HCL.HR

Pro Evolution Soccer 2014 dobio prvi teaser trailer

nebel 31.05.2013.   •   42 komentara


Novi Pro Evolution Soccer bit će službeno otkriven za tjedan dana, no prije toga pogledajte teaser trailer koji uz zvuk klasične glazbe prikazuje modificirani FOX engine.

Konami je potvrdio kako će Pro Evolution Soccer 2014 biti predstavljen na njihovom pre-E3 sajmu idućeg četvrtka, odnosno 6. lipnja. Glavna značajka predstavljanja bit će, naravno, modificirani FOX engine koji će pokretati igru. Na to upućuje i teaser trailer koji je objavljen kako bi zainteresirao fanove serijala, ali i nogometa općenito.

Moto novog PES-a jest: „Dizajniran s emocijama.“, a možemo vidjeti kako veliki značaj daje facijalnim ekspresijama igrača. Klasična glazba u pozadini trailera sugerira da bi novi PES trebao biti prava nogometna „umjetnost“, no pričekajmo ipak službenu najavu kako bismo vidjeli kakvim to novitetima Konami planira parirati ovogodišnjoj Fifi.

Komentari (42)

  • piydek

    31.05.2013 - 11:33

    Đizs, Beethoven kao kulisa za nogomet. Postmoderna groteska all the way.

  • Armin44

    31.05.2013 - 12:49

    Nismo baš puno vidjeli ali jedva čekam sajam da vidim šta nam to napokon Konami sprema :))))))

    • ibme74

      @Armin44, 31.05.2013 - 14:14

      još jedan bullshit u nizu…

    • Adam Jensen

      @Armin44, 31.05.2013 - 16:35

      Ovo ti je stvarno nepotreban i argumentski neutemeljen komentar.

    • icecoldkilla

      @Armin44, 31.05.2013 - 16:52

      ovaki hejteri su mi najjaci koji ne znaju nist drugo neg baljezgat gluposti o onome sto im se ne svidja

    • ibme74

      @Armin44, 31.05.2013 - 22:51

      Hejter? Fan sam PES-a još od dalekoga Pro Evolution Soccera 3, ali ono što rade sa PES-om od 2008 do danas je katastrofa, svaki nastavak je sve gori, a ove bajke o novom enginu su čista glupost, ponovo će biti isti grozni Gameplay sa boljom grafikom…

  • movie

    31.05.2013 - 15:03

    Parirati fifi? Smiješno. Te dvije igre više nisu konkurencija. FIFA je prešla brojku od 14 milijuna prodanih primjeraka a PES se bori da prijeđe dvije milje…

    • piydek

      @movie, 31.05.2013 - 15:24

      Sad još samo trebaš objasniti zašto pretpostavljaš proporcionalnu korelaciju broja prodanih kopija nečega i kvalitete tog nečega. Ili si možda biznismen pa te stvari poput kvalitativnih oznaka produkta ne zanimaju?

    • IaMarmageddoN

      @movie, 31.05.2013 - 16:19

      Ovo govori samo o tome da je Fifa prodavanije igra. Ali ono da je mnogo bolja igra od PESa, to ne treba govoriti. Ovo bude super godina. PES-novi engine i politika igre, FIFA-novi engine i odlična stara politika igre. Prava godina za ljubitelje nogometa, simulacija i PESa…

    • Adam Jensen

      @movie, 31.05.2013 - 16:22

      Dobro si mu rekao, stvarno taj lik (movie) mora u svakoj vijesti vezanoj za PES spominjati kako se fifa više prodaje. Danas su došla takva vremena da se čak i loše igre mogu prodati u ogromnim količinama (npr. Resident Evil 6 se prodao u preko 6 miliona, čak je i Aliens: Colonial Marines bio najprodavanija igra jedno vrijeme u UK) sve zbog marketinga, a svi znamo da je EA najjači kad je u pitanju marketing. A ove godine je fifa loše krenula i već su u rezultatskom zaostatku od 1 gola iako utakmica nije ni počela (PC vrezija nije next gen) tako da ja bih sačekao sa izjavama tipa "parirati fifi? Smiješno. Te dvije igre više nisu konkurencija". Moja prognoza je da će Pes ove godine prestići fifu (mislim u globalnom smislu jer je za mnoge od nas on i sada bolji).

