Sljedeći Assassin’s Creed mogao bi nam dočarati povijest feudalnog Japana
Iako su poručili kako im novi dio Assassin’s Creed franšize još uvijek nije u interesu, Ubisoft očito planira unaprijed pa su pitali svoje fanove u kojem povijesnom razdoblju bi najradije zakrvavili svoje skrivene oštrice.
Ranije ovoga tjedna, Ubisoft se je pohvalio kako je Assassin’s Creed Origins bio treći najprodavaniji naslov u Europi, Bliskom istoku te Africi; a upravo ga je takvo oduševljenje fanova nagnalo da se radije pozabavi proširenjem pustolovina u Starom Egiptu umjesto da nam svake godine predstavi novog Assassina koji će nam održati kratko predavanje o povijesnom razdoblju u kojem se je rodio.
No, usprkos tomu, francuska izdavačka kuća ipak se raspitala čiju povijest i kulturu bi ljubitelji odnosno vlasnici trenutno posljednjeg dijela serijala voljeli istraživati u novoj igri, a ponuđeni prijedlozi sugeriraju da bi mogli uroniti u takozvano mračno doba gdje ćemo upoznati legendarnog britanskog kralja Arthura i pobliže se upoznati s pričom o njegovom maču Excaliburu; zatim imamo period Crne smrti, jedne od najrazornijih pandemija u našoj povijesti, s francuskom heroinom Ivanom Orleanskom; ne smijemo ni zaboraviti na invaziju Mongola pod velikim osvajačem Džingis-kanom; i na koncu ostaje mnogima najinteresantnije razdoblje bitaka generala u feudalnom Japanu.
Dakako, spominju se i ostala povijesna razdoblja i događaji poput normanskog osvajanja Engleske, Hanibalove invazija na Rim, dolaska španjolskih konkvistadora odnosno španjolsko osvajanje Amerike, sukob imperijalnih dinastija srednjovjekovne Kine, Oktobarska revolucija koja je dovela do ukidanja Ruske Republike i stvaranja SSSR-a, pa čak i Peloponeski ratovi između Sparte i Atene u vrijeme antičke Grčke. Također, postoje i indicije da bi nam budući Assassin’s Creed mogao predstaviti i period španjolske inkvizicije s kojom nas je 2016. upoznao istoimeni film s Michaelom Fassbenderom u glavnoj ulozi.
Bilo kako bilo, jasno je da novu videoigru iz ovog dugotrajnog serijala nećemo gledati ove godine – zanemarimo li Assassin’s Creed Rogue Remastered za Xbox One i PlayStation 4 – no, zanima nas koje povijesno razdoblje biste vi voljeli pobliže upoznati u novoj assassin pustolovini.
Juventino
17.02.2018 - 12:01Bilo bi super kad bi bilo u buducnosti i da se radnja odvija negdje u svemiru, to fanovi žele
edviiN
@Juventino, 17.02.2018 - 12:03Potpuno suprotno mislim da to fanovi žele
Dynamit
@edviiN, 17.02.2018 - 12:12Tocno
Agent
@Juventino, 17.02.2018 - 12:08Šta bi onda i imali oružja iz budućnosti? Nebi to bilo dobro za Assassin’s Creed serijal
Wolfboy
@Agent, 17.02.2018 - 19:01Svi znamo da je assassin creed igra koja se odvija u prošlosti od doba engleske u 18 st do drevnog egipta pa sve do kine u doba careva i dinastije a ne doba vanzemaljaca itd
skender
@Juventino, 17.02.2018 - 12:10Ja zbilja ne razumijem kako oni nisu skuzili da se salis
Vaas FU SEHCTIB
@skender, 17.02.2018 - 14:19Neki se naložili… ?
Dynamit
@Juventino, 17.02.2018 - 12:35Ne slazem se, assassina creed ima svoju povjest, a brotherhood je bio za vrijeme starog rima, postojao je zapravo.
