HCL.HR

Pojašnjeno istraživanje mape u Wasteland 2

ШмајсерСрб 21.10.2013.   •   0 komentara


Navigiranje svijetom u Wastelandu 2 odvijat će se na dva načina – trodimenzionalnoj mapi te klasičnom 2D zemljovidu. Igrač će u istraživanju imati potpunu slobodu, ali će se suočiti i s nizom prijetnji.

Razvojni tim inXile Entertainment otkrio je nekoliko zanimljivih detalja vezanih uz svoj nadolazeći projekt Wasteland 2. U objavi na Kickstarter stranici detaljno je pojašnjeno kako će funkcionirati istraživanje svijeta u igri pa smo saznali kako će se ono odvijati na dva načina.

Primarno istraživanje mape bit će u 3D-u, dakle standardnom vidu. Lokacije, naselja i ostala interesna mjesta otkrivat će se kad im se približimo; dakle sam sustav funkcionira kao u Mount & Bladeu ili Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir. Drugi vid istraživanja bit će u klasičnoj 2D mapi u koju prelazimo pritiskom na tipku M. Na toj mapi lokacije se bilježe kako ih otkrivamo, a prikazana su i ona mjesta za koja čujemo od drugih likova u igri.

Većinski dio mape tvore lokacije koje ćemo posjetiti u sklopu glavnog questa, no bit će tu i onih koji će nagraditi istraživanje u obliku određenih resursa. Doduše, igrači neće moći bezglavo lutati svijetom jer Wasteland 2 nema skaliranja neprijateljskog levela. To znači da su određena područja opasna ako se ondje zaputite nespremni, a osim opasnih bandi morat ćete rješavati i problem s potrošnjom vode. Kada igrač izgubi vodu koju nosi sa sobom morat će u 3D mapi potražiti oazu ili neki drugi izvor vode, a pritom će svakako morati pripaziti na područja s radijacijom.

Ako se ne želite zamarati time i samo želite laganu šetnju post-apokaliptičnim Wastelandom, inXile je pripremio i zasebnu postavku težine za putovanje, odnosno istraživanje mape. Više o tome i o nekim drugim detaljima možete saznati na spomenutoj Kickstarter stranici.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!