    • IaMarmageddoN

      @movie, 31.05.2013 - 18:09

      meni je fifa jednostavno bolja zadnjih par godina i ako pes dođe do iste razine kvalitete sigurno ću i njega odigrati sa guštom. ovako, kada ga odigram poslije fife imam "gorak okus" u ustima, toliko je bolji 😛

    • movie

      @movie, 31.05.2013 - 19:57

      Pa za predpostaviti je da ljudi kupuju ono kaj im je bolje. Godinama sam kupovao pes koji je sranje već nekoliko godina. Sad kupujem fifu koja je nemjerljivo bolja igra.. Znam desetke ljudi koji su godinama igrali pes i prešli na fifu. Zašto ? Kaj misliš? Ljudi su mazohisti pa žele igrati lošiji proizvod? Pes je neobranjiv proizvod, jednostavno je loša igra i točka…

    • movie

      @movie, 31.05.2013 - 19:59

      Lošu igru adame jensene možeš prodati jednu godinu, ali ne možeš sljedeću jer ljudi neće dva puta popušiti sranje. FIFA se iz godine u godinu prodaje u većim nakladama a to nešto govori. Svaka nova godina obori rekord prošle godine u prodaji. Ljudi su prepoznali kvalitetu i kupuju bolji proizvod. Dok fifi raste broj prodanih primjeraka pesu pada. Govori li ti to nešto?

    • IaMarmageddoN

      @movie, 31.05.2013 - 23:46

      +1

    • Adam Jensen

      @movie, 01.06.2013 - 07:38

      Sačekajte da vidimo demonstraciju na E3 i onda iznosite mišljenja, ne možete na osnovu prethodnih pes-ova suditi i ovaj prije vremena. Što se tiče toga da ljudi neće kupovati lošu igru to se slažem, ali obe ove igre (pes i fifa) su odlične ali imaju različite grupe fanova koji preferenciraju drugačiji tip igre. Npr. imaš ljubitelje fps-ova kojima je najdraži CoD a imaš ljubitelje fps-ova kojima je CoD najgora igra jer oni vole fps-ove tipa Metro, BioShock, ArmA. CoD se mnogo više prodaje od ovih Metro i ArmA igara jer ima mnogo više igrača koji preferiraju fast paced shoootere, ali to ne znači da je CoD bolji od npr Metro. Iz istog razloga i fifa ima veći broj fanova nego pes. Razumijete li o čemu ja pričam

    • IaMarmageddoN

      @movie, 01.06.2013 - 13:56

      Adame, shvaćamo te i uvjeren sam da u osnovi imao isto mišljenje o igrama općenito ali ja znam da meni "bolja igra" nije i tebi "bolja igra". U jednom se sigurno slažemo… Čim više dobrih igara postoji tim bolje 😀

  • ksy pes

    31.05.2013 - 17:48

    Fifa mi se ogadila zato sto nije prosle godine stavila hrvatsku na popis reprezentacija,
    onda smo bili 9. repka svijeta danas 4. .totalno neodgovorno!?
    Od tada samo igram pes.

    • IaMarmageddoN

      @ksy pes, 31.05.2013 - 18:06

      Nakon skoro godine dana od izlaska Fifa 13 ako ne znaš koji je glavni i jedini razlog što Hrvatske nema u njoj onda si glup i ako je to jedini razlog zašto igraš PES od onda onda ne samo da si glup nego si dosta glup.

