HCL.HR

Rare kaže da Sea of Thieves neće patiti u PC verziji zbog slabije Xbox One konzole

Zoran Žalac 06.02.2017.   •   1 komentara


Razvojni tim Rare osvrnuo se na PC inačicu nadolazeće kooperativne avanture Sea of Thieves istaknuvši da im je stabilnost igre na računalima glavna zadaća.

sea-of-thieves

Microsoftove Xbox ekskluzive koje su od prošle godine krenule izlaziti i za Windows 10 polučile su mješovite rezultate po pitanju tehničke izvedbe. Naslovi poput Rise of the Tomb Raidera i Quantum Breaka i danas spadaju među hardverski najgladnije PC igre, a situacija se ponešto poboljšala tek krajem godine uz Forzu Horizon 3 te Gears of War 4 koje se, unatoč zahtjevnosti, smatra pristojnim naslovima za PC platformu.

S obzirom da se Microsoft PC verzijama svojih igara priprema za Project Scorpio, bit će zanimljivo vidjeti kakve će rezultate po pitanju optimizacije igara donijeti 2017. godina. Nju idućega tjedna otvara Halo Wars 2, a uskoro nam stiže i Sea of Thieves koji bi mogao biti privlačan širem krugu ljudi. Razvojni tim Rare stoga je donekle raščistio situaciju pojasnivši kakav pristup imaju pri razvijanju PC verzije svoje gusarske avanture.

Obećano je tako da Sea of Thieves na PC-u neće biti port Xbox One verzije već da se dvije inačice razvijaju paralelno. Lijepo je čuti da su kontrole u svakoj verziji podešene zasebno, pa osjetljivost pri pomicanju kamere na PC-u neće biti podešena prema kontroleru, nego mišu i tipkovnici. Rare se nada da će iskustvo igranja biti konzistentno na obje platforme, a u slučaju PC-a ništa ne namjerava prepustiti slučaju pa će igra imati podršku za 21:9 monitore s frekvencijom od 144Hz. Jedino što fali jest podrška za HDR monitore.

Zanimljivo je kako studio otvoreno navodi proceduru testiranja igre za PC. Naime, testiranje se odvija na ukupno 24 različita računala – 12 prijenosnih i 12 stolnih, od kojih svako ima različite hardverske specifikacije i periferiju. Cilj je da igra ponajprije bude stabilna, što je pohvalno i doista se nadamo da će igranje Sea of Thievesa biti maksimalno ugodno na osobnim računalima.

Komentari (1)

  • funky0308

    06.02.2017 - 17:41

    Drugacije stvarno ne bi smjelo biti. Igre se crtaju, pisu i dizajniraju na PCima i iako to realno nema nikakve veze, igra se odmah se razvija za platformu na koju bi trebala ici, najcesce je to konzola ali nije mi fora da je PC ili Mac tu samo da bi se radile igre za konzole. To je jedan od razloga zbog kojega mi je Ubisoft drag, rade ljudi igre za sve i to je pohvalno.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!