HCL.HR

Direktor God of Wara smatra da je otvoreni svijet u videoigrama postao domaća zadaća developera

Petra Rukav 09.01.2018.   •   36 komentara


Budući da nas nadolazeći God of War neće upoznati s nordijskom mitologijom kroz otvoreni svijet, direktor igre smatra da mora opravdati opredjeljenje za linearni pristup PS4 ekskluzivi.

God of War svijet

Developer nadolazeće God of War PlayStation 4 ekskluzive odlučio je reorganizirati slavnu franšizu, a između ostalog kroz preuređenje je morala proći i ideja otvorenog svijeta. Budući da se direktor igre Cory Barlog zasitio naslova koji nas nimalo ne ograničavaju u proučavanju njihova univerzuma čvrsto je namjerio da će igrači u društvu Kratosa i njegova sina umjesto toga dobiti „široki linearni“ pristup.

„Istraživanje je bilo dio originalnog serijala, ali nije bilo osobito važno. [Odlučili smo] to učiniti masivnim dijelom [ovog naslova]. Proslavimo znatiželju i otkriće – ono što igranje videoigara uistinu jest“, poručio je Barlog. Poslije toga, objasnio je da se za takav pristup nadolazećem God of Waru zainteresirao nakon što ga je igranje brojnih igara otvorenog svijeta umorilo u smislu da ga iste podsjećaju na domaću zadaću.

„Nisu one loše. Ima fenomenalnih igara, međutim, vraćanje kući nakon posla i gledanje u te gigantske popise stvari koje treba obaviti, počele su buditi osjećaj… da to nije ono što radimo najbolje. Uistinu se želimo usredotočiti na lika i njegov razvoj. Dakle, stvaranje kompletno otvorenog svijeta nije ono što smo željeli učiniti. […] Nismo željeli da igrači otvore igru i odmah ih dočeka pet tisuća ikonica“.

Naposljetku, Barlog je komentirao da se God of War za PS4 odriče čiste akcije poradi više ozbiljnijeg pristupa s fokusom na razvoj likova jer „ljudi žele igrati igru koja ih izaziva na emotivnoj razini. Oni radije žele vidjeti likove u koje vjeruju i s kojima se mogu poistovjetiti nego ‘on može učiniti ovu kul stvar’. Oni uživaju u ‘zašto’ umjesto u samo ‘što’ i ‘gdje'”.

Komentari (36)

  • Mashed potato

    09.01.2018 - 21:59

    Open World je zanimljiv, daje taj neki ugođaj u igrici, ali zna dosaditi s misijama.

    • marko1106

      @Mashed potato, 11.01.2018 - 12:53

      A zavisi kako se napravi…ubisoft malo previse ima copy paste misija pa postane monotono..dok je Witcher odlicno napravljen…a HZD mi dolazi poslje witchera samo zbog atmosfere..mozes hodati sumom gdje nicega nema i uzivati u krajoliku….dok u ubisoftovim igrama svaki 50 metara vadi mac ili pusku i rokaj sto postane naporno…a vecina nas zaboravi zasto igramo igre..ne zato sto moramo nesto rijesiti vec iz zabave..bolje je jednu misiju rjesiti detaljno i uzivati u njoj vec 10 na brzinu samo da je sto prije prijeci igru…cilj je uzivati

  • Dragan[MKD]

    09.01.2018 - 22:16

    Ocito je da ovi zele da ovaj serijal postane Uncharted ili TLOU, jednostavno nesto sto GoW nikad nije bio, zna se sta je bilo to sto cinilo GoW igara ono sto jesu, a to nikad nije bilo izazivanje na emotivnoj razini, nego da radis kul stvari s likom koji je fucking God of War i koi tamanji sve uz pomos fino rezirane QT sekcence i radi spektakl. A bas mi je krivo za to sto nije open world, ocito lik nije igrao Horizon i nz sta sve open world moze ponuditi.

    • marcelsvj

      @Dragan[MKD], 09.01.2018 - 22:45

      evo ja trenutno igram horizon, i moram ti priznat da mi je igra polako postala monotona i dosadna. jednostavno se moram natjerat da ju igram tako da meni odgovara sto nije pravi open world.

