HCL.HR

PlayStation 4 Pro ima dodatnih 1GB RAM-a

Igor Belan 21.10.2016.   •   42 komentara


PlayStation 4 Pro izlazi uskoro, no bit će još malo sposobnija konzola nego je prvotno najavljeno. Sada ima i dodatnih 1GB RAM-a u odnosu na obični PlayStation 4 – evo zašto.

PS4PRO

Kada je PS4 Pro prvotno najavljen glavne razlike između obične PS4 konzole bile su na polju radnog takta centralne procesorske jedinice te mnogo sanžnijeg GPU rješenja. No sada je potvrđeno da će osim toga Pro verzija PlayStation 4 konzole dolaziti i s dodatnih 1GB RAM memorije, u odnosu na obični PS4. Otkrio je to Mark Cerny, glavni arhitekt stare i nove PS4 konzole, a pojasnio je da se ne radi o GDDR5 memoriji, već o običnom DRAM-u.

U intervjuu za IGN UK rekao je:

Osjetili smo da igre trebaju malo više memorije, oko 10 posto više, pa smo dodali još oko 1GB sprije, konvencionalne DRAM memorije u konzolu.

Cerny je potom objasnio kako će dodatni gigabajt DRAM-a biti korišten za pohranjivanje pozadinskih aplikacija prilikom prebacivanja iz aplikacije u igru. Za takve procese inače je korištena brza GDDR5 memorija, nepotrebno trošeći taj vrijedan resurs konzole. Ovako će PS4 Pro imati više brze GDDR5 memorije slobodne za korištenje tamo gdje se najbolje može iskoristiti – u samim igrama.

Inače, još jedan detalj o PS4 Pro konzoli koji je nedavno našao svoj put do interneta, a nije se spominjao pri izvornoj najavi novog hardvera, je to da će Pro konzola podržavati hard diskove do 6Gb/s, što je dvostruko brže od Sata II sučelja na običnoj PS4 konzoli. Ako vas zanima više o PS4 Pro konzoli provjerite video u kojem objašnjavamo o čemu se radi i koliko bi trebala biti snažnija od klasičnog PlayStationa 4.

PlayStation 4 Pro dolazi u trgovine diljem svijeta već sljedećeg mjeseca – 10.11.

Komentari (42)

  • mr.labud

    21.10.2016 - 14:50

    Da rečeno je za digital foundry da će biti dostupno dodatnih 512MB GDDR5 memorije i 1GB DDR3 memorije za ps pro. Nažalost njihovu ne planiram kupovati tu konzolu kao ni 90% gamera.

    • Igor Belan

      @mr.labud, 21.10.2016 - 15:40

      Otkud ti ovaj podatak da 90% gamera neće kupovati tu konzolu? :))

    • mr.labud

      @Igor Belan, 21.10.2016 - 15:49

      Prate se komentari gamera i zajednice. A osobno smatram kako je to NEPOTREBNA I NEZELJENA konzola. Nikoga nisam čuo da kaže “u ovaj Horizon je loš, vidi grafiku lošu” ili Uncharted 4. Ps pro ne donosi apsolutno nikakce promjene u stvarima koje su bitne.

    • fez

      @mr.labud, 21.10.2016 - 16:09

      A ne znam stari. Ja sam očekivao da ce biti lošije primljena, a rasturit će s prodajom sigurno. Ja znam nekoliko ljudi koji uzimaju sigurno. I ja bi da imam 4k telku. Realno nema jeftinije opcije za 4k gejmanje.

    • movie

      @mr.labud, 21.10.2016 - 21:29

      Ako je stabilniji i veći framerate nebitan, onda si u pravu..

    • Vedator

      @Igor Belan, 21.10.2016 - 20:17

      Što još nema videa sa gamescoma??

    • Iceman73

      @mr.labud, 21.10.2016 - 16:41

      E ja sam u onih 10% he he he!

