HCL.HR

Prikazana je nova Xbox konzola, zove se Xbox Series X

Zoran Žalac 13.12.2019.   •   138 komentara   •   Tehnologija


Potpuno neočekivano, ekipa iz Microsofta sinoć nam je dala prvi pogled na sljedeću generaciju Xbox konzole, zvanu Xbox Series X.

Ovo što vidite na gornjoj slici jest Xbox Series X, sljedeća generacija Xbox konzole. Nije neki neslužbeni nacrt ni ništa slično – stvarno će tako izgledati, otkrio je šef Xboxa sinoć na Game Awards ceremoniji. Na stranu sad naziv konzole, prvo što se primijeti jest oblik konzole koji je sličniji malom PC-u ili HTPC-u nego samoj konzoli. Razlog je dakako u obliku kvadra kojemu je gornja ploha u potpunosti namijenjena za ventilaciju. Nekima se već tu upalio alarm pri pomisli na prašinu, ali nećemo skakati pred rudo. Ono što imamo potvrđeno jest da će se konzola moći koristiti i u ovom uspravnom položaju, ali i u vodoravnom položaju.

Kontroler koji prati konzolu možda vam na prvu izgleda kao isti kontroler trenutnog Xboxa One, no ako pogledate malo detaljnije vidjet ćete minimalno dvije razlike. D-Pad tipke sada su izvedene u stilu skupljeg Elite Series 2 kontrolera, a na sredini kontrolera dodana je tipka koja će služiti za brzo hvatanje screenshota i snimaka iz igara. Veličina i oblik kontrolera također su rafinirani. Potvrđeno je odmah da će se isti moći koristiti i na starim Xbox One konzolama i na računalima s Windows 10 OS-om.

Što se tehničke strane tiče, tu je Microsoft ponovio ono što smo već znali – igre će na Xbox Series X ciljati na izvedbu u 4K rezoluciji i 60 sličica po sekundi, no sama konzola bit će sposobna i za više (8K i 120 fps-a) te će podržavati varijabilno osvježavanje slike (VRR). Potvrđeno je da će se procesor konzole temeljiti na Zen 2 i RDNA arhitekturama tvrtke AMD te da će podržavati hardversku izvedbu raytracinga. Interesantno je da se spominju i neke nove tehnologije, poput Variable Rate Shadinga (VRS-a) za koji tek trebamo vidjeti što će nam donijeti. Iz Microsofta također tvrde da će Xbox Series X biti njihova najresponzivnija konzola uz tehnologiju Auto Low Latency Mode (ALLM) i pristup Dynamic Latency Inputu (DLI).

E sad, sve su to priče dok ne vidimo za što je konzola stvarno sposobna. Iz Xboxa su i to odlučili demonstrirati kroz najavu igre Sensua’s Saga: Hellblade II. Prikazana je režirana animacija, kako kažu – unutar enginea koji će se koristiti za igru. Kao što ćete vidjeti ispod, izgleda fantastično, sad nam samo preostaje čekati kraj 2020. godine da bismo ovakvo što mogli iskusiti i na svojim televizorima.

Treba imati na umu da će Xbox Series X biti “premium” model sljedeće Xbox konzole, ali ne i jedini model u ponudi. Ovo još nije službeno, ali se već neko vrijeme šuška kako će Microsoft paralelno lansirati i slabiji model novog Xboxa koji možda neće izgledati kao Xbox Series X.

Komentari (138)

  • Hadvar

    13.12.2019 - 08:34

    Sve je to lijepo, ali ako nemaju dobre igre s kojima bi privukli nove igrace, djabe ima sva ta masinerija. Zato su Playstation i Nintendo ispred Xboxa. Jednostavno imaju dobre igre u ponudi.

    • Hadvar

      @Hadvar, 13.12.2019 - 08:45

      Halo i Forza. I to je to. I jos je to sve dostupno na PC-u, a cisto sumnjam da bi netko kupio xbox radi dvije fransize. Playstation i Nintendo imaju puno vise naslova zbog koji se actually isplati uzimati konzolu.

    • SanKa

      @Hadvar, 13.12.2019 - 09:31

      ma halo je meni overrated smeće, bio i ostao..forza je top i to je to….džaba sav taj hardver kad ih sony ubije sa svakom ekskluzivom

    • playbox124

      @SanKa, 13.12.2019 - 11:54

      takvu izjavu moze rec samo samac ahaha koji nikad nije imao lan partye u zivotu. Nema boljeg nego se nac sa frendovima i igrat split screen halo mp. I nemoze niko rec da to iskustvo je losije od prevoza poste od tocke a do tocke b aka DS

    • SonOfZeus

      @playbox124, 13.12.2019 - 12:30

      Samac? Wtf? Šta, ako ne igra halo sa ostalim neckbeardova na trosjedu, nema curu?

    • playbox124

      @SonOfZeus, 13.12.2019 - 12:50

      Glej kuzim da balkan stiti tu plejku itd itd. I ne, ne govorim za cure.Ako neko moze stitit jebeni DS svojim izjavama mogu i ja halo. Samo to sta ja kazem malo vise pogodi zivac jbg…

    • SanKa

      @playbox124, 13.12.2019 - 13:27

      ne pogadja me uopce jer komentar nema smisla i ne drži vodu. ja znam da je halo nekima top i to je sasvim ok. ovo je moje osobno misljenje. igrao sam ga, nije mi sjeo i to je sasvim ok. živio

    • SanKa

      @playbox124, 13.12.2019 - 13:26

      wow kakav pretenciozan i nadasve glup komentar…nezz kak si spojio LAN partye i imanjem cure u isti misaoni tok, ali ajde…imao sam lan partya u zivotu ali primarno na PCu, COD 1, UT, CS , Rainbow 6 itd..Ne mogu rec da sam igrao pucacine na konzoli toliko, a kamoli u lanu.

    • siblyx

      @Hadvar, 13.12.2019 - 18:14

      I sto je lose ako je na PC-u? Pa bolje da je nego da su zatupljeni ko PS koji se drzi svojih starinskih obicaja.
      Dal bi bilo lose da je GoW i na PC-u i na PS-u?

    • Hadvar

      @siblyx, 14.12.2019 - 11:46

      Naravno da ne. Mozda i bude jednog dana dostupno s obzirom da se šuška kako bi Horizon: Zero Dawn mogao dobiti PC verziju. To bi bilo odlicno. Samo kazem da su ekskluzive ono sto prodaju konzole.

