HCL.HR

The Witcher 3 besplatan uz određene Geforce grafičke kartice

Igor Belan 11.03.2015.   •   48 komentara


Nvidia i CD Projekt udružili su snage u promociji novih grafičkih kartica i novog igrivog benchmarka za iste – The Witchera 3. Igra će biti besplatna uz neke od moćnijih modela iz ponude Nvidije.

The Witcher 3 obećava postaviti neke nove standarde po pitanju impresivne grafike u PC igrama, a Nvidija vam kroz novu promociju između redova poručuje kako će njihov hardver biti itekako sposoban vrtijeti igru uz ugodan framerate.

Radi se naravno o još jednoj u nizu promotivnih akcija gdje uz kupnju određene grafičke kartice dobivate besplatnu igru, a ovaj put Nvidia i CD Projekt RED udružili su se u promociji nazvanoj “Undeniably Epic” kako bi vam ponudili The Witcher 3: Wild Hunt besplatno uz kupnju Geforce GTX 980, 970 i 960 grafičkih kartica ili prijenosnika s GTX 970M ili boljom karticom.

“Ova akcija je dostupna od danas, u ograničenom razdoblju.”, kaže Nvidija u službenoj objavi za novinare i nastavlja:

“NVIDIA i CD Projekt Red radili su zajedno na igri kako bi joj dodali novu razinu realističnosti s tehnologijama poput NVIDIA HairWorks i NVIDIA PhysX.
Sjeverna kraljevstva oživljavaju uz pomoć HairWorksa i u igri možete vidjeti više od 50 čudovišta i znakova kojima se krzno prirodno pomiče zahvaljujući spomenutoj tehnologiji. PhysX tehnologija je učinila isto po pitanju kostima za likove u igri. Kombinacija spomenutog s razarajućim objektima i borbama je spektakularno iskustvo.”

Partner promocije u Hrvatskoj je MSAN.

Komentari (48)

  • drazensi

    11.03.2015 - 17:57

    vidjeh ovu vijest i odmah me stislo oko srca..cim vidim da nvidia ima s nekime deal lose mi je..znao sam i prije da je na Nvidia tehnologiji, i prije su suradivali, ali svejedno se nadam da je cd projekt s razlogom odgodio igru i naucio ponesto od Ubisofta kakva se igra ne smije izbaciti na trziste..svaki put mi moja AMD kartica dobije temperaturu kad cuje nesto ovakvog..

    • drazensi

      @drazensi, 11.03.2015 - 18:12

      Dragon Age: Inquisition, Battlefield 4 i sad Hard Line, Battlefront jos ove godine i jos poneki naslovi, uglavnom oni koji koriste Frostbite su jos uz AMD…no ono sto je bilo najsmjesnije je cinjenjica da mi je Dragon Age radio bolje na DX11 nego na Mantle-u, barem prije nego su stigli update-i i Omega driveri..no svejedno je radio puno bolje nego Unity ili Far Cry..ono sto je strasno jest cinjenica da se ni kartice od Nvidia-e nisu proslavile bas na tim zadnjim Gameworks naslovima, radile bolje nego AMD-ove no svejedno dosta slabije od ocekivanog..ima nesto vrazje u tom Gameworks-u posto developeri ne uspijevaju do kraja optimizirati igre kako spada..je li to zapravo Ubisoft samo, jer nakon treceg update-a npr. Lords of the Fallen mi je radio bez problema, ili ce to biti neki patern, treba vidjeti sad na Witcheru..ja se nadam da ce CD Projekt uspjeti jer istina je da im i prijasnji naslovi od pocetka nisu bili najpoznatiji po optimiziranosti….od svega sto me odusevljava kod Witchera (zbog cega sam ga preordao vec u 8. mjesecu prosle godine), optimizacije se najvise bojim..

