HCL.HR

Ubisoft odustaje od linearnih igara vođenih pričom

Juraj Bevandić 18.11.2016.   •   19 komentara


Jedan od glavnih Ubisoftovih kreativaca priznao je u intervjuu da će ubuduće raditi manje linearne naslove i dati više prilika za izražaj igrača i to počevši s novim Assassin’s Creedom.

Ubisoft linearnost

Ubisoft koji je poznat po svojim velikim i dugim pričama u igrama odlučio je potpuno promijeniti ploču. U intervjuu za francuski Le Monde, njihov je kreativni direktor Serge Hascoët iznio neke planove za budućnost koji će potresti dugogodišnje serijale, a mi se samo nadamo da će to biti u dobrom smislu.

Naime, Hascoët se požalio da ne voli cutscene jer oduzimaju kontrolu i mogućnost izražavanja. Ono što on želi nije jedna priča koja će mu se ispričati poput filma, nego tisuće priča kroz tisuće likova bilo kojem od kojih on može pristupiti bez prisile i istražiti koliko ga je volja. Ideju igara kakve ubuduće želi raditi naziva “tvornicama anegdota”.

Sada nam je malo jasnije zašto je Assassin’s Creed serijal uzeo godišnji odmor, jer je iduća igra u serijalu dizajnirana tako da akcije igrača imaju dugotrajne posljedice, a ne samo izravne događaje. Hascoët želi donositi odluke koje će mijenjati svijet i zvuči prilično ozbiljno oko svojih namjera.

Zvuči uzbudljivo, a i sigurno nismo jedini koji misle da bi Ubisoft zaista trebao isprobati nešto novo u određenim serijalima. Nadamo se samo da imaju jasnu viziju onoga što žele i znaju kako kvalitetno dizajnirati nužne dijelove igre koji bi onda omogućili slobodu na svim ostalim poljima, ali možda nas baš iznenade i potpuno preokrenu gaming naglavačke.

Uzbuđuju li vas ove vijesti? Što biste voljeli vidjeti u nekom Ubisoftovom serijalu?

Komentari (19)

  • SemirTheChosen

    18.11.2016 - 20:04

    Pa definitivno zvuci interesantno,zelio bih uvodenje nekih decision making opcija kao i da te odluke znace nesto u daljem toku price,recimo da postedis nekog lika koji ti u nastavku igre pristupi u pomoc ili tako nesto…mada Assassins Creed dijelovi nicu ko pecurke poslije kise ali uvijek donose lijepe price i da nista i ne promijene bili bi i dalje guba!

    • funky0308

      @SemirTheChosen, 19.11.2016 - 11:10

      Meni su Unity, a posebno Syndicate jako lose igre. Zadnja dva ACa su totalno ponavljajuca i postaju naporni nakon samo sat vremena igranja. U koju god tvornicu upadas u Syndicateu, ocekuje te isto, sabotiraj zvono, potamani cuvare i ubi vlasnika tvornice. Toliko dosadno i ponavljajice da sam nakon nekog vremena ulazio s krova, strelicom pogodio vlasnika i kraj price. Graficki lijepo ali na tome je sve ostalo.

  • nikola2222253

    18.11.2016 - 20:05

    Moram priznat da je ovo jako dobar potez , trebali su to napraviti to napraviti i prije

  • IvanHR

    18.11.2016 - 20:07

    To zvuči odlično!

  • maxim.x

    18.11.2016 - 20:26

    Totalna glupost, nema mi gore stvari nego kada nema animacija u igri nego se sva prica saznaje tako da dodes do lika koji ti nesto melje a ti okolo hodas i radis sve osim da njega slusas.

    • markogal

      @maxim.x, 18.11.2016 - 20:53

      bas to

    • PppPP

      @maxim.x, 19.11.2016 - 04:53

      Jel’ ti znaš razliku između cutscena i animacija? Normalno da će biti animacija haha. I da, tebi je onda bolje da se upali cutscena koju ćeš svakako priskočit? =)

    • funky0308

      @PppPP, 19.11.2016 - 11:13

      Zna covjek o cemu prica i upravu je , da li je rekao animacija ili cut scena totalno je ne bitno, svi shvacamo o cemu prica i ja se slazem. Treba malo odmora od gameplaya, da povucem dim cigarete ili popijem nesto. Prica mi je puno zanimljivija kada se upotpuni videom koji objasnja dogadaje.