    • vojnovic4

      @Iceman73, 21.10.2016 - 18:12

      I ja san u tih 10% kupujen isti dan

  • RapthorPechina

    21.10.2016 - 15:06

    Zabadav in to. Memory bandwith je još uvjek nizak naspram scoripa

  • baDarmageddoN

    21.10.2016 - 15:18

    Ta konzola će samo dodatno sj…neke stvari. Po meni je velika greška raditi među-generacijski hardver. Ali jbg, sada je tu i šta možemo? Ps4 igrači se mogu nadati da neće ovi sa Proa imati prednosti (osim očitih poput kvalitete grafike), PC igrači će imati još više problema oko optimizacije jer će se dio resursa baciti na Pro, Xbox će imati problem jer njihova konzola dokazi za godinu dana a do onda bude prekasno da napravi neki financijski uspjeh. A mi igrači… ovisi o preferencijama ima, naravno, velike razlike u mišljenju ali meni je, kao što sam rekao, Pro fail. Ne potpuni fail ali ono…definitivno neće ispuniti očekivanja mnogih.

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 21.10.2016 - 15:36

      Upravo tako. Recimo i da su ljudi zadovolji sa PRO verzijom i svim tim glupostima oko izlaska, svi moraju shvatiti upravo to sto si odlicno rekao – studiji se smanjuju i stede, rijetki su oni koji rastu i nikako nije dobro da se ti ljudi bave razvojem igara za toliko platformi. Igre jos uvijek izlaze i za PS3, dakle, igre ce se raditi za tri platforme samo za Sony. Naravno, Sony ce stiskati developere kao nenormalan i pusiti (da izvinete) cemo mi koji igramo na PCu. A dobro…sto je tu je. Ako dodje bas do toga da nema dobrih igara za PC ili su ocajno optimizirane i portane, idemo opet na fucking Sony 🙂

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 21.10.2016 - 15:57

      Žalosna je istina da nas na to tjeraju sami izdavači. PC je najjača platforma hardverski ali svi izdavači biraju konzole a razlozi su poznati. PC je jedina backward kompatibilna platforma i ima besplatno online igranje. Međutim, igrači su primorani napuštati ga i nema tu pomoći. PC gaming je na streljani. Ma najviše igrača, više nego solidnu zaradu, najbolje ekskluzivne i kao što sam gore napisao na njemu se mogu igrati sve igre ikada izašle za tu platformu i online je besplatan. Međutim, skoro sve multiplatform igre su loši portovi sa inferiorniji konzola. Eto, čak su nas počeli tjerati da igramo na PCu u 30 frejmova. Kada dođe iupujem ps5 i to je to ? Ne znam više niti sam da li se isplati ulagati u PC kao nekada…

    • movie

      @baDarmageddoN, 21.10.2016 - 21:36

      Ako prodaš jednu igru na konzolama u 15 milja komada a na PC u dvjestotinjak tisuća, reci mi kojoj platformi bi se ti kao izdavač okrenio? Trenutno su konzole izvor prihoda broj jedan svim izdavačima i naravno da akcent daju na razvoj igri na platforme koje donosi nevce jer na kraju krajeva igre se rade zbog zarade a ne slave.

    • baDarmageddoN

      @movie, 21.10.2016 - 22:43

      Nije to slučajno… Još od prošle generacije konzola lagano se manipulira i podilazi konzolama. Nekada je jači hardver značio vise mogućnosti. Sada jači hardver bude konstantno jeben zbog slabijeg. E to ti je, stari moj, razlog zašto ljudi moraju kupovati konzole. A sa time, naravno, dolazi do toga da se onda i igre za konzole više kupuju. Znam da zvuči kao neka teorija zavjere ali čak i budala može shvatiti što se u praksi događa. Ps4 Pro i Scorpio su tu da se zaustavi rast PC platforme koja se dogodila pret kraj prošle konzole kada je postalo jasno da koce svaki razvoj- i hardvera i softvera. Mislim, nije me briga ali pošto si potegnuo pitanje prodaje evo ti razlog. Sve to ima svoje. Ljudi kupuju ono što im se nudi, ne ono što bi željeli ako me shvaćaš kad kažem nudi , ako ne shvaćaš, mislim na smanjuje broj opcija ili se mijenja dobiveno iz nekih opcija. PC postaje pkatforma samo za višu klasu jer netko tako želi. Prije 10 godina to nije bilo biti blizu tome ali kao i sve druge stvari na svijetu- i gaming se vrti oko love, hardver i softver…

    • movie

      @baDarmageddoN, 21.10.2016 - 23:47

      Ljudi kupuju prije svega konzole zbog jednostavnosti. Imam fifu i na PC i na PS4 i igram je isključivo na PS4. Ja tu ne vidim nikakvu zavjeru već samo prije svega jednostavnost, cijenu i na kraju komfor. U svim navedenim segmentima konzola je odnijela pobjedu.

