Steam ima novo pravilo za igre koje žele biti na popustu
Otkriveno je kako Valve ima jedan kriterij po kojemu može odbiti sniženje cijene za pojedine igre.
Cijene igara na Steamu i drugim digitalnim dućanima danas padaju brže no ikada. Dijelom je to zbog slabije prodaje općenito, a dijelom zbog toga što izdavači znaju kako igrači prilikom sniženja kupuju i ono što inače ne bi uzeli, ali im je šteta propustiti zbog dobrog popusta. Prošle godine tako smo viđali situacije da se igre pojave na -50% sniženja svega mjesec dana nakon izlaska. Ipak, većina igara ne prakticira takve popuste, a kako otkriva portal PCGamesN, nekima popusti nisu ni dopušteni.
Naime, na Steamu trenutno vrijedi pravilo da igra ne može biti na popustu unutar 30 dana od izlaska – no samo ako je već bila lansirana uz popust. To znači da proizvođači igara, pogotovo onih nezavisne produkcije, moraju pametno birati datum izlaska svoje igre, jer bi primjerice mogli biti izostavljeni s liste Steamovih velikih sniženja. Drugim riječima, igru nije pametno lansirati previše blizu sezone sniženja, kao ni previše daleko od nje jer igrači onda neće imati novca za nju s obzirom da su ga potrošili na sniženjima.
phoda
16.01.2018 - 16:58Ako igra bude na velikom popustu netom nakon izlaska znas da je ocaj i sranje.
Rubeya
17.01.2018 - 00:59Pubg nikada na popustu GEJBENE STA MI RADISS
kuky90
@Rubeya, 17.01.2018 - 11:15Kad se prestaje prodavati pasti će malo. Uvijek idu na to svi izdavači, GTA, Mafia, Battlefield. Naime poberu najviše love što mogu od publike koja je spremna dati maximum za igru. Dakle po izlasku 60€, nakon toga popust od 55€ pa tu kupe oni koji tolko daju, pa 50, pa 40, pa 30 pa 20 itd. Na taj način u biti pokupe svakiu cijenovni rang igrača i prodaju za maksimu kolko su ti spremni dati za igru.
Tako i PUBG tek kad se prestaje kupovati po originalnoj cijeni će biti na popustu.