HCL.HR

Ovo je najgore optimizirana igra ove generacije

Petra Rukav 27.04.2016.   •   23 komentara


Nepodnošljivo duga učitavanja i framerate koji se boji ići iznad 20 glavne su odlike konzolaškog porta Lichdom: Battlemagea, igre toliko loše optimizacije da će vas zaboljeti oči od samog pogleda na tuđe odigravanje.

lichdom-battlemage

Lichdom: Battlemage je RPG naslov iz prvog lica koji vas vodi u svijet čarobnjaštva gdje kombinirate razne elemente i stvarate nove čarolije kako bi preživjeli napade članova kulta, demona i nemrtvih. Iako igra nije privukla mnogo pažnje kad je izašla na Steam prije gotovo dvije godine, zahvaljujući konzolaškim verzijama ostat će itekako zapamćena, ali tek kao najgore optimizirana igra ove generacije konzola.

Dok je njen developer Xaviant ujedno preuzeo i ulogu izdavača za PC verziju, za igrin konzolaški port pobrinuo se Maximum Games, izdavač čija je posljednja igra, Alekhine’s Gun, pokupila velik broj oštrih kritika.

Osim toga, Lichdom: Battlemage je jedna od rijetkih igara ove generacije koju pokreće CryEngine 3 čija je povijest po pitanju konzola mješovita. Naime, može se naći par naslova razvijenih uz pomoć Cryenginea koji su nas zadivili svojom grafikom, poput Ryse: Son of Rome i vizualno raskošnog Everybody’s Gone to the Rapture. No ipak, njihove grafičke blagodati ne mogu isprati gorčinu koju su ostavili Sonic Boom na Wii U konzoli te last-gen porta Crysisa s istim engineom.

Izgleda da je developer konzolaških verzija Lichdoma dao prednost grafici u odnosu na glatkoću izvoćenja i samu igrivost obzirom da framerate ne ide iznad 20, a ponekad izvrti jedva 10 sličica u sekundi. Iako su oba porta nesnosno loša, Xbox One je izvukao deblji kraj.

XB1 konzola je na neki magični način ostala i bez V-Synca, što je rezultiralo konstantnim screen tearingom, a povrh toga znatno je mračnija od PS4 verzije. Budući da su obje igre postavljene po defaultu ovdje se ne radi o jednostavnom podešavanju gamma slidera odnosno povećavanju osvjetljenja. U slikama ispod možete vidjeti navedene razlike.


Veliki grijeh konzolaškog porta manifestira se i u učitavanjima koja mogu potrajati i do tri minute. Kao nagradu za vašu strpljivost dočekat će vas teksture koje još trebaju proći vlastiti proces učitavanja. Ali barem se ne morate brinuti da ćete tu trominutnu muku morati prolaziti svaki put kad umrete.

Da nije sve tako crno pokazale su nam obje konzole kroz 1080p rezoluciju, čime je Lichdom: Battlemage postao prva CryEngine 3 igra koja “lebdi” u Full HD rezoluciji na XB1-u. Što se tiče PC verzije, ona se može zaigrati na krasnih 60 sličica u sekundi pri 1080p rezoluciji.

Inače, Lichdom: Battlemage za PS4 i XB1 će vas koštati 49.99 američkih dolara, a na PC-u ga trenutno možete dobiti za manje od tri i to u paketu s drugim naslovima.

U ispod priloženom videu možete vidjeti zašto je Eurogamerov Digital Foundry prozvao Lichdom: Battlemage „igrom najgore izvedbe koju su ikada testirali.“

Komentari (23)

  • funky0308

    27.04.2016 - 12:01

    Nekako covjek pocne cijeniti AC serijal, Unity recimo, nakon sto vidi ovako nesto.. uzas. Pa ne bi ovo kupio ni da mi daju ta tri dolara.

    • ashstash

      @funky0308, 27.04.2016 - 13:38

      Da ali Ubi je to ipak koliko toliko patchao, dok ovi sigurno nece iz ne dostatka resursa za početak, a ni kodirnje im očito nije jača strana hehe…

      Ja smatram da svaka igra mora zadovoljiti odredeni standard, da nema frame dropova, barem ne kad za to nema nikakvog razloga, da radi v-sync, da texture streaming radi kako treba (Wolfenstien old blood npr, fuj) i sve te tehničke strane igre koje kvare imerziju. platio si da se zabavljas ne da cupas kosu i gledas na sta si bacio novce

    • funky0308

      @ashstash, 28.04.2016 - 09:03

      Istina..toliko sam para ulupao u PC da bih bez ikakvih problema mogao kupiti poprilicno dobar auto za te pare. OK, nisam ga slagao samo za igre ali na takvim konfama ocekuje covjek da sve radi bez mana. Mogu shvatiti da im promakne neki bug ili se u igri pronadju kojekakve greskice i glichevi ali ovo sto se zadnjih god dogadja je prestrasno. Kao da se igre uooce ne testiraju prije izlaska. Uzas.. Vise ljudi ne cekaju dobru igru, nego igru dobro optimiziranu, OK, karikiram ali mislim da je poanta jasna.

    • Vejn

      @funky0308, 27.04.2016 - 14:52

      Meni UNITY radi fenomenalno na fullu ( AA FX) bez i jednog jedinog instalrianog peca !

