HCL.HR

Pogledajte kako Unreal Engine 4 izgleda na PlayStationu 4

ШмајсерСрб 31.03.2013.   •   22 komentara


Tech demo Unreal Enginea 4 pod nazivom Elemental prikazan je još prošle godine na PC hardveru, no evo ga sada i na PS4 dev kitu uz neka očite kompromise.

Epic je još prošle godine pokazao za što je sposoban njihov Unreal Engine 4 putem tech demoa naziva Elemental koji se tada vrtio na snažnoj PC konfiguraciji s jednom GTX 680 grafičkom karticom. Ove godine na GDC donijeli su isti demo u ponešto izmijenjenom obliku, prilagođenom za hardver PlayStationa 4. Video ispod prikazuje kako se Elemental demo izvršava na aktualnom PlayStation 4 dev kitu, a iako je lako učiti da je Epic morao napraviti neke kompromise po pitanju razine detalja i generalne kvalitete vizuala u demou, vjerujemo da ćete se složiti da stvar i dalje izgleda impresivno na PS4 konzoli.

Usporedbe radi, ispod možete pogledati kako je izgledao isti taj demo prikazan prošle godine na PC hardveru. Oni oštrijeg oka mogli bi osim samih vizuala primijetiti i razliku u framerateu, gdje u PC demou, za razliku od onoga s PS4 konzole, nema očitih padova broja sličica u sekundi.

Kao što vidite, najveća razlika između naprednijeg PC demoa i PS4 demonstracije je u osvjetljenju i broju čestica na sceni. Epic je objasnio da je glavna razlika u nedostatku njihova SVOGI (Sparse Voxel Octree Global Illumination) sustava osvjetljenja u novijem PS4 demou, koji je u međuvremenu zamijenjen s statičkom globalnom iluminacijom scene vrlo visoke kvalitete te indirektnom globalnom iluminacijom za sve pokretne objekte, uključujući i likove.

Prije dva dana pisali smo o potpuno novom tech demou Unreal Enginea 4 koji iza naziva Infiltrator pokušava dočarati kako bi po Epicu trebale izgledati igre sljedeće generacije. Iako je i taj demo pokretan PC hardverom snažnijim od onoga što se od PlayStationa 4 očekuje, Epic je za Eurogamer objasnio kako oni očekuju da će next-gen naslovi pokretani njihovim novim engineom imati istu razinu detalja i vizualnih postignuća kakve vidimo u Infiltrator demonstraciji.

Komentari (22)

  • slimshady

    31.03.2013 - 11:36

    nikad PS nece biti kao PC

    • MirkoErvacic

      @slimshady, 31.03.2013 - 17:03

      psx je bio jaci od pc 😉

    • zrdesing

      @slimshady, 01.04.2013 - 07:03

      haha… prvi april…. haha

  • stribor14

    31.03.2013 - 11:57

    Ocita je razlika, ne samo osvjetljenje i cestice, nego i fizika fluida je losija, i nisam zicer, ali malo mi se cini da su i modeli manje ispeglani s slabijim texturama (0:35), a mozda je to samo osvjetljenje

    • sapphire

      @stribor14, 31.03.2013 - 14:57

      pa to mi nije ni cilj

    • sapphire

      @stribor14, 31.03.2013 - 14:58

      mu*

    • shakesfeaR

      @stribor14, 01.04.2013 - 10:05

      im*

  • Moke

    31.03.2013 - 13:57

    ps 4 -.- glupost, ps nikad nece bit dobar kao pc

  • liam

    31.03.2013 - 14:08

    A jesu vam usporedbe,nesto od 500€ nije dobro ka nesto od 1500€. Kad budu izlazile igre sve ovo pada u vodu zbog lakse optimizacije za konzole.

    • brunojekralj

      @liam, 31.03.2013 - 15:17

      hahah pa ja platio komp za 950 eura i crysis 3 igro u najboljoj rezoluciji tak da nije bas 1500 eura .
      :)

    • MirkoErvacic

      @liam, 01.04.2013 - 11:24

      jesi, ali razlika je ta sto sad kad dodje ps4 i novi xbox, igre ce napraviti veliki iskorak u grafici, dokaz tome je taj sto jos nijedan next gen engine(ue4 npr. koji ce biti najzastupljeniji na trzistu) nije u pokretu te ce se svi pc koji kostaju do cca 900 eura morat nadogradit sa novijim grafickim karticama koje ce kosta i do nekoliko stotina eura

  • grgoljblaster

    31.03.2013 - 14:39

    Ono sto mi ide na zivce i pojavljuje se u oba U4 demoa (Elemental i Infiltrator) su evekti prelamanja svetla po ekranu i stvara se utisak da je snimano kamerom (cak se i neke cestite pojavljuju na "objektivu"). To meni licno ubija imerziju, narocito u igrama iz treceg lica (novi Tomb Raider), potpuno je bespotrebno i skrece paznju sa glavnog desavanja na ekranu. Sto se tice tehnikalija, bice ovo dobar endzin :)

    • Black op

      @grgoljblaster, 31.03.2013 - 15:00

      E drago mi je da je neko to "primjetio", ovo je vec prvi put vidjeno u Frostbite-u 2 tj. Bf 3, ne razumijem zasto stavljaju te kruzice kao da je to snimano kamerom.

    • Lazy

      @grgoljblaster, 31.03.2013 - 15:09

      …"kružići" se još zovu i lense flare effect!

    • Black op

      @grgoljblaster, 31.03.2013 - 15:16

      Svejedno, samo govorim da to ne bi trebalo biti osim ako su ti oci objektivi.

  • movie

    31.03.2013 - 17:31

    ne znam o kakvoj kvaliteti vi pričate a gledate neki filmić u nekoj sjebanoj rezi?

  • buby8992

    31.03.2013 - 19:30

    Meni su i dalje Agni's Philosophy i Deep Down najimpresivniji tech demoi. Ako će next-gen konzole moći isporučiti ono što je njima prikazano, moja očekivanja će biti zadovoljena i biti će to veliki skok u odnosu na ovu generaciju.

    • Maximum

      @buby8992, 31.03.2013 - 20:01

      Deep Down jeste meni najimpresivniji , ali se bojim da ce mozda isto tako biti i jako linearan ? .

    • grgoljblaster

      @buby8992, 01.04.2013 - 09:31

      i klaustrofobican

    • buby8992

      @buby8992, 01.04.2013 - 14:39

      Ja smatram da je Deep Down zapravo Dragon's Dogma 2, a čuo sam kako je ta igra open-world.

    • Zer0

      @buby8992, 01.04.2013 - 15:09

      Slažem se ta dva navedena. Square Enix je najavio da će na E3-u prikazati novi Final Fantasy, kojeg će pokretati Luminous Engine (Agni's Philosophy tech demo), pa bismo tada trebali više znati kakvu će grafiku next-gen konzole moći isporučiti, plus to je tek početak tj. prve next-gen igre, a znamo kakav su napredak developeri ostvarili na trenutnoj generaciji konzola što se tiče grafike, samo usporedite prve naslove koji su izašli sa ovim novijima i sve vam je jasno.

  • JaBitiTarzan

    07.04.2013 - 05:59

    Ja nisam vidio nikakvu razliku.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!