Steam je u 2017. već preplavio rekordan broj igara
Godina još nije završila, a Steam je već debelo premašio broj lansiranih igara tijekom 2017. Ukratko rečeno, ove godine se na tom servisu pojavilo više igara nego u rasponu čitavog desetljeća.
Veliki broj igara koje se svakodnevno lansiraju na Steamu i problem koji s time dolazi nisu nova vijest. Međutim, zgodno je to staviti u perspektivu, kako je to napravio analitičar Daniel Ahmad. Prema službenim podacima, do 11. mjeseca ove godine na Steamu je lansirano više od šest tisuća igara, što čitavih, što nedovršenih. To je skoro kao broj svih igara koje su na Steamu lansirane od 2005. do 2015.
Rast je također pristuan u usporedbi s proteklom godinom. Tada smo mislili da je 4200 novih igara na Steamu velik broj, a evo nas sada na 6000, čitava dva mjeseca prije kraja godine.
Možda se pitate zašto bi više igara bila loša stvar za krajnjeg korisnika. Ne bi li trebalo biti suprotno? E pa, temeljni problem je u tome što ne mogu sve igre dobiti svojih pet minuta slave. Problem isticanja igre je nešto što muči sve developere / izdavače, i male i velike, a prijeti time da kvalitetne igre ne uspiju na tržištu čisto iz razloga što ih guši gomila loših i prosječnih naslova.
Sigurno je da je među tih 6000 igara neka koja bi vam se svidjela, ali nikad nećete doznati za nju, što možda ne bi bio slučaj da je igara znatno manje te da ih igra više ljudi.
matagamer
13.11.2017 - 10:13ima tako puno igara a ja sam ˝bogat˝ i imam ˝superkomp˝
pa si mogu sve te igrice platit
Cheesemassacre
13.11.2017 - 10:16Ja već dugo govorim da je Steam indie platforma pa me nitko ne sluša
JokeZ
@Cheesemassacre, 13.11.2017 - 11:03Ja sam čuo tvoj vapaj, ne znam zašto ostali nisu.
Agent
@Cheesemassacre, 13.11.2017 - 11:55čujemo tvoj vapaj,al šta da radimo s time
Batela
13.11.2017 - 10:56Loši argumenti u korist umjetnog ograničavanja tržišta videoigara. Veliki izbor i konkurencija su uvijek dobri za korisnike iz više razloga. Dok je pametniji marketing dužnost izdavača, bolje istraživanje tržišta uvijek su opcija za korisnike u čemu im mogu pomaći portali kao ovaj, a time su svi na dobitku. Ovo nažalost prati duži trend pada kvalitete vijesti na portalu isticanjem neprovjerenih ili jednostavno krivih “mišljenja”, na primjer kod mikrotransakcija ili intelektualnog vlasništva. Tome bi trebali služiti specijali, kolumne ili forum.
phoda
@Batela, 13.11.2017 - 12:33Ova konkurencija nije dobra gdje od tih 6000, 80% je trash, igre za scam i ostale gluposti
baDarmageddoN
@phoda, 13.11.2017 - 18:56Malo si rekao 80% Veliki dio tih “igara” ne bi niti nazvao igrom. U malo smeća nađeš nešto dobroga ali kad imaš hrpetinu smeća ne da ti se niti tražiti. I onda bi kao trebao gledati user score i ne znam što da odlučim što je meni dobro? Čista muka
l)oolvl
@Batela, 13.11.2017 - 13:43probaj si zamisliti koliko vremena bi trebalo izdvojiti za “istraživanje tržišta” na kojemu izađe 6000 igara godišnje. Čak i da su sve te igre dobre (što je jako daleko od istine), previše je previše.
Black op
13.11.2017 - 10:57Deponija.
Susjed
13.11.2017 - 11:11Isti slučaj je i u glazbenoj industriji
baDarmageddoN
@Susjed, 13.11.2017 - 18:58Da. Čak i gori jer danas svi mogu uz pomoć tehnologije biti “pjevači”. I onda na youtubeu nađem nešto dobro pa mi youtube ponudi stotine sranja… Katastrofa
Agent
13.11.2017 - 11:58Bilo bi dobro da se stavi gumb da te igra ne zanima i da se više ta igra tebi ne pojavljuje,ja sam puno njih gledao i kliknuo da nisam zainteresiran a opet mi se odmah na početnoj listi pojavljuje.Mislim da kad bi to napravili da bi nakon neki pronašli prije igre za koje nisu nikad čuli a kad ih vide da će ih zanimat,umjesto da stalno iskaču uvijek iste igre iako ih staviš na listu “ne zanima te” igara
Slim1992
13.11.2017 - 13:36Smeca ima najvise…samo da se ne uguse u otpadu
Dragan[MKD]
13.11.2017 - 14:39Pa sad svako moze napraviti svoju igru, jer ima neke pristojne alate za izradu, a ranije tu cast je bila rezervisana samo za veliki studija i izdavaca.
VEK1NG
13.11.2017 - 20:14Glavni razlog toga je što su alati za izradu igara sve jednostavniji i dostupniji većem broju ljudi, te tako ljudi koji nisu programeri ili dizajneri mogu napraviti igru.Tako srećemo mnoge jednostavne igre koje pravi jedan čovek ili grupa ljudi koji nisu informatički pismeni, već su našli taj alat i počeli da rade iz hobija.Takav alat je npr Construct 2 uz pomoć kog je izašao veliki broj jednostavnih igrica koji su pravili ljudi koji ne znaju da programiraju.Pojavio se i alat GameGuru koji dozvoljava pravljenje 3D pucačina i rpg-ova na najjednostavniji mogući način.Teži se ka tome da se sve podjednostavi i da bude pristupnije što većem broju ljudi.Mnogo ljudi u tome vide priliku da nešto zarade, pa svoj hobi unovče.Uvek će neko kupiti tu igru, iz različitih razloga, što dobro dođe ljudima koji su pravili tu igru pomoću besplatnih alata.Mnogi developori daju u početku besplatno kodove za igrice, da bi privkuli što veći broj ljudi da igra njihovu igru.Postoji i sajt kickstarter preko koga lako mogu da dobiju količinu novca koja im je potrebna da razviju igru, tako da finansiranje projekata je sada lako i dostupno.Dovoljno je da objave daj oglas na kickstarter-u i donator će se naći.Mnogi developeri, ako se uplati određena količina novca na kickstarter daju besplatnu kopiju svoje igre, što mnoge ljude prvilači, jer ako igra postane popularna, oni zasigurno dobijaju kopiju igre.Najviše se igre objavljuju na steam jer je najpopularniji platforma, te su najveće šanse da će uspeti da plasiraju svoju igru.Plus za developere je earlz access faza na steamu što im omogućava da dodatna razvijaju svoju igru, a u međuvremenu i zarađuju.Zbog toga svega se dešava da toliko igara izađe na steam u toku godine.
l)oolvl
@VEK1NG, 13.11.2017 - 23:22neka prave ljudi igre, ali dužnost izdavača/distributera (u ovom slučaju Steama) jeste provođenje kontrole kvalitete, koje kod Steama skoro pa ne postoji.