HCL.HR

Titanfall – prvijenac Respawn Entertainmenta stiže na Xbox One, Xbox 360 i PC

Ante Malenica 06.06.2013.   •   3 komentara


Nešto ranije nego li je bilo predviđeno, dobili smo prve detalje o prvijencu originalnih kreatora Call of Dutyja pod labelom studija Respawn Entertainment – riječ je o mrežnom FPS-u Titanfall.

Glasine o kojima smo nedavno pisali na kraju su se uglavnom pokazale istinitima – prvi veliki projekt Respawn Entertainmenta kojeg financira Electronic Arts, zbilja je online SF pucačina, samo što ne nosi naziv Titan, nego izvedenicu Titanfall.

Također, istinitom se pokazala indicija kako je riječ o pucačini orijentiranoj prema Microsoftovim platformama – Xboxu One, Xboxu 360 i PC-u. Ako se prisjetimo, 21. svibnja vidjeli smo veliko novo partnerstvo između Microsofta i EA-a, a osim igara s etiketom EA Sportsa, čini se da smo dobili još jedan velik proizvod ove zajedničke suradnje u onom najpopularnijem žanru.

Od kuda nam informacije? Bez obzira na to što se izdavači nisu još službeno oglasili, procurena naslovnica novog broja Gameinformera koji samo što nije stigao u prodaju dovoljno je autentična da nas uvjeri kako je riječ o nečemu o čemu će se tek pričati idući tjedan na nadolazećem E3-ju.

Titanfall - Respawn Entertainment

No vratimo se još na igru – kao što smo rekli, riječ o online FPS-u koji nas vodi u sukob Titana. Kao što možete pretpostaviti, riječ je o velikim robotima kojima upravljaju naše sive stanice ili umjetna inteligencija po ljudskoj direktivi. Budući da je riječ o online naslovu, prema postovima na NeoGafu koji su izvor ove priče, serverska podrška online zajednice biti će od strane Microsoftovih servera, s time da će se još sam “oblak” baviti umjetnom inteligencijom i fizikalnim engineom.

Igra je rađena na Valveovom Source engineu koji će zahvaljujući modifikacijama Respawn Entertainmenta omogućiti istovremeno zadovoljavajuće vizuale i fluidnost gameplaya u 60 sličica po sekundi.

Iako je riječ o mrežno orijentiranoj igri, očekuje nas i priča realizirana kroz multiplayer kampanju, uz standardne mrežne i skirmish modove. Navodno će naracija biti ostvarena u Left 4 Dead stilu, dok će okruženje imati crte Districta 9 i Blade Runnera. Zvuči veoma primamljivo.

Igrači preuzimaju ulogu pilota koji će osim vještina upravljanja golemim robotima, posjedovati iznimnu agilnost – izuzev trčanja po zidovima, biti će moguće skočiti na protivnički Titan i “prosvirati” mu glavu, što radi ova hrabra djevojka na igrinom coveru.

U svakom slučaju, sve ovo zvuči zanimljivo – dok ne saznamo službene informacije i vidimo prvi foršpan, ostavljamo vas da raspravite je li ekipa Respawna na dobrom putu da ostvari FPS konkurentan Bungijeovom Destinyju, orijentiranom na Sonyjeve konzole.

Komentari (3)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!