    • funky0308

      @marcelsvj, 10.01.2018 - 14:34

      Slazem se i s robom i s tim developerom – ja nisam zavrsio ni HZD, ni Black Flag, ni Origins i jos dosta ostalih igara otvorenog svijeta, a ne rijetko u njima provedem i preko 100 sati. Niti imam vremena za igranje 400 sati jedne igre, niti mi je to fora. Super je ocito za neke ljude ali naporno je jbte. Ne volim koristiti ni fast travel jer mi to ubije atmosferu i onda ko manijak prijelazim tisuce necega da dpdjem do questa ili neke misije. Uncharted sustav mi je skroz OK. Nije COD ali nije ni AC i super…tamam. U oravu je covjek, kada sam prosao prolog u AC Originsu i kada mi se otvorila mapetina, poletim sa Senuom i krene se otvarati milion ikonica, slicica i strelica….malo naporno. Onda naravno i mi od dev ocekujemo da svaki kutak mape bude necime ispunjen i nakon toga prigovaramo kako se questovi ponavljaju…ma da, naravno da se ponavljaju kada ih ima 780, a radnja stari Egipat…pa tko moze smisliti toliko aktivnosti i da sve budu razlicite, a ogranicenja na sve strane. Otvoreni svijet je meni prenaporan. Razumijem i one koji imaju vremena i za svoje pare traze stotine sati igre…to je OK ali ja se ipak lagano prebacujem na krace i igre usmjerenije na cilj..

    • darijoman

      @funky0308, 10.01.2018 - 17:27

      I meni isto fast travel ubija atmosferu igre. Izbjegavam ga kad god je to moguće. Stvarno mi je nekada gušt prolaziti jedna te ista područja više puta

    • funky0308

      @darijoman, 11.01.2018 - 14:15

      Ma da, upoznam mapu, a gotovo svaki puta otkrijem i nesto novo. U ACu (Origins) ne znam jesam li dva puta koristio fast travel – bezvezna mi je to stvar i iako pomogne, ubije svu atmosferu. Deva ili konj (moze i pticurina iz, mislim, Final Fantasya) i sibaj. Naletim na karavane koje pokrkam i otmem zlata, bakra i drva pa mi nije dosadno usput. Odlicno je i sto postoji automatsko pracenje ceste/puta do prethodno oznacene lokacije na mapi pa se moze poletjeti Senuom, diktirati tempo Bayeku i usput vidjeti genijalne scene i pejzaze ali i biti izvidnica Bayeku. Stvarno su prelijep svijet stvorili, igra izgleda i radi jako dobro. Sada je samo trebam zavrsiti 🙂 Koliko sam ja uspio vidjeti, do lvl 25, zadnji AC je odlican. Vidjeti cemo koliko ce se questovi ponavljati kasnije ali za sada ima dovoljno raznolikosti i iznenadjenja. Ma moze se, pazi samo sto se na kraju od Divisiona napravilo, OK, za puno ljudi je vec kasno, ne zele se vracati ali ako Division2 stvarno i dodje, mogla bi to biti odlicna igra, naucili su valjda na prvom dijelu sto je OK, a sto ne kod takvog tipa igara, slusali zajednicu i na kraju ispadne skroz dobra igra (ima neke mane ali nije sada bitno, opet ce mi post biti 15 000 znakova radi hvalospjeva Ubisoftu 😀 )

    • Lazy

      @funky0308, 10.01.2018 - 22:05

      20-30 sati igra i amen, sve vise je pre vise bar meni, i nisu to posao, klinci, i tzv extremni hobi s kojim se bavim neg jednostavno napune te svijetove s takvim pizdarijama da zaboravim sto sam ja uopce i poceo trazit/radit i na kraju blah ne da mi se vise, aj ti na policu i ne smaraj vise, cast izuzetcima naravno.Eto zadnje sto sam prosao i pravi primjer duljine, ma savrseni omjer svega mi je The evil within, igrea mi je 10/10 i jos me vratila 20 i koju godinu u nazad, bam, pokosilo me ko macom.

    • Slim1992

      @Dragan[MKD], 10.01.2018 - 21:48

      S obzirom ko stoji iza igre i kakve su nam igre do sad ponudili, trebao bi imati vise vjere u njihov rad…i postovanja!

    • Dragan[MKD]

      @Slim1992, 11.01.2018 - 01:44

      Postovanja svakako imam ali za onaj stari studio sto je radio prvih 3 nastavka, a za ovih novih wannabe Naughty Dog nemam, jer su osakatile studio, unistili su novi IPia koji je trebao biti i otpustili su svih ljudi koji su nesto znacile u tom timu.Ovo mozda i bice dobra igra, ali ce da bude los nastavak GoW sarijala, jer ima ljudi koji su odrastli sa Kratosom i njegovo ubijanje sve spred sobom…sa stilom.