    • movie

      @ksy pes, 31.05.2013 - 20:01

      Pa nije hrvatska repka jabuka da ju se ubere? Postoje neka prava koja se otkupe kako bi se pojedine repke našlle u igri. Šuker nije htio prodati prava i hrvatske nema u igri. Nije problem u fifi već u hns-u i njegovom predsjedniku šukeru… nemoj brkat kruške i jabuke..

    • IaMarmageddoN

      @ksy pes, 31.05.2013 - 23:46

      I pokazalo se da je Šuker kreten, a onda još kasnije izjave iz HNSa da predlažu igračima PES, hhh. Bolje je dobiti dobru lovu nego nikakvu. EA sigurno nije lutka da se HNS sa njima igra kao što se igraju sa našim klubovima, igračima, navijačima… I ja sam potpisao peticiju da se Hrvatska ubaci u Fifu, ne zato jer nešto puno sa njom igram nego čisto da je u njoj ali peticija nije mogla proći, nažalost, jer je bilo prekasno rečeno da CRO neće biti u Fifi 13. Pa i ako je neće biti u 14-ici ja ću je deset puta odabrati prije PESa ako ga nastave kvariti i ako se ne vrate starim danima njegove slave.

    • ksy pes

      @ksy pes, 01.06.2013 - 12:59

      Ja sam neke od svojih razloga naveo. Meni je vazno ima li nase repke ili nema.
      Prema tome nemas pravo da me vrijeđaš! Ja tebi ne namecem Pes. IGRAJ STA HOCES!

    • IaMarmageddoN

      @ksy pes, 01.06.2013 - 13:41

      Nisam te htio uvrijediti, malo burno reagiram kada se iznose krive činjenice. I osim toga, nitko nikome ništa ne nameće. Ali, daj mi odgovori ovo: kako ti se može igra "ogaditi" zbog takve banalnosti koja nije njihova greška? Bog zna da sam ja igrao PES godinama dok nisu imali licence niti klubova niti reprezentacija niti naših igrača pa sam morao skidati balkansku ligu. Što znači ako PES ima Hrvatsku i Dinamo ako nisu napravljeni kako treba. Ćemo da vidimo kako će novi PES riješiti licence, a možda i Šuker popusti pa ću igrati sa našom repkom koju tekmu i u Fifi. Opet, ksy, sorry na vrijeđanju ako nisi znao zašto nema CRO u FIFI 13, ali ako si znao onda mi nije žao 😛

    • ksy pes

      @ksy pes, 01.06.2013 - 14:03

      ok nisam bio potpuno upravu. Ali mi trenutno fifa ne pruza zadovoljstvo da s Hrvatskom ponovo razbijem Engleze 😀

  • ilya97

    01.06.2013 - 08:01

    novi PES nema nikakve šanse da postigne kvalitetu ISS-a iz 2001 godine

  • zgoljo

    01.06.2013 - 08:14

    fifa je bolja u svemu sto se tice izvan igre, znaci soundtrack, izbornici, menadžerski način, online zajednica, i slicno. al kad pokrenes utakmicu i vidis onaj drveni gameplay. lopta se kotrlja kao krompir i leti nekim cudnim putanjama. igraci udaraju loptu uvijek na isti nacin, nemas izbora hoces ju lupiti spicem, unutranjom, punom ili vanjskom. ako ti se i potrefi da uspijes onda ni sam ne znas sto si napravio. golmani u fifi nisu losi, mada i oni mogu dobiti razne krompire, golmani u pesu na superstar težini su po meni na zadovoljavajućoj razini i boljim golmanima ćeš stvarno teško zabijat golove 1 na 1. sto se tiče licenci, ne znam koji gamer igra pes bez nekog patcha, koji izadju gotovo istovremeno s igrom. hoces pesedit, smoke patch ili neki treci, samo biras.
    slazem se da je fifa bolja od pesa u svemu, osim u gameplayu. ali gameplay je ono sto čini neku igru dobrom, sve ostalo je samo lijepi celofan s velikom mašnom.