Vexido
@Juventino, 17.02.2018 - 13:17Star Wars : Assassin krid …
funky0308
@Juventino, 17.02.2018 - 15:38Zanimljivo koliko se ljudi uhvatilo na ovo. 🙂 . Idi putem CODa..haha
VEK1NG
@Juventino, 17.02.2018 - 19:05To bi uništilo serijal.Vidiš valjda šta se COD-u desilo.
funky0308
@VEK1NG, 18.02.2018 - 09:46Ma ne bi… treba malo vise mikrotransakcija ubaciti, mozda i AC u 1st person prebaciti i da vidis dobre igre 😉
SanKa
@Juventino, 19.02.2018 - 10:43znači ne 😀 to nitko ne želi.
moordrak
@Juventino, 19.02.2018 - 15:56Možda je ovaj komentar sprdačina ali ne bih tako brzo odbacio ideju o Assassins Creedu u budućnosti. Ne nužno u svemiru, ali da, jedan Assassins creed bi trebao imati radnju u “budućnosti”. Evo zbog čega navodnici. Lore Assassins Creeda je baziran na porukama iz prošlosti koje se odnose na budućnost ljudske populacije. Prema autorima, mi nismo oduvijek jedina svjesna vrsta na ovoj planeti. Dijelili smo ga sa pripadnicima Prve civilizacije tj. Isu rasom koja nas je, ravnajući se po onome što smo dosada saznali iz igara, kreirala genetičkim inženjeringom miješajući vlastite gene sa genima vrsta koje su tada postojale na Zemlji. Cilj njihove kreacije je bio jednostavan: stvoriti ljude koje će biti poslušna, potrošna radna snaga. Isu rasa do sada nije prezentirana u najboljem svjetlu premda su postojali izuzetci poput Minerve (za razliku od Juno), koja je smatrala kako ljudska rasa ima pravo na život i samostalno odlučivanje. Isu tehnologija se pojavljuje tijekom cijelog serijala AC igara (Pieces of Eden, Isu Armor, Mayan Armor, Aegis – Minervin outfit, The Eye kojim je Desmond spasilo svijet od katastrofe i pritom poginuo, hramovi i trezori poput onih ispod Velike piramide ili Sfinge u Gizi ili Ispod sikstinske kapele u Vatikanu, animus u konačnici ). Ubisoft je osmislio krasnu priču o Prvoj civilizaciji i što se to zapravo zbilo između ljudi i Isu humanoida. Juno su ovaj put preskočili pa ne znamo što se točno dogodilo sa njom osim što možemo pretpostaviti da se Junina svijest nalazi u Abstergovim serverima. Taj dio priče se još uvijek “kuha”, da tako kažem. Također ne znamo što će se točno dogoditi u budućnosti jer izgleda da je Desmod spriječio samo jednu od katastrofa u nizu koje su očigledno predodređene ljudskoj rasi. Sve smo ovo mogli “odgledati” putem poruka u skrivenim grobnicama Egipta. Ubisoft je čak otvorio mogućnost vremenskog paradoksa i putovanja kroz vrijeme. O čemu ja to? Ako spriječimo neki događaj za kojeg znamo da će se dogoditi, kako su osobe koje su ga spriječile uopće mogli postojati ako se takva budućnost u kojoj su oni trebali intervenirati nije uopće dogodila? Nameće se i drugo pitanje: kako je netko prije 60.000 godina mogao znati da će se 2012. dogoditi erupcija na suncu koja ima potencijal uništiti život na Zemlji? Po logici stvari, Isu znanstvenici su morali razvili neku metodu “zavirivanja” u vremenski kontinuitet (ovo je sugerirano nekim slikama koje smo vidjeli u gorobnicama egipta). Da li je ljudska rasa prerasla svoje kreatore? Meni je sve ovo vrlo intrigantna priča kojoj se ne nadzire kraj i jedan je od razloga zašto volim Assassins Creed serijal igara. Da, sve je ovo malo “sapuničasto” i teški SF ali volio bih kada bi se Ubisoft malo više posvetio tom dijelu priče. Tehnički, Isu civilizacija pripada prošlosti ali istovremeno, futurističkog je karaktera. Eto zato mislim da bi se jedan AC trebao odvijati u budućnosti ili barem iluziji budućnosti.
