HCL.HR

Scale, istraživačka avantura iz prvoga lica postala još jedna Kickstarter uspješnica

Stjepan Fikter 15.11.2013.   •   0 komentara


Portal i The Swapper inspiracija su za Scale, naslov u kojemu možete povećavati ili smanjivati različite predmete poput drveća, zidova, kuća, neprijatelja, oblaka i drugih stvari.

Developer Steve Wink, inspiriran Portalom i The Swapperom, došao je na poprilično zanimljivu ideju iz koje se rodio Scale, naslov u kojemu se mogu povećavati ili smanjivati predmeti. On i njegov CubeHeart tim za igru kažu da je to istraživačka avantura iz prvoga lica u kojoj se manipulira stvarnost s unikatnom mehanikom smanjivanja ili povećavanja predmeta.

Manipulacija predmetima omogućena je uz pomoć uređaja koji pokazuje potencijalne predmete za uvećavanje ili smanjivanje. Zamislite samo da unutar kuće pronađete kuću za lutke koju potom iznesete van te pravu kuću smanjite na minijaturni model, a kuću za lutke uvećate toliko da se u njoj može živjeti. Ovo je samo jedan od primjera koje omogućuje Scale. Uz kuću, mogu se povećati drveća, zidovi, oblaci, neprijatelji i drugi predmeti unutar svijeta. No, ako se pitate kakve to ima veze s istraživanjem, pa, developeri kažu da je napredak kroz radnju ostvaren tako da se istražuje svijet i tajne unutar njega.

Sama zraka za uvećavanje ili smanjivanje predmeta ima svoj limit, pa će tako uređaj imati ograničenje u obliku “soka za veličinu”. Da se nešto poveća, prvo se drugi objekt mora smanjiti. Kako to izgleda pogledajte u priloženim videima.

Scale je uspješno dostigao zadani cilj od 87,000 dolara u Kickstarter kampanji, a ukoliko vam se sviđa ideja, imate još manje od dan i pol da podržite ovaj projekt. U slučaju da igra prikupi 100,000 dolara, što je vrlo izgledno, bit će omogućena Oculus Rift podrška, a za 200,000 USD pojaviti će se i na PlayStationu 4.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!