HCL.HR

RETRO DOZA #122 – Diablo serijal, četvrti dio: Lord of Destruction

Renato Pedišić 28.07.2014.   •   3 komentara   •   Retro


Veliko finale naših Retro doza o Diablo serijalu završavamo pričom o ekspanziji drugog dijela nazvanoj Lord of Destruction. Sve što o pripovijesti o demonu Baalu morate znati saznajte upravo ovdje.

Pakleno vruć sedmi mjesec, koji nas je dobrano iznenadio ovom ludom kišom na svojemu vrhuncu konačno je pri kraju! To na žalost znači i da smo došli do kraja našeg serijala Retro dozica o serijalu videoigara Diablo, odnosno da vam danas donosimo priču o ekspanziji drugog dijela podnaslova Lord of Destruction.

Važnost te ekspanzije očituje se ponajviše u promjenama koje su utjecale na multiplayer komponentu Diabla 2, ali i na proširenje Diablo lorea s nekim ključnim novim informacijama.

Ekspanzija je 29. lipnja 2001. godine izašla na europskom tržištu, samo dva dana kasnije od američkog izlaska, a za razliku od Hellfire ekspanzije prvog Diabla, Lord of Destruction je projektirao i izradio sam Blizzard North. To im je bio i posljednji projekt pod kapom velikog Blizzarda, a o raskidu koji je uslijedio ponešto smo napisali u dozici o Diablu iz 1996. godine.

Priča koju je donio LoD ukratko glasi ovako – nakon što je Heroj iz Diabla 2 porazio glavnog rogonju i njegova bracu Mephista, samo je Baal ostao na životu od društva znanog pod imenom Prime Evils of Hell. Baal zarobljava arhanđela Tyraela i uzima svoj Soulstone, diže vojsku i napada Mount Arreat, zemlju barbara. Barbari moraju štititi takozvani Worldstone, predmet goleme moći. Heroj mora pomoći barbarima u obrani, rješavati zadatke i trpjeti njihovo nepovjerenje te konačno spasiti svijet od Baalove pošasti.

Uz to novo poglavlje priče Diablo 2: Lord of Destruction donosi cijeli niz promjena u odnosu na bazni naslov, a najbitnije su sljedeće: nove klase (Assassin i Druid), novo oružje, oklope, 33 nove rune, slaganje riječi od runa (daje dodatne bonuse), nove Horadric Cube recepte, dragulje (rade kao rune), opremu vezanu uz klase, dodatno spremište za prikupljenu opremu, povećanje rezolucije sa 640×480 na 800×600, plaćenike koji imaju osnovne funkcije glavnoga lika (oružje, oklop, može ih se izliječiti…) i još svašta drugo.

Sve ovo je imalo velikog utjecaja na multiplayer komponentu igre, a uz mnogobrojne patcheve gameplay je dodatno unaprijeđen te je Lord of Destruction u paketu s Diablom 2 zadržao svoju popularnost do današnjih dana. Tome su svjedok i nagrade koje je ova ekspanzija dobila – Metascore od 87, visoke ocjene cijenjenih portala te mjesto na listi “50 najboljih igara svih vremena” koje joj je dodijelio IGN upravo zbog multiplayer komponente.

Kako biste dobili puni dojam o kvaliteti ekspanzije snimku borbe protiv Baala na Hell postavci težine pogledajte ispod.

I ovako smo završili naš serijal dozica o Diablu, a vi nam u komentarima predložite o čemu biste htjeli čitati sljedeći put. Imamo već nekoliko stvari na pameti, ali uvijek smo otvoreni za nove i zanimljive prijedloge naših vjernih čitatelja.

Za više retro gamerskog sadržaja provjerite naše ostale retro dozice i pridružite nam se u raspravama u retro gaming podforumu.

Komentari (3)

  • Lord of Destruction

    29.07.2014 - 20:59

    volio bi citati o gabriel knightu ili system shocku, pogotovo me jedinica zanima, vec sam gledao dosta o njoj. ovo gore mislim isto na kompletne serijale, kao kaj je sad bilo s diablom

    • Lord of Destruction

      @Lord of Destruction, 29.07.2014 - 21:02

      zapravo, da, bio je ss2, ali o prvom bi bilo zanimljivo. ako se dobro sjecam na nekoj tezini se moze namjestiti da se citava igra mora zavrsiti u odredjenom vremenu. ako se ne uspije – game over. to mi je ovako, jedna od dosta zanimljivih i necuvenih opcija

    • Shock96

      @Lord of Destruction, 30.07.2014 - 08:44

      Slažem se u vezi System Shock 1 odigrao sam tu igru te mogu reći da se radi o remek djelu.Igru sam igrao na srednjoj težini i trebalo mi je otprilike 10+ sati da ju kompletno za vršim. Hard težinu nisam probao ali radi se o 7 sati pa si vi mislite,normalno možete podesiti ostale postavke npr težinu protivnika low med hard,puzzle low med hard itd…pa si donekle olakšati posao,ja sam igrao na sve na med igra je vrlo teška i logički zahtjevna stoga se nemojte opirati tražiti odgovore na you tubeu,npr nisam skužio da u levelu maintance postoji hodnik odnosno vrata koja se mogu jedino otvoriti skeniranjem glave člana jednog od posade naravno pošto je član mrtav morate pronalaziti njegovu glavu,pošto su glave odrubljene i razbacate po čitavom hodniku morate pronaći onu pravu kada pronađete prislonite na skener tada se vrata otvore ,to mi je ostalo u pamćenju kao nešto naj cool ali ima toga još puno.Evo recenzije na hrvatskom: http://fantasy-hr.com/video-igre-games-32/3667-system-shock ,kada ovi u HCL ne razmišljaju da odigraju ovo remek djelo.lp

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!