HCL.HR

Pogledajte launch trailer za Assassin’s Creed Chronicles: China

Igor Belan 21.04.2015.   •   12 komentara


Novi Assassin’s Creed naslov izlazi sutra, mijenja kut kamere i način kontroliranja glavnog lika, a postavlja nas u borbu protiv opakih templara Tigrova u Kini 16. stoljeća.

Fanovi Assassin’s Creed serijala koji su pomno pratili priču o Assassinima i Templarima sutra dobivaju novu porciju te priče kroz Assassin’s Creed Chronicles: China. Prvi je to u nizu od tri Assassin’s Creed Chronicles naslova koji će proširiti priču franšize i ponuditi drugačiji gameplay u 2.5D perspektivi. Svaki nastavak Chronicles pod-serijala biti će smješten u drugo vrijeme i staviti nas u ulogu drugog glavnog lika. Pogodili ste, ovaj prvi je smješten u Kinu, a ostala dva biti će smještena u Indiju i Rusiju.

Mi smo dobili priliku zaigrati AC Chronicles: China prije izlaska, a danas ćete vidjeti naš video komentar iz PC verzije. No prije to bacite pogled na upravo objavljeni launch trailer da vidite kakve stilizirane vizuale možete očekivati u Chronicles igrama.

Assassin’s Creed Chronicles: China izlazi sutra u verzijama za PC, PS4 i Xbox One.

Komentari (12)

  • FlegmicH

    21.04.2015 - 08:31

    Zanimljiv artstyle, zanimljiv setting. Ja sam zaintrigiran ali očekivanja su mi niska. Ako bude loše, stvarno je šteta da potroše Indiju, Rusiju i Kinu na ove spin-off igre.

  • Rockavella

    21.04.2015 - 08:51

    Koliko vidim da ste prvi puta spomenuli da je jedan platformer 2.5D, što recimo nije bio slučaj kod Ori and the Blind Forrest i dosta drugih novijih platformera. Pretežito ih nazivate 2D igre, što teoretski nije točno. Dugi niz godina unazad se koriste 3D tehnologije i enginei za razvijanje platformera. Ono što ljude zbunjuje je to da danas artisti rade hand painted textures za 3D objekte ili plain objekte, te se tako dobije dojam da je cijela igra crtana rukom. Rijetko se koriste spriteovi. Zapravo je cijela igra rađena u 3D tehnologiji, te se koriste različite tehnike kako bi se dobio određeni izgled. Dobar primjer je također igra The Book of Unwritten Tales 2, gdje je korišten Unity3D engine (kao i kod Orija), te ručno crtane teksture i tehnika projection mapping i dr. https://www.youtube.com/watch?v=GOa2-6lmvnI

  • Erebus

    21.04.2015 - 09:38

    ni najmanje privucen ovim trailerom, stvarno ne razumijem kome ne dosadi igrat jedno te isto 6? puta

    • FlegmicH

      @Erebus, 21.04.2015 - 10:09

      Ovo je zapravo prvi put da izgleda drugačije…

  • LittleShinyMoon

    21.04.2015 - 13:21

    Iskreno, raduje me igra, nadam se da nece razocarati :)
    Ipak mislim da cu je uzeti kad izadju sva tri nastavka
    I ja bi rekao da se radi u 2.5D igri ali to je sada manje bitno

  • Adam Jensen

    21.04.2015 - 14:52

    Koja glupost od muzičke pozadine za trailer, zar nisu mogli ubacit nešto iz kineske tradicionalne muzičke kuhinje da malo začine atmosferu. Igra ko igra vjerovatno neće biti loša ali ej pa po 3 AC-a godišnje izbacuju a nijedan PoP (zadovoljio bih se i sa 2D PoP-om), stvarno su papci ovi Ubisoftovci i ne znam ko kupuje ove AC expanzije. Ja sam bio prvi fan franšize na početku ali sada iz principa im ne bi ni centa dao za ovaj serijal.

  • Mzehn

    21.04.2015 - 15:40

    Štata potencijano savršenog AC settinga za ovo…. izgleda kao blijedi klon Mark of the Ninja ;(

  • goldfinger

    21.04.2015 - 16:40

    +1

  • Ementaler

    @apenac, 21.04.2015 - 09:10

    Pretežito to i jesu 2D igre, jer se unatoč korištenju nekih 3D tehnologija i tehnika pri developmentu na kraju igraju kao dvodimenzionalne igre, dok se eventualni 3D element koji neke imaju koristi samo za vizualizaciju zanimljivije scene. 2.5D platformeri podrazumijevaju da se 3D engine koristi i u svrhe gameplaya, ne samo za prikaz scene na određeni način. U AC Chronicles: China primjerice možeš ići u dubinu levela, dakle umjesto samo dvodimenzionalnog kretanja lijevo-desno, ima elemenata gdje odlaziš u pozadinu levela, u dubinu, zatim ima elemenata gdje se kamera zakreće u 3D prostoru da bi se istaknuli neki elementi level dizjan itd. To je ono što igru čini kvalificiranom za to da ju se opiše kao 2.5D. Prema tome, Ori and the Blind Forest je tipični 2D platformer, neovisno o tome kojim tehnologijama je razvijan.

  • Vailent

    @apenac, 21.04.2015 - 09:39

    slažem se

  • Rockavella

    @apenac, 21.04.2015 - 09:51

    Pozdrav Igore. Ne bih se složio s tobom, u ovim slučajevima (pr. Ori) kretnja po X osi (desno i lijevo), te kretnja po Y osi (gore i dolje), te kretnja kamere po Z osi (naprijed i nazad) čine igru 2.5D. Također Ori može ulazit u vrata što je Z os, recimo. Kao što AC Chronicles: China nije full 3D igra, tako ni Ori nije full 2D igra. Takve igre koriste pojam 2.5D u današnje vrijeme, neovisno što su kretnje pretežito po X i Y osi. Starije igre poput The Lost Vikings, Duke Nukem 2D etc. su pure 2D igre, dok recimo jedan Rochard koji je rađen u 3D je 2.5D igra. Primjerice, ZBrush je 2.5D program, dok Maya, 3DS MAX, Modo i ostali su 3D programi. Na prvu izgledaju isto, ali projekcija je drugačije. Srdačno, Deni.

  • Ementaler

    @apenac, 22.04.2015 - 12:36

    Onda bi po toj definiciji i New Super Mario Bros. bio 2.5D naslov? Jer ne mogu se složit s time kada je igra po svim aspektima gameplaya tipični 2D platformer, ali su likovi izvedeni 3D modeliranjem. Postoje i primjeri gdje se od 3D modela stvori 2D sprite za neke igre i u konačnici se taj 2D sprite (koji izgleda kao da je 3D model) koristi u samoj igri. Je li i to 2.5D? Sad sam malo zakomplicirao, ali poanta je da je tehnika korištena pri stvaranju likova ili scena nebitna ako je u konačnici gameplay "ograničen" na dvije dimenzije bez ikakvog korištenja 3D elemenata osim povremeno u neke striktno vizualne svrhe.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!