    • Vejn

      @Anomaly, 27.04.2016 - 16:37

      Rekao sam kad stavim sve na ULTRA, HBAO+ ULTRA naravno, ali kad stavim Antialiasing FXAA. FX radi odlican posao a nije zahtjevan uopste. Mislim da nemam ni 17 ako upalim MSAA2 ili 4X :) Pogresno si procitao moj post. Dok ovaj ”novokonponovani TXradi fantasticno a pri tom izgleda isto tako… MSAA je na vecini igara preveliki zalogaj za moju karticu!

    • Anomaly

      @Vejn, 27.04.2016 - 16:43

      Izvukao si se ali si sumljiv i dalje. 😉

    • Vejn

      @Anomaly, 27.04.2016 - 17:02

      Kako se mogu izvuci a potom biti sumnjiv :) ?Pa zar ne znas sam da gotovo svaka igra posjeduje taj FXAA u podesavanju antialiasninga, i koji nije zahtjevan uopste. Totalno mi nije vazno kako cu podesiti AA ako detalji nisu na max.
      ”Meni UNITY radi fenomenalno na fullu ( AA FX) bez i jednog jedinog instalrianog peca !” AAFX … Lijepo sam napisao, i zaista radi kako hoces.. Mimo nekih bagova, ne znam zasto su ljudi toliko kukali na performanse igre, ma radi kako hoces, do duse ne u CUT scenama ali ko njih sisa 😀

    • Anomaly

      @Vejn, 27.04.2016 - 17:15

      To se tako kaže, hehehe… 😛

    • Vejn

      @Anomaly, 27.04.2016 - 17:38

      znam salim se 😛

    • funky0308

      @Vejn, 28.04.2016 - 09:06

      Radi sada i meni ali nakon patcheva koji su debelo premasili tezinu cijele igre (u GB, jel) . Uzeo sam AC kao primjer jer smo svi dobro upoznati kako Ubi izdaje igre i koliko patcheva je potrebano da ta igra proradi kako treba. U pocetku, kada je tek izasla, onaj coop, nazovimo ga tako bio je potpuno ne igriv. FPS je toliko padao da se znalo dogadjati da padne na svega 2-3 FPSa. Popravili jesu ali ja sam presao na druge igre i, na zalost, nikada zavrsio Unity..

    • Vejn

      @funky0308, 28.04.2016 - 12:10

      Ja sam ga igrao bez i jednog jedinog peca! Tacnije, RELOADED verzija u kojoj tad ni jedan pec nije ni postojao. Kad sam prvi put pokrenuo igru iz predostroznosti sam stavio sve na medium. Reko, probacu, vidim da svi kukaju, pa cemo vidjeti… Radilo je savrseno, kontao sam, pa gdje nece na midiumu 😀 Digao sam sve na ultra, HBAO + na ULTRA ali sam ostavio antialiasing na FXAA… Radilo je u prosjeku 35-40 fps, ispod 30 nikad pao nije… Ocekivao sam da ce raditi duplo losije kad udjem u Pariz, medjutim tu sam dobio jos vise! Iskreno, imao sam samo jedan problem kad sam igrao igru.. Prvi put kad udjem u nju, na mapu stalno sam imao trzanja, 40 fps ali zaledi na pola sekunde krene i sve tako. Onda sam morao uci ponovo u igru i sve je radilo savrseno narednih sati! Animacije u CUT-SCENAMA su mi radile uzasno, od 30 do 8-9 fps uvijek… Ali ko sisa cut scene u gameplayu je najnize bilo 30…

    • Slim1992

      @funky0308, 28.04.2016 - 00:26

      Ma nakon Batmana je sve extra :)

  • IvanDado

    27.04.2016 - 12:01

    Bolje bi ja optimizirao 😀

  • Alum

    27.04.2016 - 12:18

    Ma baš je full igrivo lol hahaha 😀

  • Alum

    27.04.2016 - 12:20

    Nisam znao da postoje i loši PC portovi za konzole :S

  • Vejn

    27.04.2016 - 14:51

    Svetogrdje je da ovo smece pokrece najmocniji engine svih vremena ! Prava je umjetnost sa ovako mocnim porektacem napraviti ovo retardiranu grafiku.

  • drazensi

    27.04.2016 - 16:12

    Ma ajde ajde, bilo je i vrijeme da konzolasi dobiju lose portove, nije da ljudi koji igraju na Pc-u nisu dobili njih 20-tak u zadnje 2 godine..a i uostalom, nista bome nece ni propustiti ako ne odigraju ovu igru..

  • Tadejduza

    27.04.2016 - 16:28

    nevjerojatno,i to još sa cry engine 3

  • Apocalypse4987

    27.04.2016 - 22:26

    Kad na PC dolaze konzolaški portovi koji su toliko neoptimizirani da publika misli kako su te igre obična satira onda nikome ništa, a kad je obrnuto onda cili internet bruji o tome, jer ovu vijest viđam zadnjih par dana na svakom koraku.

    • pesek32

      @Apocalypse4987, 28.04.2016 - 13:52

      Točno tako. Ispada koda je normalno da su igre za PC neoptimizirane…

  • Don Frax

    28.04.2016 - 10:37

    ZNACI BOZE. Covjece pa Skyrim nebi lago tolko na slabim kompovima kolko ovo legga,na bilo kojem kompu

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!