti na 4K, otprilike su to High+ Very high detalji. Jučer kad mi je frend donio ACS ja sam mislio to će ići u 4k kao Unity na medium u standardnih 60 frejma a ne mogu toliko dobiti niti na Very High na 1080p. Znači problem je u gameworksima ali veći je problem problem u implementaciji istih. Project Cars igram na 4k na Very high+ultra (koliko dopušta VRAM) bez pada od jednog frejma. Ovaj ACS neću igrati ali koliko sam testirao moj jak PC ne može izvoditi više od Very High sa stabilnim frejmom (osim ako se ne poigram sa custom postavkama) a dio problema je to što je opet port napravljen bez dovoljno opcija za PC korisnike. Reći da je igra optimizirana nije točno a sad da li je to samo greška Gameworksa, o tome ne bih baš ali ne bi me čudilo da nije.

    • Vejn

      @Vejn, 20.11.2015 - 17:53

      Ja sam u pravu a vjerovatno si i ti !. Ja ipak mislim da nije stvar u GAMESWORKSU koliko u velicini mape i nacinu na koji je London prikazan ! Necu reci Son of Rome, jer je manji od ovoga dosta, pa ga necu uvrsititi, ali posle njega ovo je najlepsa igra koju sam ikada vidio svojim ocima…. Mozda i sam taj kvalitet grafike zahtjeva ovoliko koliko zahtjeva… E ne znam sta bi ti rekao. Imam GTX 760 i za sada nemam nikakvih problema sa gamesworksom, smanjim AA ,stavim FX i sve leti :D… Jbg. moramo se navici, bice to sve zahtjevnije. Vidis da im nije u interesu da nas pocaste… Arkham Asylum ima najljepse implementirane PHYSX efekte sto jedna igra moze ponuditi, a radi na staroj 9800GT kako hoces, bukvalno na 40 FPS konstatno ! Sada, ti efekti su dosta osakaceni u igrama, 3 duplo losije izlgedaju a rade 5x teze. Jbg, namjerno to rade. Vidio si AMD ov TRESS FX, jedan lik, samo jedan u igri, a zahtjeva vrhunsku graficki, i to samo malo kose 😀

    • Anomaly

      @Vejn, 21.11.2015 - 01:51

      Možda su pet puta zahtevniji efekti ali su zato grafe šest puta moćnije. Ma šta šest, sedam. 😛

  • SuperSaiyan86

    19.11.2015 - 23:07

    Vidim da je mnogima žao kao i meni, Deus Ex mi je drugi po redu najdraži serijal, ali kad bolje razmislim, zapravo će mi odlično sjesti ova odgoda, taman u tom periodu stignem rasturit F4 uzduž i poprijeko, te mi još možda ostane vremena za odigrat neki zaostatak od prije..

  • Red Falcon 2

    19.11.2015 - 23:24

    Zašto uopće reći datum izlaska igre ako nisu apsolutno sigurni da će igra moć bit igriva do tad?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!