    • baDarmageddoN

      @movie, 22.10.2016 - 00:13

      Oni kojima je PC kompliciran i bolje da kupe konzolu. A ne moram niti reći da se sa niti jednim segmentom tvojeg komentara ne slažem. Jbg, tako je kako je. Mišljenja su uvijek različita, u tome je ljepota. Konzole su hardverski limitirane i jako se radi na tome da se PC softverski limitira. Ako to ne vidiš jbg, onda jesi za jednostavnost. Ja na PCu igram u 4k na 60 frejmova, nema nikakve druge razlike u toj igri u odnosu na konzolu. Nije mi to potreba nego trenutna mogućnost. Ne kupuje se HighEnd PC za Fifu. Jedina je razlika, meni bitnija ta da je na konzoli lakše naći online protivnika čisto zato jer ih je više. Osim toga, konzola mi nije niti jednostavnija niti komfornija niti ništa bolja u odnosu na PC ako ćemo po primjeru fife da se mjeri. Jbg, stari… Ja sam takav. Nema tu tko je u pravu a tko nije, svatko je u pravu za sebe. Meni je PC i jednostavan i komforan i skuplji od konzole. Cijena je jedina na strani konzole. A broj igrača je po mojem mišljenju zbog onog što sam rekao, ništa više.

    • funky0308

      @movie, 22.10.2016 - 09:35

      Onda nemas dobar PC. Fifa16 na PCu i na PS4 nije za usporedbu. To znaju svi koji su probali igrati na obje platforme. Dobro covjek kaze, problem je u tome sto se igra downgradea za PC zbog konzola, sro su mnogi izdavaci vec nekoliko puta potvrdili i ne skrivaju takve info, naravno da cu onda igrati na konzoli, zasto bih dao hrpetinu para i igrao igre koje izgledaju isto kao i na uredjaju od 300eura? U tome je problem. Neka Naughty dog ili Rockstar izdaju The Last of Us ili RDR1 ili 2 na PCu i iskoriste sam potencijal modernog hardwarea – ja ti garantiram da bi prodaja bila puno, puno ali puno veca. Zasto kupiti BMWa, a ne Daciu koja ima vise opreme, udobnija je i daje 3 god dulje jamstvo od BMWa? Radi prestiza i nostalgije i sentimentalnosti…tako je, na zalost i u ovom svijetu. Nada zivi vjecno. Sony i MS su jaki igraci koji diktiraju trendove, sazeti su u dvije jake korporacije, dok je PC svijet rastrkan na milion malih firmica i jedan veliki MS koji vise radi protiv PCa nego za PC. Da se vratim na Fifu na PS4. Radi u niskom FPSu, animacije trzaju i igra generalno izgleda puno losije,uz to online se placa. Na PCu radi puno bolje, animacije su lijwpse, vrti se jako lijepo, nema trzanja i online je besplatan ali lakse je kupiti nesto za 200-300€, ubosti to u TV u struju i igrati. Oni koji nisu PC gameri ne razumiju da mi uzivamo u tvikanju i svim tim settingsima, novom komponentama i uskladjivanju svega toga da radi kao urica…ne moze se to objasniti tek tako. Na zalost, moram se sloziti – ne ide sve skuoa nama na ruku ali OK..mnece PC gaming propasti – to je sigurno. Ja Fifu17 vrtim u 2k rezi u 100+ fpsa uz 7.1 zvuk i sve se vrti savrseno. Tko voli drugacije – neka tako igra..

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 22.10.2016 - 09:23

      Ja se jos uvijek ne dam 🙂 . I dalje mislim da se developeri koji znaju sta rade i koji se trude – nemaju cega bojati. Opet se moram vratiti na Division i Ubisoft ali koliko smo toga oprostili Ubisoftu i dali im novu priliku, samo zato jer su se htjeli malo potruditi i napraviti vise… Duvision na PCu izgleda deset puta bolje nego na konzolama. (Sam sam testirao i to monitor pored TVa (UHD TV i PS4) i razlika je velika. I treba biti, developeri moraju znati iskoristiti svu snagu i sav potencijal hardwarea u PCu i kapa dolje Ubisoftu (i ostalima, naravno) koji PC ne podredjuju slabijem hardwareu u konzolama. Namjerno sam uzeo jednog od najprozivanijih studija bas zato da ukazem na to se moze. PC nije igracka, samo trebamo developere i studija koji ce to znati iskoristiti.

