HCL.HR

Thief ćete moći prijeći bez ubijanja

Renato Pedišić 19.03.2013.   •   24 komentara


Reboot Thiefa u režiji Eidos Montreala donijet će osvježenje serijalu, a baš kao i u njihovom Deus Ex: Human Revolutionu, igru će se moći prijeći bez ijednog oduzetog života.

U postu na Eidos Montrealovu blogu Nicolas Cantin, game direktor Thiefa, objasnio je i dodatno protumačio svoje navode o protagonistu Garrettu izrečene u nedavno objavljenome Game Informerovom “Meet The New Garrett” videu:

“Hej ljudi, mislim da se nisam dovoljno objasnio u videu. Nije točno reći da ćemo napraviti Thief mainstream naslovom ili da ćemo učiniti Garretta manje gothic. S tim sam se referirao na naš prijašnji dizajn Garretta, a ne na Garretta iz prijašnjih igara. Naš rani dizajn je bio malo PREVIŠE gothic – crni nokti i slično… Uvjeravam vas da smo veliki fanovi originalnih igara i da smo napravili svoj domaći rad za izradu igre koja sadržava esenciju originala.”

Na Cantinove navode nadovezao se Eidosov Adam Badke koji je o samom stilu igre rekao sljedeće:

“Igrači će imati na raspolaganju različite načine prilaženja objektivu i svaki se objektiv može postići korištenjem Garrettovih raznolikih pomagala, istraživanjem i igranjem s okolišem. Svaka staza dolazi sa setom izazova, susreta i prilika za lootanje. Razine težine omogućuju skaliranje iskustva za hardcore fanove originala, ali će i novopridošli igrači doživjeti hrpu zabave. I da, igra se može dovršiti bez ijednog ubojstva – Garrett je Majstor Lopov, ne mašina za ubijanje!”

Thief je potvrđen za 2014. godinu u verzijama za PC, PS4 i druge next-gen konzole, a video spomenut ranije u tekstu, koji govori o glavnim osobinama igrinog protagonista, možete pogledati u nastavku.

Komentari (24)

  • shakesfeaR

    19.03.2013 - 12:33

    Svaka čast onima sa dovoljno strpljenja da baš nikoga ne ubiju u cijeloj igri!

  • PavleC

    19.03.2013 - 12:38

    Nisam igrao prethodne thief igre ali u nedostatku pravih stealth igara jedva cekam da izadje.

  • maxim.x

    19.03.2013 - 14:25

    Ja volim igrati na stealth nacin i izbjeci dosta neprijatelja ali isto tako se volim prisuljati s leda i zabit noz u vrat 🙂 Neka zlatna sredina zapravo.

  • Adam Jensen

    19.03.2013 - 16:46

    Veoma mi se sviđa ovaj trend da je većinu novih stealth igara moguće preći kao pacifista. Takve igre svako treba poštovati, jer je veoma teško napravit akcijsku igru koja vrvi od neprijatelja a da je možeš preći bez ubijanja. Inače, Thief mi je najočekivanija igra. Izgleda da će predstavljat ispunjenje svih mojih želja

  • haris_ze

    19.03.2013 - 17:47

    raja, kako da dodjem do pisca ove vijesti. ako ko moze da mi polje link profila ili nesto slicno.

    Unaprijed zahvalan

  • nnnnn99

    19.03.2013 - 18:39

    Obradovalo me to što se će se moći preći bez ubijanja i izgleda da će igra malo ličiti na Dishonored što je dobro.Stealth igre su mi najdraže i Thief mi je jedna od najočekivanijih.

  • goldfinger

    19.03.2013 - 19:25

    Jedva čekam da ovo zaigram!(+)

  • manjamax

    19.03.2013 - 21:06

    Ja kad igram stealth ja sam ok al mi je preteško pa skupljam metke pa onda SHOWTIME

  • ZhuleCRO

    20.03.2013 - 20:59

    Ovo mi se fakat ne sviđa!! Od Garretta su napravili jeb*og gotičara s maskarom ! I igra više vuče na steampunk !

  • Aves

    @pleto, 19.03.2013 - 12:38

    +1 U Dishonoredu nisam ni htio preći bez ubijanja ljudi.