  • VladoShady 980

    11.03.2015 - 18:19

    Jos jedan dokaz da nisam pogresio kupovinom Nvidije

    • Apocalypse4987

      @VladoShady 980, 12.03.2015 - 05:52

      logika ti ne drži vodu

    • Stribor88

      @VladoShady 980, 12.03.2015 - 09:49

      zašto ne? očito se igra razvijala pod nvidijinim harwareom pa su dobre šanse da bude optimiziranije radila na nvidiji, a ovo i svakako znači da će nvdijia izbacti neki whql driver bas za witchera3, drugi par rukava što će platit punu cijenu igre;) iako sumanjam da se bude kupila igra, balkan style kupovina;)

    • Stribor88

      @VladoShady 980, 12.03.2015 - 09:51

      e i da vrlo vjerojatno da cu si kupit ps4 uz witchera, 3000kn, a toliko bi morao dati za novu grafičku samo minimum…

    • VladoShady 980

      @VladoShady 980, 12.03.2015 - 10:24

      Da, 90+ posto igara se radi u saradnji sa Nvidijom i onda se cude kad vide vjest poput ove. Uglavnom jedva cekam ovu igru da vidim u punom sjaju 🙂

    • Apocalypse4987

      @VladoShady 980, 12.03.2015 - 15:38

      logika bi držala vodu da je gospodin VladoShady kupio nVidia karticu za vrijeme trajanja ove spomenute akcije, a ne prije

    • VladoShady 980

      @VladoShady 980, 12.03.2015 - 16:43

      +1

    • VladoShady 980

      @VladoShady 980, 12.03.2015 - 16:45

      Vec sam preorder-ovo The Witchera 3 na torenu :)….

    • Stribor88

      @VladoShady 980, 13.03.2015 - 11:02

      stvarno sam sebi dosadim kada sam stalno upravu 😉

  • maxim.x

    11.03.2015 - 18:23

    Unaprijedio sam konfiguraciju prosle godine u 10. mjesecu ponajvise zbog Witchera 3. Prvi puta sam presao na AMD karticu jer mi se pruzila dobra prilika. Nakon toga su usljedile dvije odgode i sada kao slag na tortu ovo. Nadam se da ce ovo na kraju uopce ispasti igrivo na mojoj konfiguraciji jer svaki puta kada vidim ove nvidia opcije u igrama smuci mi se jer to obicno znaci da ce igra biti neigriva prvih mjesec-dva dana dok ne izadu zakrpe.

    • drazensi

      @maxim.x, 11.03.2015 - 18:26

      same here 🙂

    • drazensi

      @maxim.x, 11.03.2015 - 18:28

      a cuj nitko nije ocekivao fijasko koji je Ubisoft pruzio igracima..s kime god suradivali igre bi trebale biti optimizirane za neki veci raspon hardvera osim za najjace Nvidia kartice..ako vec kupis neku karticu za 2 000kn onda valjda ocekujes da ces na njoj nekog vraga moci i igrati i to bez problema :)…

    • maxim.x

      @maxim.x, 11.03.2015 - 19:10

      Kupio sam Sapphire R9 290 Tri-x, prosle godine dok je jos moja prijasnja GTX 650 Ti vrtila sve naslove bez problema. Problem je nastao koji mjesec nakon toga kada su pocele izlaziti igre sa ludim minimalnim zahtjevima, tipa GTX 680 koji je dva mjeseca ranije uvijek bio medu preporucenim karticama. Vidjet cemo situaciju kada igra izade 🙂

    • drazensi

      @maxim.x, 11.03.2015 - 19:43

      e vidis s tom zvijeri od kartice bi trebao moci pogoniti apsolutno sve na full hd i koju stepenicu vise bez razmisljanja..no eto vraga, nije takav slucaj..zasto, mozemo samo nagadati 🙂

    • MaliMicek

      @maxim.x, 11.03.2015 - 22:52

      maxim i ja imam R9 290 tri-x doduše R290x tri x i nemoj se uopće zamarati. Ukoliko uz to imas neki i7 nemaš se kaj brinut za ijednu igru bar godinu dvije. Uopće ne vjerujem u to kad uz neku igru izadje nvidia da će na AMD-eovim bit neigriva. Nezz šta da kažem ovima šta pričaju o neoptimiziranosti prijašnjih witchera, pa meni je na staroj HD5850 witcher 2 rijetko pao ispod 50-55fps-ova 🙂