    • Kralj Budala

      @baDarmageddoN, 22.10.2016 - 11:29

      Nemoj misliti da trolam ili nešto, nisam jednostavno upoznat sa situacijom. Ja bi volio zaigrati te (po tvome mišljenju NAJBOLJE) eksluzive na PC-u. Molim te da mi neke preporučiš (ili bilo tko drugi) budući da mislim da takav dodjeljeni predikat zaslužuje moju pažnju , ipak to znači i da su neka remek dijela među tim koje nisam igrao. Hvala unaprijed!

    • baDarmageddoN

      @Kralj Budala, 22.10.2016 - 13:21

      Ne samo da ih ima svih vrsta nego će i ove koje dolaze biti kmica, mrak. Trol ili ne, mislim da stvarno ne trebam nabrajati koje su to. Svaka platforma ima nešto svojega, nemam niti najmanje potrebe nabrajati koje su sve igre ekskluzivne na PCu. Čak niti top 10, niti top 5, niti mojih top 3… očeš nove igre, oćeš stare igre, očeš igre koje dolaze. Ps4 ima možda cetiri svoje ekskluzive koje stvarno vrijede da se konzola kupi, xbox u zadnje vrijeme nešto manje, nintendo se provlači sa svojim platformerima a PC ima i pucačine i svemirske simulacije i strategije …ma, rekao sam da neću nabrajati. Googlaj si.

    • baDarmageddoN

      @Kralj Budala, 22.10.2016 - 14:21

      Stvar je to osobnog ukusa. Ali možda je to i dio problema. Svaka tehnologija ima svoje ekskluzive…

    • Kralj Budala

      @baDarmageddoN, 22.10.2016 - 17:01

      U pravu si, stvar je osobno ukusa, a tu će rijetko neko negoa uvjeriti u suprotno. Ja kažem ovo ti kažeš nesto drugo i to je to. Osobno igram pretežno na PS (baš zbog osobnog ukusa i only on naslova). Ipa ja žalim što nisam odigrao neke eksluzive na Xbox-u ili Nintendu (zadnja eksluziva je bila negdje 1997, do tada sam igrao samo na N-u) dok to ne mogu tvrditi za PC pa sam se nadao bilo kakvom naslovu koji bi mi rekao;”Joj to moram odigrati!” Razočaran sam, ja sam googlao prije nego što sam ti i postavio pitanje a odgovor mi je bio razočaranje (također). Živ bio, dogo igrao!!!

    • Dragan[MKD]

      @baDarmageddoN, 21.10.2016 - 17:28

      Ovo moralo doc jer XO S je ponudio 4K i HDR Blueray filmove i streaming i upscaling na igre na 4K reza, i PS morao da odgovori na to jer inace MC bi prezeo trziste sto se pokazalo u zadnjih 3 mijeseca, ali interesantno je sto Skorpio nema konkurencija sledeca godina, bar za sad a ako se imalo pametni Phil Spencer i ekipa ponudili bi nesto sto valja pa makar i bilo skuplje jer igraci ce prepoznat premium kvalitet na primer Intel + Nvidia kombinacija umijesto AMD, i veca integracija sa Win 10 i onda imacemo nativni 4K na PC i Skorpio, a pare nisu problem bar za oni trzista gde MC cilja a to naravno nije sirotinja.

    • baDarmageddoN

      @Dragan[MKD], 21.10.2016 - 22:49

      Sony je rekao ono očito. Nije ih briga za MS. Računalo koje pokreće muktiplatform igre dolaskom novih generacija graf kartica je bilo moguće kupiti za cijenu ps4 konzole. Znači, u početku nisi u pravu. Čak mislim da su negdje službenoj izjavili da ih MS ne zanima nego rade Pro da im PC platforma ne uzme dio kolača. Detaljnije neću pisati, pročitaj si samo moj odgovor movieu. A ovo za Sony i PC si vjerojatno možeš guglati. MD je htio slično, možda mrvicu hardverski naprednije ali 12 mjeseci kasnije. Ukratko, žele uništiti PC platformu koliko mogu, MS i Nintendo im trenutno nisu konkurenti. Dolaskom novih generacija AMDa i nVidije PC je postao. To je vrlo jasno, barem meni.