    • Zoran Žalac

      @Hadvar, 13.12.2019 - 08:45

      Ovu generaciju nisu imali, što ne znači da neće imati sljedeću. Osobno mislim da je Xbox (novi) u boljoj startnoj poziciji nego PlayStation 5 što se igara tiče. Dosta Sonyjevih studija još nije počelo rad na next-gen projektima (Naughty Dog, Sucker Punch, Media Molecule, itd.) jer još nisu završili ni igre za PS4. Zna se već na veliko da Microsoft priprema Halo i Forzu – to su 100% launch naslovi, a tu su još i Fable 4, Flight Simulator 2020 i još neke potencijalne stvari. Malo je nezahvalno govoriti o Sonyjevoj ponudi jer ne znamo kad stižu Horizon 2 i Spider-Man 2, ne znamo na čemu radi Bluepoint Games, ali može se reći da je Microsoft za budućnost pokazao daleko više. Sad, hoće li te igre biti dobre ili neće, vidjet ćemo. Ali ne bih rekao da je “džabe”. Cilj im je da budu konkurentni na tržištu, a ako će radi te konkurentnosti dostaviti hardver koji će njihovim developerima omogućiti da naprave što impresivnije igre, nikako to ne može biti uzaludno.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 09:33

      brzo će se to okrenuti….nabrojao si 3 igre, Sony izda 10 ekskluziva godisnje koje su bolje od icega Microsoftovog. Sjetimo se one smijesne gusarske igre za xbox lol

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 13.12.2019 - 09:50

      Sad si ga pretjerao. Nijednom još Sony nije izdao deset ekskluziva u istoj godini. Smiješna gusarska igra je napredovala od izlaska te u drugu godinu postojanja ulazi s milijunskim communityjem. Što Sony ima slično u ponudi za takav žanr i multiplayer, a da ima milijun igrača?

    • blacklist0907

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 10:57

      Zoki…. Plejka rules ?

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 13:30

      ok nije 10 ,ali vise od xboxa sigurno….na ovo drugo nemam odgovor , tako da se pokrivam ušima 😀 iskreno mislio sam da je propala igra jer stvarno izgleda smiješno. nekako imam osjecaj da Sony vise cilja na SP igre, a MS na MP…nadji ti meni xbox igru koja ima SP experience i value for money kao neka sonyeva ekskluziva. Eto, 1:1 🙂

    • vragec25cro

      @SanKa, 13.12.2019 - 14:01

      Koja god forza,naprimjer ja na forzu horizon 3(samo singleplayer) utrošio više vremenena nego na rdr 2,hzd,fifu 18 karijeru 4 sezone i crash bandicot (na ps4)zajedno.Tako da nemožeš reči da nema singleplayer,a još odigrao forzi horizon 4,state of decay 2 i age of empires prvi(drugi počeo i forzu motosport 6 završavam),a gdje je još forza motosport 7 i age of empires 2.Evo samo singleplayer nabrojio,da imaju više eskluzive orijentirane multiplayeru i co op imaju,ali nemožeš reči da nemaju singleplayer.

    • Tony77

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 17:47

      Sve je to dobro dok iz vedra neba ne izađe najava novog GodOfWara. Tad dolazi do pišanja konkurencije.

    • darkness666

      @Tony77, 13.12.2019 - 23:10

      I na tog god of wara cekas 7 godina?

    • Tony77

      @darkness666, 14.12.2019 - 00:29

      Ja bi sad uzeo PS5 da mogu i čeka GoW ako triba 7God nego uzet kvazi konzolu zvanu XBOX ?

    • Hadvar

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 09:48

      Pa za očekivat bi bilo da ce Sony na najavi nove konzole predstaviti i pokoju ekskluzivu. Nece sigurno najaviti konzolu bez prezentacije novih naslova. Playstation i Nintendo su oduvijek bili u boljoj startnoj poziciji što se tiče ekskluziva. Flight Simulator neće biti ekskluzivan za novu konzolu jer je već najavljen za Xbox One i PC. Očekujem da i ostali naslovi budu dostupni na PC-u. Ako ne po izlasku, onda malo kasnije. Ekskluzive su po meni glavni adut svake konzole. Jer na kraju krajeva, zbog određenih igara ih i kupujemo. Što se tiče hardware-a, Xbox One X je najjača konzola ove generacije, ali ne vidim da je Microsoftu to baš pomoglo. Jednostavno, nemaju bas neki arsenal igara u ponudi. Zadnje Halo igre su bile više flop nego dobre. Ono što Microsoft treba napraviti je investirati u potpuno nove naslove jer Halo, Forza i Fable nisu dovoljni za long term. Playstation konstatno štanca nove naslove uz nastavke starijih i svake godine im igre konkuriraju za najbolju igru godine. Microsoft je pokazao daleko više jer je prvi to pokazao. Treba čekat Sony i onda raditi usporedbe (i molit se da konzole neće imati bolesne cijene).

    • Ante Malenica

      @Hadvar, 13.12.2019 - 12:28

      To što neka igra izlazi za Win10 PC je posve nebitno u kontekstu ekskluzivnosti budući da ljudi koji kupuju konzole nisu previše zagrijani za PC gaming (vrijedi i obratno). MS time samo proširuje svoju bazu kupaca, posebice sada kada ulazimo u doba game streaminga. Vrlo vjerojatno će i Sony prebaciti dio svojih ekskluziva za PC kada se već ionako igre mogu streamati putem Playstationa Now.

    • vragec25cro

      @Hadvar, 13.12.2019 - 18:09

      50 000000 nije ništa?50 milijona prodanih konzola nije ništa bez tolko jvaljenih eskluziva?Jeste da duplo manje od Sonya,ali Sonyu ps4 kedina platforma za igre dok xbox izbacuje i na pc

    • BoneDigger

      @Hadvar, 15.12.2019 - 10:06

      Ne razumijem zasto na to da ce xbox igre biti i na pc-u kao nesto negativno? Bas zbog toga bih osobno kupio xbox. Nisu svi isti ali svejedno pitanje stoji.

    • movie

      @Zoran Žalac, 14.12.2019 - 10:17

      Neovisno o firmi ali mislim da su oba velika igrača nakon svih ovih godina potpuno svjesna da izlazak nove konzole treba popratiti i s novim kvalitetnim naslovima. Tu priliku neće propustiti niti sony a niti microsoft. Što se u ovom trenutku razvija za najisčekivaniji dan znaju samo oni. Sigurno svatko od njih ima ponekog aduta u rukavu.