    • drazensi

      @maxim.x, 12.03.2015 - 05:49

      cuj nisam ni ja vjerovao :)..ali gledaj Unity, gledaj Far Cry, gledaj npr. i Dying Light..sve te igre do barem 3. patcha su jako lose radile na AMD-u..nije da maxim.x nesto bezveze govori i da je zabrinut bezveze, nije da i ja nesto bezveze govorim..nema tu vjere, jednostavno sprobas i vidis da je to daleko od onog sto bi trebalo biti na takvom hardveru….
      nije finta u tome da bi sad neko trebao biti zadovoljan ako moze pokrenuti s r9 290 tri x neku igru, nego ako imas tu karticu ocekujes da je bez problema pokrenes na nekim odredenim detaljima i bez ikakvog kasljucanja, pogotovo ako imas najjacu amd-ovu karticu trenutno i to najjacu iteraciju iste (sto se single card tice, 295X2 ne racunam)..a ti malimicek imas bas to, dok maxim ima malo slabiju..a witcher 2 i njegova optimiziranost su daleko poznati, imas cak i par rijeci o tome na HCL-ovoj recenziji..lako i ja govorim o fps-ovima, ali na kojim je to detaljima bilo je drugi problem :)..s time da se CD Projekt potrudio i rijesio razne probleme optimiziranosti relativno brzo, pa oni koji nisu odmah po izlasku kupili igru nisu imali nikakvih problema, sto je ako opet usporedimo s crnim Unity-em velika razlika jer mjesecima poslije izlaska neki ljudi jos pljuju po steam-u da jos to nije to i nakon 5 patcha..

    • maxim.x

      @maxim.x, 12.03.2015 - 16:58

      Ma sigurno je da ce na ovim grafickama letjeti i novi Witcher, ali je samo pitanje dali ce tako biti od prvog dana ili cemo kao u slucaju Unity-a i Dying Lighta morati pricekati treci-cetvrti update. A ne bi bas cekao updateove posto sam prednarucio igru i planiram ju preloadat 🙂

  • Flegma

    11.03.2015 - 18:33

    Šta ako san prije misec dana kupija GTX970, mogu li nazvat da mi daju kod? 😉

    • drazensi

      @Flegma, 11.03.2015 - 18:35

      probaj, pa javi sto su ti rekli 🙂

    • Resycler

      @Flegma, 11.03.2015 - 20:12

      "Ova akcija je dostupna od danas, u ograničenom razdoblju." – mislim da je odgovor na tvoje pitanje već u gornjem tekstu

    • drazensi

      @Flegma, 11.03.2015 - 20:41

      it was a joke 🙂

  • brlja

    12.03.2015 - 11:45

    Eto, naravno da na balkanu vise ljudi ima amd jer je JEFTINIJI, isto tako ljudi ne zele priznat da je dugorocno nvidia bolja. Zadnjih 25 godina igram igre, odrasto sam uz vodooice, prve rive tnt itd. Od pocetka 'rivalstva' je nvidia bolja (i skuplja) od amd-a. 2 puta sam zastranio i kupio amd i vise nikad. Da dobio bi bolju 'graficku' od nvidie za iste pare, ali pregrijavanje, buka, nestabilan rad je nesato sto je uvijek bilo izrazenije kod amd-a, na kraju su mi obje grafulje od amd-a prdnule same od sebe, dok mi sto sa nvidiom nikad nije dogodilo. Procesore necu ni spominjat jednom uzeo amd i stvarno vise nikad. Ukrako kupio sam nedavno x8 8370 na 4.0 ghz sa 8 fizickih jezgri i brzi je 26% (na rendanju scene u 3dsmaxu, za to mi i treba) od prve i7ice sa 4 fizicke jezgre i 2.6 ghz koji je stariji ravno 5 godina od athlona. Vise nikad amd.

    • Sentinel

      @brlja, 12.03.2015 - 18:25

      Od Rive TNT2, GeForce 3, Gtx750, GT325 i za koji mjesec gtx980M =)

  • Resycler

    12.03.2015 - 13:08

    Ti si također nasjeo na AMD-ovih navodnih 8-fizičkih jezgara što je daleko od istine. Dvije AMD-ove jezgre dijele iste instrukcije i obrađuju isti proces, zbog čega bi se moglo reći da se ponašaju kao jedna jezgra (iako ni ova tvrdnja nije točna u svim uvijetima). Istina je što si rekao na kraju – i7 920, star oko 6 godina je neznatno sporiji od najnovijih AMD x8-ca, a i7 920 overclockan na 4Ghz ostavlja bilo koji AMD u prašini iza sebe prvenstveno zbog duple L2 i L3 cashe memorije. Nisu bezveze prve generacije i7 još uvijek skuplje od nekih novih AMD x8 na ebay-u. Kolko para tolko muzike.

