HCL.HR

The Witcher 3 zakrpom pogoršao performanse na konzolama

Zoran Žalac 20.07.2015.   •   45 komentara


Iako je trebao uvelike popraviti izvedbu, zadnji patch za The Witcher 3: Wild Hunt na konzolama je po tom pitanju zapravo i pogoršao situaciju.

Prošlog vikenda hvaljeni The Witcher 3 dobio je ogromnu zakrpu koja na konzolama teži preko sedam gigabajta i poboljšava performanse igre – barem u teoriji. U praksi se međutim pokazuje kako zakrpa radi sasvim suprotno pa igra na konzolama nakon nje ide još sporije – u prosjeku se tako gubi do 8 sličica po sekundi.

Ono što se time dobiva je pak konzistentnija izvedba, makar i u 20 fps-a u intenzivnim dijelovima igre. Dakle, igra ide sporije, ali kako nema skakanja u broju sličica po sekundi trzanje je manje izraženo.

Ni PC verzija nije pošteđena takvih problema s novom zakrpom. Srećom, kod PC publike ti su slučajevi izolirani te se lošije performanse generalno javljaju kod vlasnika Nvidijinih grafičkih kartica što će vrlo vjerojatno popraviti nekakav driver hotfix. Što se konzola tiče – nažalost, ne izgleda nam kao da ćemo uskoro ustati, raširiti ruke i zapjevati onu Halidovu.

Komentari (45)

  • pesek32

    20.07.2015 - 19:22

    Ništa ne može nadmašit AK.

  • ck7

    20.07.2015 - 19:57

    Isto imaju problem i sa dostupnošću updatea, jer velik broj ljudi sa PSN-a ne može skinutu update, tim problemom je pogotovo pogođena Europa. Koliko sam našao na netu update je dostupan ali meni ga igra ne detektira i ne skida, kao i mnogima. Čudne stvari se dešavaju sa 1.07 za PS4

  • DukyDoo

    20.07.2015 - 20:14

    Koju Halidovu? …samo me to zanima Hahah 😀

  • DakiKŠ

    20.07.2015 - 21:34

    Ko bi reko čuda da se dese, ko bi rekao novi patch za witchera frejmove mi odnese, ko bi reko da ne mogu ugodnom igranju doć ko bi reko witcherovom ulicom neću proć.

  • MajA13

    20.07.2015 - 21:37

    Haha… koja bruka su ove takozvane N.G. nove konzole… LOL

    • Commander Shepard

      @MajA13, 21.07.2015 - 08:09

      Da, baš su bruka. Ja Arkham Knighta prešao do kraja na PS4, a na PC-u mi je radio 10-ak min. Bruka, nema šta, dobro kažeš. Witcher radi odlično, a ovaj patch neću ni stavljati. Tako da je bruka što su izbacili takav patch, nisu krive konzole. Ili je i PC kriv zato što ne može pokrenuti Arkham Knighta? Je li to isto bruka?

    • VladoShady 980

      @MajA13, 21.07.2015 - 08:24

      +100

    • R4iden

      @MajA13, 21.07.2015 - 08:24

      Commander Shepard ignoriraj ga, vjerojatno vec sprema neku peticiju moleci za neki port sa konzole. PC Begging Race (npr. Dark Souls, GTA V).

    • pesek32

      @MajA13, 21.07.2015 - 09:30

      Znači ti si kupio igru od 50 eura na ps4 i pc?

    • Commander Shepard

      @MajA13, 21.07.2015 - 12:15

      Kupio sam za PC i dobio novac natrag na steamu, i onda sam kupio za PS4. Ne znam što tu nije jasno. Kad već imam alternativu, zašto ne.

    • TNTMarko

      @MajA13, 21.07.2015 - 12:52

      Mi barem begujemo sa razlogom ,a vi.

      https://www.change.org/p/from-software-do-not-release-bloodborne-for-pc

      Da nema PC-ija nebi bilo ni X-kutije ,ni PS ,a ni igara za vec pomenute kozole.

    • VladoShady 980

      @MajA13, 22.07.2015 - 07:30

      Koji bolesnici, ne mogu da vjerujem sta traze….hahaha

    • Zorinho20_HR

      @MajA13, 22.07.2015 - 07:35

      Svašta.
      Mene osobno nije briga za Bloodborne,ali vjerujem da bi puno ljudi voljelo to zaigrati na PC-u.