    • Dicksuckulla

      @Hadvar, 13.12.2019 - 09:59

      Mene su samo sa Hellblade 2 godinu dana unaprid zaintrigirali. Mislin da ce in sljedeca generacija bit dosta uspjesnija.

    • Hadvar

      @Dicksuckulla, 13.12.2019 - 10:11

      Nadam se. Isto se tako nadam da ce maknuti onu sramotu od mjesečnog plaćanja za multiplayer. To je teška prevara i scam. Platim konzolu, platim igru, plaćam internet i ne mogu na multiplayer ako još dodatno ne plaćam svaki mjesec i još povrh svega, mikrotransakcije u igrama. To govorim i za xbox i za playstation. Zato su mi konzole odbojne jer prodavaju maglu kako moraju “oDrzAVatI SerVere I tO KošTA NoVAca”.

    • Zoran Žalac

      @Hadvar, 13.12.2019 - 10:22

      Spojili su pretplatu s Xbox Game Passom u XGP Ultimate, to ti je skoro kao da su ju ukinuli. Tu su korak ispred Sonyja.

    • Hadvar

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 10:51

      Korak naprijed bi bio besplatni multiplayer (makar to nije korak naprijed nego vracanje na normalu), a ne tierovi i premium pretplate.

    • doctorsparta

      @Hadvar, 13.12.2019 - 12:40

      Slažem se. Mislim, te pretplate su mi meh. Kao kad ti teleoperater nudi neku opciju. Tri put svaki kunu važeš i čitaš ugovor 100 puta. Dobro moraš staviti na papir koliko planiraš igrati taj mjesec . Ako igraš dnevno oko 8 sati više-manje starije naslove. I to različitih SP naslova- isplati se. Free MP bi bio mrak, ali opet za 350kn PS plus za godinu dana dobiš free 24 igre, neke popuste i MP. Nije loše. Uglavnom za PS: Uncharted, TLoU, God of War, Horizon, Spider-man. Sve sam rekao.

    • vragec25cro

      @doctorsparta, 13.12.2019 - 14:05

      Ček ček kako dobiš fre ako 24 igre platiš 350kn i vrijede kad imaš ps plus?

    • doctorsparta

      @vragec25cro, 13.12.2019 - 14:28

      Zvanično ne plaćaš igre već pristup i održavanje PS mreže. Čitajući ugovor – popusti i igre su free. Tako piše. Ako ih jednom ukinu nemaš se što žaliti jer ih po ugovoru ne trebaju isporučiti. Opet treba čitati što u ugovoru piše malim slovima, a to je da su igre dostupne dok plaćaš pristup PS mreži. Zato ne volim to natezanje s pretplatama.

    • vragec25cro

      @doctorsparta, 13.12.2019 - 15:05

      Onda ja po takvome imam 245 igara free +4 koje kao dolaze uz multiplayer 🙂

    • vragec25cro

      @Hadvar, 13.12.2019 - 14:04

      Do sad bilo 10€game pass i 5-6€ multiplayer ,sad je 13€ gamepass,multiplayer i game pass za pc(neke igre samo na pc neke samo na xboxu).

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 12:35

      100kn mjesečno je besplatno? XDDD

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 13.12.2019 - 12:46

      Promociju za XGP drže otkako su ju najavili sredinom godine. Tih pola godine, ako ne i više, si mogao dobiti 200+ igara za 15-ak kuna. Mislim da su za postojeće pretplatnike XBox Livea imali ponudu da novih 36 mjeseci pretplate dobiju za 1 dolar mjesečno. To je tri godine pretplate za 7 kn mjesečno, ne 100 kn mjesečno.

    • SonOfZeus

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 16:13

      Ne znam, meni nudi 3 mjeseca za 1 dolar, pa 15 dolara mjesecno. Ovo vrijedi samo za vlasnike xbox konzole?

    • Zoran Žalac

      @SonOfZeus, 13.12.2019 - 16:33

      Ne, Xbox Game Pass Ultimate ti daje i pretplatu za PC i za Xbox. Trenutno je ta akcija za 1 dolar 3 mjeseca, ali tako je već neko vrijeme, ovo za 36 mjeseci je mislim isteklo.

    • doctorsparta

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 16:38

      Romi bi rekli; Koliko para toliko muzike. Tih 200+ igara se može vjerojatno igrati na boljem mobitelu. Čast iznimkama. Ja se držim afganistanske; bolje 3 lava povest u rat nego 100 ovaca (ili me je moderna grafika razmazila). Pogotovo kad si kupiš next gen konzolu.

    • vragec25cro

      @doctorsparta, 13.12.2019 - 18:40

      Ark Survivald evoled,,Blair witch,Devil mar cry 5,pes 2020,forza horizon 4,gear 5,halo svi,holow knight,just cause 4,kingdom come deliverenc(ili kako več je… me gramatika),metal gear solid 5(stariji ali ga hvale),midle earth shadow of war,mutant year zero,oter wilds,outer worlds,pubg,rage 2,metro exodus,shadow of tomb rider,state of decay 2,sniper elite 4,subnautica,surviving mars,the talos priciple,the division,the vampyre,wandersong i world war z i to su samo neke nove i(zadnjih 1-3 godina)popularne igre od 2509 kolko ih imam na game pas.Ako 109% igara s game pas(od ovih 250) pokrenesš na mobitelu dam ti cijelu svoju plaču(1500$) i nemoj biti kao Zeusov sin i uspoređivati play now(koji samo sony igre,ako se ne varam)s game pass koji ima i igre od treče strane.(day one)

    • Dicksuckulla

      @Hadvar, 13.12.2019 - 10:31

      Dodaj i Switch tu isto.

  • vragec25cro

    13.12.2019 - 09:28

    Shut up and take my money. 🙁 Šalu na stranu,nego nema još nigdje preorder za konzolu.Koga briga kako izgleda,xbox uvjek bio glomazan(meni osobno najljepši prvi s velikim x).Nego niste ništa napisali da ce se moci igrati i igre s prethodnih xbox konzoli(jedino ako ja nisam dobro razumio na njihovoj stranici).Sad se samo cekaju praznici 2020 lova vec spremna(ak bude dosta 1000€).

    • MightyAloy

      @vragec25cro, 13.12.2019 - 09:50

      U potpunosti je backwards kompatibilan, tako da ćeš moći igrati sve igre koje igraš i sada.

