HCL.HR

Provjerite kako sada izgleda novi Steam kontroler

ШмајсерСрб 15.03.2014.   •   11 komentara   •   Hardver i softver


Najavljeni redizajn Steam kontrolera otkriven je javnosti. Umjesto planiranog touchscreena kontroleru je na prednjoj dodano jedanaest tipki.

Valve će na Game Developers Conference okupljanju pobliže predstaviti svoj Steam kontroler u njegovom redizajniranom izdanju, a prije toga imamo ga prilike vidjeti na slici. Kako je ranije špekulirano, kontroler na kraju neće imati najavljeni touchscreen (kojega nije imao ni u prototipnoj verziji), a umjesto njega dobit će jedanaest tipki na prednjoj strani. Sliku kontrolera (u usporedbi s prethodnim modelom) možete pogledati ovdje. Novi model je, naravno, ovaj lijevi.

Možda vam se jedanaest tipki na prednjoj strani čini mnogo, ali ako pogledate njihov razmještaj vidjet ćete da se čini sasvim logičnim. Tipke s lijeve strane služit će za usmjeravanje, dok će se s desne strane nalaziti standardne ABXY tipke. Novitet u odnosu na prototip redizajna koji smo vidjeli početkom godine su tri tipke u gornjem dijelu. Riječ je o standardnim start/select/home tipkama koje su u ovom slučaju nazvane play/pause/Steam.

Uz to, čini se kako će unutrašnja površina kontrolera s prednje strane imati sjajnu obradu, čime sam je kontroler postao oku ugodniji.

Komentari (11)

  • AnonDogi

    15.03.2014 - 10:42

    Can't wait!

  • Aerina

    15.03.2014 - 10:57

    D-pad bi trebao biti umjesto tih tipkica čisto zbog lakšeg pronalaženja istih bez gledanja.

  • leo96

    15.03.2014 - 10:57

    malo čudan ali inovativan
    sviđa mi se

  • MoGaming

    15.03.2014 - 12:39

    ovo će bit dobar kontroler al ideja sve ukupno o steam uređajima je loša.

  • l)oolvl

    15.03.2014 - 13:02

    ogavno.

  • ShadowMaster

    15.03.2014 - 17:53

    Probao sam kontroler i nije nista funkcionalniji od obicnog kontrolera. Za neke stvari kao sto je emuliranje misa/strelice je bolji ali za kretanje lika ne toliko. U FPS-u mi se cinilo da je ciljanje malo preciznije, ali opet FPS sa kontrolerom je samo po sebi suludo. Prva verzija se cinila kao odvratni. lagani, jeftini komad plastike, ali je to vjerojatno samo zato sto je bio prvi prototip pa cvrstoca nije bila u planu. U svakom slucaju po do sada videnom sumnjam da ce donjeti ista revolucionarno.

    • Ementaler

      @ShadowMaster, 15.03.2014 - 18:12

      Gdje si ga imao priliku isprobati? I uz koje igre si ga isprobao?

  • ShadowMaster

    15.03.2014 - 18:59

    Ja sam developer i probao sam onaj koji se djelio na Steam days skupa sa malim Steam boxom. Kontroler je stariji i imao je cetiri gumba na sredini koji nisu bili ekrani nego obicni gumbi. Probao sam nekoliko pucacina i kretanje po sucelju od big picture. Kretanje prstom je slicno kao po touchpadu od laptopa pa je upravljanje kursorom prirodnije. Ciljanje je bilo dosta precizno (koliko je to moguce sa kontrolerom), ali je bio problem kad prst dode do ruba povrsine za upravljanje pa se palac mora resetirati natrag u centar. Dobija se onaj osjecaj "kurblanja" i ponavljanja te radnje da se postigne okret od 360 stupnjeva. Kad se igra na gljivama toga recimo nema. Stisnes gljivu do kraja cekas da se okrene. Ovdje moras "kotrljati". Ali priznajem malo je prirodniji filing za FPS nego sto je to kod koristenja gljiva. To bas nece ici za voznje i arkade ili ce trebati neka prilagodba.

  • ShadowMaster

    15.03.2014 - 19:43

    Da vec je ta verzija imala taj efekt. Radi se o obicnoj vibraciji kao popratnoj informaciji. Programer za sada moze samo odrediti koliko vibracija traje i koji intezitet zelis. To odredis sa brojem, a uobicajena vrijednost od 100-2000. Pa onda npr. programer moze poslati kratki impuls cim predes nekoliko unita na ekranu da imas osjecaj kao da prelazis preko nekih grba pa mozes procjeniti predenu udaljenost ili neki jaci efekt kad predes kursorom preko gumba. Za efekte se mora koristiti bas njihov API tu ne moze proci standardni FF. Da i meni se ovo cini bolje sto su dodali klasicne digitalne tipke za kretanje. To ce spasiti igre kao platformeri i sore.

    • Ementaler

      @ShadowMaster, 15.03.2014 - 22:22

      Interesantno, hvala za info iz prve ruke 😉

  • Ementaler

    @vlatko2003, 15.03.2014 - 19:09

    Dobro je da sada barem imaju prave tipke, ako čovjek poželi igrat platformera ili kakvu tučnjavu. Nego, što je s tim elektromagnetima koji ti pružaju fizičku povratnu informaciju – je to čisto obična "vibra" ili ipak nešto više? U biti, ne znam je li to bilo uključeno uopće u taj rani prototip model bez touchscreena.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!