HCL.HR

Za izbacivanje svake igre na Steam po novome će trebati platiti 100 dolara

Zoran Žalac 03.06.2017.   •   13 komentara   •   Hardver i softver


Developeri koji požele izbaciti svoju igru na Steam svaki put morat će plaćati po stotinu dolara, za razliku od dosadašnje prakse gdje je naknada bila jednokratna.

steam-ui-2017

Kad je Valve najavio gašenje spornog Steam Greenlight sutava i prelazak na Steam Direct model, jedna je stavka bila alarmantna za nezavisne proizvođače igara. Rečeno je kako bi cijena za izbacivanje igre na Steam mogla biti i do pet tisuća dolara, Naspram jednokratnih 90 eura koje se plaćalo u sklopu Greenlight programa, to bi bilo daleko previše.

No, na radost svih postojećih i budućih developera, Steam se ipak neće ograditi podizanjem cijene za pristup. Naime, Valve je najavio kako će naknada za objavljivanje igre na Steamu iznositi 100 dolara. Razlika je u tome što će se tih 100 dolara morati plaćati svaki put, odnosno za svaku objavljenu igru, ali i to da će Valve vratiti tih 100 dolara developeru ako igra ostvari dobru prodaju.

Developeri se stoga ne trebaju brinuti za svoju budućnost, ali Valve će definitivno imati više posla zbog ovoga jer će i dalje morati raditi na što boljem sortiranju igara. U tu svrhu poradit će na sustavu Curatora i donošenja preporuka za igre koje to zaslužuju.

Komentari (13)

  • trulex

    03.06.2017 - 19:51

    Ja sam mislio da se na tom steamu masno plaća da developer objavi igru al eto.

    • Dragan[MKD]

      @trulex, 03.06.2017 - 21:02

      Pa placaju dio dobitak mislim, e sad nz bas koliko je to, valjda se razlikuje od developer do developer. Eto na primer, ako CoD kosta 60eura, onda dio cjene ode kod Valve i dio kod Acrivision, e sad nz koliko je to tocno, valjdo 10ili20 eura, zato je na primer OW 40eura na Battle.net, a valjda toliko ce biti i Destiny 2 jer se zasteduje dio cjene sto bi isla u Gabenov djebu. Naravto to ti je Activision pa sve je moguce. Valve takes a 30℅ cut, leaving the remaining 70℅ for the developers. This is widely known, and is what makes selling games on Steam, particularly for indie devs, more enticing than going through publishers, who typically take 50–60℅ if I recall correctly. Evo nesto sto sam pronasao na vebu. Sad nz koliko je to tocno, ali oko 30do40% je generalni konsenzus. Ovu zaradu je puno veca nego sto je cjena za objavu igru, ilitiga submisija. Zato ima svakakve igre sa upitnom kvalitetom.

    • trulex

      @Dragan[MKD], 04.06.2017 - 01:29

      neda mise brate ovo čitat štos se raspiso.

    • Dragan[MKD]

      @trulex, 04.06.2017 - 01:40

      Sorry jako los Hrvatski ako se moze i tako nazvati, a ne pomaze i to sto nemam karaktere sa akcentom i one stvarcice koje zovemo cengelcici, namjestene na tipkovnici. Ljudevit Gaj sigurno place u svom grobu :(

    • trulex

      @Dragan[MKD], 04.06.2017 - 14:59

      MojNe plakati Gej je na sigurnom mjestu.

    • darijoman

      @trulex, 04.06.2017 - 10:33

      Ni meni 😀

    • movie

      @trulex, 04.06.2017 - 20:00

      Vidim da ti se niti pisati ne da….

  • Ne Znam

    03.06.2017 - 22:16

    Možda od sada bude manje smeća na Steamu za cijenu do 3 eura.

    • Black op

      @Ne Znam, 04.06.2017 - 08:38

      Tek sada će ga biti još više.

    • Reponja123

      @Black op, 04.06.2017 - 14:41

      zašto?

    • Black op

      @Reponja123, 04.06.2017 - 14:52

      Zato što je greenlight bio kakav takav filter za smeće, sada ga nema i steam će postati Google play store za PC.

  • krolesi

    04.06.2017 - 11:23

    Ovo je dobra vijest, bar se nadam jer je steam pun smeća

  • invictum

    04.06.2017 - 11:57

    To je ok, cudi me da vec nisu to napravili prije. Najbolji nacin da se smanji broj loseg sadrzaja. Ali bilo bih dobro da uvedu i neke stroze kriterije, da se opet ne moze izbaciti neko smece, tj da rade reviziju svakog objavljenog softvera. Iako ja i ne skidam igre za koje nisam siguran kakve su

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!