    • KhorneFlake

      @Resycler, 12.03.2015 - 13:34

      Zapravo, problem je jedna floating point jedinica koja se dijeli između dva jezgra, umjesto da odnos bude 1:1. Uz neke optimizacije se gubitak donekle nadoknadio, ali glavni problem je što se AMD kladio na to da će se 8-jezgarni procesori bolje iskorištavati u skorije vrijeme, umjesto tek sada sa pojavom Mantle-a/DX12. Na njihovu žalost, budućnost u koju su se kladili dolazi sa zakašnjenjem, i to još sada i Intel ima svoje sopstvene X6 i X8 procesore. Jedina nada da se vrate u igru sa procesorima im je Zen arhitektura koja se očekuje naredne godine. Jer šta vrijede sva ta jezgra kad se većina operacija i dalje oslanja na jedno do dva jezgra, pa do 4, što opet ide Intelu u benefit koji ih upravo toliko, i ima i pojedinačno su još i superiornija. Pa i3-ce su u aplikacijama koje neefikasno iskorištavaju multijezgarne procesore znale da dostižu i7-mice, tek još jedan pokazatelj kakvo smeće su dosadašnji DX-ovi bili. Prosto me uhvati smijeh kad vidim Microsoft kako pljušti sa pokajničkim izjavama o zapostavljanju PC platforme ovih dana, sad su se sjetili kad im XONE ostaje u prašini za konkurencijom.

    • brlja

      @Resycler, 12.03.2015 - 14:04

      Jednom nasjeo vise nikad. puno gore od nedovoljne brzine mi je stabilnost. Konfa sa i7 dan danas radi ko beba (6 godina), rendanje od 12 h na 100% svih jezgri odradjuje ko iz sale. Na amd-u svako rendanje dulje od 3h zavrsava crashom.O zagrijavanju da ne pricam. A imam katanu, dodatne ventilatore i bolje kuciste na toj konfi. Posto sam pusac, ako amd konfu ne ocistim svaki mjesec doslovce bi se zapalila, i7 konfu cistim jednom godisnje ako. Uglavnom ako ti pare ovise o kompu, samo intel i nvidia, naucio na vlastitom iskustvu.

    • KhorneFlake

      @Resycler, 12.03.2015 - 14:17

      Svoju prethodnu konfiguraciju koja je takođe bila full AMD nisam očistio nekoliko godna uzastopno i ništa joj falilo nije… Takve priče su totalno bezveze, poput onih kako AMD-ove kartice nisu nizašta, i drajveri su im još gori, a imao sam 3 Radeonke u nizu i nikad problemi, bar što se mene lično tiče. A nVidijini drajveri su znali i da sprže kartice, poput već preskupih 590-ki (u to vrijeme).

    • Stribor88

      @Resycler, 12.03.2015 - 14:23

      amd prcesori još rade na 32nm aritekturi tako da je razumljivo da imaju luđačko veliki TDP, ali s obzitom na staru aritekturu primjerice FX 9590 ima 5Ghz u turbu i level 2 cache 8mb što impresivno za 32nm tehnologiju i drži dah koliko toliko sa novom generacijom i7-ca, puno bolje se amd drži na područiju grafičkih gdje stardije po dve godine stare (mislim na r9 seriju) još fino rokaju… amd je uvjek nudio sirovu snagu za prihvatljiv novac, samo im je softverska potpora koma (jedino kada izađe omega drajveri nesto se dogodi)