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 23.10.2016 - 12:07

      Razlog zbog kojega sam ja prodao PS4 je izbacivanje konzole svakih “15 dana”. Kako ce Sony odgovoriti MSu? Izbacivanjem nove konzole iduce god – ‘ladno bi stavio pare na ovu izjavu. To sto se prica da pokusavaju uhvatiti korak sa PCem je po meni smijesno…konzola se ne moze natjecati sa PCem jer nema nikakve nikakve sanse u toj utrci. Cak i da uzmemo to kao cinjenicu i da Sony stvarno hoce to (iako ne vidim kako ali OK), opet se bore protiv MSa i Xboxa, makar i indirektno. PC gamer je PC gamer i nikakve konzole ga nece natjerati da se prebaci na njih, mogu dobiti samo one neodlucne ili one koji hoce imati i jedno i drugo. Ja cu vrlo vjerovatno iduce god na Xbox, pogotovo ako zazivi ona najava – kupi igru za PC i imas je i na Xboxu… Vidjeti cemo..mislim da ce konzole kroz nekoliko god ici strmoglavo prema dolje i toga je svjestan i Sony, bas zbog toga vec sada mjenjaju tempo izlazaka medjugeneracijskih konzola, a siguran sam da cemo puno cesce dobijati i nove konzole, dakle novu generaciju svake dvije god, a mozda i svake god. Upravo to ce odbiti puno kupaca. Ako cu svake god dati 500tinjak eura, onda hocu vrhunski gaming, a vrhunski gaming je na PCu. Nemojte me odmah napadati, dakleko od toga da PS ili Xbox nije nesto na cemu se itekako moze zabaviti ali sa hardwareske strane, kao i snage – PC je broj jedan. Tih nekoliko ekskluziva (MENI) jednostavno nisu dovoljan poticaj da maknem PC i imam samo konzolu.

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 23.10.2016 - 14:10

      Ne u tom smislu. Nego je PC cijene u rangu konzole neoptinizirane igre vrtiu u istom i boljem framerateu na istim detaljima, ili barem podjednakim. To je Sony shvatio. Naravno da se pravi PC i sve konzole svijeta ne mogu mjeriti. Međutim kada je došlo do toga da je PC bilo moguće kupiti pod cijenu konzole, a znamo da je PC više od platforme za igranje, bilo je logični potez Sonya da krene u eksperimentiranje. MS je napravio krivi potez, opet neće biti zarade.

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 24.10.2016 - 19:27

      Da…iako, MS je tu isao korisnicima na ruku (sumnjam da je svjesno) i najavio konzolu, Sony je sve zguzvao u dva dana i kraj. Mozda to korisnici nagrade pa Europa krene jace sa Xboxom. (Da ne komentiram obo gore, sve stoji)

    • baDarmageddoN

      @funky0308, 24.10.2016 - 23:17

      MS mora ići korisnicima pod ruku jer je failao ove generacije. Da nisu glumili sa allways ON konzolom, da se kinekt nije morao kupiti uz konzolu i da nisu imali izjave tipa “ako vam se ne sviđa XO kupite x360” ne bi im prodaja bila tako loše. Bome ne pomaže niti što im ekskluzive polagano dolaze na PC. Sumnjam da će Scorpio pomoći. Ok, konzolaše kao nije briga 900 i 720 p i nestabilni framerate na 80% igara ali to je također jedan od razloga slabije prodaje. Al opet je konzola best buy ako nemaš love za fakat jaki PC. Medium PC se više ne isplati zbog lošeg ulaganja i vremena i novca i truda u portanje na PC. A i teresantno je što se sve igre rade na PCu a ne mogu se optimizirati dovoljno dobro za PC. E sad, ne mogu ili ne žele… Ja bih rekao podjednako oboje. U prošloj generaciji je xbox bio fakat jaka platforma. Odlične ekskluzive, najbolji gamepad ikada… kvalitetna Live usluga (makar ne besplatna) ali sada tu ne vidim neke bombastične igrw. Da se razumijemo, meni niti ekskluzive od PS4 nisu kao od PS3. Driveclub, Unc4, Bloodborne i ono, ShadowFall je OK. I to je to. Da nisu imali remastwre TLOU i da nisu studiji na strani konzola što se optimiziranja tiče stvari bi bile potpuno drugačije. Međutim, tako je kako je. Meni je Neo ruganje. Kažu likovi…prodat ću ps4 original i kuliti Pro a smiju se kada mi nadograđujemo na 1080 ili 1070… Smiješno, ha?