    • Zoran Žalac

      @vragec25cro, 13.12.2019 - 09:51

      Ma to za backwards-compatibility se već znalo kad je konzola najavljena na E3-u sredinom godine.

  • MightyAloy

    13.12.2019 - 09:56

    Meni se osobno dizajn ne sviđa, no ako je konzola dobro hlađena i nečujna kao što Phil kaže, nije bitno kako izgleda. Izgleda da je Microsoft napravio dobar posao, 12 TF na novoj infrastrukturi, uz Zen 2, stvarno vrh za konzolu. Nadam se da će i petica biti u tom rangu. Još ako ostvare obećano i dostav dobre igre, biti će to oštra borba Xbox-a i PlayStationa. Win win za nas igrače.

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 13.12.2019 - 12:38

      Ako je stvarno 12 TF, zvuči odlično.

  • moordrak

    13.12.2019 - 10:14

    Pod Microsoftovim kišobranom se nalazi priličan broj kreativnih studija. Čitamo li između redova, konje za utrke imaju. Ne krenu li opet bljuzgati po nekakvim sekundarnim, ne gejmerskim opcijama, ovu generaciju bi mogli zasjati. U novo računalo mi se neda ponovno ulagati, dakle, cijena ove crne kutije će mi biti jako važna. Ono što me odbija je slaba podrška za naše krajeve. Vrijeme će sve pokazati. Što se mene tiče, sve opcije su otvorene i neću apriori odbijati ovu platformu.

  • pleto

    13.12.2019 - 10:27

    Kakvo je to kućište i kontroler??

    • JozoTheMan

      @pleto, 13.12.2019 - 11:02

      Kontroler je kao i Xbox One, koja je najbolja moguća odluka jer je to miljama, i tisućama kilometara kvalitetniji i udobniji kontroler od onog što proizvodi Sony, nesimetričnost daje veliku udobnost za lijevi stick kojeg je daleko lakše držat i koristiti kao L3 tipku.

    • pleto

      @JozoTheMan, 13.12.2019 - 11:26

      Tebi se baš sve od xboxa sviđa, a od sonya ne, zanimljivo. Zašto ne spomeneš nintendo recimo? Boli me ona stvar za tvoje mišljenje o kontroleru i o kućištu tom i o bilo čemu drugom, kad te maknu sa microsoftovog platnog spiska onda će mi tvoje mišljenje nešto značit.

    • JozoTheMan

      @pleto, 13.12.2019 - 11:56

      Ja nisam na nikakvom Microsoftovom platnom spisku. Ja imam i PS4 i Nintendo i PC, a imao sam priliku i posuditi Xbox od frenda. Od prošle generacije konzola imam Wii, PS3 i Xbox 360, tako da mogu iz prve ruke pričati o iskustvu s kontrolerima i konzolama sva tri proizvođača. Xbox kontroleri su svima koji su ih kod mene probali bili udobniji zbog raspreda tipki na kontroleru, a na PC-u uglavnom koristim Xbox One kontroler za igranje. Istaknuo sam dvije stvari koje Microsoft ima bolje i ti već odma generaliziraš da mi se ne sviđa ništa, dok to uopće nije istina. PS4 ima daleko bolju mogćnost upgrejdanja diska, to Xboxu fali, isto tako Sony je ovu generaciju imao daleko više eklsuzivnih, dobrih igara i tu je Microsoft jako pao u prosjeku iako je bilo nekoliko odličnih igara.

      Joy-coni su dobri, no kad su stavljeni u grip jednostavno su sitni, ja nemam velike ruke pa nije toliki problem, ali nekome drugome bi to mogao biti veliki minus. Kad ih razdvojiš na dva dijela sitacija je još gora, no nabavio sam gripove koji povećaju volumen kontrolera pa ga je lakše držati. Naravno, jasno je da je tako da handheld ne bude predebeo, no takva je stvarnost. Nasreću nisam imao problem s driftom, ali Nintendu kao najviše premium proizvođaču se takve stvari ne bi smjele događati, pogotovo s kontrolerom od 70 dolara. Switchu fali voice chat, to je minus, kao i multimedijske aplikacije.

      Ja ne znam kakve ti probleme imaš, ali otkad je objavljena ova vijest ti si napisao tri različita komentara po kojima samo pljuješ po konzoli bez ikakvog razloga, kad te maknu s Sonyevog platnog spiska onda će tvoje mišljenje vrijediti više od nule.

    • pleto

      @JozoTheMan, 13.12.2019 - 11:39

      Meni su ruke simetrične pa mi više paše simetrični kontroler, lol

    • JozoTheMan

      @pleto, 13.12.2019 - 12:02

      Nije stvar da su ruke nesimetrične, stvar je toga što više korsitiš na kontroleru. Jel na lijevoj strani koristiš više D-pad ili gljivicu? 99% da gljivicu. A na desnoj je 99% da više koristiš 4 tipke. Tako da je palac dok koristiš desnu stranu kontrolera ispružen jer stišćeš ono što je udaljenije, dok na lijevoj strani držiš gljivicu i onda je palac skrvčen ako je gljivica na istom mjestu kao i na desnoj strani. Nintendov i Xboxov dizajn je logičniji jer se fokusira na to da ti bude udobnije držati ono što se koristi primarno na nekoj strani kontrolera.

    • pleto

      @JozoTheMan, 13.12.2019 - 13:09

      Meni nije jasno zašto se ti tu sad objašnjavaš, ovaj post je bio sprdnja. Meni osobno ne odgovara asimetrično i sad si istaknuo mane drugih konzola, nakon 5 postova. Meni bi bilo logičnije i možda bi mi bolje odgovaralo onda da desni stick bude gore povučen jer s njim aim-am, ili oba ako ćemo baš tako al nije bitno to jer nekom drugom to ne odgovara. Moji postovi su bili podsprdni na dizajn, znači izgled i još uvjek tako mislim, a ti si se prebacio na kontrolere i ostalo i nahvalio sve od ms-a a popljuvo sony, nintendo nisi ni spomenuo(??). Vamo je kontroler u mom postu spomenut slučajno samo zato što je stojao uz onaj “zvučnik” od konzole. I prije su bile konzole ismijavane kad su bile glomazne i kockastog oblika(ova je odjednom sad super dizajnirana), a ova je jedna od najgorih, morao bi ju sakrit negdje u dnevnom boravku da me ljudi ne ispituju, “šta ti je to?”.