darijoman
17.02.2018 - 12:03Super, cijela povijest kroz Assassins Creed serijal 😀 Vjerojatno će i u školama uvesti jedan od načina učenja povijesti kroz AC 😛
Dynamit
17.02.2018 - 12:14Ne slazem se sa Japanskom povjesti, ona njihova lica, odmah bi je prestao igrati. Rim su odradili, egipat i london takoder, havana u black flagu je savrseno odradena, zasto nebi jos neke europske zemlje?
SonOfZeus
@Dynamit, 17.02.2018 - 13:16Ona njihova lica? Objasni.
PS1
@Dynamit, 17.02.2018 - 13:20Rasist
Dynamit
@PS1, 18.02.2018 - 10:13Ma daj, ti kao volis kineze i japance?
Ma, zanemari i oprosti, krivo sam se izrazio.
Darcoolio
@Dynamit, 18.02.2018 - 13:02Kineskinje tu i tamo, ali Japanke…
ck7
@Dynamit, 17.02.2018 - 14:05Tebe su baš lijepo odgojili, nema šta…
hyperion
@Dynamit, 17.02.2018 - 15:55Nisam ni ja nešto zaluđen japancima, doduše mislim na kulturu njihovu, ne toliko na lice haha. Ali ono što meni “smeta” sa ovom idejom je veliko preskakanje u vremesnkim razdobljima, ako su se već vratili skroz nazad u vijek prije Krista, onda nek nastave nešto tipa Rimsko carstvo a ne skočit 1000 godina unaprijed…
Fry
@hyperion, 17.02.2018 - 18:43Da ali imali smo vec rimljane. Zašto ne nešto novo. Vjerujem da ako se odluce za Japan da nece pogriješiti.
Rorik
@Fry, 19.02.2018 - 09:49Nismo imali starr rimljane aaaaaa!!! Pa koji kurac ljudi nisu naučili ništa u osnovnoj. Kada kažeš stari rim, valjda misliš na razdoblje republike i/ili carstva što je bilo DO pada zapadnog rimskog carstva u petom stoljeću a brotherhood je smješten za vrijeme RENESANSE, točnije u igri je to sam početak 16. Stoljeća. To je TISUĆU godina razlike. Kakvi ste vi to fanovi povjesti i assassins’ creeda. Gosh!
Fry
@Rorik, 19.02.2018 - 16:06Decko ohadi. Nauci citat. Nisam napiso da smo imali stare rimljane nego da smo vec imali rim tj. rimljane vec u brootherhood-u. Lp.
Wolfboy
@hyperion, 17.02.2018 - 19:06Neka stave doba stare grčke u doba Perikla ili Aleksandra velikog iz Makedonije.To se sve događa u antičko vrijeme kao i kad su odradili rim.Ja bi jako volio viditi staru grčku ili nekog lika koji je Atenjanin koji ide u Spartu da ubije nekog nešto na tu foru samo da je u Staroj Grčkoj.
VEK1NG
@hyperion, 17.02.2018 - 19:07Nove AC igre više nemaju veze sa originalnom pričom.Svaka igra je sada priča za sebe.
hyperion
@VEK1NG, 17.02.2018 - 20:29To si upravu, ali mislio sam više na tematiku, tipa drugačiji je vid borbe za vrijeme Originsa od onog sa puškama u AC3 recimo (znam da se puške ni ne spominju u ovoj raspravi, ali čisto da dočaram šta želim reć). Pa da se ne shiftamo sa jednog razdoblja u drugo pa opet u prvo, da donekle bude linearno. Meni se u starijim AC-ima sviđa i taj vidljivi progres kako samih mehanika igre tako i društva i ratovanja prezentiranog u njoj.