    • funky0308

      @MajA13, 22.07.2015 - 11:34

      Koja ste vi djeca jbte…ajd sad…iOS ili Android 😛
      BTW…ja sam AK prešao na PCu uz stabilnih 45-50fpsova.
      Nusu sve konfe iste, konzole jesu.

    • Commander Shepard

      @MajA13, 22.07.2015 - 16:39

      Dobro, i? Ne znam što želiš reći ovime? Tebi je radilo, ali 90% ljudi nije. Nisu ni sve konzole iste, imaš PS2, PS3, PS4, X360. 😛 Činjenica je da je Arkham Knight igriv na PS4 i XONE, a na PC-u nije, čast rijetkim izuzecima. Ali to sam samo dao kao primjer. Samo sam odgovorio na početni post koji tvrdi da su nove konzole "bruka" zbog pada fps-a u Witcher patchu. Nisu krive ni konzole za to, ni PC konfe u slučaju Arkham Knighta, krivi su developeri. To sam htio reći, a ne PC>next gen konzole ili obrnuto. 🙂

    • bobrock55

      @MajA13, 23.07.2015 - 11:25

      ako ti je krepalo na PC-u nakon 10 minuta onda imaš jadan pc

    • Commander Shepard

      @MajA13, 23.07.2015 - 18:08

      S klincima kao što si ti neću ni raspravljati. Idi se igraj u pijesku.

  • sleepybreeze

    21.07.2015 - 11:12

    meni je na PC-u poboljšao framerate 😛

  • schwarld

    21.07.2015 - 12:55

    To su namjerno napravili da bi imali "cinematic experience" na 24 FPS. 😛

    • IaMarmageddoN

      @schwarld, 21.07.2015 - 14:01

      hahaha Da, vraćaju nas u doba starih filmova kada su se ručno pokretale projekcije.

  • MaliMicek

    21.07.2015 - 14:39

    Apeliram da se odmah editira recenzija Witchera I spusti mu se još ocjena za 10 zbog te grozne PS4 verzije. Nadalje slobodno dignite Batmanu ocjenu na 100 jer ne uopće nema određena verzija "problema". I ne uopće nije odgođena do jeseni i ne uopće nije fijasko. Al ajmo spuštat ocjene na temelju FPS dropa jeej. Molim lijepo da stavite na rece ocjenu određenih platformi na kojima ste igrali a druge nemojte ni komentirat. Niti igrat. Recu napravite u verziji koja se najbolje vrti i koja daje najbolje iskustvo. Jer kužiš imam Witchera na Ps4 malo me j… kamera i tu i tamo imam FPS drop = 8/10, dok u određenoj igri jedna CIJELA platforma, jedna ogromna publika nema prilike niti igrat zbog fijaska nikad viđenog na PC-u = 10/10
    Ili ukinite ocjene jednom za sva vremena jer je ovo vrijeđanje nas ljudi kojima navedene igre rade savršeno.

    • MaliMicek

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 14:43

      P.S. Znam da se radi o dva različita recenzenta o dvije potpuno različite glave i s time o dva potpuno različita pogleda na dvije različite igre al nije mi jasno zašto se jednoj igri gleda na najmanji karijes a pokvareni zubi se ostavljaju da trunu dok ih se ne popravi. GTA V, Witcher, Batman sve tri zadnje AAA igre (svaka je odlična) imaju slične probleme s bugovima i trzajima i s padom sličica u sekundi itd, al dojam da je samo jedna dobila po nosu zbog toga ostaje.

    • IaMarmageddoN

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 14:54

      "GTA V, Witcher, Batman sve tri zadnje AAA igre (svaka je odlična) imaju slične probleme s bugovima i trzajima i s padom sličica u sekundi itd, al dojam da je samo jedna dobila po nosu zbog toga ostaje." Šta reći? I ja to tako vidim. Obožavam HCL ali ne mogu reći da se slažem sa ocjenama upravo od te tri igre. Opet, sve su to igre koje u najboljim uvjetima mogu dogurati preko ocjene 95/100 i makar znam da je ovo toliko prožvakana tema te da ovo pišem i zato da se vidi da nas ima više od jednog čovjeka sa vrlo sličnim mišljenjem, te tri ocjene će uvijek biti kritizirane. Batman je igra koja može na kraju godine dobiti zlatni dabar za nešto pozitivnog a može biti i proglašena najvećim razočaranjem. Simpatično, ne?