  • 1990sany1990

    @pleto, 19.03.2013 - 14:14

    Hehe a jbg ja naprotiv bas uzivam kad pr. zaobicem dvojicu ili trojicu a da me neskuze ili primjer prodem liku tako reci 2 metra od njega a on mene neprimjeti…to mi stvara neku dozu izazova i adrenalina…a za njih mislim u sebi ( vidi budala,nekuze da sam tu 🙂 ) Ali zato i postoji toliko razlicitih zanrova i nacina prelaska igara…jer svatko na svoj nacin voli preci neku igru!!!

  • shakesfeaR

    @pleto, 19.03.2013 - 14:56

    I ja tu i tamo, ali baš cijelu igru… Ne znam, ne mogu sebe zamisliti u toj ulozi… OK, ima igara gdje u nekom dijelu moraš tako igrati, a to se npr. mome susjedu ne sviđa… Lik se muva uokolo pola sata, korak do slobode ga skuže i popizdi… Ništa slađe od toga 😀 Šteta što nema neke co-op (ili ja za nju ne znam) igre u kojoj se stealthom mora priječi barem jedna misija, kako li bi tek to dizalo adrenalin dok te drugi igrač jednom krivom odlukom može zeznuti 😛 Ali stvarno, kapa do poda onima koji kupe igru da bi strpljivo tu istu prošli bez ubojstva! Ja bi čak i u fifi koji put lagano suca "upucao" da mogu, kako se onda kontrolirati u drugim igrama?!?!

  • Maximum

    @pleto, 19.03.2013 - 17:13

    Splinter Cell : Chaos Theory ima 6 coop misija.

  • shakesfeaR

    @pleto, 19.03.2013 - 18:03

    Moram to pobliže istražiti 😀

  • MaliMicek

    @pleto, 19.03.2013 - 20:19

    1990SANY1990 nije to izazov amo jako loš AI

  • 1990sany1990

    @pleto, 19.03.2013 - 22:08

    hmm mozda u nekim dijelovima al sa nekim igrama se nebi slozio…uzmi naprimjer sve seriale Splinter Cell-a, ocim Convictiona…stavi na Hard i probaj preci igru na 100% stealth bez da nikoga ubijes osim onih sto ti bas misija nareduje…nekada dobro moras cekat i razmisljat kako i sta dalje a da te neskuze…nije lagano kako se cini i to je ono sto ja volim…ali kazem svatko ima svoje misljenje i svoj nacin prelazenja…jer ako cemo realno i splinter cell kao i ostale stealth igre se mogu prijeci na rush nacin (tako ja zovem ono kad uletis i sve porokas) al to je ono sto meni neprestavlja zadovoljstvo bar u takvim igrama!!!

  • Dazdevnjak

    @pleto, 20.03.2013 - 18:52

    Ovo je dobra vijest…. iako obično ostavim popriličnu hrpu tijela iza sebe do kraja igre ne volim kada si prisljen koknuti nekog protivnika pod mus. Uzmi Deus Ex HR, mrzio sam one boss fightove iako sam inače često znao trajno onesposobit neprijatelje. Stvar je izbora, ja uvijek idem onim putem koji mi se čini prirodniji u tom trenu i danoj situaciji.

  • Adam Jensen

    @pleto, 20.03.2013 - 20:39

    Ukoliko je to moguće (npr. DE:HR i Dishonored) prvi prelazak obavezno pređem bez ubijanja. A nakon toga u (eventualnom) drugom prelasku se malo "iživljavam" na neprijateljima i ubijam ih na sve moguće načine (to je još jedna od velikih pozitivnih strana ovakvih igara što ti daju mogućnost ako hoćeš ubijat da to možeš na bezbroj različitih načina). Preći igru bez ubijanja je mnogo zabavnije i zanimljivije jer moraš pažljivo planirat i taktizirat, plus tome dodamo adrenalin jer znaš da se svaka greška skupo plaća. Šteta je ovakve igre ne probat preći bez ubijanja jer su rijetke ko Halejeva kometa, dok igara u kojima možete ubijati ima bezbroj.

  • Forest_Witch

    @pleto, 23.03.2013 - 15:56

    Slažem se 100%

  • Me666

    @Danny_HR, 19.03.2013 - 17:57

    Pošalji mi privatnu poruku preko foruma

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?