HCL.HR

Quantic Dream nezadovoljan igračima, razmišlja o VR tehnologiji

Dominik Bošnjak 26.04.2014.   •   4 komentara


Jedan od glavnih ljudi odgovornih za Heavy Rain i Beyond: Two Souls je danas u Zagrebu kritizirao igrače koji koče industriju i otkrio da QD razmatra mogućnosti VR tehnologije.

Guillaume de Fondaumiere, izvršni direktor i producent francuskog Quantic Dreama je na danas održanoj Reboot Develop 2014 konferenciji u Zagrebu kritizirao velik dio igraće populacije, izjavivši kako većina ljudi “želi istu igru svake godine”. Prema njemu, taj je mentalitet doveo do sve manjih šansi za uspjeh razvojnih studija jer iako industrija privređuje više novaca nego ikad, nikada veći postotak zarade nije išao u džepove toliko malog broja kompanija, tj. vlasnika etabliranih franšiza kao danas.

Fondaumiere se nadovezao na tu misao rekavši kako smatra da publika nije dovoljno nagradila Quantic Dream za rizike kojima su pribjegli prilikom razvoja Beyond: Two Soulsa, zaključivši da nažalost, “inovacija nije dovoljna za uspjeh”.

Nezadovoljan je bio i količinom medijskog prostora kojeg (ni)je dobila njihova Beyond Touch aplikacija za iOS i Android. Inače, istu je do danas koristilo 400 tisuća od 1,5 milijuna igrača koji su kupili Beyond: Two Souls. To je po svim standardima impresivna brojka za jedan takav pomoćni mobilni softver u kojeg su mnogi, uključujući i moju malenkost, sumnjali.

Da ne dobijete krivi dojam, valja naglasiti kako je Fondumierovo izlaganje u biti prošlo u opuštenom, optimističnom tonu. Tako je dotični gospodin izjavio da se Quantic Dream i dalje opire pritiscima dioničara da razvija besplatne igre s mikrotransakcijama te će nastaviti usko surađivati sa Sonyjem. Prema svemu sudeći, to znači da nas u nekoj nedefiniranoj budućnosti očekuje barem jedna PS4 ekskluziva s potpisom iz Pariza.

Također, kao odgovor na pitanje postavljeno u naslovu njegovog predavanja (Jesu li AAA igre stvar prošlosti?), Fondumier je odgovorio negativno. Taj je stav objasnio tvrdnjom da uz dobru kombinaciju poslovnog modela i igraćih mehanika namijenjenih tzv. core gamerima, studio i dalje može uspjeti na konzolaškom tržištu.

Za kraj, jedan od čelnih ljudi Quantic Dreama je otkrio da francuski studio razmatra mogućnosti VR tehnologije, konkretno Sonyjevog nedavno najavljenog Project Morpheusa za PS4. Pa, kolika je šansa da jedna od njihovih budućih igara do neke mjere sadrži VR funkcionalnost? Prema Fondumieru, ukoliko njegov tim nađe način da implementira takvu tehnologiju na način koji se ne doima jeftinim ni usiljenim, velika.

Komentari (4)

  • black_out

    26.04.2014 - 17:59

    Koji mrtvi šaban, ja ne vjerujem.

  • mickolopi

    26.04.2014 - 18:54

    Cudi se sto je Beyond prosao lose? Jos su imali poznatu glumicu, al dzaba. Igra je cak ispod prosjeka, plus je exkluziva, tako da se odlicno prodala po nekoj logici, Heavy Rain je bila odlicna igra, ova mnogo losija, oslanjaju se na pricu a prica izuzetno losa, najavljivali 20 krajeva, a ti krajevi zavise od odluka na samom kraju, nije kao u Heavy Rain-u, nema nekih odluka jer je skoro sve jedno sto odlucis u nekim siuacijama. Neka osmisle dobru pricu, malo bolji gameplay nego do sada i imace prodju, a ovo forsiranje kao sa Beyondom nece im nista donijeti, i neka budu nezadovoljni prvo sa samim sobom, a kvalitetan proizvod ce uvijek imati prodju, neka se on za to ne plasi.

  • IaMarmageddoN

    26.04.2014 - 19:45

    Ima neke dobre argumente al ipak mislim da je naj… jer većina očito voli copy-paste igre a developeri nisu glupi da zlatnu koku ubiju, znam da ni ja nebi!

  • Stribor88

    28.04.2014 - 09:30

    nemoš se posr.. i reći da je to inovacija, jbg… etabliani naslovi su.. etablirani jer su dobri… ako je nešto dobro nema razloga "kritizirat" publiku jeli koristi ono što im se sviđa… ja ne znam ni jednu franšizu koja je kao loša, a sviju ju igraju, čak je i cod zapravo odlična igra mada je sjena prijašnjih naslova ali svejedno dobra… tipični primjer assassin serijala, krenuli su iz ničega, koji put podabace malo, ali uvijek su u nekom plusu po kvaliteti ukupno…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!