    • BoneDigger

      @pleto, 16.12.2019 - 16:22

      Mislim da si ti njega vise popljuvao nego sto je on sony. I kada ti je covjek sve ljepo objasnio ti igras onu kartu “ma za*ebavam se, sta se pjenis”.

    • vragec25cro

      @BoneDigger, 16.12.2019 - 17:37

      Pusti kaj priča pleto,kad jednom proba vidjet če da je u krivu 🙂 (evo ti samo ovaj komentar ispod ili ispod zavisi gdje če da smjesti ovaj moj) o kontrolerima.Prije par godina ja i on upali u svađu oko World of Tanks,da bi na kraju on to isto pričao za Wot kao ja godinu dvije prije.Čovjek je fanboy playstationa i nezna za bolje(ok svatko ima svoj ukus),ALI SVE OSTALO POPLJUJE OD PC,NINTENDO I XBOX.

    • SanKa

      @pleto, 13.12.2019 - 13:32

      iako sam zagriženi sonyevac, xbox ima daleko najbolje kontrolore. dao bih lijevo jaje da sony ima priblizno ovakav kontroler za ps5

    • pleto

      @SanKa, 13.12.2019 - 14:52

      jbg ja bi kupio neki skuplji kontroler al svaki koji pikiram ima asimetrične stickove i onda uvijek odustanem

    • vragec25cro

      @pleto, 13.12.2019 - 15:06

      A nisi se upitao zašto su tako napravljeni 🙂

  • JozoTheMan

    13.12.2019 - 10:28

    Meni se ovaj dizajn sviđa, za razliku od ovih starinskih VHS i DVD playera koji su dosad izlazili, dizajn je osvježavajuć i inovativan s obzirom da niti jedna konzola u zadnje vrijeme nije izgledala ovako. Usto, ako je hlađenje nalik onome iz Mac Pro, imat će vrlo dobar airflow i hlađenje bi trebalo biti dosta dobro, nadam se i tiho.

    • pleto

      @JozoTheMan, 13.12.2019 - 10:41

      Baš je inovativan dizajn, lol. Di ti vidiš tu ikakav dizajn, običan pravokutnik, nisu se ni potrudili da nešto makar iz toga izvedu da ne izgleda ko zvučnik za liniju iz 90-ih. a Za to jel tih ili glasan me briga jer ionako ništ ne čujem od slušalica. Naravno da je ok ako je dobro osmišljeno i kavlitetno hlađenje al nemoj mi pričat o dizajnu.

    • pleto

      @pleto, 13.12.2019 - 10:53

      *kvadar

    • pleto

      @pleto, 13.12.2019 - 10:54

      Pročito, što se mene tiče može biti i naopako, nisam ja ništ govorio o položaju

    • Zoran Žalac

      @pleto, 13.12.2019 - 11:00

      To je izgled devkita i ne predstavlja izgled finalne verzije.

    • pleto

      @pleto, 13.12.2019 - 11:04

      Tebi, meni ne

    • JozoTheMan

      @pleto, 13.12.2019 - 11:00

      A što je za tebe dizajn? PS4 onda ima dizajn? Nagnuti kvadar? Pa ako ideš tom logikom onda niti jedna konzola nema dizajn. Dizajn je moderan, oštik linija s zaobljenim kutevima za bolju estetiku, vertikalni Blu-ray čitač naglašava vertikalne linije konzole. Dizajn je minimalnistički, funkcionalan i skladan.

    • pleto

      @JozoTheMan, 13.12.2019 - 11:13

      Pa makar su nešto napravili s dizajnom prijašnjih konzola. Žena bi me ubila da to stavim na vidljivo mjesto. rekla bi mi ne treba nam još jedan zvučnik i još jednom ponavljam da tu nema dizajna, odi si pogledat definiciju za riječ dizajn. Ti baš znaš jel vertikala ili horizontalan blu-ray čitač, lol??? Morali su “rupu” za blu -ray smjestit negdje, i to je sad vrhunski dizajna, svašta, a šta da su ga stavili nakoso onda po tvome ne bi bilo dobro dizajnirano? ili bi i onda bilo super jer je to xbox i jer je novi i osvježen dizajn?

    • Zoran Žalac

      @pleto, 13.12.2019 - 11:31

      Ah, tu je problem dakle a ne u izgledu, tebe žena drži u šaci 🙂

    • MightyAloy

      @Zoran Žalac, 13.12.2019 - 11:37

      Moju ženu recimo nije briga kako koja konzola izgleda, no negoduje kad igram Tomb Raider jer iz nekog razloga ne može smisliti novu rebootanu Laru Croft. Trenutno igram Shadow of the Tomb Raider na telki u dnevnom i nije joj baš pravo. ?

    • MightyAloy

      @MightyAloy, 13.12.2019 - 20:22

      Istina. ? Morati ću ju kupiti samo zbog imena, onda će mi reći s njom se igraš više nego sa mnom. ?

    • pleto

      @Zoran Žalac, 15.12.2019 - 14:50

      A kod koga nije tako?

    • Petar Marjolovic

      @JozoTheMan, 13.12.2019 - 12:52

      Vrlo inovativan pravokutnik.

  • Cros80

    13.12.2019 - 10:36

    Bolje mi nego dizajn ps5. Cak i kad se pokvari mozes ga bar koristiti kao kantu za smece. A i da ga kupim ne znam na koju policu da ga smjestim

    • pleto

      @Cros80, 13.12.2019 - 10:43

      Staviš ga tamo gdje ti sada stoji kanta za smeće, odgovor ti se sam nameće.

    • vragec25cro

      @pleto, 13.12.2019 - 12:59

      Znači ko moj ps 4 🙂

    • pleto

      @vragec25cro, 13.12.2019 - 13:14

      Ps4 možeš stavit pod kalić jer je tanji pa da ti za nešto barem služi 😉

    • vragec25cro

      @pleto, 13.12.2019 - 14:07

      Sad mi ne služi ničemu dao bratiču da igra,ali jedno vrijeme služio ko stalak za xbox 🙂 (doslovce).

    • Vekifuki

      @vragec25cro, 17.12.2019 - 21:28

      Ja mislim da bi xbox trebali izbacit sa Hrvatskog tržišta

    • MightyAloy

      @Cros80, 13.12.2019 - 11:40

      Nema dizajna PS-a 5. Ono je dev kit i konzola sigurno neće tako izgledati. Meni se isto dizajn serije X nešto ne sviđa, no nije mi ni katastrofalan.