    • Tony Ghost 1811

      @PppPP, 19.11.2016 - 19:23

      Po lajkovima itekako zna. Ocigledno ti ne znas… Igraci su rekli svoje.

    • PppPP

      @maxim.x, 19.11.2016 - 20:14

      po lajkovima zna? ok

  • Atrox World

    18.11.2016 - 20:35

    Zanimljiv potez od strane ubisofta !

  • GameWorior

    18.11.2016 - 20:37

    Interesantno… taj novi assasin’s creed bi mogao biti pravi šok za igrače, a pogotovo za ljubitelje cutscena i linearne priče.

  • IvanDado

    18.11.2016 - 20:43

    Ne zelim da ureknem, ali mi se cini da se Ubisoft u zadnje vrijeme popravlja. Mozda ce smak svijeta kad se velike kompanije popravljaju.

  • josipk

    18.11.2016 - 21:52

    tako treba

  • Sackboy

    18.11.2016 - 22:33

    Po meni ovo je katastrofa vijest. Nema teorije da uspijem i malo poloviti priču na ovaj način. Witcher 3 mi je maksimalno šta jedna priča smije biti nelinearna da se uspije poloviti smisao. I sada mi nje bilo prejednostavno pratiti priču jednog assasins creeda a ovako će biti nemoguće. Cut scene te prisile da se koncentriraš na priču.

  • ahusic

    19.11.2016 - 01:49

    Još kad bi se sjetili da najave novi Prince of Persia koji čekam godinama, e to bi bila vijest

  • baDarmageddoN

    19.11.2016 - 09:41

    Onaj tko je igrao Uncharted 4 zna koliko su linearnost, vrhunske cut-scene sa dobrim voice actingom i odlična priča zapravo glupost. Kvragu sa interaktivnim filmovima, kvragu sa svim tim sranjima visoke kvalitete, dajte nama još AssassinsCreeda 😛 Tu i tamo je jako, iznimno loše odigrati jednu odličnu linearnu igru koja sama priča svoju priču. Bolje da se sve ama baš sve igre okrenu tim nekim novim idejama o više završetaka i “igračevim odabirima”. (Koje inače volim ali ovaj lik govori gluposti. Ako njihove igre nisu interesantne u tom obliku ne znači da druge nisu)!

  • funky0308

    19.11.2016 - 11:28

    Ja vec duze vriieme govorim da mi se ne svidja smjeru u kojemu igre idu. Mora postojati neka blaga linearnost koja ce te voditi kroz pricu. Groa ljudi ne voli GTA V uoravo radi toga sto moze raditi sto hoce. Paradoks? Je – ali je istina. Ljudi ne prate pricu, nego uzmu auto, helikopter ili avion i prave piz… nakon nekog vremena za vratom im je 50 policijskih auta i helikoptera koji ga uvijek sruse i igra postaje dosadna. Witcher 3, jedan od najboljih RPGova ikada – ista stvar. Previse su otisli u sirinu i ljudi se pogube u tome svemu, ne znas vise sto je glavna prica, a sto neki side quest. Ugl, Ubisoftu svaka cast na guranju naprijed i pokusaju da se napravi nesto novo, da se rade novi IPi, nove mehanike u postojecim serijalima ili pocnu raditi igre u kojima ce radnje imati posljedice – odlicno. Nakon tih nekih par zadnjih igara koje su odlicno odradili svi vidimo da idu u nekom novom, za sada, odlicnom smjeru ali potpuno otvoriti sve igre da sve budu u otvorenom svijetu? Zasto? Meni je to ne bitna stvar. Sta svi piz oko tog otvorenog svijeta?!? Da nase odluke mjenjaju tijek igre- odlicno, to je svakako dovra stvar ali da sve mora biti u otvorenom svijetu?? Zasto ? Sto je tu toliko dobro ? Syndicate ima otvoreni svijet pa je veliki promasaj …nadam se da znaju sta rade, jer koliko god cijenim nastojanje da se dovodi nesto novo, toliko nisam sretan kada mi ujbu igru koju cekam dvije-tri god. Survival u Divisionu je odlican, bas podsjeca na onaj Division koji je 2013 pokazan na E3. Moze Ubi jako dobro, samo da ne uzmu prevelik zalogaj i opet odu na tamnu stranu :)

  • Skyprotokol

    19.11.2016 - 18:52

    Moram priznati da njima nije za vjerovati

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!