    • funky0308

      @Dragan[MKD], 11.01.2018 - 14:19

      Steta..meni zapravo ne smeta jer stare nisam igrao, tako da sto god da daju meni je drugacije ali nije dobro tako raskupusiti bilo koju fransizu. Ako su ljudi godinama navikli na jednu pricu, jedan feeling i neke ideje oko te igre, stvarno je cudna odluka da se stvari tako drasticno promjene. Mozda to na kraju i ne bude nesto lose…vidjeti cemo. Gdje god da se bude vrtila radnja price za neke iduce nastavke – meni stima, samo da ne useru takvu jednu igru sada kada bi i ja igrao 😀

    • Slim1992

      @Dragan[MKD], 11.01.2018 - 15:06

      Polako…otkud znas da nece biti kao nekad. I da nece biti brutalniji..siguran sam da ubijanja nece nedostajati. Plus sve to uz savrse u grafiku. Vidjecemo

  • pa3k997

    09.01.2018 - 22:56

    Zasto mjenjati nesto sto valja i sviđa se vecini. GoW je akcija i samo akcija kakve emotivne price i slicne gluposti. Ok treba biti neka kvalitetnija prica tek toliko da znas zasto tamanis silne protivnike ,ali to je to. Igra ne izlazi svake godine da bi ta akcija dosadila.

    • funky0308

      @pa3k997, 11.01.2018 - 14:23

      Mozda se mislilo na dijaloge i cut scene (kao sto Naughty Dog radi s Unchartedom) kako bi povezali likove na toj nekoj emotivnoj razini ili produbili pricu. Mozda sve skupa ne ispadne lose, treba pricekati i vidjeti, ja nekako vjerujem da ce i te promjene zapravo biti OK i da cemo svi biti zadovoljni igrom. Jos da se ubacio i koop (ne znam da li je mali cijelu igru s Kratosom (vrlo vjerojatno nije) ali bilo bi odlicno da se glavna prica moze tako odigrati.

  • Lovac

    09.01.2018 - 23:00

    Najbolje igre su one koje daju “na pola” otvoren svijet, hubove ako želite tako, jer tu mogu postići brutalnu atmosferu bez da se dobije dojam linearnosti. Primjeri: Mass Effect serijal, DeusEx naslovi, Bioshock/SystemShock, Dishonored itd.
    Full otvoreni svijet je i meni pomalo dosadnjikav u svakoj igri, pa i u HZD. Jedina open world igra koja mi nije do dana današnjeg dosadna je Witcher 3 zbog questova koji su stvarno napravljeni s enormno puno truda (I neki GTA naslovi). Mislim da su developeri lijeni, najlakše je napraviti otvoreni svijet i onda nabacati misije. Opet se ponavljam, stvarno rijetko koja open world igra ne dosadi, da se čovjek ne treba silit prelaziti, uvijek bude monotono prije ili kasnije. Za linearnije iskustvo treba vrhunski level design (looking at you CoD), a takvih je igara nekad bilo više. Napetost od početka do kraja. Što sam htio reći? Čekam Cyberpunk 2077 😀

    • nightcomer

      @Lovac, 10.01.2018 - 09:52

      Komentar dana.

    • _Someone_

      @Lovac, 10.01.2018 - 10:13

      Amen

    • afaron

      @Lovac, 10.01.2018 - 10:51

      I pogotovo Zelda – open world bez obaveza, ali opet te vuče sve da probaš i istražiš

  • Dilo_trasul

    10.01.2018 - 00:40

    Može open world,ali tipa GTA V,rdr,Mafia 2,bez milijarde ikonica koje me peru na OCD pa moram obilaziti bezvezne lokacije s bezveznim protivnicima za bezvezni loot 🙂

  • Shadow king

    10.01.2018 - 07:17

    Ne, zato jer hoću varijaciju kod video igrica. Kaj mislite da se meni da svaki put open world igrati? Ne, lepo si odigram ili linearne, ili open world ili nekaj između, ovisi za kaj imam trenutno volju.

  • fpapac

    10.01.2018 - 08:37

    znaci nisam jedini kojeg open world igre umaraju, mozda su i godine, tko ce ga znat

    • funky0308

      @fpapac, 11.01.2018 - 14:28

      Godine su sigurno jedan od faktora, tu dileme nema. Govorim o svom slucaju ali koliko vidim kod prijatelja – svi se slicno ponasanju. Ja sam mislio da kako se budem priblizavao 40toj, interes za gejming ce potpuno nestati ili gotovo potpuno ali nije. Vremena je manje ali kao sto kazes, nije samo vrijeme problem. Cesto odaberem neku drugu aktivnost umjesto igranja. Sjednem za stol, popalim sve zivo…nemam sto igrati. (Otprilike kao sto zena nema sto obuci 😀 ), upalim Sony, vidim Horizon – e sada cu ga zavrsiti…pogasim sve i odem raditi nesto trece 😀 . Normalno je to, drago mi je da me nije skroz pustilo i da se rijesim svega i vise ne vracam. Pratiti trendove kod PCa bas i nije jednostavno i mislio sam ako nista drugo, novci ce mi biti razlog prestajanja ili barem prebacivanja na konzole nakon odredjenih godina ali igram ja i dalje 🙂 .