    • funky0308

      @baDarmageddoN, 25.10.2016 - 07:58

      Pametno zboris, druze…bez zezancije – u pravu si. Trziste je podredjeno konzolama i brzom mlacenju para na direct from box rjesenja. Nema nikakvog razmisljanja niti potrebnog predznanja. Od lege mali (5 god) sam pali PS4, odabere igru i igra (kako igra, to je neki drugi par opanaka ali igra). PC ne zna ni uplaliti niti doci do neke igre, ne daj Boze Steama. Ide se linijom manjeg otpora, makar i na ustrb kvalitete gaminga. Da se razumijemo, probao sam koristiti i gejmati na PS4 i ne mogu ih kriviti – dvije tipke i ti si u igri. Sve to ima svoje predosti ali ja sam ipak i dalje svjestan zasto za tipkovnicu dam 1000kn ili za mis jos i vise, zasto kartice i monitore placamo po tisucu eura – sve to ima svoje. Da su developeri posteniji, ustvari, ne developeri, nego izdavaci, da je manje ziherastva i da se oko PCa hoce potruditi kao oko konzola (tu opet treba biti pravi studio, koji zna sta radi, optimizirati igre nije lak posao) , mislim da o ovome ne bi ni pricali. 2k ili 4k gejming u 60fpsa bio bi davno standard na PCu. Mogao je biti ali eto, konstantno se podredjujemo konzolama i rijetko kada dobijemo priliku iskoristiti ono sto imamo ispod haube. Tesko je to ljudima objasniti, mozda je najbolji primjer – dati automatika pilotu formule 1. Lijepo je to i ide to ali to nije to.

    • Sonny

      @funky0308, 25.10.2016 - 12:20

      Kao prvo mislim da vas dvojica (faunkyfish i badarmag…) lupate praznu slamu već neko vrijeme! Prvo ne razumijem kakve veze ima na čemu se čovjek igra, sa kvalitetom istog po pitanju zabave??? Znam da ne razumijete pa da pojasnim; po čemu je bolje iskustvo igranje na pc-u od onog na konzolama, pogotovo jer puno faktora igra ulogu kako bi se uopće napravila neka usporedba??? Kao drugo igre su jedan od oblika zabave (zabava je subjektivan pojam u oku promatrača, sudionika) pa kako se onda može generalizirati što je komu bolje i na čemu??? Pričate o kompliciranosti uporabe računala (možda je vama to komplicirano) ali moj mali nećak sa 4 godine sam upali pc i pokrene bilo koju igru. Doslovce je manji broj pokreta dovoljan da se pokrene igra na pc-u nego na konzoli (imate prste, valjda niste kljakati, pa računajte). A što se tiče cijene, dobar tv je skuplji od najskupljeg high-end pc-a, bez da uračunamo cijenu konzole, a da o višekanalnom pojačalu i zvučnicima ne pričamo jer su cijene basnoslovne, bez dobrog zvuka nema ni potpunog ugođaja. Tako da vam u vodu pada i cijena. No da ne duljim jer rasprava sa ovakvim ograničenim likovima je i više nego uzaludna. Igre igram od početka 90-ih bilo na konzolama, od prvog sonya do današnjeg ps4, pa preko pc-a… od 2000. godine na ovamo imam samo high end komponente, tako da itekako sam kompetentan i mjerodavan po pitanju usporedbe, iako ih ja ne radim, već samo želim dati do znanja da je iskustvo potpuno jednako i da se ne može generalizirati i tvrditi da je jedno bolje od drugog. Naigrao sam se jednako legendarnih igara na konzoli i pc-u. To kao da tvrdimo da je rally bolji od formule 1 ili obrnuto, stvar je subjektivna i u oku promatrača. Ali vaš problem, odnosno ono što radite, je da konstantno pričate o superiornosti pc-a u odnosu na konzole, umjesto da kao pravi gejmeri igrate i jedno i drugo ( vi imate valjda para i za konzolu kad imate tako super uber kompove, pa niste valjda takvi bijednici da nemate ;-)) jer jedno bez drugoga nije potpuno iskustvo.
      P.S. drugi put kad vas netko pita da mu preporučite neku super igru (ekskluzivu) na super računalu, onda mu odgovorite (naravno ako znate takvu ili su vama vrh Division, Crysis, Cod i slična sranja) a nemojte se praviti grbavi

