HCL.HR

Šef Activisiona kaže da Infinite Warfare nije bio loša CoD igra nego je samo izašla u krivo vrijeme

Zoran Žalac 26.04.2017.   •   28 komentara


Eric Hirshberg iz Activisiona priznao je da CoD: Infinite Warfare nije bio ono čemu su se fanovi nadali, ali misli da će Call of Duty: WWII zato pogoditi pravi balans poznatog i svježeg.

Infinite Warfare launch

Danas je taj “Dan D” za Call of Duty kada očekujemo službeno otkrivanje novog nastavka, podnaslovljenog WWII. No, prije same premijere zanimljivo je čuti kako je Activision došao na ideju povratka u 2. svjetski rat. Suprotno učestalom mišljenju, na tu odluku nisu utjecali Battlefield 1 niti loš prijem Infinite Warfarea, ako ćete vjerovati Activisionovom Ericu Hirshbergu.

Naime, WWII dobio je zeleno svjetlo još prije tri godine, što se sasvim slučajno poklopilo s ponovnom aktualizacijom WW2 tematike, prvenstveno u filmskoj industriji. “Svi smo uronjeni u iste kulturalne ritmove do neke granice” – pojasnio je Hirshberg u intervjuu za Polygon, otkrivši kako povratak u prošlost nije bila ideja razvojnog tima Sledgehammer Games.

“U ovom slučaju diskusiju su pokrenuli oni koji upravljaju Call of Duty franšizom. No, te stvari su uvijek dijalog jer tim kreativaca mora imati strast prema pruženoj prilici, inače ne znam mnogo uspješnih igara koje su radili nezadovoljni ljudi.” – izjavio je Hirshberg.

Zanimljivo je također da je Activision po prvi puta priznao kako publika u globalu nije bila baš oduševljena smjerom prošlogodišnjeg Infinite Warfarea. “Mislim da je u isto vrijeme istinito da je Infinity Ward odradio odličan posao i da je igra dostavljena na vrlo visokoj razini kvalitete, ali i to da je možda bila kriva igra u krivom trenutku, pogledate li taj kulturalni ritam.”

“Najvažnija stvar [za Call of Duty] jest pronaći pravu ravnotežu. Ako igra nije dovoljno poznata igračima onda neće dostaviti ono što ljudi vole kod te franšize. A ako nije dovoljno svježa, onda će im biti dosadna. Sada imamo iskustvo na oba kraja tog problema. Ali kad pogodite balans mislim da tada dobivate najbolje igre i najbolje rezultate. Mislim da je ovo jedna od takvih godina kada izgleda da je Call of Duty: WW2 prava igra u pravo vrijeme.” – zaključio je Hirshberg.

Komentari (28)

  • BoneDigger

    26.04.2017 - 09:59

    Da je ranije ili kasnije izisla i dalje bi bila bezveze igra. I to da na prelazak na ww2 nisu utjecali Battlefield 1 niti loš prijem Infinite Warfarea moze pricati maloj djeci koji kupuju tu igru jer stvarno moras biti naivan da u to povjerujes.

    • Dragan[MKD]

      @BoneDigger, 26.04.2017 - 10:42

      Zadnja igra sledgehammer games je bila Advanced Warfare ako se ne varam još kad nisu ni najavile BF1, a što više nije bila najavena čak ni IW. Tako da ako nisu radili igru samo zadnjih 6 mjeseca ne vjerujem da su tih stvari utjecale na ovu igru.

    • closingtime

      @BoneDigger, 26.04.2017 - 18:29

      A ti moraš biti stvarno naivan da povjeruješ da oni mogu napravit igru u manje od godinu dana. Razvoj jedne igre kao što je COD traje 3 godine, minimalno možda 2. Po tvome, oni su WW2 počeli radit prije par mjeseci.

    • BoneDigger

      @closingtime, 26.04.2017 - 19:46

      A ti zbilja mislis da oni znaju jednako koliko ti znas sa trailera i hcl-a? To je biznis u kojemu su milijarde, znaju vise nego sto cemo mi ikada znati. I nitko ne govori da se igra napravila u par mjeseci.