    • Ementaler

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 15:37

      Ne kužim otkud ovo izvlačiš, ali već je rečeno da tehnički problemi odigrane PS4 verzije uopće nisu bili razlog za neko značajno spuštanje ocjene Witcheru 3 u našoj recenziji. Zapravo, gotovo nikad tehnički problemi ne utječu toliko na ocjenu koliko ti očito smatraš da utječu. Ti manji povremeni tehnički problemi se obično isprave s vremenom pa iako osjećamo da smo dužni spomenuti da postoje u trenutku recenziranja, nemamo običaj uzimati takve probleme previše za zlo cijeloj igri. Izuzev možda situacija kada se igra stvarno loše vrti, kao ARK u počecima… ili kada je igra baš pokvarena na razini Batmana za PC, kojemu bismo vjerojatno dali 30/100 ili nešto takvo da smo recenzirali PC verziju (karikiram ocjenu, nemoj se sada hvatati za to)… ali opet, PC verziju nema smisla spominjat u recenziji Batmana kada je povučena. A nema nam smisla kažnjavati recenziranu verziju zbog neke druge verzije koja ne radi, niti je to objektivno najbolja stvar koju možemo napraviti za čitatelje. Ako te recenzija Witchera 3 uvrijedila jer misliš da smo spustili ocjenu zbog PS4 performansi, onda si nešto opako krivo shvatio. Autor je dosta jasno rekao da je sustav borbe, težina i samim time RPG gameplay koji to sve povezuje po njemu imao neke mane… a to je sama srž igre i takve stvari imaju mnogo veću težinu po pitanju minusa od povremenih tehnikalija koje malo unište iskustvo tu i tamo. Inače, dosad mi nitko nije odgovorio – imaš ti odgovor na pitanje koliko je pošteno kazniti dostupne konzolaške verzije Batmana zbog nedostupne i povučene PC verzije? Koliko nižu ocjenu te konzolaške verzije zaslužuju zbog te pokvarene PC verzije?

    • Kinaivan

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 16:35

      5-10 bodova, toliko tehnicko stanje svake verzije igre po meni nosi. Znaci igra koje je pokvarena za sve tri platforme (AC Uniy( trebaju izgubiti do 20 bodova.

    • Ementaler

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 16:55

      Ne misliš da je Batman ipak malo previše pokvaren da bi samo 5-10 bodova snizili ocjenu? Igra je doslovno neigriva mnogima, a drugi redovito imaju neugodne framedropove… to nekako zaslužuje veći pad ocjene, ne?

    • Corvodin

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 17:30

      Koliki god pad ocjene da zaslužuje, nije ga dobio.

    • Ementaler

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 17:35

      Da, naravno, jer zapravo ne zaslužuje nikakvo spuštanje ocjene, ali pričamo teoretski malo. Zabavljamo se malo sa suludim idejama o smanjivanju ocjene i to 🙂

    • Corvodin

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 17:39

      Pa sad, da ne zaslužuje, i nije baš. Stvari koje utiču na iskustvo igranja definitivno trebaju dovesti do smanjenja ocjene po mom mišljenju, a u batmanu je takvih stvari i previše. No, na kraju krajeva, radite recenzije kako ih radite, volim ih pročitati i uzimam ih u obzir kod kupovine igara, između brojnih drugih 😀

    • Ementaler

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 17:46

      Ma naravno da zaslužuje veliko spuštanje ocjene ako igraš PC verziju, ali mi smo recenzirali konzolašku… što je ujedno bila i jedina logična stvar za napraviti u tom trenutku (recenzirati konzolašku) jer PC verziju ne vrijedi ni recenzirati kad su je povukli s tržišta. Dovoljno smo cijelu tu aferu pokrili i osudili s vijestima, nećemo još i recenziju savršeno dobrih konzolaških verzija uništavati s tom glupošću.

    • MajA13

      @MaliMicek, 21.07.2015 - 23:00

      "Autor je dosta jasno rekao da je sustav borbe, težina i samim time RPG gameplay koji to sve povezuje po njemu imao neke mane"

      Samo jedno pitanje, koliko sati ima Witcher 3 a koliko Dark Souls II?