  • RedEy3

    21.10.2016 - 16:26

    Ne vidim zašto se ljudi žale. Prodate PS4, dodate 200 eura više i imate pro. 🙂

  • Iceman73

    21.10.2016 - 16:50

    Onaj ko ima mogučnosti bude kupil PSpro,a onaj ko nema valute…bude komentiral na portalu kak to nevalja,kak je to bezveze,kak 90% gamera nebude kupilu tu DUPLO jaču konzolu jer nema nikakve razlike od prve…

  • Tomina

    21.10.2016 - 18:34

    Kolika bude razlika u cijeni između novoga PS4 i ovog pro?

    • antimon669

      @Tomina, 21.10.2016 - 18:39

      Razlika je 1100 kuna.

  • Alan Wake

    21.10.2016 - 21:04

    Ja bi na tvom mjestu čekao Scorpio onda, baš zbog tog RDR2.

    • funky0308

      @Alan Wake, 23.10.2016 - 12:08

      To ja planiram napraviti, mislim da e puno pametnije nego jurisati sada. Cak i za nabavku PS3 ili Xonea, biti ce puno povoljniji krajem 2017

  • movie

    21.10.2016 - 21:39

    Super je kupiti konzolu koju imaš jedino ti u kvartu i koja nema službenu podršku za zemlju u kojoj živiš te nema niti službene online podrške niti marketa.. jednostavno rečeno, kupuješ konzolu koja niti ne zna da postoji vukojebina u kojoj živiš. Iz svega navedenog ja im ne bih i ne dajem niti jednu lipu.

    • Dragan[MKD]

      @movie, 21.10.2016 - 22:43

      Ja sam se odavno pomirio sa tim da nijedan normalna kompanija ne podrzuje MKD ni Android, ni Paypal, ni Xbox a pa ni Sonyto je tako nema potreba za zivciranje ipak Makedonija je XBOX land jer nam je dovolno blizu Solun (Thesaloniki) 70km pa lako je trknut na soping a svi vece prodavnice imaju XO u ponudi zbog toga samo se malo skuplje. Vjerovatno pricina za uspeh kod nas je bilo to sto X360 jebila prva haknata konzola sa LT i oni RGH/JRAG cipove pa se razvio cijeli eden biznis oko toga i nakon toga svi su mislili da ce i kod XO biti tako, hmm malo su se zajebali ali eto produzila je vladavina MC kod nas i u trenutna generacija, dok Sony spava i ima oficijalnog distributera jedan boga iza nogu negde sakriven Sony galerija za koja niko nije ni cuo jer marketing im je na 0 i ja u zadnih 10 godina ni sam video nijedna reklama za njih, a i cene su im za poludit, igre stare po godinu dana 60eura PS4 prvi 400eura, ne daju popusti nemaju novi slim model, PS Now ne podrzuje MK kreditne kartice pa moras kod hjih da kupujes poskupi BG bonove/kartice za mjesecnu pretplatu, katastrofa. A mislim da je Ungarija (Madgarska) blize RS/HR ta tako da nije neki problem.

    • BeeHop

      @movie, 23.10.2016 - 12:22

      Od prošle godine već možeš kupovat s Eshopa ako si izabra da si iz Hrvatske (cijena u €): http://bit.ly/2ejtlo0
      Sad još da dobijemo nekog zastupnika bilo bi lijepo…

  • Dom3gaming

    22.10.2016 - 08:07

    Ja ga ne kupujem… Njusim fail

  • Vulture51

    22.10.2016 - 13:36

    Osobno, ovaj Ps4 Pro generalno vidim ovako – PC za igre na max detaljima (recimo high), Ps4 Pro za medium detalje, a Ps4 za low. Osobno ga kupujem (vec napravija preorder u Santa Domenice).

  • Zoran Žalac

    22.10.2016 - 15:42

    Sladak je ovaj trodjelni dizajn. Podsjeća me na kolače.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?