    • closingtime

      @BoneDigger, 26.04.2017 - 20:01

      Ne mislim na to. Naravno da su znali da je BF1 u proizvodnji vjerojatno od početka, ali nisu znali kakva će bit reakcija i prodaja.

    • BoneDigger

      @closingtime, 26.04.2017 - 21:55

      Zato postoje analiticari.

    • Darcoolio

      @BoneDigger, 26.04.2017 - 23:03

      Rečeno je danas da su je radili 2,5 godine, dakle 3 će recimo biti kad je planiran izlazak igre.

    • BoneDigger

      @Darcoolio, 27.04.2017 - 00:54

      Tocno.

    • gogo1207

      @BoneDigger, 01.05.2017 - 22:12

      Pricas gluposti kao i svi Call of Duty hejteri koji pojma o igrama i opcenito o zivotu nemaju. Ti znas jedino za lol i gta5. Svi pljujete po cod serijalu, a svi ste ih kupili ili ste torrentali. IW ima vise igraca u Hrvatskoj nego u cijeloj EU zajedno, ali bitno da se pljuje. WW2 nije dosao jer je Bf1 izaso, sta mislis da bi jedna takva igra koja ce biti na samom vrhu po broju igraca i po broju prodanih primjeraka mogla biti napravljena u godinu dana, pogotovo jos uzevsi u obzir da su developeri i dev leaderi pregeldavali hrpe ww2 snimaka i naslikavali tenkove, oruzja itd itd itd? Malo ukljucite svi mozak prije nego pocnete pisat i lupat gluposti.

    • BoneDigger

      @gogo1207, 02.05.2017 - 09:18

      Facepalm.

    • gogo1207

      @BoneDigger, 03.05.2017 - 15:15

      Facepalm jer sam napiso istinu? Svi kukaju nesto (opcenito mislim, ne samo sad na goty CoDWW2), a kada netko kaze istinu onda pocne pljuvanje. Mozete svi hejtat cod koliko god zelite, ali i dalje ce te ga igrat jer je uvijek bio i bit ce goty. End of story.

  • YeYa

    26.04.2017 - 10:31

    Neka se tješe

  • [email protected]

    26.04.2017 - 11:31

    Ovaj cod je bio nesto izmedju titanfall i halo.
    Bar je po meni tako izgledao.

  • Darcoolio

    26.04.2017 - 15:42

    Kad bi mi rekli da izlazi nova COD futuristička igra: COD

  • l)oolvl

    26.04.2017 - 17:35

    ma za sve je kriv taj kulturalni ritam

  • Drag0nFlam3

    26.04.2017 - 18:11

    CoD: IW dobra igra? Noup. Multiplayer je doslovno više-manje identičan BO3-ovom. Uzeli su ideju onih specialista, doslovno uzeli HUD od BO3-a za MP, priljepili posebne perkove za određena oružja (NV4 – Fallout??) i ne moram ni pričati o supply drop sistemu. Singleplayer ne mogu puno kritizirati jer jednostavno nisam mogao gledati gameplayeve na YT-u, sve neko skakutanje i letenje. BO3 je po mom mišljenju bio sasvim solidan CoD, užasno sam se veselio kad je bio na free weekendu na Steamu, ali IW ne mogu ni smisliti…

    • Igor Belan

      @Drag0nFlam3, 26.04.2017 - 23:32

      Kako je BO3 dobar, a IW nije… kad je “doslovno više-manje identičan BO3-ovom”? :)

    • Drag0nFlam3

      @Igor Belan, 27.04.2017 - 00:39

      Istina, tu si me uhvatio za riječ, pretjerao sam u usporedbi… No nisam ciljao na gameplay, obzirom da su naravno različite igre s različitim MP-om, nego sam uspoređivao kako je Infinity Ward puno toga posudio od BO3-a, i još su to krivo napravili.

      Uzmimo, naprimjer, specijaliste. U Black Opsu ih je bilo 9 i svaki je imao svoju osobnost, imao je svoje signaturno oružje, svoju pozadinsku priču… A u IW-u imaš nekoliko robota, jedan se može chargeat, jedan ima one hit kill oružje (kao kako je Seraph imala svoj revolver), a za ostale ni ne znam što rade jer su skroz nezanimljivi i monotoni.