    • KhorneFlake

      @Resycler, 12.03.2015 - 14:38

      Da, i ja mrzim št im treba nekad dosta vremena da izbace drajvere, uglavnom to rade oko početka prodaje nekih većih naslova, a sad 19-og izlazi novi drajver koji će da aktivira Freesync na sertifikovanim monitorima za tu tehnologiju. A vidio sam da traže i dodatne software developere, pa valjda će malo da se poboljšaju po pitanju brzine izbacivanja. Upravo zbog razloga koje je brlja iznad navodio sam i čekao da se poboljšana 95W verzija 8320-ke pojavi, i tad sam je i uzeo. Troši čak i malo manje nego moj prethodni quad Athlon, od kojeg još ima duplo više jezgara, 4X više l2 keša, a Athlon l3 nije ni imao… Siroti AMD zaostaje za konkurencijom u proizvoljnom procesu jer više nema svoje sopstvene fabrike, valjda će ugovor njihovog partnera Global Foundriesa sa Samsungom pogurati po tom pitanju. Da AMD nije spiskao sav prihod od k8 arhitekture dok su mlatili Pentiume, kad je kupio ATi, imao bi više novca za istraživanje i razvoj, umjesto što već godinama kaskaju i gube novac, a mi nedostatak konkurencije osjećamo po džepovima sa premium cijenama.

    • brlja

      @Resycler, 13.03.2015 - 10:38

      Pricam o osbnom iskustvu, nista mi ne znaci sto je na nekom hardware siteu na 10 testova u prosjeku neki procesor brzi. Ako mi je intelov proc star 6 godina sa 4 fizicke jezgre i 2.6ghz samo 25% sporiji od athlona sa 8 jezgri na 4.0 star godinu dana onda je po meni to bacen novac. Kad uzem u obzir pregrijavanje koje se meni dogadja, stvar jednostavno ne valja. AMD je dobar omjer cijene i kvalitete kad nekom to treba za zabavu i igranje, ako ti to donsoi kruh na stol uzet ces intel i nvidiu.

  • IaMarmageddoN

    12.03.2015 - 14:48

    Jebem im miša… Mogao sam imati The Witchera besplatno uz gtx 980 da sam znao i ne bih kupovao 970. Štedio bih još dva mjeseca, kupio bolju grafičku i dobio odličnu igru.

    • KhorneFlake

      @IaMarmageddoN, 12.03.2015 - 14:52

      Znaš kako kažu, strpljen – spašen. Ja sad imam resurse, ali ipak čekam šta će biti sa ovim nadolazećim Radeonima prije nego što donesem konačnu odluku.

    • Resycler

      @IaMarmageddoN, 12.03.2015 - 16:30

      Nemoj razmišljati uopće o Radeonima ako misliš kupovati high-end grafičku. Što ti vrijedi sirova snaga na papiru i u nekim benchmark programima ukoliko je nVidia dokazano optimiziranija u 90% slučajeva? Zašto misliš da će se nešto odjednom promjeniti? Ukoliko računaš na DirectX12 krajem godine, uzmi u obzir da češ morati čekati bar još 6-12 mjeseci na prve igre koje će ga uopće moći iskoristiti. Odluka je vrlo jednostavna.

    • KhorneFlake

      @IaMarmageddoN, 12.03.2015 - 17:03

      Zašto ne? Jer ljudi idu unaokolo pjevajuću kako su ATi-jeve kartice ništavne, poput onog nesretnog Lemilice koji je čak i tvrdio kako je 760 3X jači od 290-ke… I ti očekuješ da tako nekom nešto objasniš ili ikad promjeniš mišljenje. Odavno nisam imao poriv da kupim nVidijinu grafičku jer jednostavno koštaju previše za ono što nude, bar dok se GTX970 nije pojavio, al ispalo je sa tim šta je ispalo. Da sam rođen u nekom drugom svijetu i da imam novca na bacanje svakako bih imao drugačije razmišljanje. Međutim, ovdje u kod nas na Balkanistanu, gdje se živi kako se živi, pažljivo se vaga u šta i kako se ulažu pare. Meni kartica treba da me drži nekoliko godina, a ne da već nakon dva mjeseca počnem osjećati kajanje zbog svoje kupovine. Kao što rekoh, vidjeću kako će se novi Radeoni pokazati pa ću donjeti odluku, novca možda nemam za bacanje ali zato strpljenja imam na pretek.

    • Resycler

      @IaMarmageddoN, 12.03.2015 - 17:35

      Nemam ni ja para na bacanje i ne zanimaju me marke, nego kod kupovine uvijek gledam isključivo recenzije i testove napravljene na najzahtjevnijim igrama. Ne znam što je Lemilica pričao, no zbog loše software podrške Radeon 290, koji je vrh AMD-ove ponude, u mnogim slučajevima ne može nadmašiti NVidia 770 OC, a o 970 da ne pričam. Prema tome mislim da nVidia kartice nude više za svoju cijenu, ukoliko slijepo ne gledaš specifikacije na papiru.