    • IaMarmageddoN

      @zgoljo, 01.06.2013 - 13:49

      e, moj žgoljo… gameplay- ne slažem se jer ja ne vidim taj drveni gameplay igre čiji je prethodnik nagrađen sa najboljom sportskom fizikom. oprosti, ali ne vidim. a lopta, to je slična stvar. ovako: pokreni si (da računalo igra) tekmu na PESu i iste klubove u FIFI pa pogledaj kako ti isti klubovi igraju u stvarnosti pa mi onda reci koji je gameplay bolji.

    • movie

      @zgoljo, 02.06.2013 - 15:49

      Očito nisi igrao fifu duže od pet minuta jer da jesi ne bi pisao takve gluposti. Ovisno o položaju tijela, situaciji i mogućnostima igrača možeš pucati kako hoćeš. Problem je kaj ne može isto pucati recimo ronaldo kao i konko i to igračima pesa smeta jer su tamo naučili da svi igrači neovisno o kvalitetama, nozi i situaciji pucaju isto, bombe… Što se gameplaya tiče u fifi mogu raditi u obrani i napadu stvari koje nećeš moći u pesu još godinama. Igra u obrani je kompleksna i zahtijeva vještinu i znanje a ne samo nabijanje po gumbu kao u pesu zato nemoj pričati gluposti.. No ja bih se vratio opet onoj činjenici koja vas boli, a to je, zašto tako dobra igra kao pes iz godine u godinu gubi igrača i pad prodaje? Zar dobra igra može s 8 milja prodanih primjeraka pasti na jedva 2 milje? Zar se loša igra kao fifa može svake nove godine prodavati u rekordnim količinama i bilježiti povečanje broja igrača? Neke ljude možeš varati neko vrijeme ali sve ljude ne možeš varati svo vrijeme . Jednostavno ljudi su prepoznali koji je proizvod trenutno bolji i to je to.. želim pesu da se digne ove godine ali to će biti jako teško.. didu nisam igrao od fife98 i prva sljedeća koju sam probao bila je fifa10 nakon razaočaravajućeg pesa a sljedeća fifa 11 pa revolucionarna fifa 12 pomele su sve pred sobom- fifa 13 samo nastavlja taj niz… jebiga, trenutno je fifa za pes svemirski brod..

    • Adam Jensen

      @zgoljo, 02.06.2013 - 17:20

      Kad se igra previše dobro prodaje to meni u današnjem vremenu nije nikako dobar pokazatelj, jer ova današnja nova generacija gamera traže samo igre u kojima će što manje koristiti mozak i developeri im daju takve igre koje su prilagođene masovnoj publici. Ne kažem da ovo važi ili ne važi za Fifu samo kažem da ne treba uzimati prodaju kao dokaz kvaliteta. Isto tako tebi možemo reći zašto toliki broj ljudi i dalje igra Pes, nismo valjda mazohisti pa da igramo lošu igru ako imamo bolju alternativu. To je stvar ukusa: neko voli jedan stil igre a neko drugi, jedni više uživaju u pesu a drugi u fifi a obe su odlične i svako treba uživati u onoj koja mu se više sviđa i ne vrijeđat one koji više vole onu drugu.

    • dariomartic

      @zgoljo, 02.06.2013 - 18:58

      FIFA JE IGRA U KOJOJ MORAS 100 % UKLJUCIT MOZAK.TI PISES GLUPOSTI I TO KAKVE.MALO UKLJUCI MOZAK.TI SI JEBENI FAN PESA I NEMOS PODNJET DA GA FIFA GAZI