  • Shko Me

    10.01.2018 - 09:16

    Napokon da su to shvatili. Linearni open world mi je osobno najbolja opcija, a najbolji primjer je The Witcher 2 koji je upravo zbog toga bolji od npr. pretrpanog Witchera 3.

    • hrga007

      @Shko Me, 10.01.2018 - 09:31

      Tu se ne bi slozio

    • info.hr

      @Shko Me, 10.01.2018 - 12:54

      Witcher III je remek djelo Witcher serijala.

    • funky0308

      @info.hr, 11.01.2018 - 14:30

      Ja bih rekao i ne samo Witcher serijala nego opcenito (akcijskih) RPGa.

  • Sinek

    10.01.2018 - 09:34

    Igrao tri glavne igre više puta i ne sjećam se jednog jedinog lika koji je bio pošteno razrađen. Zar oni misle da su ljudi kupovali GoW zbog “izazivanja na emotivnoj razini”? Kratos je plitak grunt koji nije složio pet normalnih rečenica u tri igre. Gnjevno poviče ZEUUUSS (ili ime nekog drugog boga) i onda mu polomi noge pet minuti poslije toga, to je razvoj Kratosa. Tip nosi dvije oštrice i kolje sve pred sobom. Mori ga ubijena obitelj a onda u prvom satu prvu igre spava s dvije kurve…
    Trebali ste vi ići u novi IP ako vam se razvija novi Uncharted, čini mi se. Sve sam manje optimističan oko ovog naslova

    • tomica0310

      @Sinek, 10.01.2018 - 11:41

      malo filozofiras…ova promjena može biti samo na bolje…da je suprotna situacija onda bi bilo problema…po tebi najbolje da 20 sati igre udaras ko lud i ne razmisljas ni o cemu drugom

    • Sinek

      @tomica0310, 10.01.2018 - 14:53

      Da, udaram ko lud, možda sam investiran u dizajn levela, mehanike borbe… Zar svaka igra mora imati duboke likove? O čemu razmišljaju milijuni dok igraju Mario Odyssey? O borbi dobra i zla?
      Po meni je GoW kriva igra za “emotivne razine” i slične šeme, naročito kad ideš početi u šestom il kojem već entryju u serijalu. Za to imaš masu drugih igara.

    • pa3k997

      @Sinek, 10.01.2018 - 21:41

      Da i sad ce odjednom nakon 5-6 nastavaka Kratos postati intelektualac i emotivac. Gow i je to sto si napisao tomica 20 sati udaranja bez neke velike price i upoznavanja likova. To je do sada funkcioniralo bez problema i nitko se nije zalio. Naravno i ovo sto sada planiraju napraviti nece biti lose, ali pitanje je da li je potrebno. Koliko ce se to sviđati ljudima koji zele uci u igru 2-3 sata porazbijati stotine protivnika ,odmoriti mozak i uzivati bez nekakvih prekida u igri zbog price.

  • Sonny Anderson

    10.01.2018 - 12:11

    S jedne strane “Open World” bez ikakve dubine, a s druge strane linearne igre koje su više interaktivni video uratci , gdje imaš kontrolu 2 minute, pa ti igra istu oduzme radi pomno izrežirane cutscene, i tako u krug.

    Tako od cca 15 sati kampanje igrač je u stvarnoj kontroli vrlo mali broj vremena.

    Postoje iznimke, najnoviji Doom npr.

  • undisputed_kiki

    10.01.2018 - 13:00

    Osobno su mi open world igre dosadne u pm, nezz ni zasto ih kupim. Valjda nada i hype..odustanem nakon par sati i stavim na njuskalo!

  • Delaney

    10.01.2018 - 15:25

    Ako je open world pun detalja i napravljen kako treba, ako i ima kojih side quest-ova ne vidim razlog za mrznju, igra bi mogla biti zanimljiva i dodati par sati gameplay-a..

  • kujaxx

    10.01.2018 - 15:38

    Mislim da trebaju ostati na onome što je GoW serijal uvijek bio,hack n slash igra u pravom smislu…A ne izmišljat toplu vodu samo da nahvataju novu publiku a mogli bi samo staru otjerat s nekim glupi potezima!

    • Lazy

      @kujaxx, 10.01.2018 - 21:56

      Yep, ovaj je skroz fulao poantu GoW.Neznam, osupnut sam kretenizmom kojeg je frajer izvalio i ostao ziv…ccc majko mila.Daj da ubijam gumbove na kontroleru,nek sve prsti od efekata i tako non stop i u krug.To je GoW!!!

  • Goran1234

    10.01.2018 - 22:55

    Molim vas neradite od GofW film u otvorenom svijetu! ?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?