    • playbox124

      @MightyAloy, 13.12.2019 - 12:16

      ti stv mislis da ce ps5 dizajn biti daleko drugaciji? ps4 je najveći problem bio heating, pogle kako je samo dizajn natrpam ventovima sa svake strane. Nece bit identicni al ne vjerujem da ce bit nista bolji od x.

    • MightyAloy

      @playbox124, 13.12.2019 - 20:29

      Ne kažem da će biti bolji od X-a, ili puno drukčiji od dev kita. Sve je moguće. Šta se mene tiče može biti i kao cigla dok god je tih, a hlađenje dobro rješeno. Jako mi je dobro poznat problem zagrijavanja PS-a. Moj Pro se zbog vlastite nepažnje tijekom vremena nagucao prašine pa bučio gore od usisavača. Vratio ga u normalu slanjem na čišćenje i zamjenu paste. Sad je ok, kad se uzme u obzir da dizajn konzole po tom pitanju i nije najbolji. Microsoft je po tom pitanju učinio puno bolji posao što je je.

    • MightyAloy

      @MightyAloy, 13.12.2019 - 20:32

      Znam da neki to tvrde, no mnogi isto tako tvrde da će finalni proizvod biti znatno drukčijeg dizajna. U povijesti je do sada bilo tako, no nikad se ne zna. Ne bi me iznenadilo da je Sony dizajnom dev kita uspot testirao vodu. Ako takav i bude, meni ne smeta, glavno da je tih i dobro hlađen.

    • movie

      @Cros80, 14.12.2019 - 12:58

      A gdje si vidio novi PS5 da možeš komentirati njegov design? Može link, stvarno me interesira.

  • pleto

    13.12.2019 - 10:50

    Dizajn: Dizajner xboxa je ponovno izmislio geometrijsko tijelo koje postoji već više tisuća godina. Bravo, clap-clap, svaka čast, sviđa mi se. Odoh sad ja izmislit piramidu…

    • Tokikko

      @pleto, 13.12.2019 - 14:40

      Ponovno? Sta je vec jednom izbacio tako nesto prije :O?

    • pleto

      @Tokikko, 13.12.2019 - 14:54

      Čitaj sa razumjevanjem

  • burgi

    13.12.2019 - 11:57

    imam switch,ps4 i mislim da bih ovo mogao uzeti nedugo nakon izlaska…najvise zbog povratne kompatibilnosti za igre…međutim nadam sse da će xbox sa novom konzolom biti sluzbeno podrzan u hr

    • burgi

      @burgi, 13.12.2019 - 12:37

      a slusaj kontam da ce ozbiljno gristi na svim trzistima…ko zna mozda nas iznenade:D

    • movie

      @burgi, 14.12.2019 - 13:01

      Na ovim prostorima nema tržišta i smješteni smo u zemlje s visokom stopom piratstva a takva tržišta microsoft ne interesiraju. Koliko bi ovdje prodali konzola toliko u Londonu proda jedan dućan.

    • Vekifuki

      @burgi, 17.12.2019 - 21:31

      Japanci su pametni, naravno da nije popularan ne zbog kvalitete ili nečega nego zbog Amerikanaca kao nacije

    • PrydaCro

      @burgi, 14.12.2019 - 22:00

      Same here. Svidja mi se sto je bc imam dosta xbox360 igara i dobra je to stvar. Odigras opet rdr kad se pozelis ima dosta klasika al opet pricekat cemo Sony da vidimo sta oni imaju za reci. Hzd, Gow i Spiderman naslovi me itekako zanimaju tako da jos uvijek naginjem ka Sonyu al vidit cemo.

  • djecak

    13.12.2019 - 12:42

    Meni izgleda odlicno, steta sta je u Hrvatskoj xbox ko neka slika ili umjetnost, sviđa ti se al nema smisla kupit kad je ps mainstream.

  • Dick Johnson

    13.12.2019 - 13:04

    Za dizajn me nije previše briga, ali ako stvarno se vrte igre u 60FPS i cjena bude do 500€, definitivno uzimam. Samo da više nema igri u 20FPS-a sa vremenom odaziva od pol sekunde. To je glavni razlog zašto sma odusto od konzola i prešo isključivo na PC. (i M+K naravno)

  • SanKa

    13.12.2019 - 13:36

    btw, se zna kad ce prikazati izgled ps5 ?

    • MightyAloy

      @SanKa, 13.12.2019 - 20:36

      Više informacija u drugom mjesecu 2020, a hoće li tada pokazati i izgled, vidjeti ćemo. Ipak mislim da su najveće šanse na slijedećem E3.

    • movie

      @MightyAloy, 14.12.2019 - 15:04

      Neće tako dugočekati, pogotovo nakoj ovog poteza microsofta. Drugi mjesec sljedeće godine mi izgleda kao realan datum za prvo pojavljivanje a onada E3 kao udarni termin za sve informacije.

  • KhorneFlake

    13.12.2019 - 15:35

    Ovo mi je bilo jedino pravo iznenađenje za čitavu noć. Jedva sam ostao budan željno iščekujući još HL Alyx, i na kraju ostao razočaran (i uspavan do poslepodne…).

  • Igor Belan

    13.12.2019 - 15:39

    Nisam vidio da je do sada to netko komentirao, i nemam ništa protiv “inovativnih” oblika za konzole, drago mi je čak da su išli na nešto ovakvo neočekivano, ali meni konzola ovakvog oblika jednostavno ne stane nigdje ugodno u/na TV komodu. Ako je stavim na vrh komode gdje ima mjesta onda smeta soundbaru i TV-u, plus iskače previše kao jedini vertikalno visoki uređaj… ne znam, ne uklapa se u ostatak “TV komoda situacije”. Dok mi je Xbox One X savršeno sjeo u relativno uski horizontani prorez kakve TV komode obično imaju. Ma ne znam, trebat će nove komode kupovat za ovo čovječe 🙂

    • Zoran Žalac

      @Igor Belan, 13.12.2019 - 16:36

      to je i meni prvo palo na pamet. Gledaš onako ljudi imaju posebne komode i police za kolekciju game konzola i sve su tako nekako veličinom da mogu stati u 70×70 recimo, i npr. ventilacija ide otraga… Ovo čudo ako ćeš stavit negdje i vodoravno, blokira protok zraka čim ima nešto s boka. Slično je i kad stoji vertikalno. Doslovno će baš morati biti na otvorenom.