    • Adam Jensen

      @zgoljo, 02.06.2013 - 19:30

      Ti očito ne znaš čitati gdje sam ja to napisao da za fifu ne treba korisitit mozak, vidiš da sam gore napisao: "ne kažem da to važi ili ne važi za Fifu samo kažem da to ne treba uzimati prodaju kao dokaz kvaliteta". Danas je došao takav trend da se najbolje prodaju igre tipa CoD, BF i sl igre za koje ti ne treba mozak i zato kažem da količina prodaje ne znači dokaz kvaliteta. Vi fanovi fife ste izgleda većinom djeca iz osnovne škole, em što ne znate nešto pametno reći em što ne znate ni čitati. Ja cijenim fanove fife kao što je laMarmageddoN koji realno priča a ne kao takvi kao ti (a većina je takva) iz tvog se komentara vidi da nemaš više od 11 godina (ili imaš više ali ti je IQ [ 80)

    • zgoljo

      @zgoljo, 02.06.2013 - 19:46

      kad vidim ovakve bahate komentara od onih koji igraju fifu, to me samo jos više odbija od pomisli da je ponovno zaigram. i zanimljivo kako se svi vi kunete u neku vještinu, korištenje mozga i kako je pes nabijanje po gamepadu a fifa je umjetnost. svi igraci fife to ponavljaju kao neku mantru, jel to mozda neka reklama koja se ponavljuje unutar igre, ili nesto slicno? imate potrebu dokazivat svoju superiornost nad igracima pesa, što rade samo osobe koje nisu sigurne u ono sto pricaju pa traze odobravanje drugih.
      http://www.youtube.com/watch?v=eDF7QRC3c3Y
      fifu se moze nazvati simulacijom nogometa ali samo u odnosu na fifu street. nisu ni sporni golovi,ajde svasta moze uci, al kolicina driblanja i najobičnijeg pretrcavanja igraca je na razini brazilske lige

    • Adam Jensen

      @zgoljo, 02.06.2013 - 20:53

      +1, sve si dobro rekao. Na pesu barem moraš realno graditi akcije timski i uz mnogo dodavanja ali predpostavljam da je to većini ovih današnjih gamera dosadno, mnogo je zabavnije postizati atraktivne golove u stilu fifa street pa makar oni bili toliko nerealni. I onda takvi ljudi počnu pametovati kako je pes arkada a fifa simulacija. Njima se očito za jednu simulaciju najvažnije kakvi su komentatori ili koliko ima animacija ili da li će svaki puta igrač upasti na drugačiji način nego kakav je gameplay. Dok si na pesu mogao postizati golove tipa da sve prodriblaš sa jednim igračem tada je i bio popularniji od fife a sada kada to više nije moguće i kada se teži realnijem gameplayu onda govore kako je pes otišau u krivom smijeru itd.

    • zgoljo

      @zgoljo, 02.06.2013 - 22:00

      slazem sa svima sto si rekao, i ja mislim da je to razlog zasto ljudi vise igraju fifu, kao i da razlog velike prodaje lezi u klincima ( PEGI 3) jer se njima svidjaju atraktivni potezi i soliranje.
      jedva cekam vidjeti gameplay novog pesa, nadam se i demu uskoro, jer mjesta za napredak stvarno ima, dx11 elementi bi bili stvarno dobrodosli 🙂

    • dariomartic

      @zgoljo, 03.06.2013 - 19:49

      ti ocito pises gluposti koje nemaju veze sa fifom!pricamo o fifi i pesu kako mozes uopce usporedjivat cod sa fifom cod je pucacina fifa nogometna simulacija.pitaj mame koliki mi je IQ.balavac jedan!!

  • zgoljo

    01.06.2013 - 15:46

    i dalje stojim pri tome da pes ima bolji gameplay, i ne vidim ni jedan razlog zasto bih promijenio misljenje. ni u jednom segmentu gameplaya fifa nije bolja, negdje su podjednaki, al u onim najvaznijima je pes bolji. kontrola igraca s loptom ili bez lopte, u pesu djeluje puno mekse, sporije i prirodnije. u fifi mi se cini da s prosjecnim igracem i fintama mozes proci bez imalo problema bar trojicu nogometasa. u pesu to mozes samo kad igras protiv covjeka pa on nema strpljenja da te saceka nego te prerano napadne, protiv racunala to ne prolazi