Dynamit
@hyperion, 18.02.2018 - 10:15Oprosti sto sam se krivo izrazio, takoder mi smeta to kod priskakanja razdoblja.
Marko Lukac
@Dynamit, 17.02.2018 - 23:38Slazem se sa tobom.Assassins creed mi je vise za Europu zato sto je njena povijest zanimljivija.Zasto nebi odradili Austro-Ugarsku ili Njemacku u polovici 19st.
Darcoolio
@Marko Lukac, 18.02.2018 - 00:41Zato što su dosadni maksimalno.
Dynamit
@Marko Lukac, 18.02.2018 - 10:10Tako je. Neznam bas, igrao bi i taj ako izade.
SanKa
@Dynamit, 19.02.2018 - 10:44siguran sam da je tvoje lice predivno. te dvije nacije su svjetlosnim godinama ispred nas. kamenjaru mutavi
Dynamit
17.02.2018 - 12:37Ovako nesto bi valjalo vidjeti u Japan Assassins creed
Darcoolio
@Dynamit, 17.02.2018 - 13:13Sva sreća pa se ti ništa tu nećeš pitati.
nikolapro55
@Darcoolio, 17.02.2018 - 16:43ALo Dacoolio tisina nemas pojma
VEK1NG
@nikolapro55, 17.02.2018 - 17:23Tako je!Reci mu nikola.
Dynamit
@nikolapro55, 18.02.2018 - 12:09haha tako je
Dynamit
@Darcoolio, 18.02.2018 - 12:09aha, ti zato hoces, ti si i osnovao ubisoft, da da..
Darcoolio
@Dynamit, 18.02.2018 - 13:03Kako bre nisam?
nedzon
17.02.2018 - 13:19Pa realno taj japan se svake godine spominje, od kako je izasao prvi assassins creed. Ja bih licno volio da bude mozda za vrijeme americkog gradjanskog rata(mislim sjever-jug, a ne na rat sa britancima) posto je inace malo igara s tom tematikom!
Metalni
17.02.2018 - 14:07Još od Tenchu-a nije bilo dobre igre slične temetike… tako da, moja nada definitivno ide prema Japanu.
Adam Jensen
17.02.2018 - 14:12Jebo vas novi AC, hoćemo PoP
vladtepes975
17.02.2018 - 14:12Ukinuta ruska republika? U oktobarskoj revoluciji?
Malo ponovi povijest.
Petra Rukav
@vladtepes975, 17.02.2018 - 15:20Možda si ti taj koji bi trebao ponoviti povijest i zapitati se brkaš li možda termine.
funky0308
@vladtepes975, 17.02.2018 - 15:40…i osnovan SSSR.
Kris10
17.02.2018 - 14:52Kako su krenuli ne bi me cudilo da za nekoliko godina dobijemo AC za vrime domovinskog rata
funky0308
@Kris10, 17.02.2018 - 15:41DLC – pobuna plinskim bocama 😉
berac_malina39
@funky0308, 17.02.2018 - 23:07Ne zaboraviti bojlere
Darcoolio
@funky0308, 18.02.2018 - 13:04DLC – Arkan, noć bele tehnike.
StarboyMB
@Kris10, 20.02.2018 - 16:52Da bar,to bi ja igro 0-24???
Smoolex
17.02.2018 - 17:59Treba napravit za hrvatsko proljece 1971, bancenje sa boljsevicima s filozofskog i bjezanje od milicije.