    • moordrak

      @Igor Belan, 14.12.2019 - 11:50

      Shvaćam tvoju bol. Lako za novu komodu, treba ponovno izvesti kabliranje i spajanje svih tih gadgeta. Osobno, dugo imam vertikalnu situaciju na komodi: igračka oprema i zvuk (klasični zvučnici) stoje vertikalno. Veći problem je kratka površina komode (već sada imam gužvu pa VR moram držati na polici iznad). Vjerojatno ću morati televiziju dignuti na zid u stilu onih ugradbenih izvedbi sa sakrivenim kablovima. Ovo bi zapravo bilo future-proof rješenje jer manji panel od 65″ sigurno neću kupovati dok 75″ također ulazi u odabir. Novu plejku treba negdje ugurati. To će biti izazov jer kako stvari stoje i njoj će trebati pozamašna količina zraka. Budem li se upuštao u modifikacije prostora, moram pola dnevnog pretumbati i baviti se zidarskim radovima. A što ćeš. Što se mora, nije teško. C’est la vie. Sve za gaming.

    • movie

      @Igor Belan, 14.12.2019 - 15:08

      Zato koristim klasičnu hi fi policu u dva reda i na toj strani nemam ništa osim televizora i komponenti pa mi je oblik nebitan. O dizajnu previše ne razmišljam jer kada konzolu stavim na njeno mjesto više je niti ne pogledam. Nemam s tim problema . Ionako dizajn je nešto o čemu nema smisla rapravljati. Jednom se sviđa a drugom se ne sviđa. Bitno je samo ono što je ispod haube.

    • filjo09

      @Igor Belan, 15.12.2019 - 12:35

      Eeeee ja sam u ovom slučaju u velikoj prednosti jer tek na proljeće počinjem sa uređenjem dnevnog boravka pa mogu sve prilagodit novonastaloj situaciji. Samo da još predstave PS5 i uređenje kuće može početi ?

    • pleto

      @Igor Belan, 15.12.2019 - 15:15

      To ja cijelo vrijeme pokušavam reći al nemam dar izražavanja kao ti?, ta konzola mi je nepraktična skroz, a uz to mi ni ne izgleda dobro. Ne volim što konzole postaju sve veće, nebitno jel to ps ili xbox, a ova mi je stvarno preglomazna. Onda dodam malo sprdnje u svom komentaru jer nemam pametnijeg posla i svi se zapale ??? i onda dođe vragec i nabraja kako on ima pc i ps4 i xbox, al mu je xbox najbolje sjeo jer ima najbolje igre, dizajn, ime, prezime, pretplatu, kontroler, HZD mi je jadna igra, a forza mrak, dao je bratiću ps4 da mu ne skuplja prašinu, i da će nam dati plaću od 1500$ da si kupimo fornete na trgu…

    • vragec25cro

      @pleto, 15.12.2019 - 17:22

      Đe sam ja ovdje pod Igorovim komentarom nešto komentirao?Misliš da mi tvoje mišljenje bitno?Prvo nauči čitati s razumijvenajem(uz par greški koje napisao) nigdje nisam spomenuo da ču dati plaču za fornete(to te mogu i počastiti),nego ako 10% igara koje su na game pass pokrene na mob dam mu plaču 🙂

  • Sib3riX

    13.12.2019 - 15:58

    sve je to odlicno a nemaju podrsku za Hrvatsku.

    • Petar Marjolovic

      @Sib3riX, 13.12.2019 - 20:41

      A zasto je to toliki problem?

    • movie

      @Petar Marjolovic, 14.12.2019 - 14:59

      Zato što nemam komfor kao na PSN. Nemoj reći da je to isto jer nije isto. Moram varati a bih bio unutra.

    • vragec25cro

      @movie, 14.12.2019 - 16:48

      Nisi ti kriv da moraš varati nego regija puna pirata 🙂 Nije isto PSN i XGP jer XGP daje više 🙂 .Ne znam meni je to sve stvar ukusa,ovdje ekipa svršava na sony i pljuje po xbox i obratno.Ja sam primarno pc,pa prošle godine uzeo ps4 pa na prilječe ove godine xbox one i šta najžalosnije meni xbox sjeo bolje od ps4 i pc zajedno.Kako kažem al to stvar ukusa.

    • pleto

      @vragec25cro, 15.12.2019 - 14:56

      Ponavljaš se čovječe… Tretiraju te kao da ne postojiš al tebi se to sviđa, ok svako zna svoje ?

    • vragec25cro

      @pleto, 15.12.2019 - 17:26

      Jel ima netflix sve titlovano?Ponavljam se kad se ljudi ponavljaju s istim nabrajanjem mana,to je i meni največa mana kod Xboxa šta nema našu regiju,ali me kupili s game passom.(iako sam prije kupio ps4 baš zbog toga nego xbox).Pleto,a tvoj mišljenje mi bitno kao i Kratosu češalj.Prije par godina ja pljuvao po (WORLD OF TANKS) ti me ispljuvao,a samo godinu dvje kasnije ti sam popljuvao wot s istim tima razlozima 🙂

    • Sib3riX

      @Petar Marjolovic, 15.12.2019 - 17:05

      slican odgovor bi ti i ja dao ko @movie

  • Dragan[MKD]

    13.12.2019 - 18:38

    Definitivno D pad je gori na Xone kontroler u odnosu na DS4 i Switch Pro, drago mi je da su to promijenili.

  • vragec25cro

    13.12.2019 - 18:41

    Mislim da se neče sjetiti balkana(nažalost)nikada.

  • MakikaM91

    13.12.2019 - 19:20

    Imam subwoofer kod kuce koji isto ovako izgleda i jedva nasao mjesto za njega.

  • THRViP

    13.12.2019 - 19:53

    Fractal design define nano 😀

  • Sinek

    13.12.2019 - 21:17

    da imaju barem malo volje otvoriti se nasem trzistu bili bi fina konkurencija plejki.. posto microsoft u meni i ovoj drzavi ne vidi potencijalne kupce i nije ih briga ne znam zasto bih ikada kupio njihov proizvod? ovaj clanak je sve sto cu posvetiti ovoj konzoli
    i usput, jako glupo ime, vidim tradicija se nastavlja

    • vragec25cro

      @Sinek, 14.12.2019 - 10:37

      1,2,3,4 pametno ime?Makr po meni Nintendo ima najolja imena uvjek neko novo.