    • MajA13

      @MaliMicek, 23.07.2015 - 08:46

      Nisam dobila odgovor, pa cu se samo nadovezati!
      Witcher 3 je 3. puta duza igra ako sve sta igra nudi rijesis od Dark Souls II, i kad bi bile na istoj razini težine Witcher 3 nebi do kraja odigralo ni 60% igraca vec bi odustalo na možda 50% igre, toliko o težini.
      Vaša ocijena nema veze sa realnošću, minimalno treba biti 90/100, ali velim minimalno.
      A da ja sad mogu da velim nešto kad sam prosla jedno 80% igre, i definitivno nema bolje igre već cijelo desetljeće. Najbolja igra zadnjih 10.go. po svemu, bio to gameplay, ili grafika. A što se patcha tiće meni radi sve savršeno!
      Ovakvu igru igrati na PS i objavit recenziju na konzoli, kad znamo da postoji PC verzija, je jadno. Ovo forsiranje PS konzoli je već prevršilo svaku mijeru na balkanu.
      Živjela Sancta Domenica i oni koje placaju za ovoliko reklame 😉

      Dobro je poznato da je Witcher serijal počeo na PC. Isto kao i Bf…

    • bobrock55

      @MaliMicek, 23.07.2015 - 11:28

      kakva je to logika? ako ima tehničkih problema na PC-u onda se spušta ocjena a ako je neigrivo na konzolama onda i dalje dobiva 10/10? facepalm. Što je pc zaslužio da ga se tako tretira .. A od njega su i potekle te napuhane konzole .

    • Ementaler

      @MaliMicek, 23.07.2015 - 17:20

      Ha? Ne kužim baš o čemu pričaš.

    • Kinaivan

      @MaliMicek, 26.07.2015 - 07:17

      Da se ja nadovezem na ono spustanje ocjene. Batman je zasluzio i puno veci pad ocjene, ali samo u subjektivnoj recenziji korisnika nekog portala, a u objektivnoj, novinarskoj verziji ocjena nemoze biti 1/10 jer to jednostavno nebi bilo objektivno. Ali sve sto utjece na iskustvo igranja na bilo kojoj od platformi bi se trebalo uzeti u obzir i trebalo bi utjecati na ocjenu.

    • VladoShady 980

      @MaliMicek, 26.07.2015 - 09:42

      Slazem se u potpunosti i mislim da je ekipa iz HCL-a trebala uzeti u obzir i stanje PC verzije….tako da mislim da je njihova ocjena za Batman cisto sranje, blago receno, al iskreno na ovom portalu nisam radi njihovih recenzija tako da im to ne zamjeram

    • MaliMicek

      @MaliMicek, 26.07.2015 - 10:30

      NIšta ne treba kažnjavati i ništa ne treba spuštati. Onu verziju koja ne šljaka ostaviti sa strane dok se ne ispravi (jer bi bilo nemoguće napravit adekvatnu ocjenu) i recenzirati verziju koja šljaka normalno i to napomenuti i napomenuti ocjenu da je SAMO za tu verziju. A ne za jednu recu uzet u obzir verziju koja trzucka a zua drugu recu ne. Ne pljujem ja po ocjenama i recama ono za spuštanje je bio sarkazam volio bih samo kada bi odvojili rece po konzolama, PC-u itd jer je teško dat neku srednju ocjenu ako se sve tri verzije drugačije ponašaju.

    • Ementaler

      @MaliMicek, 26.07.2015 - 10:55

      Upravo to smo i napravili.

  • Zorinho20_HR

    22.07.2015 - 07:07

    Kad vidim članak o Witcheru3 odmah mi je muka.Igore,izbacuj odmah neki video gdje te žderu dinosauri,da mi se malo popravi raspoloženje:)

  • Lopov

    23.07.2015 - 17:08

    Tko je vidio na konzolama igrat igre osim možda na next gen Ouyi.

  • Adick

    @nismo, 21.07.2015 - 13:28

    meni isto bolje i brže sve radi lol

  • Corvodin

    @nismo, 21.07.2015 - 16:38

    Takođe, sad je u borbi na konstantnih šezdeset, ranije to tako nije bilo 😀

  • rens98

    @Artyom, 20.07.2015 - 20:36

    onu ko bi reko čuda da se dese pa da nam patch za witchera nešto donese.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?