HCL.HR

Poznate sve Blackrock Mountain karte

Dominik Bošnjak 01.04.2015.   •   0 komentara


Samo nas dva dana dijele od izlaska Blackrock Mountaina, treće ekspanzije za najpopularniju online kartašku igru današnjice, a danas vam dajemo pregled njenih posljednjih otkrivenih karata.

S izlaskom Blackrock Mountaina, svaka od igrivih klasa će dobiti dvije karte, po jednu čaroliju i jedno čudovište, dok će sama igra biti bogatija za još 13 neutralnih karata. Blizzard je na nedavnom streamu otkrio zadnje četiri legendary karte, konkretno Emperor Thaurissana, Chromaggusa, Majordomo Executusa i Nefariana.

Onako na prvu, Emperor Thaurissan odaje dojam potencijalno najmoćnije karte koju donosi Blackrock Mountain. Radi se o 5/5 čudovištu za 6 mane s pasivnim efektom koji vam na kraju svakog vašeg kruga daje popust od 1 mane na sve karte koje imate u ruci. Thaurissan bi tako mogao biti potpuno devastirajuća karta u midrange i control dekovima te su isti napokon dobili alternativu u tzv. 6-slotu za sveprisutnu Sylvannu koja se do sada uvrštavala na gotovo sve liste.

Ostale legendary karte se ne čine toliko dobre. Chromaggus je 6/8 čudovište za 8 mane koje vam u ruku stavlja kopiju svake karte koju vučete, dok je Nefarian 8/8 za 9 mane koji vam kada uđe u igru daje dvije nasumične čarolije klase protiv koje igrate. U trenutačnoj agresivnoj meti u kojoj i dalje prevladavaju face hunteri i mech mageovi, teško da će ove karte postati okosnice bilo kakvih konzistentnih dekova, a Nefarian nam se pogotovo čini kao karta namijenjena isključivo onima koji se žele zafrkavati. U tu kategoriju spada i posljednji legendary, Majordomo Executus, 9/7 čudovište za 9 mane koje po svojoj smrti vašeg heroja u stilu Jaraxxusa zamjenjuje s Ragnarosom. Da, tim Ragnarosom, no nekako nam se čini da će mali broj dekova htjeti ograničiti HP svojeg heroja na 8. Ragnarosov hero power će nositi simpatičan naziv „DIE INSECT,“ a baš kao i popularna karta će raditi 8 bodova štete nasumičnoj neprijateljskoj meti.

Što se klasnih karata tiče, Rogue igrači će uz već predstavljenog Dark Iron Skulkera dobiti i 2-mana čaroliju Gang Up koja će u vaš deck staviti tri kopije čudovišta na polju koje odaberete. Dizajn ove karte je vrlo zanimljiv, no za nju u trenutačno postojećim Rogue arhetipovima nekako nema mjesta. Hoće li Blackrock Mountain biti dovoljan da deck poput control roguea zaživi ostaje za vidjeti, iako mi ostajemo skeptični.

Shaman je prošao nešto bolje od Roguea, tako da će uz naizgled solidni ranije najavljeni Lava Shock dobiti i Fireguard Destroyera, 4-mana 3/6 čudovište s overload mehanikom (1) koje po ulasku na polje nasumično dobiva dodatnih 1-4 bodova za napad. U najgorih 25% slučajeva se radi o nešto lošijem Water Elementalu, dok ćete u najboljih 25% vjerojatno izmamiti Big Game Huntera na četvrtom krugu što će se za vašeg protivnika u kasnijim krugovima vjerojatno pokazati kobnim kada redom krenete bacati Neptulona, Booma i ostale prijetnje. Sve u svemu, obje Shaman karte bi lako mogle naći svoje mjesto u već postojećim arhetipovima i poboljšati ih. S obzirom da je Shaman nakon GvG-a bio jedna od slabijih klasa, ovo je odluka koju definitivno pozdravljamo.

Nakon što smo prošli tjedan vidjeli Imp Gang Bossa prvenstveno namijenjenog Zoolock dekovima, otkriveno je da će i Demonlock arhetip s BRM-om izravno ojačati, i to zahvaljujući karti naziva Demonwrath. Radi se o 3-mana čaroliji koja radi dva boda štete svim čudovištima na polju koja nisu demoni, a trebala bi puno pomoći protiv agresivnih deckova u situacijama kada je igrati Hellfire preriskantno, a igrati Shadowflame nemoguće.

