HCL.HR

Nintendo istražuje prijavljene probleme sa Switchom

Juraj Bevandić 11.03.2017.   •   15 komentara


Nintendo istražuje probleme svoje nove konzole, ali tvrde da je za sada sve unutar granica normalnosti i traže kupce da prijavljuju svoje poteškoće službi za korisnike.

Switch problemi

Nintendo Switch nije jedini komad hardvera koji je po izlasku obasut kritikama na svoju izvedbu. To se ustvari događa za gotovo svaki novi proizvod na tržištu, ali će popularniji i razvikaniji proizvodi privući više pažnje. No, Switch zaista ima nekoliko problemčića, a čini se da Nintendo još nije spreman u potpunosti preuzeti odgovornost za njih.

Američki časopis TIME razgovarao je s predsjednikom američkog ogranka Nintenda Reggie Fils-Aimeom i pitali ga o raznim prijavljenim problemima sada kada je velik broj konzola vani i mogu se odmjeriti poteškoće. Reggie kaže da je firma trenutno u stadiju utvrđivanja činjenica kako bi odlučili najbolji idući korak.

Najpoznatiji problem je konekcije kontrolera što su određeni ljudi otkrili da je do samog hardvera, a Reggie traži korisnike da prijave svoje probleme službi za korisnike, dok Nintendo dodaje da broj prijava nije značajan i sasvim je uobičajen za novu konzolu. No, nema utjehe za oni koji se brinu za svoje ekrane, jer kaže da koliko god su konzolu koristili na raznim prezentacijama, nitko u Nintendu nije niti jedom ogrebao ekran smještajući konzolu u dock, pa ponovno preporuča javljanje službi.

U razgovoru se nisu osvrnuli na prijavljena softverska rušenja konzole i igara videe kojih je lako pronaći na internetu, ali lako je povjerovati da su to samo izolirani slučajevi. Treba imati na umu da su potrošači puno glasniji kada su nezadovoljni, nego kada sve radi i igraju novu Zeldu u miru, pa je sasvim izgledno da su problemi sa Switchom barem malčice prenapuhani, iako i neke prve recenzije ističu da se konzola doima nedovršeno ili požureno.

Komentari (15)

  • MHLBLSC

    11.03.2017 - 14:46

    Čuj to, istražuju prijavljene probleme sa Switchom. Mislim da su to trebali istraživati prije nego što su pustili proizvod u prodaju.

  • Marac Marko

    11.03.2017 - 15:14

    Isto kao sto su to sa PS3 i Xbox360 uradili kad su im na pocetku konzole krepavale.. Ajd suti..

    • movie

      @Marac Marko, 12.03.2017 - 10:22

      Da, takvi korisnici su dobili novu konzolu dok nintendo ne priznaje probleme, pogotovo s mrtvim pixelima. Svaka konzola je po izlasku imala problema a prave firme su te probleme rješavale na zadovoljstvo kupaca.

  • baDarmageddoN

    11.03.2017 - 16:09

    Svaki hardver na početku ima probleme. nije isto 1000 testera i milijuni. bbarem im ne eksplodiraju ti tableti kao Samsungovi smartphoni 😛

  • Dragan[MKD]

    11.03.2017 - 17:08

    Da ni si u kozi ovog Reggia, dok Japanci uzivaju i broje para, on se mora nositi sa svim problema lol, ali bar svijet nauciti njegovo ime, jer ja osbno ni sam znao koje pretsednik Nintendo of America, dok ga nisam procitao u tisacu vijetsi o Switchu.

  • Noname3009

    11.03.2017 - 18:08

    Svaki hardver na početku ima probleme

  • aaalids

    11.03.2017 - 18:21

    Imate li vi u HCL-u problema sa konzolom?
    Igore hoce li biti unboxing PRO kontrolera za Switch?

    • Igor Belan

      @aaalids, 11.03.2017 - 18:25

      Nemam problema kakve ljudi prijavljuju sa konzolom, a što se pro kontrolera tiče – vidjet ću još kako ću vam ga pokazati, ali u planu je nekakva vrsta videa o tome.

  • HCM2A

    12.03.2017 - 11:29

    nintendo uopce nije kriv…nego korisnici koji neznaju koristiti konzolu…da sam ja nintendo sv bi te korisnike tuzio na sudu…

    Nije nintendo tu radi korisnika…nego korisnici radi nintenda

    • MHLBLSC

      @HCM2A, 12.03.2017 - 14:50

      Što si ti sad tu uopće rekao? “Nintendo uopće nije kriv… nego korisnici koji ne znaju koristiti konzolu” – kako to točno za pojedine probleme oni nisu krivi? Oćeš mi reći da na tisuće i tisuće korisnika koji su prijavili i koji se žale na slične probleme ne znaju koristiti konzolu? Daj mi objasni kako ju to oni ne znaju koristiti i kako se uopće bilo koja konzola ne zna koristiti? Što, ne smiju je ispuštati s visokih uzvisina ili što si zapravo time htio reći? I da si ti Nintendo sve bi te korisnike tužio na sudu. O čem ti pričaš? Kao prvo, svi ti korisnici nisu krivi, a kao drugo, zašto bi ih ikada tužio i ako se ne znaju služiti konzolom. Kupili su konzolu i dali ti novce (da si ti hipotetski Nintendo). I ovaj zadnji dio komentara ti isto tako nema nikakvog smisla kao ni početni – “nije Nintendo tu radi korisnika… nego korisnici radi Nintenda”. Nisam siguran ni što to znači ni što si točno htio time reći te kakve veze to ima s temom koja se predstavlja, ali ti sigurno mogu reći da Nintendo jest tu radi korisnika isto koliko i korisnici radi Nintenda. Da nema korisnika i kupaca (svih nas), oni bi propali i zato je u interesu ne samo Nintendu već bilo kojoj velikoj kompaniji poput Nintenda da konstanto bude u kontaktu sa svojim korisnicima te da ih pomno sluša i nastoji popraviti sve poteškoće koje se pojave kod igara i kod samog hardvera.

    • Tony Ghost 1811

      @HCM2A, 12.03.2017 - 15:20

      Ovo je definitivno najgluplja izjava.

    • HCM2A

      @Tony Ghost 1811, 12.03.2017 - 16:30

      Sarkazam (grč. σαρκασμός, sarkasmós; sarkazein = gristi usne od bijesa, sarx = meso) je zlobna, ljuta, zajedljiva, oštra i gorka poruga (“koja grize u meso”); pojačana ironija. To je oštra, pakosna poruga, jaka ironija, obično zasnovana na paradoksu. Polazište joj je negativan stav prema onomu kojem je upućena.

    • MHLBLSC

      @HCM2A, 12.03.2017 - 16:34

      Svaka čast. Treba imati umijeća to copy paste-ati s wikipedije.

    • Tony Ghost 1811

      @HCM2A, 13.03.2017 - 00:28

      Los sarkazam.

    • drazensi

      @Tony Ghost 1811, 14.03.2017 - 10:58

      Odlican je bio sarkazam :)..los je onima koji ga nisu shvatili. A aludirao je na Apple koji je korisnicima onomad rekao da ne znaju drzati Iphone u rukama kako spada.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!