HCL.HR

Twitch će blokirati glazbu zaštićenu autorskim pravima unutar videa

Stjepan Fikter 07.08.2014.   •   0 komentara   •   Gaming Related


Korištenje glazbe koja je zaštićena autorskim pravima u spremljenim Video on Demand zapisima odlazi u prošlost. Osim toga, Twitch će ukloniti ‘save forever’ opciju za prijenose koji su završeni.

Na službenom Twitchovom blogu objavljene su bitne promjene koje stižu na ovaj popularni servis. Prva promjena se odnosi na implementaciju tehnologije čiji je cilj detektirati korištenje glazbe koja je zaštićena autorskim pravima, a ako takvi zvučni zapisi budu pronađeni, biti će utišani. Treba napomenuti kako će ovo utjecati samo na Video on Demand, dok će prijenosi uživo biti izuzeti od korištenja ove tehnologije. U Twitchu kažu kako poštuju prava vlasnika autorskih prava te ovo rade na dobrovoljnoj bazi kako bi zaštitili svoje korisnike, ali i vlasnike dotičnih prava.

Tehnologija koja će se koristiti dolazi iz partnerstva s Audible Magicom, a funkcionirat će po principu da će se skenirati blokovi po 30 minuta u potrazi za glazbom zaštićenom autorskim pravima. Ako se pronađe zaštićena glazba, tada će cijeli dio od 30 minuta biti utišan, a opcija za pojačavanje zvuka bit će onemogućena. Treba napomenuti kako se neće skenirati samo komercijalna glazba, već i glazba iz video igara, a sam Twitch upozorava kako sistem nije 100% točan i može vratiti lažno pozitivne rezultate.

Druga promjena stiže u obliku novog video manager alata koji donosi ograničenje od dva sata na spremljene Highlights videe, a uklanja se “save forever” opcija za prijenose koji su završeni. Objašnjavajući ovu odluku, u Twitchu tvrde kako 80% spremljenih prijenosa koji su završeni nisu nikada pogledani. Brisanje takvih videa počinje za tri tjedna, a ako ih želite zadržati morat ćete ih eksportirati ili napraviti highlightse najdražih trenutaka, jer se ta vrsta videa neće brisati.

Ove promjene dolaze nakon glasine da je Google već kupio Twitch za milijardu dolara. Servis je osnovan prije dvije godine, a u prvom mjesecu je imao 3,2 milijuna aktivnih korisnika. Broj korisnika se još više povećao kada je sklopljen ugovor sa Sonyem i Microsoftom za streaming putem njihovih kućnih konzola, a neke od uvjerljivo najpopularnijih igara su League of Legends, Dota 2 i Hearthstone.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!