Warrior uz već pokazanog Axe Flignera namijenjenog agresivnim s BRM-om dobiva Revenge, 3-mana AOE čaroliju koja radi jedan bod štete svim čudovištima na polju, odnosno tri boda štete ako je vaš heroj spao na manje od 12 HP-a. Ova bi karta lako mogla zamijeniti Whirlwind u control arhetipovima i najskuplji deck u igri učiniti još učinkovitijim protiv ultra agresivnih protivnika te omogućiti neke lude povratke u situacijama u kojima bi oni prije bili nemogući.

Kada smo već kod ultra agresivnih deckova, izgleda da Blizzard s novom ekspanzijom potiče Hunter igrače da igraju još napasnije, ako je to uopće moguće. Tako će uz ranije predstavljenog Core Ragera hunteri dobiti i Quick Shot, 2-mana čaroliju koja se također temelji na mehanici „prazne ruke.“ Naime, Quick Shot radi 3 boda štete te u slučaju da vam je ruka prazna vuče dodatnu kartu. Je li ova karta bolja od klasičnih charge čudovišta poput Wolfridera ostaje za vidjeti, no činjenica jest da ćemo zbog nje vrlo vjerojatno puno puta psovati u ekran kada nam hunter zada smrtonosni udarac u naizgled nemogućoj situaciji.

Priest klasa je dobila 1-mana Twilight Whelpa, majušnog 2/1 zmajića koji u slučaju da imate drugog zmaja u ruci na polje dolazi kao 2/3. Zvuči solidno, no pitanje je koliko je bolji od Zombie Chowa, automatskog 1-mana 2/3 čudovišta koji još ima fantastičnu sinergiju s Auchenai Soulpriestom. Uz njega, najlopovskija klasa u igri će dobiti i Resurrect, 2-mana čaroliju koja će oživiti nasumično prijateljsko čudovište koje je umrlo tijekom igre. Iako joj je efekt nasumičan, Resurrect je karta koja će vam gotovo sigurno uvijek osigurati nekakvu dobit u pogledu tempa, baš kao što to radi i Unstable Portal, tako da pretpostavljamo da će se igrati u svakakvim Priest dekovima.

Druidi će s BRM-om napokon dobiti dvije solidne klasne karte koje čekamo još od Naxxramasa. To su Druid of the Flame, 3-mana čudovište koje ovisno o vašim željama na polje dolazi kao 2/5 ili 5/2 i Volcanic Lumberer, 9-mana 7/8 čudovište s tauntom koje dolazi s popustom od 1 mane za svako čudovište koje je umrlo tijekom danog kruga. Lumberer bi tako mogao biti sjajna alternativa Ancient of Waru u taunt druidu, dok Druid of the Flame Druidima napokon daje klasne opcije tijekom trećeg kruga te nije beskorisna karta niti tijekom kasne faze igre.

Paladin je klasa za koju imamo najveća očekivanja po izlasku Blackrock Mountaina, s obzirom da dobiva dvije izvrsne karte. Prva je potencijalno najjači klasni zmaj u igri, Dragon Consort. Radi se o 5-mana 5/5 čudovištu koje vam daje popust od 2 mane na sljedećeg zmaja kojeg igrate, bilo u istom krugu ili deset krugova kasnije. Dakle, praktički za 5 mane dobivate 5/5 i Innervate za zmajeve s kojim možete igrati nešto poput Alextrasze ili Ysere dva kruga ranije. Druga karta je Solemn Vigil, 5-mana čarolija koja vuče dvije karte i jeftinija je za 1 manu za svako čudovište koje je umrlo u danom krugu. Dakle, dovoljno je razmijeniti jedno svoje za protivničko čudovište da od Solemn Vigila dobijete Arcane Intellect, a često ćete od njega moći izvući i puno veću korist. Sve u svemu, Paladin s ove dvije karte ima najviše potencijala da postane „glavna“ Dragon klasa u igri.

Prvo krilo Blackrock Mountaina izlazi u petak, a od nas uskoro očekujte detaljnu recenziju ove avanture i bolji uvid u nove karte. Kako vam se čine nove karte ovako “na papiru”?

Javite u komentarima ispod ili u temi na forumu.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!