HCL.HR

Pogledajte kako su nastali Titani u Titanfallu

Renato Pedišić 28.02.2014.   •   0 komentara


Već vjerojatno znate kako Titanfall, nadolazeći cross-gen FPS bivših tvoraca Call of Dutyja, u sebi kombinira današnje FPS standarde i ogromne futurističke robote. No, znate li kako su nastali ti takozvani Titani?

Za Titanfall ste vjerojatno već čuli. Ako ne još prije onda barem tijekom nedavno završenog beta testa. Ako kojim slučajem niste, možda biste trebali znati kako se radi o cross-gen FPS-u za Xbox 360, Xbox One i PC te da na njemu radi Respawn Entertainment, novi studio bivših developera Call of Dutyja. Igra kombinira današnje FPS standarde i blisku borbu te ogromne futurističke robote, “Titane”.

Cijeli proces dizajniranja tih impresivnih Titana opisan je u novom videu kojega je Electronic Arts objavio na svojoj internetskoj stranici. Kroz opis procesa stvaranja tih ogromnih bipedalnih robota istaknute su tri klase – Ogre, Stryder i Atlas.

Još je jedan video vezan uz Titanfall objavljen ovih dana, a on prikazuje otvaranje bogatog kolekcionarskog izdanja igre.

Također, ako ste propustili, pogledajte našu snimku iz beta testa igre u kojemu Igor uspješno savladava protivnike, skače po zidovima i obavlja neke bonus zadatke unutar misije.

Titanfall u Europi izlazi 13. ožujka na ranije istaknute platforme.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?