HCL.HR

U Super Mario Odyssey neće biti ‘Game Over’ ekrana

Zoran Žalac 06.07.2017.   •   14 komentara


Nova Super Mario igra odbacuje dugogodišnji model kažnjavanja igrača za neuspjeh te prelazi na novi sustav u kojemu neće postojati ekran s porukom “game over”.

Mario_Game_Over-750x462

Originalni Super Mario Bros. mnogima je bio jedna od prvih igara u kojima su se upoznali s konceptom “game over” ekrana. Godinama su igre funkcionirale na principu ograničenog broja “života”, odnosno pokušaja ponovnog prelaska levela. Kad se životi spuste na nulu, obično slijedi Game Over. No, u slučaju nove Super Mario Odyssey igre koja nam stiže ove jeseni, Game Over je dobio svoj – Game Over.

Naime, u Odysseyu neće biti niti života niti game over ekrana. Mario će i dalje moći “otegnuti papke” na svom putu, ali svaki put kad se to dogodi Mario neće izgubiti živote već deset novčića. To baš i nije neka kazna s obzirom da će igrač moći nastaviti s igrom tamo gdje je stao i kad Marija u provaliju pošalje s manje od deset novčića.

“Htjeli smo uvesti ljude u Marijevo kraljevstvo i omogućiti im da ga prolaze kontinuirano bez da ih nešto izvlači iz njega, pa smo se iz tog razloga željeli riješiti ideje o životima.” – izjavio je producent igre Yoshiaki Koizumi.

Iako se ovime prekida dugogodišnja tradicija serijala, Odyssey definitivno neće biti prva Super Mario igra bez “game over” ekrana. Prošlogodišnji Super Mario Run za mobilne uređaje imao je sličan koncept gubljenja novčića umjesto života, a Nintendu se taj format očito svidio pa su ga odlučili koristiti i dalje.

Označeno sa:

Komentari (14)

  • nikola65478

    06.07.2017 - 10:10

    Ne znam ne svida mi se to m,icanje game over screena,jer game over znaci da sam negdje pogrijesio sljedeci put bi se potrudio da se ne ponovi.

    • Lundvalnaden

      @nikola65478, 06.07.2017 - 10:37

      ni meni se ne svidja. ali meni se ne svidjaju ni chekpointovi ni mogucnost saveanja igre.
      po meni, igra se igra u jednom sjedenju, dakle sjednes i predjes igru ako mozes, ako ne mozes – onda vjezbas.
      a ovo sejvanje je kao varanje, ne ucis kompletne staze nego se mices korak po korak i stalno sejvas…. glupostttttt

    • KornjacaNS

      @Lundvalnaden, 06.07.2017 - 12:46

      jel moguce da si tako nesto napisao? savegame varanje???

      ajde predji the witcher 3 bez sejvanja gde ako se upusis u igranje i istrazivanje mozes preko 300 sati da ubijes u igri a moze i 500 a da igru predjes sa osnovnim misijama bez puno lutanja van misija treba oko 100 sati.

      ajde ga predji da ne snimis ni jedan savegame!

    • afaron

      @KornjacaNS, 06.07.2017 - 13:16

      150 sati je sasvim dovoljno za sve sidequestove i sve markere na mapi i sve armore…ali da, bila bi čista glupost iz nekih igara izbaciti save game

    • marko1106

      @KornjacaNS, 06.07.2017 - 13:19

      Da to je varanje kad malo bolje razmislis….jedno je kad imas tocke u igri gdje mozes koristiti save… a jedno je kad mozes quick save koristiti prije svakog fighta…i ja ga koristim i svi ga mi koristimo pogotovo u rpg igrama…ali budimo iskreni..VARANJE…jednostavno nista ne gubis gubitkom zivota…

    • Oblakoder

      @marko1106, 07.07.2017 - 12:41

      Po toj logici su i te tacke gde imas save varanje, a jedino nije varanje ako igru predjes od pocetka do kraja sa jednim zivotom i ako ga izgubis onda kreces od pocetka :) . Mislim ako su umro onda si umro i svako ozivljanje je varanje :)

    • sgtbare

      @KornjacaNS, 06.07.2017 - 13:40

      I dare you da probas stalker bilo koji nastavak bez savea!

    • 4mal

      @sgtbare, 06.07.2017 - 14:21

      i dare him da predje blodboorne bez save-a !

    • l)oolvl

      @nikola65478, 06.07.2017 - 16:56

      znat ćeš i ovako da si pogriješio jer kad umreš sto puta i izgubiš novčiće, morat ćeš ih skupljati ponovo da bi napredovao u igri. Ovdje coinsi imaju veću svrhu od pukog bildanja broja života jer imaš merchante u igri koji ti prodaju iteme za rješavanje određenih zadataka itd.

  • baDarmageddoN

    06.07.2017 - 12:43

    Meni i sestri je na SMBros bio cilj proći sve levele i pod levele i spasiti princezu. I za to smo trebali vježbati. Mogućnost da budeš loš a ipak dođeš do kraja igre je najveća glupost za mene. Shvaćam da je za mnoge dobra ali to je jako loš sustav učenja onih koji će većinom igrati tu igru- klinci. Da je toga bilo u SMBros ja bi igru prošao u jednom dahu iz prvog pokušaja i zaboravio bi na nju. Ne mogu reći dovoljno jasno koliko mi se ovo ne sviđa kao ideja. Very, very bad!

    • l)oolvl

      @baDarmageddoN, 06.07.2017 - 16:51

      zašto uopće pokušavati uspoređivati SM Bros i SM Odissey ? 2 igre iz totalno drukčijih vremena. prvu pređeš za sat dva a za drugu će trebati možda i 30ak+ sati, zar zbilja misliš da ju treba prelaziti bez sejvanja, u jednom komadu ?? Game Over gubi smisao jer čak i da postoji, sigurno te ne bi vratio na početak igre nego tek na početak levela/svijeta.

    • baDarmageddoN

      @l)oolvl, 06.07.2017 - 16:54

      Nisam na niti koji način uspoređivao te igre.

  • crolink07

    06.07.2017 - 14:31

    Pa kome se ne sviđa, kad “odapne” neka kazni sam sebe i počne nivo ponovo,bolje i ovako nego loše kontrole kao u Crashu.Uostalom tko će osim mene i još dvoje,troje s portala igrati Mario Odyssey?
    Switch nema nenadjebive postavke,nije to za svakoga.

    • 4mal

      @crolink07, 06.07.2017 - 15:57

      ja bum isto uz mario rabidsa ofcourse 😉

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!