HCL.HR

Thief ostao bez sustava napredovanja

ШмајсерСрб 17.10.2013.   •   1 komentara


Eidos Montreal je na temelju kritika igrača odlučio kompletno izbaciti sustav napredovanja iz svoje nadolazeće igre kako bi vratio fokus na motiviranje igrača za krađu.

Thief u konačnoj verziji neće imati sustav skupljanja XP bodova i unaprjeđivanja vještina. Iako je taj sustav napredovanja lika bio dijelom igre kada je ista demonstrirana na E3 sajmu ove godine, čini se kako fanovi nisu bili zadovoljni njime (definitivno ne nagrađivanjem za ubijanje i vješto ubijanje). Eidos Montreal stoga je odlučio poslušati kritike te je u potpunosti izbacio dotični sustav iz igre. Svoju odluku pojasnili su ovako:

„Isprva smo željeli naglasiti napredovanje igrača kroz XP sustav, ali je on smanjivao motivaciju za krađom. Glavni cilj lopova trebao bi biti skupljanje loota. Garrett je već vrhunski lopov, stoga nismo imali potrebe imati XP sustav kao temeljnu mehaniku.“ – izjavio je direktor razvoja igre Nic Cantin.

„Fanove će možda iznenaditi koliko često idemo na forum da bismo vidjeli kako se stvari percipiraju u ‘stvarnom svijetu’. Ovaj feedback iznimno je vrijedan za nas, stoga možete zamisliti da je konstantno reagiranje na XP sustav bilo nešto što nam je ukazalo na to da trebamo ponovno razmisliti o nekim odlukama u dizajnu igre.“ – nadodao je glavni level dizajner Daniel Windfeld Schmidt.

Komentari (1)

  • tryon

    18.10.2013 - 22:01

    odlicno, ionako ne volim xp sustav

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!