HCL.HR

TV serija za Quantum Break je zamjena za duge cutscene

ШмајсерСрб 16.01.2014.   •   1 komentara


Remedy je u intervjuu za Edge Online otkrio nekoliko detalja koji pojašnjavaju odnos između njihovog nadolazećeg naslova Quantum Break i njegove live-action TV serije.

Nakon što su se s Max Payneom i Alanom Wakeom okušali u različitim formatima naracije, u Remedyju su za svoj sljedeći, „ultimativni“ projekt odlučili eksperimentirati povezivanjem igre i igrane (TV) serije, odnosno dvaju segmenata koji će se međusobno nadopunjavati. Do sada nismo znali kako će to funkcionirati, no u nedavnom intervjuu za magazin Edge Remedy je otkrio ponešto detalja o tome.

„Otključat ćete live-action epizodu na kraju svake gameplay epizode, ali možete izabrati kada ćete ju pogledati. Najbolji iskustvo bilo bi kada biste igrali igru, zatim pogledali igranu seriju pa nastavili s igranjem ondje gdje ste stali, ali ako ste odlučili svoja dva sata rezervirati za igranje i ne želite gledati seriju onda možete nastaviti s igranjem, a seriju pogledati kasnije na iPadu ili mobilnom telefonu.“ – izjavio je voditelj razvoja u Remedyju Oskari Hakkinen.

Dakle, TV serija doći će zajedno sa samom igrom i trebala bi biti dostupna svima koji posjeduju igru. A kako je ranije najavljeno, izbori koje napravimo u igri utjecat će na razvoj serije, i obratno.

„Na kraju epizode igrate s negativcem, koji ima najsnažniju moć manipuliranja vremenom. On određuje budućnost, a vi upravljate njime i birate trenutak iz budućnosti koji će se ostvariti. Kada ste ga odabrali možete uživati u visoko kvalitetnoj TV epizodi gdje ćete vidjeti kako je taj odabir utjecao na određene stvari.“ – izjavio je Hakkinen.

Na pitanje zašto se u timu nisu odlučili odraditi seriju kroz engine same igre; dakle bez igranih dijelova, Remedyjev CEO Matias Myllyrinne objasnio je kako su željeli da live-action serija zamijeni tradicionalne cutscene.

„Igra bi trebala biti interaktivna, a TV iskustvo pasivno, ili barem linearno. Za mene je prirodnije gledati seriju nego dugačku cutscenu. Ako imam cutscenu… bez da ikoga prozivam, uvijek poželim da je interaktivna.“ – poručio je Myllyrinne. Cjeloviti intervju s ekipom iz Remedyja možete pročitati ovdje.

Komentari (1)

  • PugynhoAlmeira

    16.01.2014 - 18:17

    samo radi ove igre i dead rising 3 bi nabavio x-box one

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!