    • movie

      @zgoljo, 02.06.2013 - 15:56

      Da, kako rekoh, pričaš hrpu gluposti. U fifi s prosječnim igračem ne možeš raditi većinu finti. Finte ovise o skillu igrača. Recimo jedan jelavić neće moći u napadu raditi neke finte koje može napraviti jedan remy a opet taj remy neće moći raditi fine koje može napraviti jedan di natale. Znači, sve ovisi o kvaliteti samog igrača. Uostalom, zar misliš da sa svakom fintom možeš proći svakog igrača. Ajmo odigrati jednu tekmu pa mi prodaj par finti i dođi do gola. Volim takve igrače koji soliraju i takvim načinom mi ne mogu doći do gola. Nogomet je kolektivan sport i samo kolektivom možeš dobiti protivnika i zato je gušt igrati fifu jer kombinatornom igrom cijele momčadi pobijeđuješ a ne igrom pojedinca. Uživam igrati protiv takvih sebičnjaka koji mi na kraju tekme jedva zapucaju po golu a nakon dva tri primljena izlaze iz igre jer nemaju rješenje za čvrstu obranu i kombinatoriku u napadu.

    • IaMarmageddoN

      @zgoljo, 02.06.2013 - 20:14

      pusti si mira i uživaj u Fifi, neka se oni j… sa svojim PESom ako ne vide što valja…

  • Danijel Petri?

    01.06.2013 - 20:39

    Pes je zabavniji i uvijek će biti, makar ima nedostataka u gempleju ali nikad ti nedosadi igrati…. igro sam i Fifu koja je meni predosadna makar imala sve licence svijeta

    • movie

      @Danijel Petri?, 02.06.2013 - 15:59

      Normalno da ti je dosadna kad ne znaš igrati… sjedni pored mene pa da vidiš kako može biti zabavna i zahtjevna. Nogomet treba kužiti a ne samo po gamepadu nabijati. Zato vam je pes draži…

    • Adam Jensen

      @Danijel Petri?, 02.06.2013 - 17:32

      Ti me podsjećaš na Phisxx-a koji na svaku kritiku njegovoj najboljoj igri koja je ikad napravljena (CoD-u) kao jedini argument navodi taj: "ne voliš CoD zato što je previše fast za tebe i svi te ownaju" facepalm. Tako i ti, misliš da neki ljudi više vole pes zato što im je lakši od fife, pa na fifi su napravili tonu podešavanja težine (uključujući i 2 vrste odbrane) da bi je svi mogli igrati i ja bih prije rekao da više ljudi igra fifu jer im je ona lakša nego pes nego obratno.

  • ilya97

    02.06.2013 - 20:26

    na fifi nikad nisam završio ligu ili kup jednostavno mi dosadi,dok na PES-u sam danas završio ligu sa Cluj-om na drugom mjestu (posljednje kolo odlučilo pobjednika sa Fenerom doigrao 0-0, a Zenit dobio Sporting i tako me pretekao za 1 bod,a i Fener je imao isto bodova kao i ja)

  • Ante666

    02.06.2013 - 21:26

    Pozdrav,

    Za mene PES je bolji u glavnom segmentu igre a to je upravo gameplay kao što je netko već rekao. FIFA mi jednostavno se ne doima prirodno. Što se tiče marketinga, prodaje, izbornika, soundtracka i ostalih stvari tu definitvno FIFA pobjeđuje. Ipak, ja rađe biram gameplay nego koja stvar mi svira u pozadini. Na kraju krajeva, imam svoj soundtrack koji mogu uploaded u igru što sam i napravio. Na kraju možda to sve ovisi o tome na čemu si odrastao, što frendovi igraju itd, ali neke činjenice se ne mogu poreći. PES = game play FIFA= skoro sve ostalo. Ipak, ja ostajem vjeran PESu a nadam se da će obje igre briljirati ove godine.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?