    • KhorneFlake

      @IaMarmageddoN, 12.03.2015 - 17:46

      Ne gledam samo specifikacije, al zato ne gledam i tekstove i recenzije podložne prevarama kao i svake druge… Šta mi vrijede takozvani stručnjaci kad niko nije skontao problem sa alokacijom memorije na 970-ci, nego svi poletili da je slijepo hvale. Ljudi se mjesecima žalili na probleme i nakon 4-5 tek se sjeti nVidija da objasni u čemu je stvar. Ona jeste bolja od većine kartica, ali s obzirom da košta oko 400€ za te pare ima šljaka kako treba, neću nikakvo "ali" da čujem. Opet ima ljudi reći će "pa i osakaćena opet bolja od većine Radeona, buahahaha", ali takvi isti su pričali dvojezgarni i3 dere AMD-ove osmojezgarce, a u novije vrijeme takvi derači ne mogu ni da pokreću igre… Kada dođe vrijeme (koje je već sada, zapravo) da se sva memorija sa 4GB kartica koristi, radije ću da imam pravih 4GB, a ne dvodjelnu memoriju i lag u većini naslova kada se određen prag pređe.

    • Resycler

      @IaMarmageddoN, 12.03.2015 - 18:20

      Opet pričaš o specifikacijama na papiru, 3,5gb – 4 gb, zar je to bitno? Što to tebi osobno znaći ako ćeš u 90% slučajeva s 3,5 gb dobiti 15-20FPS više nego s 4gb? Pokušao sam i ne da mi se više.

    • KhorneFlake

      @IaMarmageddoN, 12.03.2015 - 18:23

      Pa, zapravo, na papiru je 4GB, a realno samo 3,3-3,5 radi na punoj brzini, a ostatake je nekakav bafer koji radi na 1/7 brzine ostatka memorije. Ni meni ne vrijedi da ti pokušavam objasniti da za te novce neću da čujem za bilo kakve kompromise, al eto.

  • Scorpy23

    12.03.2015 - 15:39

    Jel zna netko u kojim dućanima to kod nas vrijedi?

    • Aerina

      @Scorpy23, 12.03.2015 - 17:19

      U nekoj reklami na Facebooku sam vidio da GTX960 sa 2gb ddr5 košta 2150 kuna. Dok za iste novce sa Amazona ima GTX970 sa 5gb.

    • drazensi

      @Scorpy23, 12.03.2015 - 18:08

      prvo nikakve veze s pitanjem koje je Scorpy23 postavio, drugo GTX970 s 5gb??
      pa trebalo bi vrijediti kod svih ducana kojima je partner msan..a to su skoro svi ducani kad imamo postena 2 dobavljaca..jedan od njih je npr. links..ali to ce kao i uvijek kod nas biti u vrlo limitiranom izdanju..

  • goldfinger

    12.03.2015 - 17:52

    Ja stalno peglam nvidi-u,i nikad nikakvih problema….Većina današnjih igara je naklonjenija nvidi-a grafama i to je jednostavno činjenica.

  • MindCorruPTioN

    12.03.2015 - 18:05

    A daj ne vjerujem! Prije tjedan dana kupila GTX 960…. kakvo njesra

    • drazensi

      @MindCorruPTioN, 12.03.2015 - 18:10

      nista ne propustas..prvo sto je limitirano razdoblje u kojem se dijeli witcher, drugo sto ce to limitirano razdoblje prije proci nego do nas uopce stignu kartice s key-evima 🙂

    • MindCorruPTioN

      @MindCorruPTioN, 12.03.2015 - 19:34

      A vjerojatno će i biti tako, da. A za witcher će se izdvojiti neka para, jer sam zbog njega i kupovala novu grafu.

    • drazensi

      @MindCorruPTioN, 13.03.2015 - 11:19

      njih valja podrzati kupovinom..cim je bilo moguce sam ga preordao :)…malen studio, a cuda su napravili s serijalom..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?