HCL.HR

Odlučeno je – Torment: Tides of Numenera imat će borbu na poteze

Stjepan Fikter 09.12.2013.   •   7 komentara


Igrači koji su podržali razvoj igre putem Kickstartera odlučili su da će Torment: Tides of Numenera koristiti borbu na poteze umjesto borbe u stvarnome vremenu s mogućnošću pauziranja.

Developer inXile još prošli mjesec pripremio je glasovanje u kojemu su se igrači koji su podržali razvoj igre putem Kickstartera mogli izjasniti kakav tip borbe žele u igri. Na izboru su bila dva tipa – borba na poteze ili borba u stvarnome vremenu s mogućnošću pauziranja. Glasovi su prevagnuli prema borbi na poteze. Točnije, ovaj tip borbe dobio je 7267 glasova, naspram 7052 glasa za borbu u stvarnome vremenu.

InXile kaže: “Naginjali smo prema borbi na poteze jer vjerujemo da je bolje prilagođena za taktičku složenost kakvu tražimo kroz naš Crisis sistem. Vjerujemo da bolje odgovara za donošenje narativnih elemenata uključujući dijalog s NPC-ovima u kreirane borbene situacije.”

U Kickstarter obavijesti možete pročitati više detalja o borbi na poteze i zašto developeri misle da je ovaj način bolji za igru od borbe u stvarnome vremenu.

Komentari (7)

  • RedEy3

    09.12.2013 - 20:51

    Znači ne kupujem.

  • picipolivadi

    09.12.2013 - 22:24

    "Naginjali smo prema borbi na poteze jer vjerujemo da je bolje prilagođena …"
    Pa koga vraga su onda uopće pitali ako je na poteze bolje i da meni se bolje čini realno vrijeme sa mogučnošću pauze.
    Bioware zna najbolje.

  • mcrne

    10.12.2013 - 11:45

    Od same objave da će biti glasanje i rasprava na tu temu, u kojoj su napisali da "rezultati glasanja ne moraju nužno značiti da će odabrati tu opciju", i u kojoj su rekli da naginju turn-based borbi, bilo je jasno da će tako biti. Moram priznati da sam malo razočaran, jer borba u realnom vremenu s mogućnošću pauze je jedna od stvari koje su obilježile cijelu generaciju najboljih RPG igara, uključujući Planescape i BG seriju. Ali igru sam već kupio, odnosno sudjelovao u Kickstarteru, pa mi samo preostaje nadati se da znaju što rade i da će svejedno napraviti vrhunsku igru kakvu očekujem.

    • miki12345

      @mcrne, 10.12.2013 - 18:23

      Znas li ti o cemu pricas….najbolje rpg igre su bile turn-based…pitaj bilo koje Final Fantasy fan-a da li su bili bolji dijelovi od 1-10 ili npr. 13 (ono real time [email protected])….da li si cuo za Dragon Quest (naj. 8)….ili XCOM Enemy Unknown….kod turn based igara covjek razmislja unaprijed ..a ne kao danas ''udri dok se mrda ''

    • mcrne

      @mcrne, 11.12.2013 - 10:37

      Itekako znam o čemu pričam. Final Fantasy je bitno drugačiji tip igre u kojem sam također uživao. Ali BG, Planescape i ostale igre su imale vrlo zahtjevnu taktičku borbu, ali izvedenu u real timeu s mogućnošću pauze, gdje praktički postaje TB kad pauziraš. Prednost je bila to što nisi morao gubiti vrijeme na TB kod borbi u kojima je bilo očito da si jači od protivnika, a kod svake jače borbe u real timeu ionako nisi imao šanse bez pauziranja i puno razmišljanja. Ne radi se o tome da želim combo bonuse i ostale gluposti, već je ovo bio savršen spoj gdje nisi nepotrebno gubio vrijeme na lake borbe već si ih po kratkom postupku rješavao u real timeu, uz mogućnost da pauziraš i razmišljaš koliko god ti treba, kad ti treba.

  • Apocalypse4987

    10.12.2013 - 18:37

    evo jedna luda ideja: da igrač sam izabere u igri šta želi?

  • piydek

    12.12.2013 - 19:15

    Odlično. Ispravan izbor.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!