      Po pitanju HUD-a, razumio bih da je sad IW Treyarchova igra, pa da im se svidio stil pa su ga zadržali. No problem je što je Infinity Ward to implementirao u svoju igru, prekopirali su od Black Opsa, što me razljutilo jer nisam kupio igru da vidim nešto viđeno, već da vidim neki njihov stil HUD-a…

      Sve što želim reći je da, makar IW i BO3 jesu “doslovno više-manje identični” što se tiče takvih nekakvih MP stvari, Black Ops je to učinio puno bolje, mape su im pune života i boje, a kada pogledam IW, sve što vidim su sive, jednobojne mape, sve slične jedna drugoj… Nadam se da razumiješ što pokušavam reći. Ne znam sviđa li se tebi IW ili ne, ali kao što vidiš meni igra nije sjela, nisam sada neki hater koji mrzi igru samo zato što u sebi ima “Call of Duty”, već samo kažem da su MP mogli puno bolje napraviti…
      Isprike na dugom komentaru, nije sada da ti svaki dan Igor Belan odgovori na komentar 😀

    • Igor Belan

      @Drag0nFlam3, 27.04.2017 - 08:19

      Iskreno, sve CoD igre unazad par godina su mi dobre u vrijeme izlaska… redovito odigram SP koji je uvijek glupo-dobra akcija u stilu Fast and Furiousa … i nabacim par sati u MP… i onda ih zaboravim za dva-tri tjedna kompletno :) Tako da se više ni ne sjećam IW-a ni BO3 ni kako se točno razlikuju. Znam da je BO3 imao bolje te specijaliste u MP-u, tu se totalno slažemo :) Ali znam i da sam volio sustav kretanja u IW-u u MP-u jer je dopuštao da se onako skillerski krećeš po mapi i budeš u prednosti nad ostalima ako to savladaš, ali nije da BO3 nije imao istu foru :)

  • Negan

    26.04.2017 - 18:17

    IW je dobra igra, ali los CoD, kao i zadnjih x nastavaka.

    • Darcoolio

      @Negan, 26.04.2017 - 18:49

      IW nije dobar čak ni kad ne bio bio u pitanju COD.
      U najboljem slučaju pristojna kampanja, tragikomičan MP.

    • Negan

      @Darcoolio, 26.04.2017 - 19:07

      Da je izasao pod drugim imenom dobio bi daleko vecu i bolju paznju. Ljudi ne zamjeraju CoD naslovima to sto su losi, vec to sto iz godine u godinu stancaju igre koje ne donose nista novo, a da jedan novi IP postigne tu razinu kvalitete ne bi mu se uzelo za zlo – koliko god bio prosjecan ili nemastovit u odnosu na konkurenciju.

    • Darcoolio

      @Negan, 26.04.2017 - 19:13

      Ne što štancaju igre koje ne donose ništa novo već zato što su se posvetili tome da im svake godine izlazi nova igra koja se skroz udaljila od onoga što COD jeste.

  • Apocalypse4987

    26.04.2017 - 18:59

    IW mi je još ima najbolju kampanju do sada, i taman kad sam pomislija da su poćeli sa kakvim originalnim sadržajem oni se vračaju na generični 2 svj. rat

    • Darcoolio

      @Apocalypse4987, 26.04.2017 - 19:14

      Je l imaju na forumu sekciju za najgluplji komentar ikad?

    • Apocalypse4987

      @Darcoolio, 26.04.2017 - 20:44

      imam drugačije mišljenje od tebe i automatski sam glup? daj odrasti i izađi iz svog baluna

    • Darcoolio

      @Apocalypse4987, 26.04.2017 - 22:08

      Ako sam napisao da je komentar glup to ne znači da sam te definisao kao takvog.
      A definicija za generički WW2 to definitivno jeste.

  • 1oR

    27.04.2017 - 00:09

    ”Krivo vrijeme” Ovo govno nije trebalo ni izlaziti,kao ni 5 prethodnih…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!