    • Oblakoder

      @vragec25cro, 14.12.2019 - 14:53

      Moram samo da konstatujem da se svakim tvojim komentarom slazem 100% 🙂

    • Sinek

      @vragec25cro, 14.12.2019 - 14:59

      one, one s, one x, series x… sto je nova konzola a sto nova verzija stare konzole? sto jednom casualu predstavljaju ova imena osim sto ga zbunjuju?
      istu gresku je nintendo napravio sa wii/wiiu
      brojke kod plejki nisu pretjerano zanimljive ali jesu pametne, malo dijete zna o cemu se tu radi, jednostavno i logicno… sto uopce nama znaci s, x i to glumatanje sa serijama?

    • Sinek

      @Sinek, 14.12.2019 - 15:03

      scarlett bi bilo dobro ime, jedinstveno i zanimljivije, cemu ta genericna skladistarska imena, vise ne znas sto je novi xbox a sto novi model tesle

    • Oblakoder

      @Sinek, 14.12.2019 - 15:39

      Osim tog cuvenog Wii U meni se ni imena za Nintendo handheld konzole ne svidjaju dok ostale konzole imaju ok i unikatna imena. E sad PS imena su jednostavna i logicna ali ipak ne bi skodilo nesto kreativnije. Ova nova generacija Xbox ni pod tackom raznom ne sme da ima X u imenu…

    • vragec25cro

      @Sinek, 14.12.2019 - 17:02

      Ko prvo xbox se zvao samo Xbox(prvi),drugi je bio xbox 360,a sad zadnji xbox one s oznakama s(normalni)i x najača konzola na tržištu.

  • darkness666

    13.12.2019 - 23:14

    U svakom slucaju?.. Mislim da zbog svih ovih novoh timova cekaju nas prave poslastice…

  • Stitrek

    13.12.2019 - 23:41

    S obzirom na snagu novog Xboxa bilo bi dobro da postoji VR podrška. Bez VR-a ne nude ništa novo u usporedbi sa PS5, treba vidjeti što će biti sa cijenom.

  • Smike

    14.12.2019 - 12:28

    Ja sam veliki fan play stationa, ali mi je iskreno drago što postoji ovako jaka konkurencija kao što je xbox. Svojim potezima xbox tjera i playstation da budu bolji. Sad će na ps5 postojati mogućnost igranja igara sa srarijih plesationa što bi se moglo pripisati pritisku xbox,dalje nadam se da će spojiti uslugu psplus i playnow..itd.. Nikad nisam imao xbox ali sam kod frenda igrao i moram priznati da je konzola za 10.

  • Gastarbajter

    14.12.2019 - 14:35

    bas onako kako sam izgled i ocekivao, tipa mikrotalasna.

  • Oblakoder

    14.12.2019 - 14:55

    Fino ovo izgleda i nadam se da ce biti kesa da se Xbox kupi na launchu, a PS5 ce cekati Pro verziju. Jeste da nema previse ekskluziva ali ako se uzme u obzir podrska za starije konzole bice tu posla za mene na pretek 🙂

  • l)oolvl

    14.12.2019 - 18:02

    ne znaš dal je bolji izgled ili ime, mašta na vrhuncu. Sad još manje smisla ima uzeti konzolu umjesto PC-a kojemu barem možeš kućište birati.

    • darkness666

      @l)oolvl, 14.12.2019 - 21:23

      Moj xboxx gears edition nebih mijenjao za najskuplje kuciste na svijetu.. ?

  • PrydaCro

    14.12.2019 - 22:14

    Ovo mi izgleda da dobro zato sto ce vjerojatno konzola biti jako tiha cak tisa od xox. Bas me je smetalo na launch ps4 koliko bi znao biti glasan. Nisam vjerovao da su to dozvolili mislim jasno mi “slim” dizajn ventsi iza treba ispuhat vruci zrak al opet jako lose. Imam sad Ps4 pro zadnju verziju i dosta je to tise al opet daleko od idealnog dok mi od buraza one s skoro pa necujna konzola.

    • pleto

      @PrydaCro, 15.12.2019 - 15:04

      Ja svoj očisti i promjenio termal padove i pastu i uopće se ne čuje više

    • PrydaCro

      @pleto, 15.12.2019 - 16:47

      Imam Ps4 Pro zadnji sku ni godinu star i puno je tisi nego launch ps4 koji sam imao al opet se cuje kad se uspuse na demanding titlovima nije strasno al se cuje. Da me ne shvatis krivo ne smeta mi nije me toliko ni na obicnom smetalo al cudno mi bilo jer je xbox doslovno skoro pa necujan.

    • vragec25cro

      @PrydaCro, 15.12.2019 - 17:28

      Čuje se tu i tamo kad pokreče cd,kad se pali i gasi(mislim xbox one).

    • PrydaCro

      @vragec25cro, 15.12.2019 - 19:51

      Znam dobro to se i podrazumijeva al tokom duzeg gameplaya skoro da se ne cuje.

    • Chronosus

      @PrydaCro, 16.12.2019 - 09:09

      Lako za glasnoću samog sustava, to je šum koji bilo kakav zvuk prekrije. Ja sam se šokirao kad sam ubacio igru u optički čitač – tak glasan optički drive nikad nisam čuo, i to još od Sonya koji je lider u optici još od prvih cd-a. Na prvu sam mislio da je defektan.

  • fixa

    16.12.2019 - 00:45

    Xbox ne prolazi kod nas ovdje ali zato ima svoje tržište. Mislim da tek trebamo da sačekamo dok izađe PS5 pa onda da kometarišemo ko je šta bolje uradio.

  • bakyos

    16.12.2019 - 17:54

    Cijela rasprava u potpunosti je smiješna. Zašto? Zbog neznanja. Microsoft ima rewards program na kojem možeš zaraditi bodove za sve pretpalte i još do 6,7 igara 3 studija na popustu. Naravno, ja koristim i PS 4 pro za exclusive.

  • besantesteras

    29.12.2019 - 17:16

    Po snazi samog hardwers i “zvaničnih rumora sa neta” PS5 će se uživo ustati sa tih 8.2 TeraFlops-a i ukupno 14 Gb GDDR6 RAM, zaista ako tako ostane, mogu da imaju 50 eksluziva godišnje, ja prelazim na Xbox gde ću moći da igram konačno sve igre u 60fps ili 120fps… Bruka velika za SONY ako tako ostane…

  • besantesteras

    29.12.2019 - 17:17

    Pardon, greška u kucanju 9.2 TeraFlops-a i ustati, nego usrati!!!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?