PeroPoplava
17.02.2018 - 18:01Mozda bude AC: JAPAN NESTO NESTO VS GHOST OF THUSHIMA to bi bilo zanimljivo
VEK1NG
@PeroPoplava, 17.02.2018 - 23:30…
Hatab
17.02.2018 - 20:20Naj bolje bi bilo da stave stari Babilon ili nesto takvo ali bas da naprave pricu bolju od Egipta i velike bitke i svasta da stave to bi bilo extra ucestovati u velikoj nekoj bitci sa svojim narodom a da Asasin predvodi vojsku aaaa….
funky0308
@Hatab, 18.02.2018 - 09:54Da uspiju docarati taj kaos na bojistu…prva liga. Tesko ali bilo bi odlicno. Kazu povjesnicari da su bitke u kojima je sudjelovao Djingis Kan bile zastrasujuce. Neprijatelji su plasili slonove koji su u tom kaosu trcali i gazili sve pred sobom, blato, krv i uzas..tesko je to i zamisliti…puno je dobrih scenarija koji se daju iskoristiti…Naopoleonov poraz u Rusiji, vojnici u ljetnim uniformama na -40.. znam da je super tesko odraditi tako nasto ali ako Ubisoft moze odraditi Origins, tolika mapa puna zivota se vrti bez ikakvih problema, siguran sam da bi mogli napraviti i takve bitke u kojima bi i sami sudjelovali i probijali se kroz bojiste. Assassini su nesto drugo, to je jasno ali ocito se vec dobrano zalutalo i otislo od glavne ideje pa je ovo sto govoris zapravo i dobra ideja za malo drugaciji AC. Tema ne nedostaje.
RATKO Skaljac
18.02.2018 - 08:08ja bih volio da naprave i assassins creed 3 remastered za ps4 i xbox one
za novi ac nebih volio da se ponavljaju lokacije ka engleska, španjolska ili neka druga volio bih japan jer je fora i volio bih da naprave španjolsko i portugalsko osvajanje amerike jer bi vjerovatno imali i španjosku, portugal i južnu i sjevernu ameriku
Filip Jakus
18.02.2018 - 09:24AC Primal. Umjesto konja jašeš mamuta, umjesto mača imaš toljagu, umjesto da maziš mačke probaj pomaziti sabljozubog tigra, itd. 😉
funky0308
@Filip Jakus, 18.02.2018 - 09:54Joj koliko sam ja Primal htio vidjeti u 3rd personu…to bi bilo odlicno
pleto
18.02.2018 - 10:11Od svih ideja Japan mi se nekako najmanje sviđa i mozda jos i Ivana Orleanska, ove sve ostale su mi dobre, pogotovo spanjolski konkvistadori, normansko osvajanje engleske, Hanibal i njegova osvajanja, peloponeski ratovi.
moordrak
18.02.2018 - 23:52Volio bih vidjeti istočnjačke teme u u obradi Ubisoftovog tima. Radije bih gledao Kinu u bilo kojem razdoblju ne Japan. Recimo period stvaranja imperijalne Kine za vrijeme Qin ili Han dinastije za vrijeme koje je Kina bila najrazvijenija država na svijetu ili nešto kasnije, za vrijeme Juan dinastije kada se kineska populacija smanjila za 30% i kada su kinom vladali mongoli. Mislim da je to najturbulentnije razdoblje kineske povijesti ili još kasnije, za vrijeme Ming dinastije kada se kineski imperij počeo urušavati. Neka se nitko ne naljuti, ali Japanci su mi seljaci sa otoka koji su se tukli mačevima do 20 stoljeća…
fpapac
19.02.2018 - 08:40Prvo zelim vidit japan i samuraje ili neke ninje u kini. A onda stari rim.
Rorik
19.02.2018 - 09:53Želimo asasinskrid za vrijeme gejmoftronsa aaaaaaa!!
tazmaniac
19.02.2018 - 17:23AC Vikings
goldfinger
19.02.2018 - 18:40To su fanove priupitali,onako,više radi reda,a koji će biti budući setting-e to je,ziher,već rješeno…
9a3cmc
20.02.2018 - 16:25Trebaju nastaviti radnju Oroginsa sa Bayekom i Ayom po mediteranu… bar Grcku i Italiju u doba carstva pod Augustovom vlascu. To bi im bio pun pogodak.
Srbija 43
24.02.2018 - 17:38Bilo bi super da naprave igricu za vreme Otomana na Balkanu